hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.04. 11:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 553 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 552 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Animáció!
HozzászólásElküldve: 2016.10.08. 15:25 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Üdv!
Miért nem jó? Nyomom az F betűt nem animálja

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <engine>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. #define PLUGIN ""
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Pista"
  12.  
  13. new const WEAPONENTNAMES[][] = { "weapon_awp" }
  14. new const weapnames[] = { CSW_AWP }
  15. new const weapanims[] = {
  16.     6,
  17.     14,
  18.     6,
  19.     6,
  20.     8,
  21.     16
  22. }
  23.  
  24. public plugin_init() {
  25.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  26.    
  27.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse");
  28.     for(new i = 0;i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  29.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  30.     }
  31.     // Add your code here...
  32. }
  33. public OnItemDeployPost(ent) {
  34.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  35.    
  36.     if(id) {
  37.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  38.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  39.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  40.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, AWPModel[i]);
  41.             }
  42.         }
  43.     }
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46. public ClCmd_Impulse(id) {
  47.     const m_iId = 43;
  48.     const m_pActiveItem = 373;
  49.  
  50.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem);
  51.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  52.    
  53.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    
  54.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  55.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == (weapanims[i])));
  56.             return PLUGIN_HANDLED;
  57.         }
  58.     }
  59.     return PLUGIN_CONTINUE;
  60. }
  61. stock SendWeaponAnim(id, iAnim) {
  62.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  63.  
  64.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  65.     write_byte(iAnim)
  66.     write_byte(pev(id, pev_body))
  67.     message_end()
  68. }
  69. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim) {
  70.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  75.     message_end()
  76. }

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Animáció!
HozzászólásElküldve: 2016.10.08. 16:51 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.08.17. 18:52
Hozzászólások: 92
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Pista. írta:
Üdv!
Miért nem jó? Nyomom az F betűt nem animálja

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <engine>
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. #define PLUGIN ""
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "Pista"
  12.  
  13. new const WEAPONENTNAMES[][] = { "weapon_awp" }
  14. new const weapnames[] = { CSW_AWP }
  15. new const weapanims[] = {
  16.     6,
  17.     14,
  18.     6,
  19.     6,
  20.     8,
  21.     16
  22. }
  23.  
  24. public plugin_init() {
  25.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  26.    
  27.     register_impulse(100, "ClCmd_Impulse");
  28.     for(new i = 0;i < sizeof(WEAPONENTNAMES); i++) {
  29.         RegisterHam(Ham_Item_Deploy, WEAPONENTNAMES[i], "OnItemDeployPost", 1);
  30.     }
  31.     // Add your code here...
  32. }
  33. public OnItemDeployPost(ent) {
  34.     new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  35.    
  36.     if(id) {
  37.         new Weapon = cs_get_weapon_id(ent);
  38.         for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {
  39.             if(Weapon == weapnames[i]) {
  40.                 entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, AWPModel[i]);
  41.             }
  42.         }
  43.     }
  44.     return HAM_IGNORED;
  45. }
  46. public ClCmd_Impulse(id) {
  47.     const m_iId = 43;
  48.     const m_pActiveItem = 373;
  49.  
  50.     new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem);
  51.     new Weapon = get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4);
  52.    
  53.     for(new i; i < sizeof(weapnames); i++) {    
  54.         if(Weapon == weapnames[i]) {
  55.             SendWeaponAnim2(id, .iAnim = (weapnames[i] == (weapanims[i])));
  56.             return PLUGIN_HANDLED;
  57.         }
  58.     }
  59.     return PLUGIN_CONTINUE;
  60. }
  61. stock SendWeaponAnim(id, iAnim) {
  62.     set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)
  63.  
  64.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  65.     write_byte(iAnim)
  66.     write_byte(pev(id, pev_body))
  67.     message_end()
  68. }
  69. stock SendWeaponAnim2(id, iAnim) {
  70.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)
  71.  
  72.     message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
  73.     write_byte(iAnim)
  74.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
  75.     message_end()
  76. }

Tessék.
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <engine>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Animació"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Toretto"
  11.  
  12. enum _:Typ {CSW, Anim};
  13.  
  14. new const Adatok[][Typ] = {
  15.     {CSW_AK47, 6},
  16.     {CSW_M4A1, 15},
  17.     {CSW_AWP, 6},
  18.     {CSW_DEAGLE, 6},
  19.     {CSW_USP, 16},
  20.     {CSW_KNIFE, 8},
  21.     {CSW_GLOCK18, 13},
  22.     {CSW_GALIL, 6},
  23.     {CSW_SCOUT, 5},
  24.     {CSW_MP5NAVY, 6},
  25.     {CSW_P90, 6},
  26.     {CSW_FAMAS, 6}
  27. };
  28.  
  29. public plugin_init() {
  30.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.     register_impulse(100, "clcmd_impulse");
  32. }
  33. public clcmd_impulse(id) {
  34.     const g_id = 43;
  35.     const Activ = 373;
  36.    
  37.     new Vettem = get_pdata_cbase(id, Activ);
  38.     new Wp = get_pdata_int(Vettem, g_id,._linuxdiff = 4);
  39.    
  40.     for(new i;i < sizeof(Adatok);i++) {
  41.         if(Wp == Adatok[i][CSW]) {
  42.             WeaponAnim(id, .iAnim = (Adatok[i][Anim]));
  43.             return PLUGIN_HANDLED;
  44.         }
  45.     }
  46.     return PLUGIN_CONTINUE;
  47. }
  48. stock WeaponAnim(id, iAnim) {
  49.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim);
  50.     message_begin(MSG_ONE,SVC_WEAPONANIM,_,id);
  51.     write_byte(iAnim);
  52.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body));
  53.     message_end();
  54.     return PLUGIN_HANDLED;
  55. }

_________________
.:[BadboYs]:. Global Offensive
Vasárnap NEW MÓD!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 89 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole