hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.07. 21:48



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 335 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 334 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.23. 20:24 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Üdv miert nem jo a raktár?
mikor be irom h /add semi nincs a raktárban :/ valaki tudna javitani?

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <amxmisc>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <engine>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10.  
  11. new const  MODNEV = "Global Unison"
  12. new const  VERSIO_SZAM = "1.0"
  13. new const  KESZITO = "GudDevil"
  14. enum _:DATA
  15. {
  16.     nevek[64],
  17.     modelek[64]
  18. }
  19. new weapon[33], HudObj
  20. /*new stat_trak[33][FEGYOK]
  21. new bool:is_stat_trak[33][FEGYOK]
  22. new stat_trak_skinjei[33][120]*/
  23. new skinjei[33][120]
  24. new name[33][32]
  25. enum _:FEGYOK
  26. {
  27.     ak47,
  28.     awp,
  29.     deagle,
  30.     famas,
  31.     knife,
  32.     m4a1,
  33.     usp,
  34.     m3,
  35.     mp5,
  36.     scout,
  37.     p90,
  38.     glock
  39. }
  40. new kivalasztva[33][FEGYOK]
  41. new Skinek[6][DATA] = {
  42.     {"TerepMintás | AK47", "models/KmgGU/terep/ak47.mdl"},
  43.     {"Terepmintás | M4A1", "models/KmgGU/terep/m4a1.mdl"},
  44.     {"TerepMintás | AWP", "models/KmgGU/terep/awp.mdl"},
  45.     {"Terepmintás | FAMAS", "models/KmgGU/terep/famas.mdl"},
  46.     {"TerepMintás | USP", "models/KmgGU/terep/usp.mdl"},
  47.     {"Terepmintás | DEAGLE", "models/KmgGU/terep/deagle.mdl"}
  48. }
  49. public plugin_precache()
  50. {
  51.     for(new i; i<sizeof(Skinek);i++)
  52.         precache_model(Skinek[i][modelek])
  53.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_ak47.mdl")
  54.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_awp.mdl")
  55.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_deagle.mdl")
  56.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_m4a1_uj.mdl")
  57.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_famas.mdl")
  58.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_usp.mdl")
  59.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_knife.mdl")
  60.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_p90.mdl")
  61.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_scout.mdl")
  62.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_m3.mdl")
  63.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_mp5navy.mdl")
  64.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_glock18.mdl")
  65.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_hegrenade.mdl")
  66.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_flashbang.mdl")
  67.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_smokegrenade.mdl")
  68.     precache_model("models/KmgGU/terep/v_c4.mdl")
  69.     }
  70. public plugin_init() {
  71.     register_impulse(201, "fomenu")
  72.     register_clcmd("say /alap", "cmdAlap")
  73.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_ak47", "AK47", 1)
  74.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "AWP", 1)
  75.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_deagle", "Deagle", 1)
  76.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_famas", "Famas", 1)
  77.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m4a1", "M4A1", 1)
  78.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "Knife", 1)
  79.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_usp", "USP", 1)
  80.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_glock18", "Glock18", 1)
  81.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_m3", "M3", 1)
  82.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_mp5navy", "MP5Navy", 1)
  83.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_p90", "P90", 1)
  84.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_scout", "Scout", 1)
  85.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_hegrenade", "Heg", 1)
  86.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_smokegrenade", "Smoke", 1)
  87.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_flashbang", "Flash", 1)
  88.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_c4", "C4", 1)
  89.    register_clcmd("say /add","addolas")
  90.    
  91. }
  92. public addolas(id)
  93. {
  94. for(new i; i<5;i++){
  95. Skinek[i][id]++
  96. }
  97. }
  98. public fomenu(id)
  99. {
  100.     new txt[128]
  101.     formatex(txt, charsmax(txt), "Global Unison FĹ‘menĂĽ")
  102.     new menu = menu_create(txt, "fomenu_h")
  103.    
  104.     menu_additem(menu, "Raktár", "", 0)
  105.     menu_additem(menu, "Láda nyitás", "", 0)
  106.     menu_additem(menu, "Piac", "", 0)
  107.     menu_additem(menu, "Kulcs váráslás", "", 0)
  108.  
  109.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  110.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s")
  111.      
  112.     menu_display(id, menu, 0)
  113.     return PLUGIN_HANDLED
  114. }
  115. public fomenu_h(id, menu, item)
  116. {
  117.     switch(item)
  118.     {
  119.         case MENU_EXIT:{
  120.             menu_destroy(menu)
  121.             return PLUGIN_HANDLED
  122.         }
  123.         case 0: raktar(id);
  124.         case 1: ladanyit(id);
  125.         case 2: piac(id);
  126.         case 3: kulcsok(id);
  127.     }
  128.     menu_destroy(menu)
  129.     return PLUGIN_HANDLED
  130. }
  131.  
  132. public raktar(id)
  133. {
  134.     new txt[128], num[8]
  135.     formatex(txt, charsmax(txt), "Global Unison  Raktár" )
  136.     new menu = menu_create(txt, "raktar_h")
  137.    
  138.     for(new i; i<sizeof(Skinek);i++)
  139.     {
  140.         if(skinjei[id][i] > 0)
  141.         {
  142.             num_to_str(i, num, charsmax(num))
  143.             formatex(txt, charsmax(txt), "%s [%d DB]", Skinek[i][nevek], skinjei[id][i])
  144.             menu_additem(menu, txt, num, 0)
  145.         }
  146.     }
  147.    
  148.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  149.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  150.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "ElĹ‘re")
  151.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s")
  152.      
  153.     menu_display(id, menu, 0)
  154.     return PLUGIN_HANDLED
  155. }
  156. public cmdAlap(id)
  157. {
  158.     kivalasztva[id][ak47] = 0
  159.     kivalasztva[id][awp] = 0
  160.     kivalasztva[id][deagle] = 0
  161.     kivalasztva[id][m4a1] = 0
  162.     kivalasztva[id][famas] = 0
  163.     kivalasztva[id][usp] = 0
  164.     kivalasztva[id][knife] = 0
  165.     kivalasztva[id][glock] = 0
  166.     kivalasztva[id][m3] = 0
  167.     kivalasztva[id][mp5] = 0
  168.     kivalasztva[id][scout] = 0
  169.     kivalasztva[id][p90] = 0
  170. }
  171. public Heg(ent)
  172. {
  173.     if(ent <=0)
  174.         return HAM_IGNORED;
  175.    
  176.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  177.     weapon[id] = 12
  178.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_hegrenade.mdl")
  179.     return HAM_IGNORED;
  180. }
  181.  
  182. public Smoke(ent)
  183. {
  184.     if(ent <=0)
  185.         return HAM_IGNORED;
  186.    
  187.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  188.     weapon[id] = 13
  189.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_smokegrenade.mdl")
  190.     return HAM_IGNORED;
  191. }
  192.  
  193. public Flash(ent)
  194. {
  195.     if(ent <=0)
  196.         return HAM_IGNORED;
  197.    
  198.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  199.     weapon[id] = 14
  200.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_flashbang.mdl")
  201.     return HAM_IGNORED;
  202. }
  203.  
  204. public C4(ent)
  205. {
  206.     if(ent <=0)
  207.         return HAM_IGNORED;
  208.    
  209.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  210.     weapon[id] = 15
  211.     set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_c4.mdl")
  212.     return HAM_IGNORED;
  213. }
  214.  
  215. public AK47(ent)
  216. {
  217.     if(ent <=0)
  218.         return HAM_IGNORED;
  219.    
  220.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  221.     weapon[id] = 0
  222.     switch(kivalasztva[id][ak47])
  223.     {
  224.         case 0:{
  225.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_ak47.mdl")
  226.             return HAM_IGNORED;
  227.         }
  228.         default:{
  229.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[kivalasztva[id][ak47]-1][modelek])
  230.             return HAM_IGNORED;
  231.         }
  232.     }
  233.     return HAM_IGNORED;
  234. }
  235.  
  236. public AWP(ent)
  237. {
  238.     if(ent <=0)
  239.         return HAM_IGNORED;
  240.    
  241.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  242.     weapon[id] = 1
  243.     switch(kivalasztva[id][awp])
  244.     {
  245.         case 0:{
  246.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_awp.mdl")
  247.             return HAM_IGNORED;
  248.         }
  249.         default:{
  250.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[kivalasztva[id][awp]-1][modelek])
  251.             return HAM_IGNORED;
  252.         }
  253.     }
  254.     return HAM_IGNORED;
  255. }
  256.  
  257. public Deagle(ent)
  258. {
  259.     if(ent <=0)
  260.         return HAM_IGNORED;
  261.    
  262.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  263.     weapon[id] = 2
  264.     switch(kivalasztva[id][deagle])
  265.     {
  266.         case 0:{
  267.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_deagle.mdl")
  268.             return HAM_IGNORED;
  269.         }
  270.         default:{
  271.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[kivalasztva[id][deagle]-1][modelek])
  272.             return HAM_IGNORED;
  273.         }
  274.     }
  275.     return HAM_IGNORED;
  276. }
  277.  
  278. public Famas(ent)
  279. {
  280.     if(ent <=0)
  281.         return HAM_IGNORED;
  282.    
  283.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  284.     weapon[id] = 3
  285.     switch(kivalasztva[id][famas])
  286.     {
  287.         case 0:{
  288.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_famas.mdl")
  289.             return HAM_IGNORED;
  290.         }
  291.         default:{
  292.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[kivalasztva[id][famas]-1][modelek])
  293.             return HAM_IGNORED;
  294.         }
  295.     }
  296.     return HAM_IGNORED;
  297. }
  298.  
  299. public M4A1(ent)
  300. {
  301.     if(ent <=0)
  302.         return HAM_IGNORED;
  303.    
  304.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  305.     weapon[id] = 5
  306.     switch(kivalasztva[id][m4a1])
  307.     {
  308.         case 0:{
  309.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_m4a1_uj.mdl")
  310.             return HAM_IGNORED;
  311.         }
  312.         default:{
  313.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[kivalasztva[id][m4a1]-1][modelek])
  314.             return HAM_IGNORED;
  315.         }
  316.     }
  317.     return HAM_IGNORED;
  318. }
  319.  
  320. public Knife(ent)
  321. {
  322.     if(ent <=0)
  323.         return HAM_IGNORED;
  324.    
  325.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  326.     weapon[id] = 4
  327.     switch(kivalasztva[id][knife])
  328.     {
  329.         case 0:{
  330.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_knife.mdl")
  331.             return HAM_IGNORED;
  332.         }
  333.         default:{
  334.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[kivalasztva[id][knife]-1][modelek])
  335.             return HAM_IGNORED;
  336.         }
  337.     }
  338.     return HAM_IGNORED;
  339. }
  340.  
  341. public USP(ent)
  342. {
  343.     if(ent <=0)
  344.         return HAM_IGNORED;
  345.    
  346.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  347.     weapon[id] = 6
  348.     switch(kivalasztva[id][usp])
  349.     {
  350.         case 0:{
  351.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_usp.mdl")
  352.             return HAM_IGNORED;
  353.         }
  354.         default:{
  355.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[kivalasztva[id][usp]-1][modelek])
  356.             return HAM_IGNORED;
  357.         }
  358.     }
  359.     return HAM_IGNORED;
  360. }
  361.  
  362. public Glock18(ent)
  363. {
  364.     if(ent <=0)
  365.         return HAM_IGNORED;
  366.    
  367.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  368.     weapon[id] = 11
  369.     switch(kivalasztva[id][glock])
  370.     {
  371.         case 0:{
  372.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_glock18.mdl")
  373.             return HAM_IGNORED;
  374.         }
  375.         default:{
  376.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[kivalasztva[id][glock]-1][modelek])
  377.             return HAM_IGNORED;
  378.         }
  379.     }
  380.     return HAM_IGNORED;
  381. }
  382.  
  383. public M3(ent)
  384. {
  385.     if(ent <=0)
  386.         return HAM_IGNORED;
  387.    
  388.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  389.     weapon[id] = 7
  390.     switch(kivalasztva[id][m3])
  391.     {
  392.         case 0:{
  393.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_m3.mdl")
  394.             return HAM_IGNORED;
  395.         }
  396.         default:{
  397.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[kivalasztva[id][m3]-1][modelek])
  398.             return HAM_IGNORED;
  399.         }
  400.     }
  401.     return HAM_IGNORED;
  402. }
  403.  
  404. public MP5Navy(ent)
  405. {
  406.     if(ent <=0)
  407.         return HAM_IGNORED;
  408.    
  409.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  410.     weapon[id] = 8
  411.     switch(kivalasztva[id][mp5])
  412.     {
  413.         case 0:{
  414.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_mp5navy.mdl")
  415.             return HAM_IGNORED;
  416.         }
  417.         default:{
  418.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[kivalasztva[id][mp5]-1][modelek])
  419.             return HAM_IGNORED;
  420.         }
  421.     }
  422.     return HAM_IGNORED;
  423. }
  424.  
  425. public P90(ent)
  426. {
  427.     if(ent <=0)
  428.         return HAM_IGNORED;
  429.    
  430.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  431.     weapon[id] = 10
  432.     switch(kivalasztva[id][p90])
  433.     {
  434.         case 0:{
  435.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_p90.mdl")
  436.             return HAM_IGNORED;
  437.         }
  438.         default:{
  439.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[kivalasztva[id][p90]-1][modelek])
  440.             return HAM_IGNORED;
  441.         }
  442.     }
  443.     return HAM_IGNORED;
  444. }
  445.  
  446. public Scout(ent)
  447. {
  448.     if(ent <=0)
  449.         return HAM_IGNORED;
  450.    
  451.     new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4)
  452.     weapon[id] = 9
  453.     switch(kivalasztva[id][scout])
  454.     {
  455.         case 0:{
  456.             set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/KmgGU/terep/v_scout.mdl")
  457.             return HAM_IGNORED;
  458.         }
  459.         default:{
  460.             set_pev(id, pev_viewmodel2, Skinek[kivalasztva[id][scout]-1][modelek])
  461.             return HAM_IGNORED;
  462.         }
  463.     }
  464.     return HAM_IGNORED;
  465. }
  466.  
  467. public raktar_h(id, menu, item)
  468. {
  469.     if(item == MENU_EXIT)
  470.     {
  471.         menu_destroy(menu)
  472.         return PLUGIN_HANDLED
  473.     }
  474.    
  475.     new data[9], access, callback, szName[64]
  476.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  477.     new key = str_to_num(data)
  478.    
  479.     if(containi(Skinek[key][nevek], "AK47") != -1)
  480.         kivalasztva[id][ak47] = key+1
  481.     else if(containi(Skinek[key][nevek], "AWP") != -1)
  482.         kivalasztva[id][awp] = key+1
  483.     else if(containi(Skinek[key][nevek], "M4A1") != -1)
  484.         kivalasztva[id][m4a1] = key+1
  485.     else if(containi(Skinek[key][nevek], "Bayonet") != -1 || containi(Skinek[key][nevek], "Flip") != -1 || containi(Skinek[key][nevek], "Huntsman") != -1 || containi(Skinek[key][nevek], "Karambit") != -1 || containi(Skinek[key][nevek], "Butterfly") != -1)
  486.         kivalasztva[id][knife] = key+1
  487.     else if(containi(Skinek[key][nevek], "Deagle") != -1)
  488.         kivalasztva[id][deagle] = key+1
  489.     else if(containi(Skinek[key][nevek], "MP5") != -1)
  490.         kivalasztva[id][mp5] = key+1
  491.     else if(containi(Skinek[key][nevek], "Glock") != -1)
  492.         kivalasztva[id][glock] = key+1
  493.     else if(containi(Skinek[key][nevek], "M3") != -1)
  494.         kivalasztva[id][m3] = key+1
  495.     else if(containi(Skinek[key][nevek], "USP") != -1)
  496.         kivalasztva[id][usp] = key+1
  497.     else if(containi(Skinek[key][nevek], "Scout") != -1)
  498.         kivalasztva[id][scout] = key+1
  499.     else if(containi(Skinek[key][nevek], "Famas") != -1)
  500.         kivalasztva[id][famas] = key+1
  501.     else if(containi(Skinek[key][nevek], "P90") != -1)
  502.         kivalasztva[id][p90] = key+1
  503.        
  504.     ColorChat(id, NORMAL, "^4[Kiválasztás]^1 Kiválasztottad a(z) ^4%s ^1skint!", Skinek[key][nevek])
  505.    
  506.     menu_destroy(menu)
  507.     return PLUGIN_HANDLED
  508. }
  509.  
  510. public  ladanyit(id)
  511. {
  512. }
  513. public  piac(id)
  514. {
  515. }
  516. public  kulcsok(id){
  517. }

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.23. 20:29 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
  1. public addolas(id)
  2. {
  3. for(new i; i<120;i++){
  4. skinjei[i][id]++
  5. }
  6. }

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.23. 20:40 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
nem jo :/

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.23. 20:42 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
  1. for(new i; i<sizeof(Skinek);i++) {
  2. skinjei[i][id]++

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.23. 20:45 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
mostmar be adoolja de csak az m4 et :D

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.23. 21:26 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
  1. for(new i; i<sizeof(Skinek);i++) {
  2. skinjei[i][id]++
  3. Skinek[i][Nevek]++
  4. }
  5. }

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.23. 21:27 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Az egész plugin egy katasztrófa xd

  1. public addolas(id)
  2. {
  3.     for(new i;i < 120; i++)
  4.     skinjei[i][id]++;
  5. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.23. 21:28 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2016.06.01. 21:49
Hozzászólások: 234
Megköszönt másnak: 29 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
exodus írta:
Az egész plugin egy katasztrófa xd

  1. public addolas(id)
  2. {
  3.     for(new i;i < 120; i++)
  4.     skinjei[i][id]++;
  5. }

ugyan azt írtam én is xd

_________________
*pbT# Knife Hamarosan.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.23. 21:31 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
nem jo :D terep m4 et ketszer adja hozaa :D

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár
HozzászólásElküldve: 2016.09.23. 21:35 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
GudDevil írta:
nem jo :D terep m4 et ketszer adja hozaa :D


Mivel a raktárba akkor jelenik meg ha:
  1. if(skinjei[id][i] > 0)


tehát az adott változóból legalább 1 van, szóval amit leírtam az jó, nálad rossz valami.
de már most halál a forráskód, szerintem fuss neki még 1x

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 13 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 55 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole