hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.11.10. 20:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 270 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 269 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Skin Nullázás
HozzászólásElküldve:2016.09.28. 19:49 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2016.09.16. 13:41
Hozzászólások:226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
üdv az hogy tudom megoldani ennél hogy ha kiválasztom az m4a1 skineket akor az akskint.nulaza de ha aksin[id] 0 akor a terep akskint rakja ra


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <engine>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <fakemeta_util>
  10. #include <csx>
  11.  
  12. #pragma tabsize 0
  13.  
  14. new const PLUGIN[] = "Global Unison"
  15. new const VERSION[] = "2.0"
  16. new const AUTHOR[] = "GudDevil"
  17.  
  18. new const PREFIX[] = "[Global Unison]"
  19.  
  20. new const M4a1skin[11][] =
  21. {
  22. {"Terepmintás M4A1 \w| \r+5A +5I +5E"},
  23. {"Sivatagi M4A1 \w| \r+10A +10I +10E"},
  24. {"Tűz M4A1 \w| \r+15A +15I +15E"},
  25. {"Modern M4A1 \w| \r+30A +30I +30E"},
  26. {"Nuclear M4A1 \w| \r+45A +45I +25E"},
  27. {"Howl M4A1 \w| \r+20A +12I +35E"},
  28. {"Asiimov M4A1 \w| \r+35A +5I +55E"},
  29. {"DragonKing M4A1 \w| \r+20A +20I +40E"},
  30. {"TöltényZápor M4A1 \w| \r+20A +12I +35E"},
  31. {"Magma M4A1 \w| \r+5A +5I +50E"},
  32. {"Sugárveszély M4A1 \w| \r+45A +5I +45E"}
  33. }
  34. new const ak47skinek[1][] =
  35. {
  36. {"Terepmintas | Ak47"}
  37. }
  38.  
  39. //Skinek
  40. new OsszesSkin[12][33], m4skin[33], akskin[33];
  41.  
  42. public plugin_init()
  43. {
  44. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
  45.  
  46. register_impulse(201, "Fomenu")
  47. register_clcmd("say /add", "Addolas");
  48.  
  49. register_event("CurWeapon", "FegyverCsere", "be", "1=1");
  50. }
  51.  
  52. public Addolas(id)
  53. {
  54.     for(new i;i < 12; i++)
  55.         OsszesSkin[i][id]++;
  56. }
  57.  
  58.  
  59. new const M4A1_Modelek[][] =
  60. {
  61. "models/globalunisonmode/terepm4.mdl",
  62. "models/globalunisonmode/sivatagim4.mdl",
  63. "models/globalunisonmode/tuzm4.mdl",
  64. "models/globalunisonmode/modernm4.mdl",
  65. "models/globalunisonmode/nucim4.mdl",
  66. "models/globalunisonmode/howlm4.mdl",
  67. "models/globalunisonmode/asiim4.mdl",
  68. "models/globalunisonmode/dragonkingm4.mdl",
  69. "models/globalunisonmode/toltenyzm4.mdl",
  70. "models/globalunisonmode/magmam4.mdl",
  71. "models/globalunisonmode/sugarm4.mdl"
  72. }
  73.  
  74.  
  75. new const AK47_Modelek[][] =
  76. {
  77. "models/globalunisonmode/terepak.mdl"
  78. }
  79.  
  80. public plugin_precache()
  81. {
  82.     for(new i;i < sizeof(M4A1_Modelek); i++)
  83.     {
  84.         precache_model(M4A1_Modelek[i]);
  85.         }
  86.  
  87.     for(new i;i < sizeof(AK47_Modelek); i++)
  88.     {
  89.         precache_model(AK47_Modelek[i]);
  90.         }
  91. }
  92.  
  93. public FegyverCsere(id)
  94. {
  95.  
  96.     new fegyo = get_user_weapon(id);
  97.    
  98.     if(fegyo == CSW_M4A1)
  99.     {
  100.         for(new i;i < sizeof(M4A1_Modelek); i++)
  101.             if(m4skin[id] == i)
  102.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, M4A1_Modelek[i]);
  103.     }
  104.     else if(fegyo == CSW_AK47)
  105.     {
  106.         for(new i;i < sizeof(AK47_Modelek); i++)
  107.             if(akskin[id] == i)
  108.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, AK47_Modelek[i]);
  109.     }
  110. }
  111.  
  112. public Fomenu(id)
  113. {
  114. new String[121]
  115. formatex(String, charsmax(String), "K.m.G - \rGlobal Unison Mode  - \yFőmenü")
  116. new menu = menu_create(String, "Fomenu_h")
  117.  
  118. menu_additem(menu, "\wRaktár", "1", 0)
  119. menu_additem(menu, "\wFegyvermenu", "2", 0)
  120.  
  121. menu_display(id, menu, 0)
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. public Fomenu_h(id, menu, item)
  125. {
  126. if(item == MENU_EXIT)
  127. {
  128. menu_destroy(menu);
  129. return;
  130. }
  131.  
  132. new data[9], szName[64];
  133. new access, callback;
  134. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  135. new key = str_to_num(data);
  136.  
  137. switch(key)
  138.     {
  139.         case 1: Raktar(id);
  140.    
  141.         case 2: Fegyomenu(id)
  142. }
  143. }
  144. public Fegyomenu(id)
  145. {
  146.     if(is_user_alive(id) || is_user_connected(id)) {
  147.     strip_user_weapons(id)
  148.     give_item(id, "weapon_knife")
  149.     new menu = menu_create("\rGlobal Unison Mode \w- \dFegyverMenü","fegyver_h")
  150.     menu_additem(menu,"M4A1","1",0)
  151.     menu_additem(menu,"AK47","2",0)
  152.     menu_additem(menu,"AWP","3",0)
  153.     menu_additem(menu,"FAMAS","4",0)
  154.     menu_additem(menu,"MP5","5",0)
  155.     menu_additem(menu,"M3","6",0)
  156.    
  157.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  158.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  159.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  160.     menu_display(id, menu, 0)
  161. }
  162. }
  163. public fegyver_h(id,menu,item)
  164.     {
  165.     if(item == MENU_EXIT)
  166.     {
  167.     menu_destroy(menu);
  168.     }
  169.    
  170.     new data[9],szName[64];
  171.     new access,callback;
  172.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  173.     new key = str_to_num(data);
  174.    
  175.     switch(key)
  176.     {
  177.     case 1:
  178.     {  
  179.     pisztoly(id)   
  180.     give_item(id, "weapon_m4a1")
  181.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,120)    
  182.     }
  183.     case 2:
  184.     {      
  185.     pisztoly(id)   
  186.     give_item(id, "weapon_ak47")
  187.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,120)
  188.     }
  189.     case 3:
  190.     {  
  191.     pisztoly(id)   
  192.     give_item(id, "weapon_awp")
  193.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,50)
  194.     }
  195.     case 4:
  196.     {  
  197.     pisztoly(id)   
  198.     give_item(id, "weapon_famas")
  199.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,120)
  200.     }
  201.     case 5:
  202.     {      
  203.     pisztoly(id)   
  204.     give_item(id, "weapon_mp5navy")
  205.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,150)
  206.     }
  207.     case 6:
  208.     {      
  209.     pisztoly(id)   
  210.     give_item(id, "weapon_m3")
  211.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,30)
  212.     }
  213.     }
  214. }
  215. public pisztoly(id)
  216. {
  217.     new menu = menu_create("\rGlobal Unison Mode \w- \dPisztolyMenü","pisztoly_h")
  218.     menu_additem(menu,"Deagle","1",0)
  219.     menu_additem(menu,"USP","2",0)
  220.    
  221.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  222.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  223.     menu_display(id,menu,0)
  224.     }
  225. public pisztoly_h(id,menu,item)
  226.     {
  227.     if(item == MENU_EXIT)
  228.     {
  229.     menu_destroy(menu);
  230.     }
  231.    
  232.     new data[9],szName[64];
  233.     new access,callback;
  234.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  235.     new key = str_to_num(data);
  236.    
  237.     switch(key)
  238.     {
  239.     case 1:
  240.     {
  241.     give_item(id, "weapon_knife")  
  242.     give_item(id, "weapon_deagle")
  243.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,200)
  244.     }
  245.     case 2:
  246.     {
  247.     give_item(id, "weapon_knife")  
  248.     give_item(id, "weapon_usp")
  249.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,200)
  250.     }
  251.     }
  252. }
  253. public Raktar(id)
  254. {
  255. new String[121];
  256. formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dRaktár",PREFIX);
  257. new menu = menu_create(String, "Raktar_h");
  258.  
  259. for(new i;i < sizeof(M4a1skin); i++)
  260. {
  261.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  262.     {
  263.         new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  264.         formatex(String, charsmax(String), "\w%s \w[\y%d \rDB\w]", M4a1skin[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  265.         menu_additem(menu, String, Sor);
  266.     }
  267. }
  268. for(new i;i < sizeof(ak47skinek); i++)
  269. {
  270.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  271.     {
  272.         new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  273.         formatex(String, charsmax(String), "\w%s \w[\y%d \rDB\w]", ak47skinek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  274.         menu_additem(menu, String, Sor);
  275.     }
  276. }
  277. menu_display(id, menu, 0);
  278. }
  279.  
  280. public Raktar_h(id, menu, item)
  281. {
  282. if(item == MENU_EXIT)
  283. {
  284. menu_destroy(menu);
  285. return;
  286. }
  287.  
  288. new data[9], szName[64];
  289. new access, callback;
  290. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  291. new key = str_to_num(data);
  292.  
  293. switch(key)
  294.     {
  295.         case 0:
  296.     {
  297.     m4skin[id] = 0
  298.         akskin[id] = 0
  299.     }
  300.         case 1:
  301.     {
  302.     m4skin[id] = 1
  303.     }
  304.         case 2:
  305.     {
  306.     m4skin[id] = 2
  307.     }
  308.         case 3:
  309.     {
  310.     m4skin[id] = 3
  311.     }
  312.         case 4:
  313.     {
  314.     m4skin[id] = 4
  315.     }
  316.         case 5:
  317.     {
  318.     m4skin[id] = 5
  319.     }
  320.         case 6:
  321.     {
  322.     m4skin[id] = 6
  323.     }
  324.         case 7:
  325.     {
  326.     m4skin[id] = 7
  327.     }
  328.         case 8:
  329.     {
  330.     m4skin[id] = 8
  331.     }
  332.         case 9:
  333.     {
  334.     m4skin[id] = 9
  335.     }
  336.         case 10:
  337.     {
  338.     m4skin[id] = 10
  339.     }
  340.         case 11:
  341.     {
  342.     m4skin[id] = 11
  343.     }
  344.  
  345. }
  346. switch(key)
  347.     {
  348.         case 0: akskin[id] = 0
  349.     }
  350. }
  351.  
  352.  
  353. public client_putinserver(id)
  354. {  
  355. m4skin[id] = -1  
  356. akskin[id] = -1
  357. }
  358. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  359. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  360. */

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Skin Nullázás
HozzászólásElküldve:2016.09.29. 17:42 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott:2016.03.03. 17:37
Hozzászólások:530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
ez_a_skin_kell[id] = x
ez_a_skin_nem_kell[id] = 0

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <engine>
  6. #include <fun>
  7. #include <fakemeta>
  8. #include <hamsandwich>
  9. #include <fakemeta_util>
  10. #include <csx>
  11.  
  12. #pragma tabsize 0
  13.  
  14. new const PLUGIN[] = "Global Unison"
  15. new const VERSION[] = "2.0"
  16. new const AUTHOR[] = "GudDevil"
  17.  
  18. new const PREFIX[] = "[Global Unison]"
  19.  
  20. new const M4a1skin[11][] =
  21. {
  22. {"Terepmintás M4A1 \w| \r+5A +5I +5E"},
  23. {"Sivatagi M4A1 \w| \r+10A +10I +10E"},
  24. {"Tűz M4A1 \w| \r+15A +15I +15E"},
  25. {"Modern M4A1 \w| \r+30A +30I +30E"},
  26. {"Nuclear M4A1 \w| \r+45A +45I +25E"},
  27. {"Howl M4A1 \w| \r+20A +12I +35E"},
  28. {"Asiimov M4A1 \w| \r+35A +5I +55E"},
  29. {"DragonKing M4A1 \w| \r+20A +20I +40E"},
  30. {"TöltényZápor M4A1 \w| \r+20A +12I +35E"},
  31. {"Magma M4A1 \w| \r+5A +5I +50E"},
  32. {"Sugárveszély M4A1 \w| \r+45A +5I +45E"}
  33. }
  34. new const ak47skinek[1][] =
  35. {
  36. {"Terepmintas | Ak47"}
  37. }
  38.  
  39. //Skinek
  40. new OsszesSkin[12][33], m4skin[33], akskin[33];
  41.  
  42. public plugin_init()
  43. {
  44. register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
  45.  
  46. register_impulse(201, "Fomenu")
  47. register_clcmd("say /add", "Addolas");
  48.  
  49. register_event("CurWeapon", "FegyverCsere", "be", "1=1");
  50. }
  51.  
  52. public Addolas(id)
  53. {
  54.     for(new i;i < 12; i++)
  55.         OsszesSkin[i][id]++;
  56. }
  57.  
  58.  
  59. new const M4A1_Modelek[][] =
  60. {
  61. "models/globalunisonmode/terepm4.mdl",
  62. "models/globalunisonmode/sivatagim4.mdl",
  63. "models/globalunisonmode/tuzm4.mdl",
  64. "models/globalunisonmode/modernm4.mdl",
  65. "models/globalunisonmode/nucim4.mdl",
  66. "models/globalunisonmode/howlm4.mdl",
  67. "models/globalunisonmode/asiim4.mdl",
  68. "models/globalunisonmode/dragonkingm4.mdl",
  69. "models/globalunisonmode/toltenyzm4.mdl",
  70. "models/globalunisonmode/magmam4.mdl",
  71. "models/globalunisonmode/sugarm4.mdl"
  72. }
  73.  
  74.  
  75. new const AK47_Modelek[][] =
  76. {
  77. "models/globalunisonmode/terepak.mdl"
  78. }
  79.  
  80. public plugin_precache()
  81. {
  82.     for(new i;i < sizeof(M4A1_Modelek); i++)
  83.     {
  84.         precache_model(M4A1_Modelek[i]);
  85.         }
  86.  
  87.     for(new i;i < sizeof(AK47_Modelek); i++)
  88.     {
  89.         precache_model(AK47_Modelek[i]);
  90.         }
  91. }
  92.  
  93. public FegyverCsere(id)
  94. {
  95.  
  96.     new fegyo = get_user_weapon(id);
  97.    
  98.     if(fegyo == CSW_M4A1)
  99.     {
  100.         for(new i;i < sizeof(M4A1_Modelek); i++)
  101.             if(m4skin[id] == i)
  102.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, M4A1_Modelek[i]);
  103.     }
  104.     else if(fegyo == CSW_AK47)
  105.     {
  106.         for(new i;i < sizeof(AK47_Modelek); i++)
  107.             if(akskin[id] == i)
  108.                 set_pev(id, pev_viewmodel2, AK47_Modelek[i]);
  109.     }
  110. }
  111.  
  112. public Fomenu(id)
  113. {
  114. new String[121]
  115. formatex(String, charsmax(String), "K.m.G - \rGlobal Unison Mode  - \yFőmenü")
  116. new menu = menu_create(String, "Fomenu_h")
  117.  
  118. menu_additem(menu, "\wRaktár", "1", 0)
  119. menu_additem(menu, "\wFegyvermenu", "2", 0)
  120.  
  121. menu_display(id, menu, 0)
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. public Fomenu_h(id, menu, item)
  125. {
  126. if(item == MENU_EXIT)
  127. {
  128. menu_destroy(menu);
  129. return;
  130. }
  131.  
  132. new data[9], szName[64];
  133. new access, callback;
  134. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  135. new key = str_to_num(data);
  136.  
  137. switch(key)
  138.     {
  139.         case 1: Raktar(id);
  140.    
  141.         case 2: Fegyomenu(id)
  142. }
  143. }
  144. public Fegyomenu(id)
  145. {
  146.     if(is_user_alive(id) || is_user_connected(id)) {
  147.     strip_user_weapons(id)
  148.     give_item(id, "weapon_knife")
  149.     new menu = menu_create("\rGlobal Unison Mode \w- \dFegyverMenü","fegyver_h")
  150.     menu_additem(menu,"M4A1","1",0)
  151.     menu_additem(menu,"AK47","2",0)
  152.     menu_additem(menu,"AWP","3",0)
  153.     menu_additem(menu,"FAMAS","4",0)
  154.     menu_additem(menu,"MP5","5",0)
  155.     menu_additem(menu,"M3","6",0)
  156.    
  157.     menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza")
  158.     menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Tovább")
  159.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  160.     menu_display(id, menu, 0)
  161. }
  162. }
  163. public fegyver_h(id,menu,item)
  164.     {
  165.     if(item == MENU_EXIT)
  166.     {
  167.     menu_destroy(menu);
  168.     }
  169.    
  170.     new data[9],szName[64];
  171.     new access,callback;
  172.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  173.     new key = str_to_num(data);
  174.    
  175.     switch(key)
  176.     {
  177.     case 1:
  178.     {  
  179.     pisztoly(id)   
  180.     give_item(id, "weapon_m4a1")
  181.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,120)    
  182.     }
  183.     case 2:
  184.     {      
  185.     pisztoly(id)   
  186.     give_item(id, "weapon_ak47")
  187.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,120)
  188.     }
  189.     case 3:
  190.     {  
  191.     pisztoly(id)   
  192.     give_item(id, "weapon_awp")
  193.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,50)
  194.     }
  195.     case 4:
  196.     {  
  197.     pisztoly(id)   
  198.     give_item(id, "weapon_famas")
  199.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,120)
  200.     }
  201.     case 5:
  202.     {      
  203.     pisztoly(id)   
  204.     give_item(id, "weapon_mp5navy")
  205.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_MP5NAVY,150)
  206.     }
  207.     case 6:
  208.     {      
  209.     pisztoly(id)   
  210.     give_item(id, "weapon_m3")
  211.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3,30)
  212.     }
  213.     }
  214. }
  215. public pisztoly(id)
  216. {
  217.     new menu = menu_create("\rGlobal Unison Mode \w- \dPisztolyMenü","pisztoly_h")
  218.     menu_additem(menu,"Deagle","1",0)
  219.     menu_additem(menu,"USP","2",0)
  220.    
  221.     menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  222.     menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  223.     menu_display(id,menu,0)
  224.     }
  225. public pisztoly_h(id,menu,item)
  226.     {
  227.     if(item == MENU_EXIT)
  228.     {
  229.     menu_destroy(menu);
  230.     }
  231.    
  232.     new data[9],szName[64];
  233.     new access,callback;
  234.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  235.     new key = str_to_num(data);
  236.    
  237.     switch(key)
  238.     {
  239.     case 1:
  240.     {
  241.     give_item(id, "weapon_knife")  
  242.     give_item(id, "weapon_deagle")
  243.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,200)
  244.     }
  245.     case 2:
  246.     {
  247.     give_item(id, "weapon_knife")  
  248.     give_item(id, "weapon_usp")
  249.     cs_set_user_bpammo(id,CSW_USP,200)
  250.     }
  251.     }
  252. }
  253. public Raktar(id)
  254. {
  255. new String[121];
  256. formatex(String, charsmax(String), "%s \r- \dRaktár",PREFIX);
  257. new menu = menu_create(String, "Raktar_h");
  258.  
  259. for(new i;i < sizeof(M4a1skin); i++)
  260. {
  261.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  262.     {
  263.         new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  264.         formatex(String, charsmax(String), "\w%s \w[\y%d \rDB\w]", M4a1skin[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  265.         menu_additem(menu, String, Sor);
  266.     }
  267. }
  268. for(new i;i < sizeof(ak47skinek); i++)
  269. {
  270.     if(OsszesSkin[i][id] > 0)
  271.     {
  272.         new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5);
  273.         formatex(String, charsmax(String), "\w%s \w[\y%d \rDB\w]", ak47skinek[i][0], OsszesSkin[i][id]);
  274.         menu_additem(menu, String, Sor);
  275.     }
  276. }
  277. menu_display(id, menu, 0);
  278. }
  279.  
  280. public Raktar_h(id, menu, item)
  281. {
  282. if(item == MENU_EXIT)
  283. {
  284. menu_destroy(menu);
  285. return;
  286. }
  287.  
  288. new data[9], szName[64];
  289. new access, callback;
  290. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  291. new key = str_to_num(data);
  292.  
  293. switch(key)
  294.     {
  295.         case 0:
  296.     {
  297.     m4skin[id] = 0
  298.         akskin[id] = 0
  299.     }
  300.         case 1:
  301.     {
  302.     akskin[id] = 0
  303.     m4skin[id] = 1
  304.     }
  305.         case 2:
  306.     {
  307.     akskin[id] = 0
  308.     m4skin[id] = 2
  309.     }
  310.         case 3:
  311.     {
  312.     akskin[id] = 0
  313.     m4skin[id] = 3
  314.     }
  315.         case 4:
  316.     {
  317.     akskin[id] = 0
  318.     m4skin[id] = 4
  319.     }
  320.         case 5:
  321.     {
  322.     akskin[id] = 0
  323.     m4skin[id] = 5
  324.     }
  325.         case 6:
  326.     {
  327.     akskin[id] = 0
  328.     m4skin[id] = 6
  329.     }
  330.         case 7:
  331.     {
  332.     akskin[id] = 0
  333.     m4skin[id] = 7
  334.     }
  335.         case 8:
  336.     {
  337.     akskin[id] = 0
  338.     m4skin[id] = 8
  339.     }
  340.         case 9:
  341.     {
  342.     akskin[id] = 0
  343.     m4skin[id] = 9
  344.     }
  345.         case 10:
  346.     {
  347.     akskin[id] = 0
  348.     m4skin[id] = 10
  349.     }
  350.         case 11:
  351.     {
  352.     akskin[id] = 0
  353.     m4skin[id] = 11
  354.     }
  355.  
  356. }
  357. switch(key)
  358.     {
  359.         case 0: akskin[id] = 0
  360.     }
  361. }
  362.  
  363.  
  364. public client_putinserver(id)
  365. {  
  366. m4skin[id] = -1  
  367. akskin[id] = -1
  368. }
  369. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  370. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  371. */

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole