hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 18:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 443 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 443 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Nyitás
HozzászólásElküldve: 2016.09.30. 21:56 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
üdv az miért van hogy ha be addolom az összes ládát és csak a samson ládánál jelzi hogy van 20 db többinél nem
és hiába ir 0-at akor is kitudom nyitni őket és ezt írja ha mindegyik böl nyitok egyet csak a skin név változik a láda név nem
valaki?

és ezt irja az öszesnél
[Informci] GudDevil1 nyitott egy Tz M4A1 -t egy Ht<PInput Lda-bl!

[Informci] GudDevil1 nyitott egy Modern M4A1-t egy t<PInput Lda-


  1. new const Float:DropLada[][] = {
  2. { 0.459 },
  3. { 2.019 },
  4. { 4.909 },
  5. { 8.90 },
  6. { 16.01 },
  7. { 32.009 },
  8. { 40.51 },
  9. { 2.51 },
  10. { 0.00 }
  11. }
  12. new const LadaNevek[][][] = {
  13. { "Input Láda" },
  14. { "Samson Láda" },
  15. { "Huntsman Láda" },
  16. { "eSport Láda" },
  17. { "Falchion Láda" },
  18. { "Breakout Láda" },
  19. { "Kulcs" },
  20. { "Event Láda"}
  21. }



  1. new const PIACSZOVEG[1][] = {
  2.    
  3.     { "%s ^3%s ^1nyitott egy ^4%s^1-t egy %s-ból!"}
  4. }
  5. public ladanyitas(id)
  6. {
  7. new String[121]
  8. formatex(String, charsmax(String), "\yK.m.G - \r%s \r» \wLáda Nyitás\r!^n\y%s \d(%d) \wDrop esély:\r%3.2f%%",PREFIX,LadaNevek[6][0],kulcs[id], DropLada[6])
  9. new menu = menu_create(String, "lad_h")
  10.  
  11. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[0][0], lada[0][id],  DropLada[5])
  12. menu_additem(menu, String, "1",0)
  13. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[1][0], lada[1][id],  DropLada[4])
  14. menu_additem(menu, String, "2",0)
  15. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[2][0], lada[2][id],  DropLada[3])
  16. menu_additem(menu, String, "3",0)
  17. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[3][0], lada[3][id],  DropLada[2])
  18. menu_additem(menu, String, "4",0)
  19. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[4][0], lada[4][id],  DropLada[1])
  20. menu_additem(menu, String, "5",0)
  21. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[5][0], lada[5][id],  DropLada[0])
  22. menu_additem(menu, String, "6",0)
  23. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[7][0], eventlada[id], DropLada[7])
  24. menu_additem(menu, String, "7",0)
  25.  
  26. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  27. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  28.  
  29. menu_display(id, menu, 0)
  30. return PLUGIN_HANDLED
  31. }
  32. public lad_h(id, menu, item){
  33.     if(item == MENU_EXIT)
  34.     {
  35.         menu_destroy(menu)
  36.         return
  37.     }
  38.    
  39.     new data[9], szName[64]
  40.     new access, callback
  41.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  42.     new key = str_to_num(data)
  43.    
  44.     switch(key) {
  45.         case 1: {
  46.             if(lada[id][0]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  47.                 lada[id][0]--
  48.                 kulcs[id]--
  49.                 talal(id, 0)
  50.             }
  51.             ladanyitas(id)
  52.         }
  53.         case 2: {
  54.             if(lada[id][1]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  55.                 lada[id][1]--
  56.                 kulcs[id]--
  57.                 talal(id, 1)
  58.             }
  59.             ladanyitas(id)
  60.         }
  61.         case 3: {
  62.             if(lada[id][2]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  63.                 lada[id][2]--
  64.                 kulcs[id]--
  65.                 talal(id, 2)
  66.             }
  67.             ladanyitas(id)
  68.         }
  69.         case 4: {
  70.             if(lada[id][3]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  71.                 lada[id][3]--
  72.                 kulcs[id]--
  73.                 talal(id, 3)
  74.             }
  75.             ladanyitas(id)
  76.         }
  77.         case 5: {
  78.             if(lada[id][4]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  79.                 lada[id][4]--
  80.                 kulcs[id]--
  81.                 talal(id, 4)
  82.             }
  83.             ladanyitas(id)
  84.         }
  85.         case 6: {
  86.             if(lada[id][5]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  87.                 lada[id][5]--
  88.                 kulcs[id]--
  89.                 talal(id, 5)
  90.             }
  91.             ladanyitas(id)
  92.         }
  93.         case 7: {
  94.             if(eventlada[id]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  95.                 eventlada[id]--
  96.                 kulcs[id]--
  97.                 talal(id, 5)
  98.             }
  99.             ladanyitas(id)
  100.         }
  101.        
  102.     }
  103. }
  104. public talal(id, key) {
  105.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31)
  106.     new fegyoid; // MENTSD BELE, MIUTAN RANDOMIZALTAD.
  107.    
  108.     if(key == 0) {
  109.         switch(random_num(1, 1)) {
  110.             case 1..2: {
  111.                 OsszesSkin[1][id]++
  112.                 fegyoid = 0;
  113.                 ColorChat(0, GREEN, PIACSZOVEG[0],Prefix, Nev, Piac_lada[1], LadaNevek[0])
  114.             }
  115.  
  116.         }
  117.     }
  118.     if(key == 1) {
  119.         switch(random_num(2, 3)) {
  120.             case 2..3: {
  121.                 OsszesSkin[2][id]++
  122.                 fegyoid = 1;
  123.                 ColorChat(0, GREEN, PIACSZOVEG[0],Prefix, Nev, Piac_lada[2], LadaNevek[1])
  124.             }
  125.            
  126.         }
  127.     }
  128.     if(key == 2) {
  129.         switch(random_num(3, 4)) {
  130.             case 3..4: {
  131.                 OsszesSkin[3][id]++
  132.                 fegyoid = 2;
  133.                 ColorChat(0, GREEN, PIACSZOVEG[0],Prefix, Nev, Piac_lada[3], LadaNevek[2]) 
  134.                 }
  135.         }
  136.     }
  137.     if(key == 3) {
  138.         switch(random_num(5, 6)) {
  139.             case 5..6: {
  140.                 OsszesSkin[4][id]++
  141.                 fegyoid = 3;
  142.                 ColorChat(0, GREEN, PIACSZOVEG[0],Prefix, Nev, Piac_lada[4], LadaNevek[3])
  143.             }
  144.         }
  145.     }
  146.     if(key == 4) {
  147.         switch(random_num(7, 8)) {
  148.             case 7..8: {
  149.                 OsszesSkin[5][id]++
  150.                 fegyoid = 4;
  151.                 ColorChat(0, GREEN, PIACSZOVEG[0],Prefix, Nev, Piac_lada[5], LadaNevek[4])
  152.             }
  153.  
  154.                
  155.         }
  156.     }
  157.     if(key == 5) {
  158.         switch(random_num(9, 10)) {
  159.             case 9.10: {
  160.                 OsszesSkin[6][id]++
  161.                 fegyoid = 5;
  162.                 ColorChat(0, GREEN, PIACSZOVEG[0],Prefix, Nev, Piac_lada[6], LadaNevek[5])
  163.             }
  164.        
  165.         }
  166.     }
  167. }

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Nyitás
HozzászólásElküldve: 2016.10.14. 14:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
GudDevil írta:
üdv az miért van hogy ha be addolom az összes ládát és csak a samson ládánál jelzi hogy van 20 db többinél nem
és hiába ir 0-at akor is kitudom nyitni őket és ezt írja ha mindegyik böl nyitok egyet csak a skin név változik a láda név nem
valaki?

és ezt irja az öszesnél
[Informci] GudDevil1 nyitott egy Tz M4A1 -t egy Ht<PInput Lda-bl!

[Informci] GudDevil1 nyitott egy Modern M4A1-t egy t<PInput Lda-


  1. new const Float:DropLada[][] = {
  2. { 0.459 },
  3. { 2.019 },
  4. { 4.909 },
  5. { 8.90 },
  6. { 16.01 },
  7. { 32.009 },
  8. { 40.51 },
  9. { 2.51 },
  10. { 0.00 }
  11. }
  12. new const LadaNevek[][][] = {
  13. { "Input Láda" },
  14. { "Samson Láda" },
  15. { "Huntsman Láda" },
  16. { "eSport Láda" },
  17. { "Falchion Láda" },
  18. { "Breakout Láda" },
  19. { "Kulcs" },
  20. { "Event Láda"}
  21. }



  1. new const PIACSZOVEG[1][] = {
  2.    
  3.     { "%s ^3%s ^1nyitott egy ^4%s^1-t egy %s-ból!"}
  4. }
  5. public ladanyitas(id)
  6. {
  7. new String[121]
  8. formatex(String, charsmax(String), "\yK.m.G - \r%s \r» \wLáda Nyitás\r!^n\y%s \d(%d) \wDrop esély:\r%3.2f%%",PREFIX,LadaNevek[6][0],kulcs[id], DropLada[6])
  9. new menu = menu_create(String, "lad_h")
  10.  
  11. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[0][0], lada[0][id],  DropLada[5])
  12. menu_additem(menu, String, "1",0)
  13. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[1][0], lada[1][id],  DropLada[4])
  14. menu_additem(menu, String, "2",0)
  15. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[2][0], lada[2][id],  DropLada[3])
  16. menu_additem(menu, String, "3",0)
  17. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[3][0], lada[3][id],  DropLada[2])
  18. menu_additem(menu, String, "4",0)
  19. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[4][0], lada[4][id],  DropLada[1])
  20. menu_additem(menu, String, "5",0)
  21. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[5][0], lada[5][id],  DropLada[0])
  22. menu_additem(menu, String, "6",0)
  23. format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esély: \r%3.2f%%",LadaNevek[7][0], eventlada[id], DropLada[7])
  24. menu_additem(menu, String, "7",0)
  25.  
  26. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  27. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés")
  28.  
  29. menu_display(id, menu, 0)
  30. return PLUGIN_HANDLED
  31. }
  32. public lad_h(id, menu, item){
  33.     if(item == MENU_EXIT)
  34.     {
  35.         menu_destroy(menu)
  36.         return
  37.     }
  38.    
  39.     new data[9], szName[64]
  40.     new access, callback
  41.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  42.     new key = str_to_num(data)
  43.    
  44.     switch(key) {
  45.         case 1: {
  46.             if(lada[id][0]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  47.                 lada[id][0]--
  48.                 kulcs[id]--
  49.                 talal(id, 0)
  50.             }
  51.             ladanyitas(id)
  52.         }
  53.         case 2: {
  54.             if(lada[id][1]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  55.                 lada[id][1]--
  56.                 kulcs[id]--
  57.                 talal(id, 1)
  58.             }
  59.             ladanyitas(id)
  60.         }
  61.         case 3: {
  62.             if(lada[id][2]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  63.                 lada[id][2]--
  64.                 kulcs[id]--
  65.                 talal(id, 2)
  66.             }
  67.             ladanyitas(id)
  68.         }
  69.         case 4: {
  70.             if(lada[id][3]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  71.                 lada[id][3]--
  72.                 kulcs[id]--
  73.                 talal(id, 3)
  74.             }
  75.             ladanyitas(id)
  76.         }
  77.         case 5: {
  78.             if(lada[id][4]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  79.                 lada[id][4]--
  80.                 kulcs[id]--
  81.                 talal(id, 4)
  82.             }
  83.             ladanyitas(id)
  84.         }
  85.         case 6: {
  86.             if(lada[id][5]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  87.                 lada[id][5]--
  88.                 kulcs[id]--
  89.                 talal(id, 5)
  90.             }
  91.             ladanyitas(id)
  92.         }
  93.         case 7: {
  94.             if(eventlada[id]>= 1 && kulcs[id]>= 1) {
  95.                 eventlada[id]--
  96.                 kulcs[id]--
  97.                 talal(id, 5)
  98.             }
  99.             ladanyitas(id)
  100.         }
  101.        
  102.     }
  103. }
  104. public talal(id, key) {
  105.     new Nev[32]; get_user_name(id, Nev, 31)
  106.     new fegyoid; // MENTSD BELE, MIUTAN RANDOMIZALTAD.
  107.    
  108.     if(key == 0) {
  109.         switch(random_num(1, 1)) {
  110.             case 1..2: {
  111.                 OsszesSkin[1][id]++
  112.                 fegyoid = 0;
  113.                 ColorChat(0, GREEN, PIACSZOVEG[0],Prefix, Nev, Piac_lada[1], LadaNevek[0])
  114.             }
  115.  
  116.         }
  117.     }
  118.     if(key == 1) {
  119.         switch(random_num(2, 3)) {
  120.             case 2..3: {
  121.                 OsszesSkin[2][id]++
  122.                 fegyoid = 1;
  123.                 ColorChat(0, GREEN, PIACSZOVEG[0],Prefix, Nev, Piac_lada[2], LadaNevek[1])
  124.             }
  125.            
  126.         }
  127.     }
  128.     if(key == 2) {
  129.         switch(random_num(3, 4)) {
  130.             case 3..4: {
  131.                 OsszesSkin[3][id]++
  132.                 fegyoid = 2;
  133.                 ColorChat(0, GREEN, PIACSZOVEG[0],Prefix, Nev, Piac_lada[3], LadaNevek[2]) 
  134.                 }
  135.         }
  136.     }
  137.     if(key == 3) {
  138.         switch(random_num(5, 6)) {
  139.             case 5..6: {
  140.                 OsszesSkin[4][id]++
  141.                 fegyoid = 3;
  142.                 ColorChat(0, GREEN, PIACSZOVEG[0],Prefix, Nev, Piac_lada[4], LadaNevek[3])
  143.             }
  144.         }
  145.     }
  146.     if(key == 4) {
  147.         switch(random_num(7, 8)) {
  148.             case 7..8: {
  149.                 OsszesSkin[5][id]++
  150.                 fegyoid = 4;
  151.                 ColorChat(0, GREEN, PIACSZOVEG[0],Prefix, Nev, Piac_lada[5], LadaNevek[4])
  152.             }
  153.  
  154.                
  155.         }
  156.     }
  157.     if(key == 5) {
  158.         switch(random_num(9, 10)) {
  159.             case 9.10: {
  160.                 OsszesSkin[6][id]++
  161.                 fegyoid = 5;
  162.                 ColorChat(0, GREEN, PIACSZOVEG[0],Prefix, Nev, Piac_lada[6], LadaNevek[5])
  163.             }
  164.        
  165.         }
  166.     }
  167. }


Éppenséggel pont az addolás részt hagytad ki ami valószínűleg a hiba.. :D

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 150 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole