hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Admin Model Menu
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=26436
Oldal: 1 / 1

Szerző:  FonoK [ 2016.10.15. 21:00 ]
Hozzászólás témája:  Admin Model Menu

Sziasztok!
Van egy - állítólag - nagyon alap és egyszerű admin model plugin, melynek "nagyon egyszerű" a használta, valószínű ez tényleg így van, de én nagyon nem értek hozzá, így ha megtenné valaki, hogy leírja miként tudnék modelleket hozzá adni, illetve az általam feltültetett sorokat hogyan kell áttírni hogy működjön, nagyon megköszönném :)
Erről a pluginról lenne szó:
Admin Modellek Menüből

Forráskódja:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Tobb admin model"
#define VERZIO "1.0"
#define KESZITO "kiki33"
#define ADMINJOG ADMIN_KICK

///Ct Modellek | A definíció a modell és a mappa neve is egyben! Szóval ha beírod ide hogy
// amxx-ctmodel akkor ez legyen a mappa és a modell neve is.

#define CTMODEL1 "amxx-feheradmin"
#define CTMODEL2 "amxx-hitman"
#define CTMODEL3 "amxx-jamesbond"

//Terrorista modellek | A definíció a modell és a mappa neve is egyben! Szóval ha beírod ide hogy
// amxx-terrormodel akkor ez legyen a mappa és a modell neve is:)

#define TEMODEL1 "amxx-feketeadmin"
#define TEMODEL2 "amxx-terror"
#define TEMODEL3 "amxx-tommy"
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
new ct_modellek[][] =
{
CTMODEL1,
CTMODEL2,
CTMODEL3
};

new te_modellek[][] =
{
TEMODEL1,
TEMODEL2,
TEMODEL3
};

new maxjatekos;
new bool:Menumodel[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERZIO, KESZITO);
register_event("ResetHUD", "resetModel", "b");
register_clcmd("say /adminmodel", "skinmenu", ADMINJOG, "- Admin skin valasztas");
register_clcmd("say_team /adminmodel", "skinmenu", ADMINJOG, "- Admin skin valasztas");
register_clcmd("amx_adminmodels", "skinmenu", ADMINJOG, "- Admin skin valasztas");
maxjatekos = get_maxplayers();
}

public plugin_precache()
{
new ctmodel[64];
for( new i = 0; i < sizeof ct_modellek; i++ )
{
formatex(ctmodel, sizeof(ctmodel) - 1, "models/player/%s/%s.mdl", ct_modellek[i], ct_modellek[i]);
precache_model(ctmodel);
}

new temodel[64];
for( new a = 0; a < sizeof te_modellek; a++ )
{
formatex(temodel, sizeof(temodel) - 1, "models/player/%s/%s.mdl", te_modellek[a], te_modellek[a]);
precache_model(temodel);
}
}

public client_putinserver(id)
{
Menumodel[ id ] = false;
return PLUGIN_CONTINUE
}
public resetModel(id, level, cid) {

new randomct;
new randomte;
for( new i = 1; i <= maxjatekos; i++ )
if (get_user_flags(id) & ADMINJOG) {
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T && Menumodel[ id ] == false ) {
cs_set_user_model(id, "admin_te")
randomte = random_num( 0, sizeof te_modellek - 1 );
cs_set_user_model( i, te_modellek[ randomte ] );
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT && Menumodel[ id ] == false) {

randomct = random_num( 0, sizeof ct_modellek - 1 );
cs_set_user_model( i, ct_modellek[ randomct ] );
}
else {
cs_reset_user_model(id)
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public skinmenu(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMINJOG))
{
client_print(id, print_chat, "Sajnos nem vagy admin!")
return PLUGIN_HANDLED;
}
if (get_user_flags(id) & ADMINJOG)
{
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
if (userTeam == CS_TEAM_T)
{
new temenu = menu_create("Skinek^nTerrorista admin skinek", "teskinhandler");
menu_additem(temenu, "Fekete Admin", "1", 0);
menu_additem(temenu, "Terror", "2", 0);
menu_additem(temenu, "Tommy", "3", 0) ;
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
{
new ctmenu = menu_create("Skinek^nTerrorista admin skinek", "ctskinhandler");
menu_additem(ctmenu, "Feher Admin", "1", 0);
menu_additem(ctmenu, "Hitman", "2", 0);
menu_additem(ctmenu, "Jamesbond", "3", 0) ;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public teskinhandler(id, temenu, item)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMINJOG))
{
client_print(id, print_chat, "Sajnos nem vagy admin!")
menu_display(id, temenu, 1);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(temenu)
}
menu_display(id, temenu)
switch(item)
{
case 1:
{
for( new i = 1; i <= maxjatekos; i++ )
cs_set_user_model( i, TEMODEL1 );
Menumodel[ id ] = true;
}
case 2:
{
for( new i = 1; i <= maxjatekos; i++ )
cs_set_user_model( i, TEMODEL2 );
Menumodel[ id ] = true;
}
case 3:
{
for( new i = 1; i <= maxjatekos; i++ )
cs_set_user_model( i, TEMODEL3 );
Menumodel[ id ] = true;
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public ctskinhandler(id, temenu, item)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMINJOG))
{
client_print(id, print_chat, "Sajnos nem vagy admin!")
menu_display(id, temenu, 1);
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(temenu)
}
menu_display(id, temenu)
switch(item)
{
case 1:
{
for( new i = 1; i <= maxjatekos; i++ )
cs_set_user_model( i, CTMODEL1 );
Menumodel[ id ] = true;
}
case 2:
{
for( new i = 1; i <= maxjatekos; i++ )
cs_set_user_model( i, CTMODEL2 );
Menumodel[ id ] = true;
}
case 3:
{
for( new i = 1; i <= maxjatekos; i++ )
cs_set_user_model( i, CTMODEL3 );
Menumodel[ id ] = true;
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}


Na most, elős problémám az lenne, hogy az általam letöltött modelleket melyik mappába is rakjam pontosan? tehát letöltök egy modellt, melynek amx-yellow_frog a neve, akkor a modell mappában készítsek egy ugyan ilyen nevű mappát, amibe húzzam bele a filet?
9-től 21-ik sor a forráskódban
A következő kérdésem pedig a
44-sortól lenne az "ADMINJOG" írás töröljem ki? Helyettesítsem valamivel?
A 3-ik kérdésem pedig a
110-sortól lenne
a már fentebb említett yellow_frog model névvel (amit beakaro krakni) helyettesítsem például a "Fekete admin" nevet?
Köszönöm szépen előre is, a segítséget. :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/