hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 08:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 339 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 337 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mdl hiba
HozzászólásElküldve:2016.10.18. 18:37 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2016.09.16. 13:41
Hozzászólások:226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Sziasztok milehet a gond? a skin nevet akarja az mdl-hez

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Kopas Unison"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "GudDevil"
  8.  
  9. #define MAXPLAYERS 33
  10. #pragma tabsize 0
  11. new Fegyverek[MAXPLAYERS][64]
  12.  
  13.  
  14.  
  15. new const FegyverAdat[][] = {
  16.     { "", "", ""},
  17.     { "\wAquamarine Revenge\r|\wAK47 \r[\yGyari\duj\r]", "newcsgomod/ak47/aquamarine1"},
  18.     { "\wAquamarine Revenge\r|\wAK47 \r[\yKeveset\dHasznalt\r]", "newcsgomod/ak47/aquamarine2"},
  19.     { "\wAquamarine Revenge\r|\wAK47 \r[\yHaboruban\dTesztelt\r]", "newcsgomod/ak47/aquamarine3"}
  20. }
  21.  
  22. new const FegyverKepessegAdat[][] = {
  23.      { 0, 0, 0, 0, 0 },
  24.      { 0, 5, 5, 5, 0 },
  25.      { 0, 10, 5, 10, 0 },
  26.      { 0, 15, 15, 15, 0 },
  27.      { 0, 30, 5, 30, 0 },
  28.      { 0, 5, 5, 50, 0 },
  29.      { 0, 45, 20, 20, 0 },
  30.      { 0, 0, 0, 0, 75 }
  31. }
  32. public Addolas(id) {
  33.     new i;
  34.  
  35.     for(new i;i < 4; i++)
  36.         FegyverAdat[i][id]++;
  37. }
  38. new const KepessegAdat[][][] = {
  39.     { "", "", "" },
  40.     { "Élet", "É", "Több életerő." },
  41.     { "Intelligencia", "I", "Növekszik az arany zsakmánya." },
  42.     { "Erő", "E", "Növekszik a sebzés." },
  43.     { "Ügyesség", "Ü", "Mozgási sebesség megnő." }
  44. }
  45. new const fegyverekNevek[][] = {
  46.     "weapon_ak47", "weapon_awp", "weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_mp5navy", "weapon_m3", "weapon_deagle", "weapon_usp", "weapon_knife"
  47. }
  48.  
  49. public plugin_precache()
  50. {
  51.     for(new i; i < sizeof(FegyverAdat); i++)
  52.     {
  53.         if(strlen(FegyverAdat[i][1]) == 0)
  54.         {
  55.             continue
  56.         }
  57.        
  58.         new Mdl[86]
  59.    
  60.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[i][2])
  61.         precache_model(Mdl)
  62.     }
  63. }
  64. public plugin_init() {
  65.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  66.    
  67.     register_impulse(201, "fomenu")
  68.     register_clcmd("say /add", "Addolas");
  69. }
  70. public fomenu(id)
  71. {
  72. new String[128]
  73.     formatex(String, charsmax(String), "\dK.m.G\r|\yGlobal Unison \d- \wFomenu")
  74.     new menu = menu_create(String, "FoMenuh" )
  75.    
  76.     formatex(String, charsmax(String), "Gyakorlás")
  77.     menu_additem(menu, String, "1")
  78.    
  79.     formatex(String, charsmax(String), "Raktár")
  80.     menu_additem(menu, String, "2")
  81.    
  82.     formatex(String, charsmax(String), "Ládanyitás")
  83.     menu_additem(menu, String, "3")
  84.    
  85.     formatex(String, charsmax(String), "Eldobás")
  86.     menu_additem(menu, String, "4")
  87.    
  88.     menu_display(id, menu)
  89. }
  90.  
  91. public FoMenuh(id, menu, item){
  92.    
  93.     if(item == MENU_EXIT)
  94.     {
  95.         menu_destroy(menu)
  96.         return
  97.     }
  98.    
  99.     new Adat[32], Sor[64]
  100.     new Access, Callback
  101.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  102.     new x = str_to_num(Adat)
  103.    
  104.     switch(x)
  105.     {
  106.        
  107.         case 1:
  108.         {
  109.             KepessegMenu(id)
  110.         }
  111.        
  112.         case 2:
  113.         {
  114.             RaktarMenu(id)
  115.         }
  116.        
  117.         case 3:
  118.         {
  119.             LadaMenu(id)
  120.         }
  121.         case 4:
  122.         {
  123.             EldobasMenu(id)
  124.         }
  125.     }
  126. }
  127. public KepessegMenu(id)
  128. {
  129. new String[128], Nts[3]
  130.     formatex(String, charsmax(String), "\yGlobal Unison \d- \wRaktár")
  131.     new menu = menu_create(String, "FRaktarMenuh" )
  132.    
  133.     for(new i = 1; i < sizeof(FegyverAdat); i++)
  134.     {
  135.         if(Fegyverek[id][i] <= 0)
  136.         {
  137.             continue
  138.         }
  139.        
  140.         new k = str_to_num(FegyverAdat[i][3])
  141.         num_to_str(i, Nts, 2)
  142.        
  143.         if(str_to_num(FegyverAdat[i][2]) != 29)
  144.         {
  145.             formatex(String, charsmax(String), "\w%s\r (\w%d\r) \d[\w%d\y%s\r|\w%d\y%s\r|\w%d\y%s\d]", FegyverAdat[i][0], Fegyverek[id][i],
  146.             FegyverKepessegAdat[k][1], KepessegAdat[1][1], FegyverKepessegAdat[k][2], KepessegAdat[2][1], FegyverKepessegAdat[k][3], KepessegAdat[3][1])
  147.         }
  148.         else
  149.         {
  150.             formatex(String, charsmax(String), "\y%s\r (\w%d\r) \d[\w%d\y%s\d]", FegyverAdat[i][0], Fegyverek[id][i],
  151.             FegyverKepessegAdat[k][4], KepessegAdat[4][1])
  152.         }
  153.        
  154.         menu_additem(menu, String, Nts)
  155.     }
  156.    
  157.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6)
  158.     menu_display(id, menu)
  159. }
  160.  
  161. public RaktarMenu(id)
  162. {
  163. }
  164. public LadaMenu(id)
  165. {
  166. }
  167. public EldobasMenu(id)
  168. {
  169. }


valaki megoldas?


Csatolmányok:
asd.jpg
asd.jpg [17.22KiB |Megtekintve 330 alkalommal ]

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mdl hiba
HozzászólásElküldve:2016.10.18. 19:02 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:982
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 140 alkalommal
Próbáld.

  1. #include <amxmodx>
  2.     #include <amxmisc>
  3.     #include <engine>
  4.      
  5.     #define PLUGIN "Kopas Unison"
  6.     #define VERSION "1.0"
  7.     #define AUTHOR "GudDevil"
  8.      
  9.     #define MAXPLAYERS 33
  10.     #pragma tabsize 0
  11.     new Fegyverek[MAXPLAYERS][64]
  12.      
  13.      
  14.      
  15.     new const FegyverAdat[][] = {
  16.         { "", "", ""},
  17.         { "\wAquamarine Revenge\r|\wAK47 \r[\yGyari\duj\r]", "newcsgomod/ak47/aquamarine1"},
  18.         { "\wAquamarine Revenge\r|\wAK47 \r[\yKeveset\dHasznalt\r]", "newcsgomod/ak47/aquamarine2"},
  19.         { "\wAquamarine Revenge\r|\wAK47 \r[\yHaboruban\dTesztelt\r]", "newcsgomod/ak47/aquamarine3"}
  20.     }
  21.      
  22.     new const FegyverKepessegAdat[][] = {
  23.          { 0, 0, 0, 0, 0 },
  24.          { 0, 5, 5, 5, 0 },
  25.          { 0, 10, 5, 10, 0 },
  26.          { 0, 15, 15, 15, 0 },
  27.          { 0, 30, 5, 30, 0 },
  28.          { 0, 5, 5, 50, 0 },
  29.          { 0, 45, 20, 20, 0 },
  30.          { 0, 0, 0, 0, 75 }
  31.     }
  32.     public Addolas(id) {
  33.         new i;
  34.      
  35.         for(new i;i < 4; i++)
  36.             FegyverAdat[i][id]++;
  37.     }
  38.     new const KepessegAdat[][][] = {
  39.         { "", "", "" },
  40.         { "Élet", "É", "Több életerő." },
  41.         { "Intelligencia", "I", "Növekszik az arany zsakmánya." },
  42.         { "Erő", "E", "Növekszik a sebzés." },
  43.         { "Ügyesség", "Ü", "Mozgási sebesség megnő." }
  44.     }
  45.     new const fegyverekNevek[][] = {
  46.         "weapon_ak47", "weapon_awp", "weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_mp5navy", "weapon_m3", "weapon_deagle", "weapon_usp", "weapon_knife"
  47.     }
  48.      
  49.     public plugin_precache()
  50.     {
  51.         for(new i; i < sizeof(FegyverAdat); i++)
  52.         {
  53.             if(strlen(FegyverAdat[i][1]) == 0)
  54.             {
  55.                 continue
  56.             }
  57.            
  58.             new Mdl[86]
  59.        
  60.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[i][1])
  61.             precache_model(Mdl)
  62.         }
  63.     }
  64.     public plugin_init() {
  65.         register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  66.        
  67.         register_impulse(201, "fomenu")
  68.         register_clcmd("say /add", "Addolas");
  69.     }
  70.     public fomenu(id)
  71.     {
  72.     new String[128]
  73.         formatex(String, charsmax(String), "\dK.m.G\r|\yGlobal Unison \d- \wFomenu")
  74.         new menu = menu_create(String, "FoMenuh" )
  75.        
  76.         formatex(String, charsmax(String), "Gyakorlás")
  77.         menu_additem(menu, String, "1")
  78.        
  79.         formatex(String, charsmax(String), "Raktár")
  80.         menu_additem(menu, String, "2")
  81.        
  82.         formatex(String, charsmax(String), "Ládanyitás")
  83.         menu_additem(menu, String, "3")
  84.        
  85.         formatex(String, charsmax(String), "Eldobás")
  86.         menu_additem(menu, String, "4")
  87.        
  88.         menu_display(id, menu)
  89.     }
  90.      
  91.     public FoMenuh(id, menu, item){
  92.        
  93.         if(item == MENU_EXIT)
  94.         {
  95.             menu_destroy(menu)
  96.             return
  97.         }
  98.        
  99.         new Adat[32], Sor[64]
  100.         new Access, Callback
  101.         menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  102.         new x = str_to_num(Adat)
  103.        
  104.         switch(x)
  105.         {
  106.            
  107.             case 1:
  108.             {
  109.                 KepessegMenu(id)
  110.             }
  111.            
  112.             case 2:
  113.             {
  114.                 RaktarMenu(id)
  115.             }
  116.            
  117.             case 3:
  118.             {
  119.                 LadaMenu(id)
  120.             }
  121.             case 4:
  122.             {
  123.                 EldobasMenu(id)
  124.             }
  125.         }
  126.     }
  127.     public KepessegMenu(id)
  128.     {
  129.     new String[128], Nts[3]
  130.         formatex(String, charsmax(String), "\yGlobal Unison \d- \wRaktár")
  131.         new menu = menu_create(String, "FRaktarMenuh" )
  132.        
  133.         for(new i = 1; i < sizeof(FegyverAdat); i++)
  134.         {
  135.             if(Fegyverek[id][i] <= 0)
  136.             {
  137.                 continue
  138.             }
  139.            
  140.             new k = str_to_num(FegyverAdat[i][3])
  141.             num_to_str(i, Nts, 2)
  142.            
  143.             if(str_to_num(FegyverAdat[i][2]) != 29)
  144.             {
  145.                 formatex(String, charsmax(String), "\w%s\r (\w%d\r) \d[\w%d\y%s\r|\w%d\y%s\r|\w%d\y%s\d]", FegyverAdat[i][0], Fegyverek[id][i],
  146.                 FegyverKepessegAdat[k][1], KepessegAdat[1][1], FegyverKepessegAdat[k][2], KepessegAdat[2][1], FegyverKepessegAdat[k][3], KepessegAdat[3][1])
  147.             }
  148.             else
  149.             {
  150.                 formatex(String, charsmax(String), "\y%s\r (\w%d\r) \d[\w%d\y%s\d]", FegyverAdat[i][0], Fegyverek[id][i],
  151.                 FegyverKepessegAdat[k][4], KepessegAdat[4][1])
  152.             }
  153.            
  154.             menu_additem(menu, String, Nts)
  155.         }
  156.        
  157.         menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6)
  158.         menu_display(id, menu)
  159.     }
  160.      
  161.     public RaktarMenu(id)
  162.     {
  163.     }
  164.     public LadaMenu(id)
  165.     {
  166.     }
  167.     public EldobasMenu(id)
  168.     {
  169.     }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mdl hiba
HozzászólásElküldve:2016.10.19. 09:36 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2016.09.16. 13:41
Hozzászólások:226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Nem jo :/

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mdl hiba
HozzászólásElküldve:2016.10.20. 08:38 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott:2016.02.10. 12:46
Hozzászólások:429
Megköszönt másnak: 62 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Helló. Próbáld ezt:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Kopas Unison"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "GudDevil"
  8.  
  9. #define MAXPLAYERS 33
  10. #pragma tabsize 0
  11. new Fegyverek[MAXPLAYERS][64]
  12.  
  13.  
  14.  
  15. new const FegyverAdat[][][] = {
  16.     { "", "", ""},
  17.     { "\wAquamarine Revenge\r|\wAK47 \r[\yGyari\duj\r]", "newcsgomod/ak47/aquamarine1"},
  18.     { "\wAquamarine Revenge\r|\wAK47 \r[\yKeveset\dHasznalt\r]", "newcsgomod/ak47/aquamarine2"},
  19.     { "\wAquamarine Revenge\r|\wAK47 \r[\yHaboruban\dTesztelt\r]", "newcsgomod/ak47/aquamarine3"}
  20. }
  21.  
  22. new const FegyverKepessegAdat[][] = {
  23.      { 0, 0, 0, 0, 0 },
  24.      { 0, 5, 5, 5, 0 },
  25.      { 0, 10, 5, 10, 0 },
  26.      { 0, 15, 15, 15, 0 },
  27.      { 0, 30, 5, 30, 0 },
  28.      { 0, 5, 5, 50, 0 },
  29.      { 0, 45, 20, 20, 0 },
  30.      { 0, 0, 0, 0, 75 }
  31. }
  32. public Addolas(id) {
  33.     new i;
  34.  
  35.     for(new i;i < 4; i++)
  36.         FegyverAdat[i][id]++;
  37. }
  38. new const KepessegAdat[][][] = {
  39.     { "", "", "" },
  40.     { "Élet", "É", "Több életerő." },
  41.     { "Intelligencia", "I", "Növekszik az arany zsakmánya." },
  42.     { "Erő", "E", "Növekszik a sebzés." },
  43.     { "Ügyesség", "Ü", "Mozgási sebesség megnő." }
  44. }
  45. new const fegyverekNevek[][] = {
  46.     "weapon_ak47", "weapon_awp", "weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_mp5navy", "weapon_m3", "weapon_deagle", "weapon_usp", "weapon_knife"
  47. }
  48.  
  49. public plugin_precache()
  50. {
  51.     for(new i; i < sizeof(FegyverAdat); i++)
  52.     {
  53.         if(strlen(FegyverAdat[i][1]) == 0)
  54.         {
  55.             continue
  56.         }
  57.        
  58.         new Mdl[86]
  59.    
  60.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[i][2])
  61.         precache_model(Mdl)
  62.     }
  63. }
  64. public plugin_init() {
  65.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  66.    
  67.     register_impulse(201, "fomenu")
  68.     register_clcmd("say /add", "Addolas");
  69. }
  70. public fomenu(id)
  71. {
  72. new String[128]
  73.     formatex(String, charsmax(String), "\dK.m.G\r|\yGlobal Unison \d- \wFomenu")
  74.     new menu = menu_create(String, "FoMenuh" )
  75.    
  76.     formatex(String, charsmax(String), "Gyakorlás")
  77.     menu_additem(menu, String, "1")
  78.    
  79.     formatex(String, charsmax(String), "Raktár")
  80.     menu_additem(menu, String, "2")
  81.    
  82.     formatex(String, charsmax(String), "Ládanyitás")
  83.     menu_additem(menu, String, "3")
  84.    
  85.     formatex(String, charsmax(String), "Eldobás")
  86.     menu_additem(menu, String, "4")
  87.    
  88.     menu_display(id, menu)
  89. }
  90.  
  91. public FoMenuh(id, menu, item){
  92.    
  93.     if(item == MENU_EXIT)
  94.     {
  95.         menu_destroy(menu)
  96.         return
  97.     }
  98.    
  99.     new Adat[32], Sor[64]
  100.     new Access, Callback
  101.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  102.     new x = str_to_num(Adat)
  103.    
  104.     switch(x)
  105.     {
  106.        
  107.         case 1:
  108.         {
  109.             KepessegMenu(id)
  110.         }
  111.        
  112.         case 2:
  113.         {
  114.             RaktarMenu(id)
  115.         }
  116.        
  117.         case 3:
  118.         {
  119.             LadaMenu(id)
  120.         }
  121.         case 4:
  122.         {
  123.             EldobasMenu(id)
  124.         }
  125.     }
  126. }
  127. public KepessegMenu(id)
  128. {
  129. new String[128], Nts[3]
  130.     formatex(String, charsmax(String), "\yGlobal Unison \d- \wRaktár")
  131.     new menu = menu_create(String, "FRaktarMenuh" )
  132.    
  133.     for(new i = 1; i < sizeof(FegyverAdat); i++)
  134.     {
  135.         if(Fegyverek[id][i] <= 0)
  136.         {
  137.             continue
  138.         }
  139.        
  140.         new k = str_to_num(FegyverAdat[i][3])
  141.         num_to_str(i, Nts, 2)
  142.        
  143.         if(str_to_num(FegyverAdat[i][2]) != 29)
  144.         {
  145.             formatex(String, charsmax(String), "\w%s\r (\w%d\r) \d[\w%d\y%s\r|\w%d\y%s\r|\w%d\y%s\d]", FegyverAdat[i][0], Fegyverek[id][i],
  146.             FegyverKepessegAdat[k][1], KepessegAdat[1][1], FegyverKepessegAdat[k][2], KepessegAdat[2][1], FegyverKepessegAdat[k][3], KepessegAdat[3][1])
  147.         }
  148.         else
  149.         {
  150.             formatex(String, charsmax(String), "\y%s\r (\w%d\r) \d[\w%d\y%s\d]", FegyverAdat[i][0], Fegyverek[id][i],
  151.             FegyverKepessegAdat[k][4], KepessegAdat[4][1])
  152.         }
  153.        
  154.         menu_additem(menu, String, Nts)
  155.     }
  156.    
  157.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6)
  158.     menu_display(id, menu)
  159. }
  160.  
  161. public RaktarMenu(id)
  162. {
  163. }
  164. public LadaMenu(id)
  165. {
  166. }
  167. public EldobasMenu(id)
  168. {
  169. }


Ezt javítottam:
new const FegyverAdat[][] -> new const FegyverAdat[][][]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mdl hiba
HozzászólásElküldve:2016.10.20. 16:51 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2016.03.05. 20:56
Hozzászólások:666
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Ez meg mi?

  1. formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[i][2])


Első sor 3. oszlop???

Nincs is 3. oszlop -.-

0-tól számolunk nem 1-től!

Szóval:


  1. formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[i][1])

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole