hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
origin https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=26475 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | NuD[!]e [ 2016.10.19. 22:39 ] |
Hozzászólás témája: | origin |
Sziasztok,hogyan tudnám mondjuk egy pályán egy négyzet alaku helyiségnek pl egy szobának az originjét lekérni? Hogy mikor abban a szobában vagyok a nagyszög között lefusson egy függvény, |
Szerző: | Wiwencs [ 2016.10.20. 08:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: origin |
<fakemeta> Kód: stock fm_get_brush_entity_origin(index, Float:origin[3]) { vagy <engine> Kód: stock get_brush_entity_origin(ent, Float:orig[3]) NuD[!]e írta: Sziasztok,hogyan tudnám mondjuk egy pályán egy négyzet alaku helyiségnek pl egy szobának az originjét lekérni? Hogy mikor abban a szobában vagyok a nagyszög között lefusson egy függvény,
|
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |