hlmod.hu
https://hlmod.hu/

origin
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=26475
Oldal: 1 / 1

Szerző:  NuD[!]e [ 2016.10.19. 22:39 ]
Hozzászólás témája:  origin

Sziasztok,hogyan tudnám mondjuk egy pályán egy négyzet alaku helyiségnek pl egy szobának az originjét lekérni? Hogy mikor abban a szobában vagyok a nagyszög között lefusson egy függvény,

Szerző:  Wiwencs [ 2016.10.20. 08:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: origin

<fakemeta>
Kód:
stock fm_get_brush_entity_origin(index, Float:origin[3]) {
    new Float:mins[3], Float:maxs[3];

    pev(index, pev_origin, origin);
    pev(index, pev_mins, mins);
    pev(index, pev_maxs, maxs);

    origin[0] += (mins[0] + maxs[0]) * 0.5;
    origin[1] += (mins[1] + maxs[1]) * 0.5;
    origin[2] += (mins[2] + maxs[2]) * 0.5;

    return 1;
}


vagy <engine>

Kód:
stock get_brush_entity_origin(ent, Float:orig[3])
{
    new Float:Min[3], Float:Max[3];

    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, orig);
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_mins, Min);
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_maxs, Max);
   
    orig[0] += (Min[0] + Max[0]) * 0.5;
    orig[1] += (Min[1] + Max[1]) * 0.5;
    orig[2] += (Min[2] + Max[2]) * 0.5;

    return 1;
}


NuD[!]e írta:
Sziasztok,hogyan tudnám mondjuk egy pályán egy négyzet alaku helyiségnek pl egy szobának az originjét lekérni? Hogy mikor abban a szobában vagyok a nagyszög között lefusson egy függvény,

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/