hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Event OX
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=26482
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Troy [2016.10.20. 18:33 ]
Hozzászólás témája:  Event OX

Hy!
Nekem olyan kérdésem lenne hogy szeretnék egy ox event készíteni (metin2bol ismeros lehet) Szóval van egy külön map o es x kor szeruseg és az admin fel tesz egy kerdesst és megadja a helyes választ és az embereknek bele kell alni az o ba illetve az x be ha rossz választ ad akkor kívülre tegye az iletott ezt mikep tudnám elkészíteni? Map az megvan hozzá mondták hogy originel még kordinátátt kellene le kérni? Hogyan tudnák kordinátátt lekerni? Illetve a kérdés részt is hogyan tudnám megoldani várom a valaszokat. Köszönöm előre is.

Szerző:  StreetBoyHun [2016.10.21. 14:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: Event OX

Találtam..
<engine> include szükséges!

  1. stock get_brush_entity_origin(ent, Float:orig[3])
  2. {
  3.     new Float:Min[3], Float:Max[3];
  4.  
  5.     entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, orig);
  6.     entity_get_vector(ent, EV_VEC_mins, Min);
  7.     entity_get_vector(ent, EV_VEC_maxs, Max);
  8.    
  9.     orig[0] += (Min[0] + Max[0]) * 0.5;
  10.     orig[1] += (Min[1] + Max[1]) * 0.5;
  11.     orig[2] += (Min[2] + Max[2]) * 0.5;
  12.  
  13.     return 1;
  14. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/