hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 09:44



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 387 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 387 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kulcs Drop
HozzászólásElküldve: 2016.10.23. 15:22 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.08.29. 20:39
Hozzászólások: 45
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Sziasztok!
Tudom már a sokadig segítség kérésem, de sajnos "amatőr" vagyok a plugin "írásban"
Tehát az lenne a kérdésem, hogy ez a kulcs drop így helyes?

  1. new Float:mennyiseg = random_float(1.00, 1.00)
  2.                     kulcsok[id] += mennyiseg
  3.                     ColorChat(id, GREEN, "^4[BeasT*]^1Találtál egy kulcsot!"

_________________
Ha segítettem használad a gombot!
----------------------------------
  1. new const AUTHOR = "Wattacukor";


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kulcs Drop
HozzászólásElküldve: 2016.10.23. 15:48 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Wattacukor írta:
Sziasztok!
Tudom már a sokadig segítség kérésem, de sajnos "amatőr" vagyok a plugin "írásban"
Tehát az lenne a kérdésem, hogy ez a kulcs drop így helyes?

  1. new Float:mennyiseg = random_float(1.00, 1.00)
  2.                     kulcsok[id] += mennyiseg
  3.                     ColorChat(id, GREEN, "^4[BeasT*]^1Találtál egy kulcsot!"


Mennyiség felesleges.

  1. Kulcs[id]++; //ha csak eggyet akarsz adni
  2. ColorChat(id, GREEN, "[BeasT*]^1Találtál egy kulcsot!"
  3.  
  4. Kulcs[id] += 5 //ha többet akarsz adni (így most +5)

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kulcs Drop
HozzászólásElküldve: 2016.10.23. 16:51 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.08.29. 20:39
Hozzászólások: 45
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
  1. public eDeathMsg()
  2. {
  3.     new id = read_data(1)
  4.    
  5.     if(id != read_data(2) && is_user_alive(id))
  6.     {
  7.         if(random_num(0,100) < 21)
  8.         {
  9.             set_hudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0)
  10.             if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
  11.             {
  12.                 if(read_data(3))
  13.                 {
  14.                     new Float:mennyiseg = random_float(8.00, 10.00)
  15.                     euro[id] += mennyiseg
  16.                     show_hudmessage(id, "[ +%.2f Euró ]", mennyiseg)
  17.                 }
  18.                 else
  19.                 {
  20.                     new Float:mennyiseg = random_float(7.00, 8.00)
  21.                     euro[id] += mennyiseg
  22.                     show_hudmessage(id, "[ +%.2f Euró ]", mennyiseg)
  23.                 }
  24.             }
  25.             else
  26.             {
  27.                 if(read_data(3))
  28.                 {
  29.                     new Float:mennyiseg = random_float(8.00, 10.00)
  30.                     euro[id] += mennyiseg
  31.                     show_hudmessage(id, "[ +%.2f Euró ]", mennyiseg)
  32.                 }
  33.                 else
  34.                 {
  35.                     new Float:mennyiseg = random_float(7.00, 8.00)
  36.                     euro[id] += mennyiseg
  37.                     show_hudmessage(id, "[ +%.2f Euró ]", mennyiseg)
  38.                 }
  39.                                 Kulcs[id]++;
  40.                                 ColorChat(id, GREEN, "[BeasT*]^1Találtál egy kulcsot!"

Ez így jó?

_________________
Ha segítettem használad a gombot!
----------------------------------
  1. new const AUTHOR = "Wattacukor";


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kulcs Drop
HozzászólásElküldve: 2016.10.23. 19:35 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Tessék. Ez könyebb, átláthatóbb is.
Kelleni fog hozzá egy Penz[33]; változó!

  1. public eDeathMsg()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.     new egy = random_num(1, 10);
  6.     new ketto = random_num(5, 15);
  7.  
  8.     if(Gyilkos == Aldozat)
  9.     return PLUGIN_HANDLED;
  10.  
  11.     new euro,Name[32];
  12.  
  13.     euro += random_num(1, 15);
  14.     Penz[Gyilkos] += euro;
  15.  
  16.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
  17.     show_dhudmessage(Gyilkos, "[+ %i Euró]", euro);
  18.    
  19.          
  20.     xp[Gyilkos]+= euro;
  21.  
  22.     while(xp[Gyilkos] >= szamok[Szint[Gyilkos]])
  23.     {
  24.         Szint[Gyilkos]++
  25.         xp[Gyilkos]-=100
  26.     }
  27.     if(ketto < egy)
  28.     {
  29.         get_user_name(Gyilkos, Name, 31);
  30.         new kap = random_num(1, 10);
  31.         if(kap == 2)
  32.         {
  33.             Lada[0][Gyilkos] ++;
  34.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy Ládát", nev)
  35.         }
  36.         if(kap == 6)
  37.         {
  38.             Kulcs[Gyilkos] ++;
  39.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy Kulcsot.", nev)
  40.         }  
  41.     }
  42.    
  43.        
  44.     return PLUGIN_HANDLED;
  45. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kulcs Drop
HozzászólásElküldve: 2016.10.23. 19:43 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.08.29. 20:39
Hozzászólások: 45
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
StreetBoyHun írta:
Tessék. Ez könyebb, átláthatóbb is.
Kelleni fog hozzá egy Penz[33]; változó!

  1. public eDeathMsg()
  2. {
  3.     new Gyilkos = read_data(1);
  4.     new Aldozat = read_data(2);
  5.     new egy = random_num(1, 10);
  6.     new ketto = random_num(5, 15);
  7.  
  8.     if(Gyilkos == Aldozat)
  9.     return PLUGIN_HANDLED;
  10.  
  11.     new euro,Name[32];
  12.  
  13.     euro += random_num(1, 15);
  14.     Penz[Gyilkos] += euro;
  15.  
  16.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
  17.     show_dhudmessage(Gyilkos, "[+ %i Euró]", euro);
  18.    
  19.          
  20.     xp[Gyilkos]+= euro;
  21.  
  22.     while(xp[Gyilkos] >= szamok[Szint[Gyilkos]])
  23.     {
  24.         Szint[Gyilkos]++
  25.         xp[Gyilkos]-=100
  26.     }
  27.     if(ketto < egy)
  28.     {
  29.         get_user_name(Gyilkos, Name, 31);
  30.         new kap = random_num(1, 10);
  31.         if(kap == 2)
  32.         {
  33.             Lada[0][Gyilkos] ++;
  34.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy Ládát", nev)
  35.         }
  36.         if(kap == 6)
  37.         {
  38.             Kulcs[Gyilkos] ++;
  39.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy Kulcsot.", nev)
  40.         }  
  41.     }
  42.    
  43.        
  44.     return PLUGIN_HANDLED;
  45. }




  1. Lada[0][Gyilkos] ++;
  2.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy Ládát", nev)
  3.         }
  4.         if(kap == 6)
  5.         {
  6.             Kulcs[Gyilkos] ++;
  7.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy Kulcsot.", nev)

Nem lenne jó mert 15 féle láda vam, és 15 féle kulcs van a szerón!

_________________
Ha segítettem használad a gombot!
----------------------------------
  1. new const AUTHOR = "Wattacukor";


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kulcs Drop
HozzászólásElküldve: 2016.10.23. 19:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
mforce @ Hatékony scriptelés 1. - Lekérések

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kulcs Drop
HozzászólásElküldve: 2016.10.24. 17:20 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.08.29. 20:39
Hozzászólások: 45
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
mforce írta:
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=14&p=190076#p190076

hát öö...

_________________
Ha segítettem használad a gombot!
----------------------------------
  1. new const AUTHOR = "Wattacukor";


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kulcs Drop
HozzászólásElküldve: 2016.10.26. 12:33 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Ittvan.. nem csináltam meg de leirtam

  1. new const LadaNevek[] = {
  2.     { "Láda 1" },
  3.     { "Láda 2" },
  4.     { "Láda 3" },
  5.     { "Láda 4" },
  6.     { "Láda 5" },
  7.     { "Láda 6" },
  8.     { "Láda 7" },
  9.     { "Láda 8" },
  10.     { "Láda 9" },
  11.     { "Láda 10" },
  12.     { "Láda 11" },
  13.     { "Láda 12" },
  14.     { "Láda 13" },
  15.     { "láda 14" },
  16.     { "láda 15" }
  17. }
  18.  
  19. new const KulcsNevek[] = {
  20.     { "KULCS 1" },
  21.     { "KULCS 2" },
  22.     { "Láda 3" },
  23.     { "Láda 4" },
  24.     { "Láda 5" },
  25.     { "Láda 6" },
  26.     { "Láda 7" },
  27.     { "Láda 8" },
  28.     { "Láda 9" },
  29.     { "Láda 10" },
  30.     { "Láda 11" },
  31.     { "Láda 12" },
  32.     { "Láda 13" },
  33.     { "láda 14" },
  34.     { "KULCS 15" }
  35. }
  36.    
  37. public eDeathMsg()
  38. {
  39.     new Gyilkos = read_data(1);
  40.     new Aldozat = read_data(2);
  41.     new egy = random_num(1, 10);
  42.     new ketto = random_num(5, 15);
  43.  
  44.     if(Gyilkos == Aldozat)
  45.     return PLUGIN_HANDLED;
  46.  
  47.     new euro,Name[32];
  48.  
  49.     euro += random_num(1, 15);
  50.     Penz[Gyilkos] += euro;
  51.  
  52.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
  53.     show_dhudmessage(Gyilkos, "[+ %i Euró]", euro);
  54.    
  55.          
  56.     xp[Gyilkos]+= euro;
  57.  
  58.     while(xp[Gyilkos] >= szamok[Szint[Gyilkos]])
  59.     {
  60.         Szint[Gyilkos]++
  61.         xp[Gyilkos]-=100
  62.     }
  63.     if(ketto < egy)
  64.     {
  65.         get_user_name(Gyilkos, Name, 31);
  66.         new kap = random_num(1, 100);
  67.         if(kap == 2)
  68.         {
  69.             Lada[0][Gyilkos] ++;
  70.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy ^4%s Ládát", nev, LadaNevek[0])
  71.         }
  72.     if(kap = 42)
  73.     {
  74.             Lada[1][Gyilkos] ++;
  75.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy ^4%s Ládát", nev, LadaNevek[1])
  76.          }
  77.     if(kap = 32)
  78.     {
  79.          Lada[2][Gyilkos] ++;
  80.     ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy ^4%s Ládát", nev, LadaNevek[2])
  81.          }
  82.     if(kap == 23)
  83.     {
  84.          Lada[0][Gyilkos] ++;
  85.     ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy ^4%s Ládát", nev, LadaNevek[1])
  86.          }
  87.      /*Folytasd tovább Enyit kell csak irnod  if(kap == szám)
  88.      itt kimásolod és kész persze a Lada[X][Gyilkos] ++;  ÉS a ColorChatnél is LadaNevek[X])
  89.      
  90.      ***FONTOS HOGY MEGEGYEZZEN MIND A KETTŐ AZAZ A PRINT_COLORNÁL ÉS A LADA[X][Gyilkos] ++; - nál!***
  91.      ***És az if(kap == x) nél maximum 100-at irhatsz be!***
  92.      
  93.      if(kap == x)
  94.      {
  95.          Lada[0][Gyilkos] ++;
  96.      ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy ^4%s Ládát", nev, LadaNevek[0])
  97.          }
  98.      
  99.      -------------------------
  100.      
  101.      A Kulcsokat ugyan igy, csak akkor ezt másolgasd:
  102.      
  103.      
  104.     if(kap == x)
  105.     {
  106.         Kulcs[0][Gyilkos] ++;
  107.     ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy ^4%s Kulcsot", nev, KulcsNevek[0])
  108.         }
  109.      */
  110.      
  111.         if(kap == 6)
  112.         {
  113.             Kulcs[Gyilkos] ++;
  114.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy Kulcsot.", nev)
  115.         }  
  116.     }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kulcs Drop
HozzászólásElküldve: 2016.10.26. 14:20 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
StreetBoyHun írta:
Ittvan.. nem csináltam meg de leirtam

  1. new const LadaNevek[] = {
  2.     { "Láda 1" },
  3.     { "Láda 2" },
  4.     { "Láda 3" },
  5.     { "Láda 4" },
  6.     { "Láda 5" },
  7.     { "Láda 6" },
  8.     { "Láda 7" },
  9.     { "Láda 8" },
  10.     { "Láda 9" },
  11.     { "Láda 10" },
  12.     { "Láda 11" },
  13.     { "Láda 12" },
  14.     { "Láda 13" },
  15.     { "láda 14" },
  16.     { "láda 15" }
  17. }
  18.  
  19. new const KulcsNevek[] = {
  20.     { "KULCS 1" },
  21.     { "KULCS 2" },
  22.     { "Láda 3" },
  23.     { "Láda 4" },
  24.     { "Láda 5" },
  25.     { "Láda 6" },
  26.     { "Láda 7" },
  27.     { "Láda 8" },
  28.     { "Láda 9" },
  29.     { "Láda 10" },
  30.     { "Láda 11" },
  31.     { "Láda 12" },
  32.     { "Láda 13" },
  33.     { "láda 14" },
  34.     { "KULCS 15" }
  35. }
  36.    
  37. public eDeathMsg()
  38. {
  39.     new Gyilkos = read_data(1);
  40.     new Aldozat = read_data(2);
  41.     new egy = random_num(1, 10);
  42.     new ketto = random_num(5, 15);
  43.  
  44.     if(Gyilkos == Aldozat)
  45.     return PLUGIN_HANDLED;
  46.  
  47.     new euro,Name[32];
  48.  
  49.     euro += random_num(1, 15);
  50.     Penz[Gyilkos] += euro;
  51.  
  52.     set_dhudmessage(random(255), random(255), random(255), -1.0, 0.20, 0, 6.0, 12.0);
  53.     show_dhudmessage(Gyilkos, "[+ %i Euró]", euro);
  54.    
  55.          
  56.     xp[Gyilkos]+= euro;
  57.  
  58.     while(xp[Gyilkos] >= szamok[Szint[Gyilkos]])
  59.     {
  60.         Szint[Gyilkos]++
  61.         xp[Gyilkos]-=100
  62.     }
  63.     if(ketto < egy)
  64.     {
  65.         get_user_name(Gyilkos, Name, 31);
  66.         new kap = random_num(1, 100);
  67.         if(kap == 2)
  68.         {
  69.             Lada[0][Gyilkos] ++;
  70.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy ^4%s Ládát", nev, LadaNevek[0])
  71.         }
  72.     if(kap = 42)
  73.     {
  74.             Lada[1][Gyilkos] ++;
  75.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy ^4%s Ládát", nev, LadaNevek[1])
  76.          }
  77.     if(kap = 32)
  78.     {
  79.          Lada[2][Gyilkos] ++;
  80.     ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy ^4%s Ládát", nev, LadaNevek[2])
  81.          }
  82.     if(kap == 23)
  83.     {
  84.          Lada[0][Gyilkos] ++;
  85.     ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy ^4%s Ládát", nev, LadaNevek[1])
  86.          }
  87.      /*Folytasd tovább Enyit kell csak irnod  if(kap == szám)
  88.      itt kimásolod és kész persze a Lada[X][Gyilkos] ++;  ÉS a ColorChatnél is LadaNevek[X])
  89.      
  90.      ***FONTOS HOGY MEGEGYEZZEN MIND A KETTŐ AZAZ A PRINT_COLORNÁL ÉS A LADA[X][Gyilkos] ++; - nál!***
  91.      ***És az if(kap == x) nél maximum 100-at irhatsz be!***
  92.      
  93.      if(kap == x)
  94.      {
  95.          Lada[0][Gyilkos] ++;
  96.      ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy ^4%s Ládát", nev, LadaNevek[0])
  97.          }
  98.      
  99.      -------------------------
  100.      
  101.      A Kulcsokat ugyan igy, csak akkor ezt másolgasd:
  102.      
  103.      
  104.     if(kap == x)
  105.     {
  106.         Kulcs[0][Gyilkos] ++;
  107.     ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy ^4%s Kulcsot", nev, KulcsNevek[0])
  108.         }
  109.      */
  110.      
  111.         if(kap == 6)
  112.         {
  113.             Kulcs[Gyilkos] ++;
  114.             ColorChat(0, GREEN, "^3%s ^1Talált egy Kulcsot.", nev)
  115.         }  
  116.     }


Televan felesleges lekérésekkel, ráadásúl még működni sem fog :D

Inkább gondolkodj tisztábban:

  1. //Tároljuk constban a ládák nevét
  2. new const L_Nevek[][] =
  3. {
  4.     { "Láda 1" },
  5.     { "Láda 2" },
  6.     { "Láda 3" },
  7.     { "Láda 4" },
  8.     { "Láda 5" },
  9.     { "Láda 6" },
  10.     { "Láda 7" },
  11.     { "Láda 8" },
  12.     { "Láda 9" },
  13.     { "Láda 10" }
  14. };
  15.  
  16. //Ugye most van 10 ládánk tehát 0-tól 9-ig (Mivel 0-tól számolunk!)
  17. new Name[32]; get_user_name(id, Name, 31);
  18. new X = random_num(0,9)
  19.  
  20. Lada[X][id]++;
  21. ColorChat(0, GREEN, "%s ^1Talált egy ^4%s^1-t", Name, L_Nevek[X])
  22.  
  23. //Ha esetleg százalékban akarod megadni a droppot
  24. new Name[32]; get_user_name(id, Name, 31);
  25. new float:X = random_float(0.01,100.00)
  26.  
  27. if(X <= 50.0) //Így 50% az esélyünk, hogy ad egy véletlenszerű ládát
  28. {
  29.     Lada[X][id]++;
  30.     ColorChat(0, GREEN, "%s ^1Talált egy ^4%s^1-t", Name, L_Nevek[X])
  31. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kulcs Drop
HozzászólásElküldve: 2016.10.29. 13:55 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2016.08.13. 03:37
Hozzászólások: 10
Megköszönték neki: 1 alkalommal
  1. new const fladanvk[][][] = {
  2.     { "LADA", "KULCS" },
  3.     { "Chroma Case", "Chroma Key" },
  4.     { "Chroma II Case", "Chroma II Key" },
  5.     { "Chroma III Case", "Chroma III Key" },
  6.     { "Falchion Case", "Falchion Key" },
  7.     { "eSport Case", "eSport Key" },
  8.     { "Huntsman Weapon Case", "HW Key" },
  9.     { "CSGO Weapon Case", "CSGO Weapon Key" },
  10.     { "Operation Bravo Case", "OB Key" },
  11.     { "Shadow Case", "Shadow Key" }
  12. };
  13.  
  14. public Halal() {
  15.     new id = read_data(1);
  16.    
  17.     if(id == read_data(2)) return;
  18.    
  19.     new x, Nev[32], Float:RandomFloat;
  20.    
  21.     RandomFloat = random_float(0.01, 100.0);
  22.     x = random_num(1, 9);
  23.    
  24.     get_user_name(id, Nev, charsmax(Nev));
  25.    
  26.     if(RandomFloat <= 14.232) {
  27.         fKulcs[id][x] ++;
  28.         print_color(0, "!g[%s] !t%s !yTalált egy !g%s !y-t!", fPrefix, Nev, fladanvk[x][1]);
  29.     }
  30.     else if(RandomFloat <= 7.223) {
  31.         fLada[id][x] ++;
  32.         print_color(0, "!g[%s] !t%s !yTalált egy !g%s !y-t!", fPrefix, Nev, fladanvk[x][0]);
  33.     }
  34. }

_________________
Global Offensive [15%][StatTrak*/130 Skin/ 9 Láda]
DeathRun[5%][Kopás Rendszer/5 Láda / 40 Skin]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 78 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole