hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.24. 01:52



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 297 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 296 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Array:Fegyver
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 11:09 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Üdv fegyvereket szeretnem be adolni hogyan lehetne?

  1. new Array:Fegyver, Array:Piac, Array:LejartPiac, szBetoltve, KoviNyitas, KoviRakas, fvSync, dSync


  1. new const fNevek[][][] = {
  2.     //SEMMI
  3.     { "", "", "" },
  4.     { "AK47 | Outlaw", "ak47/Outlaw", "28" },
  5.     { "AK47 | Aquamarine Revenge", "ak47/Aquamarine", "28" },
  6.     { "AK47 | Jaguar", "ak47/Jaguar", "28" },
  7.     { "AK47 | Vulcan", "ak47/Vulcan", "28" },
  8.     { "AK47 | Wasteland Rebel", "ak47/Wasteland", "28" },
  9.     { "AK47 | Fireserpent", "ak47/Fireserpent", "28" },
  10.     { "AWP | Man-o'-War", "awp/Manowar", "18" },
  11.     { "AWP | Worm God", "awp/WormGod", "18" },
  12.     { "AWP | Redline", "awp/Redline", "18" },
  13.     { "AWP | Hyper Beast", "awp/HBeast", "18" },
  14.     { "AWP | Asiimov", "awp/Asiimov", "18" },
  15.     { "AWP | Dragon Lore", "awp/DragonLore", "18" },
  16.     { "M4A4 | Griffin", "m4a1/Griffin", "22" },
  17.     { "M4A4 | Bullet Rain", "m4a1/BulletRain", "22" },
  18.     { "M4A4 | Poseidon", "m4a1/Poseidon", "22" },
  19.     { "M4A4 | Dragon King", "m4a1/DragonKing", "22" },
  20.     { "M4A4 | Asiimov", "m4a1/Asiimov", "22" },
  21.     { "M4A4 | Howl", "m4a1/Howl", "22" },
  22.     { "Deagle | Biohazard", "deagle/Biohazard", "26" },
  23.     { "Deagle | Engraved", "deagle/Engraved", "26" },
  24.     { "Deagle | Goldren Rose", "deagle/GoldenRose", "26" },
  25.     { "Deagle | Jungle", "deagle/Jungle", "26" },
  26.     { "Deagle | Hyptonic", "deagle/Hyptonic", "26" },
  27.     { "Deagle | Blaze", "deagle/Blaze", "26" },
  28.     { "FAMAS | Blue Way", "famas/BlueWay", "15" },
  29.     { "FAMAS | Biohazard", "famas/Biohazard", "15" },
  30.     { "FAMAS | Vanquish", "famas/Vanquish", "15" },
  31.     { "FAMAS | Nuclear", "famas/Nuclear", "15" },
  32.     { "FAMAS | Spitfire", "famas/Spitfire", "15" },
  33.     { "FAMAS | Pulse", "famas/Pulse", "15" },
  34.     { "Galil AR | Evil Feeling", "galil/EvilFeeling", "14" },
  35.     { "Galil AR | Blue Way", "galil/BlueWay", "14" },
  36.     { "Galil AR | Eco", "galil/Eco", "14" },
  37.     { "Galil AR | Odyssy", "galil/Odyssy", "14" },
  38.     { "Galil AR | Chatterbox", "galil/Chatterbox", "14" },
  39.     { "Galil AR | Cerberus", "galil/Cerberus", "14" },
  40.     { "Glock18 | Green Way", "glock/GreenWay", "17" },
  41.     { "Glock18 | Candy Apple", "glock/Candy", "17" },
  42.     { "Glock18 | Catacombs", "glock/Catacombs", "17" },
  43.     { "Glock18 | Grinder", "glock/Grinder", "17" },
  44.     { "Glock18 | Fade", "glock/Fade", "17" },
  45.     { "Glock18 | Water Elemental", "glock/WaterElemental", "17" },
  46.     { "MP7 | Now Purple!", "mp5/NowPurple", "19" },
  47.     { "MP7 | Seaweed", "mp5/Seaweed", "19" },
  48.     { "MP7 | Blood", "mp5/Blood", "19" },
  49.     { "MP7 | Rising Sun", "mp5/RisingSun", "19" },
  50.     { "MP7 | Carbonite", "mp5/Carbonite", "19" },
  51.     { "MP7 | Urban Hazard", "mp5/UrbanHazard", "19" },
  52.     { "P90 | Black Green", "p90/BGreen", "30" },
  53.     { "P90 | Candy Apple", "p90/CandyApple", "30" },
  54.     { "P90 | Goblin", "p90/Goblin", "30" },
  55.     { "P90 | Blue Way", "p90/Blueway", "30" },
  56.     { "P90 | Monster", "p90/Monster", "30" },
  57.     { "P90 | Death by Kitty", "p90/Kitty", "30" },
  58.     { "SSG 08 | White Noise", "scout/WhiteNoise", "3" },
  59.     { "SSG 08 | Death", "scout/Death", "3" },
  60.     { "SSG 08 | Catabombs", "scout/Catacombs", "3" },
  61.     { "SSG 08 | Camo", "scout/Camo", "3" },
  62.     { "SSG 08 | Blue Dream", "scout/BDream", "3" },
  63.     { "SSG 08 | Blood in Water", "scout/BIWater", "3" },
  64.     { "USP-S | Stainless", "usp/Stainless", "16" },
  65.     { "USP-S | Vertex", "usp/Vertex", "16" },
  66.     { "USP-S | Caiman", "usp/Caiman", "16" },
  67.     { "USP-S | Orion", "usp/Orion", "16" },
  68.     { "USP-S | Rash", "usp/Rash", "16" },
  69.     { "USP-S | Kill Confirmed", "usp/KConfirmed", "16" },
  70.     { "Tec-9 | Candy Apple", "tec9/CandyApple", "11" },
  71.     { "Tec-9 | Green Apple", "tec9/GreenApple", "11" },
  72.     { "Tec-9 | Evil Feeling", "tec9/EvilFeeling", "11" },
  73.     { "Tec-9 | Malevolence", "tec9/Malevolence", "11" },
  74.     { "Tec-9 | Isaac", "tec9/Isaac", "11" },
  75.     { "Tec-9 | Neural", "tec9/Neural", "11" },
  76.     { "R8 Revolver | Flaming Skull", "revolver/FSkull", "1" },
  77.     { "R8 Revolver | Fury", "revolver/Fury", "1" },
  78.     { "R8 Revolver | Battle Forest", "revolver/BattleForest", "1" },
  79.     { "R8 Revolver | Crimson Web", "revolver/Crimson", "1" },
  80.     { "R8 Revolver | Blue Way", "revolver/BlueWay", "1" },
  81.     { "R8 Revolver | Howl", "revolver/Howl", "1" },
  82.     { "CZ75-A | Squares", "cz75/Squares", "10" },
  83.     { "CZ75-A | Inferno", "cz75/Inferno", "10" },
  84.     { "CZ75-A | Yellow Jacket", "cz75/YellowJacket", "10" },
  85.     { "CZ75-A | Pole Position", "cz75/PolePosition", "10" },
  86.     { "CZ75-A | Victoria", "cz75/Victoria", "10" },
  87.     { "CZ75-A | Tiger", "cz75/Tiger", "10" },
  88.     { "Gut Knife | Deep Space", "knife/Doppler_GUTK", "29" },
  89.     { "Gut Knife | Razer", "knife/Razer_GUT", "29" },
  90.     { "Gut Knife | Asiimov", "knife/Asiimov_GUTK", "29" },
  91.     { "Bayonet | Deep Space", "knife/Space_B", "29" },
  92.     { "[M9] Bayonet  | Sapphire", "knife/Sapphire_B", "29" },
  93.     { "[M9] Bayonet  | Fade", "knife/Fade_B", "29" },
  94.     { "Falchion Knife | Orange Peel", "knife/Orange_F", "29" },
  95.     { "Falchion Knife | Unpolished Diamond", "knife/Diamond_F", "29" },
  96.     { "Falchion Knife", "knife/Def_F", "29" },
  97.     { "Butterfly Knife | Sea", "knife/Sea_BF", "29" },
  98.     { "Butterfly Knife | Hawaiian", "knife/Hawaiian_BF", "29" },
  99.     { "Butterfly Knife | Crimson Web", "knife/Crimson_BF", "29" },
  100.     { "Karambit Knife | Doppler Ocean", "knife/DopplerOcean_K", "29" },
  101.     { "Karambit Knife | Crimson Web", "knife/Crimson_K", "29" },
  102.     { "Karambit Knife | Doppler Pink", "knife/DopplerPink_K", "29" },
  103.     { "Huntsman Knife | Crimson Web", "knife/Crimson_HM", "29" },
  104.     { "Huntsman Knife | Slaughter", "knife/Slaughter_HM", "29" },
  105.     { "Huntsman Knife | Fade", "knife/Fade_HM", "29" },
  106.     { "Shadow Daggers | Magma", "knife/Magma_SD", "29" },
  107.     { "Shadow Daggers | Rainbow Hexagon", "knife/Rainbow_SD", "29" },
  108.     { "Shadow Daggers", "knife/Def_SD", "29" },
  109.     { "Flip Knife | Marble Fade", "knife/MarbleFade_FL", "29" },
  110.     { "Flip Knife | Fade", "knife/Fade_FL", "29" },
  111.     { "Flip Knife | ROG", "knife/ROG_FL", "29" }
  112. }


  1. public plugin_precache() {
  2.     new Mdl[86]
  3.    
  4.     for(new i = 1; i <= 108; i++)
  5.     {
  6.         if(equal(fNevek[i][2], "29"))
  7.         {
  8.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/beastgo/%s.mdl", fNevek[i][1])
  9.             precache_model(Mdl)
  10.         }
  11.         else
  12.         {
  13.             for(new x = 1; x <= 3; x++)
  14.             {
  15.                 formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/beastgo/%s%d.mdl", fNevek[i][1], x)
  16.                 precache_model(Mdl)
  17.             }
  18.         }
  19.     }
  20.    
  21.     for(new i = 1; i <= 30; i++)
  22.     {
  23.         if(strlen(AlapModelek[i][0]) > 0)
  24.         {
  25.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/beastgo/default/%s", AlapModelek[i][0])
  26.             precache_model(Mdl)
  27.         }
  28.     }
  29. }

  1. Fegyver = ArrayCreate(Adat)
  2.     Piac = ArrayCreate(PiacAdat)
  3.     LejartPiac = ArrayCreate(LejartAdat)
  4.     ArrayPushArray(Fegyver, "")
  5.     ArrayPushArray(Piac, "")
  6.     ArrayPushArray(LejartPiac, "")



  1. public FegyverValtas(f) {
  2.     new id = get_pdata_cbase(f, 41, 4)
  3.     new wid = cs_get_weapon_id(f)
  4.    
  5.     if(id > 32 || id < 1 || !is_user_alive(id))
  6.     {
  7.         return HAM_SUPERCEDE
  8.     }
  9.    
  10.     if(wid != CSW_FIVESEVEN || wid != CSW_P228 || wid != CSW_ELITE)
  11.     {
  12.         if(jSkinOff[id] == 1)
  13.         {
  14.             return HAM_SUPERCEDE
  15.         }
  16.     }
  17.    
  18.     new Betolt[Adat], k = fHasznal[id][wid], Mdl[86]
  19.    
  20.     if(k > 0)
  21.     {
  22.         ArrayGetArray(Fegyver, k, Betolt)
  23.        
  24.         if(equal(fNevek[Betolt[fId]][2], "29"))
  25.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/KMGGU/%s.mdl", fNevek[Betolt[fId]][1])
  26.         else
  27.             formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/KMGGU/%s%d.mdl", fNevek[Betolt[fId]][1], fValtasMinoseg[Betolt[fMinoseg]])
  28.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl)
  29.     }
  30.     else
  31.     {
  32.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/KMGGU/default/%s", AlapModelek[wid][0])
  33.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl)
  34.     }
  35.    
  36.     return HAM_IGNORED
  37. }

Koszonom

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole