hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 23:28



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 329 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 328 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: töb dimenzis segitség
HozzászólásElküldve: 2016.10.24. 17:24 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Udv az miert van h az addolást be irtam de nem adolja be? :D ez a teljes forrás kod valaki ?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <cstrike>
  7.  
  8. #define VALAMI 51
  9. #define MAXPLAYERS 33
  10. new g_Weapons[51][33]
  11. new Hasznal[MAXPLAYERS][4],FegyverKepesseg[MAXPLAYERS][4][5]
  12.  
  13. new const FegyverKepessegAdat[][] = {
  14.      { 0, 0, 0, 0, 0 },
  15.      { 0, 5, 5, 5, 0 },
  16.      { 0, 10, 5, 10, 0 },
  17.      { 0, 15, 15, 15, 0 },
  18.      { 0, 30, 5, 30, 0 },
  19.      { 0, 5, 5, 50, 0 },
  20.      { 0, 45, 20, 20, 0 },
  21.      { 0, 0, 0, 0, 75 } //Kés az utolso
  22.      }
  23. new const KepessegAdat[][][] = {
  24.     { "", "", "" },
  25.     { "Élet", "É", "Több életerő." },
  26.     { "Intelligencia", "I", "Növekszik az arany zsakmánya." },
  27.     { "Erő", "E", "Növekszik a sebzés." },
  28.     { "Ügyesség", "Ü", "Mozgási sebesség megnő." }
  29. }
  30. new const FegyverIdSzamok[] ={
  31.     0, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 2, 1, 1, 1, 1, 2, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 3, 1
  32. }
  33.  
  34. new const FegyverAdat[][][] = {
  35.     { "", "", "", "" },
  36.     { "Terepmintás AK47", "kmggu/Szint1/AK47", "28", "1" },
  37.     { "Terepmintás AWP", "kmggu/Szint1/AWP", "18", "1" },
  38.     { "Terepmintás M4A1", "kmggu/Szint1/M4A1", "22", "1" },
  39.     { "Terepmintás FAMAS", "GlobalUnison/Szint1/FAMAS", "15", "1" },
  40.     { "Terepmintás MP5", "kmggu/Szint1/MP5", "19", "1" },
  41.     { "Klasszikus M3", "kmggu/Szint1/M3", "21", "1" },
  42.     { "Terepmintás DEAGLE", "kmggu/Szint1/DEAGLE", "26", "1" },
  43.     { "Terepmintás USP", "kmggu/Szint1/USP", "16", "1" },
  44.     { "Régi AK47", "kmggu/Szint2/AK47", "28", "2" },
  45.     { "Vadász AWP", "kmggu/Szint2/AWP", "18", "2" },
  46.     { "Sivatagi M4A1", "kmggu/Szint2/M4A1", "22", "2" },
  47.     { "Régi FAMAS", "kmggu/Szint2/FAMAS", "15", "2" },
  48.     { "Klasszikus MP5", "kmggu/Szint2/MP5", "19", "2" },
  49.     { "Mossbenger M3", "kmggu/Szint2/M3", "21", "2" },
  50.     { "Tűz DEAGLE", "kmggu/Szint2/DEAGLE", "26", "2" },
  51.     { "Tűz USP", "kmggu/Szint2/USP", "16", "2" },
  52.     { "Villám AK47", "kmggu/Szint3/AK47", "28", "3" },
  53.     { "Pulzus AWP", "kmggu/Szint3/AWP", "18", "3" },
  54.     { "Tűz M4A1", "kmggu/Szint3/M4A1", "22", "3" },
  55.     { "Jég FAMAS", "kmggu/Szint3/FAMAS", "15", "3" },
  56.     { "Tűz MP5", "kmggu/Szint3/MP5", "19", "3" },
  57.     { "Short M3", "kmggu/Szint3/M3", "21", "3" },
  58.     { "Kör DEAGLE", "kmggu/Szint3/DEAGLE", "26", "3" },
  59.     { "Modern USP", "kmggu/Szint3/USP", "16", "3" },
  60.     { "Fenevad AK47", "kmggu/Szint4/AK47", "28", "4" },
  61.     { "Resistance AWP", "kmggu/Szint4/AWP", "18", "4" },
  62.     { "Modern M4A1", "kmggu/Szint4/M4A1", "22", "4" },
  63.     { "Spitfire FAMAS", "kmggu/Szint4/FAMAS", "15", "4" },
  64.     { "Kommandós MP5", "kmggu/Szint4/MP5", "19", "4" },
  65.     { "SPAS-12 M3", "kmggu/Szint4/M3", "21", "4" },
  66.     { "Láng DEAGLE", "kmggu/Szint4/DEAGLE", "26", "4" },
  67.     { "Engraved USP", "kmggu/Szint4/USP", "16", "4" },
  68.     { "Magma AK47", "kmggu/Szint5/AK47", "28", "5" },
  69.     { "Magma AWP", "kmggu/Szint5/AWP", "18", "5" },
  70.     { "Magma M4A1", "kmggu/Szint5/M4A1", "22", "5" },
  71.     { "Magma FAMAS", "kmggu/Szint5/FAMAS", "15", "5" },
  72.     { "Magma MP5", "kmggu/Szint5/MP5", "19", "5" },
  73.     { "Magma M3", "kmggu/Szint5/M3", "21", "5" },
  74.     { "Magma DEAGLE", "kmggu/Szint5/DEAGLE", "26", "5" },
  75.     { "Magma USP", "kmggu/Szint5/USP", "16", "5" },
  76.     { "Nuclear AK47", "kmggu/Szint6/AK47", "28", "6" },
  77.     { "Nuclear AWP", "kmggu/Szint6/AWP", "18", "6" },
  78.     { "Nuclear M4A1", "kmggu/Szint6/M4A1", "22", "6" },
  79.     { "Nuclear FAMAS", "kmggu/Szint6/FAMAS", "15", "6" },
  80.     { "Nuclear MP5", "kmggu/Szint6/MP5", "19", "6" },
  81.     { "Nuclear M3", "kmggu/Szint6/M3", "21", "6" },
  82.     { "Nuclear DEAGLE", "kmggu/Szint6/DEAGLE", "26", "6" },
  83.     { "Nuclear USP", "kmggu/Szint6/USP", "16", "6" }
  84.  
  85. }
  86. public plugin_precache()
  87. {
  88.     for(new i; i < sizeof(FegyverAdat); i++)
  89.     {
  90.         if(strlen(FegyverAdat[i][1]) == 0)
  91.         {
  92.             continue
  93.         }
  94.        
  95.         new Mdl[86]
  96.    
  97.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[i][1])
  98.         precache_model(Mdl)
  99.     }
  100.    
  101. }
  102. public FegyverValtas(f)
  103. {
  104.     new id = get_pdata_cbase(f, 41, 4)
  105.     new wid = cs_get_weapon_id(f)
  106.    
  107.     if(id > 32 || id < 1 || !is_user_alive(id))
  108.     {
  109.         return HAM_SUPERCEDE
  110.     }
  111.    
  112.     new k = Hasznal[id][FegyverIdSzamok[wid]], Mdl[86]
  113.    
  114.     if(k > 0 && str_to_num(FegyverAdat[k][2]) == wid)
  115.     {
  116.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[k][1])
  117.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl)
  118.     }
  119.    
  120.     return HAM_IGNORED
  121. }
  122.  
  123. new const EntityNevek[][] = {
  124.     "weapon_ak47", "weapon_awp", "weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_mp5navy", "weapon_m3", "weapon_deagle", "weapon_usp", "weapon_knife"
  125. }
  126. public plugin_init() {
  127.    
  128.     register_impulse(201, "FoMenu")
  129.     register_clcmd("say /add", "Addolas");
  130.     for(new i; i < sizeof(EntityNevek); i++)
  131.     {
  132.         if(strlen(EntityNevek[i]) > 0)
  133.         {
  134.             RegisterHam(Ham_Item_Deploy, EntityNevek[i], "FegyverValtas", 1)
  135.         }
  136.     }
  137. }
  138. public Addolas(id)
  139. {
  140.     for(new i; i < 51; i++) g_Weapons[i][id]++
  141. }
  142. public FoMenu(id)
  143. {  
  144.     new String[128]
  145.     formatex(String, charsmax(String), "\y[\dK.m.G\y]\r~\y[\dGlobal\r~\dUnison\y] \d- \wFőmenü")
  146.     new menu = menu_create(String, "FoMenuh" )
  147.  
  148.    
  149.     formatex(String, charsmax(String), "Raktár")
  150.     menu_additem(menu, String, "1")
  151.    
  152.    
  153.     menu_display(id, menu)
  154. }
  155.  
  156. public FoMenuh(id, menu, item){
  157.    
  158.     if(item == MENU_EXIT)
  159.     {
  160.         menu_destroy(menu)
  161.         return
  162.     }
  163.    
  164.     new Adat[32], Sor[64]
  165.     new Access, Callback
  166.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  167.     new x = str_to_num(Adat)
  168.    
  169.     switch(x)
  170.     {
  171.         case 1:
  172.         {
  173.             RaktarMenu(id)
  174.         }
  175.        
  176. }
  177. }
  178.  
  179. public RaktarMenu(id)
  180. {      
  181.     new String[128]
  182.     formatex(String, charsmax(String), "\y[\dK.m.G\y]\r~\y[\dGlobal\r~\dUnison\y] \d- \wRaktármenü")
  183.     new menu = menu_create(String, "RaktarMenuh" )
  184.    
  185.     formatex(String, charsmax(String), "Fegyverek")
  186.     menu_additem(menu, String, "1")
  187.    
  188.     formatex(String, charsmax(String), "Tárgyak")
  189.     menu_additem(menu, String, "2")
  190.    
  191.     menu_display(id, menu)
  192. }
  193.  
  194. public RaktarMenuh(id, menu, item)
  195. {
  196.    
  197.     if(item == MENU_EXIT)
  198.     {
  199.         menu_destroy(menu)
  200.         return
  201.     }
  202.    
  203.     new Adat[32], Sor[64]
  204.     new Access, Callback
  205.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  206.     new x = str_to_num(Adat)
  207.    
  208.     switch(x)
  209.     {
  210.         case 1:
  211.         {
  212.             FRaktarMenu(id)
  213.         }
  214.        
  215.         case 2:
  216.         {
  217.             TargyMenu(id)
  218.         }
  219.        
  220.     }
  221. }
  222. public FRaktarMenu(id)
  223. {
  224.     new String[128], Nts[3]
  225.     formatex(String, charsmax(String), "\yGlobal Unison \d- \wRaktár")
  226.     new menu = menu_create(String, "FRaktarMenuh" )
  227.    
  228.     for(new i = 1; i < sizeof(FegyverAdat); i++)
  229.     {
  230.         if(g_Weapons[id][i] <= 0)
  231.         {
  232.             continue
  233.         }
  234.        
  235.         new k = str_to_num(FegyverAdat[i][3])
  236.         num_to_str(i, Nts, 2)
  237.        
  238.         if(str_to_num(FegyverAdat[i][2]) != 29)
  239.         {
  240.             formatex(String, charsmax(String), "\w%s\r (\w%d\r) \d[\w%d\y%s\r|\w%d\y%s\r|\w%d\y%s\d]", FegyverAdat[i][0], g_Weapons[id][i],
  241.             FegyverKepessegAdat[k][1], KepessegAdat[1][1], FegyverKepessegAdat[k][2], KepessegAdat[2][1], FegyverKepessegAdat[k][3], KepessegAdat[3][1])
  242.         }
  243.         else
  244.         {
  245.             formatex(String, charsmax(String), "\y%s\r (\w%d\r) \d[\w%d\y%s\d]", FegyverAdat[i][0], g_Weapons[id][i],
  246.             FegyverKepessegAdat[k][4], KepessegAdat[4][1])
  247.         }
  248.        
  249.         menu_additem(menu, String, Nts)
  250.     }
  251.    
  252.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6)
  253.     menu_display(id, menu)
  254. }
  255.  
  256. public FRaktarMenuh(id, menu, item)
  257. {
  258.    
  259.     if(item == MENU_EXIT)
  260.     {
  261.         menu_destroy(menu)
  262.         return
  263.     }
  264.    
  265.     new Adat[32], Sor[64]
  266.     new Access, Callback
  267.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  268.     new x = str_to_num(Adat)
  269.    
  270.     if(g_Weapons[id][x] > 0)
  271.     {
  272.         new y = str_to_num(FegyverAdat[x][2])
  273.         log_amx("%d", y)
  274.         Hasznal[id][FegyverIdSzamok[y]] = x
  275.        
  276.         for(new i = 1; i <= 4; i++)
  277.         {
  278.             FegyverKepesseg[id][FegyverIdSzamok[y]][i] = FegyverKepessegAdat[str_to_num(FegyverAdat[x][3])][i]
  279.         }
  280.     }
  281. }
  282. public TargyMenu(id){}

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: töb dimenzis segitség
HozzászólásElküldve: 2016.10.24. 18:18 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Én inkább valahogy így képzelném el, Mivel nem 51-et futatsz le hanem Anyiszor futtasuk le a FegyverAdatokat ahány Skin van,
És azt is adunk az illetőnek nem Változót.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <engine>
  5. #include <hamsandwich>
  6. #include <cstrike>
  7.  
  8. #define VALAMI 51
  9. #define MAXPLAYERS 33
  10. new Hasznal[MAXPLAYERS][4],FegyverKepesseg[MAXPLAYERS][4][5]
  11.  
  12. new const FegyverKepessegAdat[][] = {
  13.      { 0, 0, 0, 0, 0 },
  14.      { 0, 5, 5, 5, 0 },
  15.      { 0, 10, 5, 10, 0 },
  16.      { 0, 15, 15, 15, 0 },
  17.      { 0, 30, 5, 30, 0 },
  18.      { 0, 5, 5, 50, 0 },
  19.      { 0, 45, 20, 20, 0 },
  20.      { 0, 0, 0, 0, 75 } //Kés az utolso
  21.      }
  22. new const KepessegAdat[][][] = {
  23.     { "", "", "" },
  24.     { "Élet", "É", "Több életerő." },
  25.     { "Intelligencia", "I", "Növekszik az arany zsakmánya." },
  26.     { "Erő", "E", "Növekszik a sebzés." },
  27.     { "Ügyesség", "Ü", "Mozgási sebesség megnő." }
  28. }
  29. new const FegyverIdSzamok[] ={
  30.     0, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 2, 1, 1, 1, 1, 2, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 3, 1
  31. }
  32.  
  33. new const FegyverAdat[][][] = {
  34.     { "", "", "", "" },
  35.     { "Terepmintás AK47", "kmggu/Szint1/AK47", "28", "1" },
  36.     { "Terepmintás AWP", "kmggu/Szint1/AWP", "18", "1" },
  37.     { "Terepmintás M4A1", "kmggu/Szint1/M4A1", "22", "1" },
  38.     { "Terepmintás FAMAS", "GlobalUnison/Szint1/FAMAS", "15", "1" },
  39.     { "Terepmintás MP5", "kmggu/Szint1/MP5", "19", "1" },
  40.     { "Klasszikus M3", "kmggu/Szint1/M3", "21", "1" },
  41.     { "Terepmintás DEAGLE", "kmggu/Szint1/DEAGLE", "26", "1" },
  42.     { "Terepmintás USP", "kmggu/Szint1/USP", "16", "1" },
  43.     { "Régi AK47", "kmggu/Szint2/AK47", "28", "2" },
  44.     { "Vadász AWP", "kmggu/Szint2/AWP", "18", "2" },
  45.     { "Sivatagi M4A1", "kmggu/Szint2/M4A1", "22", "2" },
  46.     { "Régi FAMAS", "kmggu/Szint2/FAMAS", "15", "2" },
  47.     { "Klasszikus MP5", "kmggu/Szint2/MP5", "19", "2" },
  48.     { "Mossbenger M3", "kmggu/Szint2/M3", "21", "2" },
  49.     { "Tűz DEAGLE", "kmggu/Szint2/DEAGLE", "26", "2" },
  50.     { "Tűz USP", "kmggu/Szint2/USP", "16", "2" },
  51.     { "Villám AK47", "kmggu/Szint3/AK47", "28", "3" },
  52.     { "Pulzus AWP", "kmggu/Szint3/AWP", "18", "3" },
  53.     { "Tűz M4A1", "kmggu/Szint3/M4A1", "22", "3" },
  54.     { "Jég FAMAS", "kmggu/Szint3/FAMAS", "15", "3" },
  55.     { "Tűz MP5", "kmggu/Szint3/MP5", "19", "3" },
  56.     { "Short M3", "kmggu/Szint3/M3", "21", "3" },
  57.     { "Kör DEAGLE", "kmggu/Szint3/DEAGLE", "26", "3" },
  58.     { "Modern USP", "kmggu/Szint3/USP", "16", "3" },
  59.     { "Fenevad AK47", "kmggu/Szint4/AK47", "28", "4" },
  60.     { "Resistance AWP", "kmggu/Szint4/AWP", "18", "4" },
  61.     { "Modern M4A1", "kmggu/Szint4/M4A1", "22", "4" },
  62.     { "Spitfire FAMAS", "kmggu/Szint4/FAMAS", "15", "4" },
  63.     { "Kommandós MP5", "kmggu/Szint4/MP5", "19", "4" },
  64.     { "SPAS-12 M3", "kmggu/Szint4/M3", "21", "4" },
  65.     { "Láng DEAGLE", "kmggu/Szint4/DEAGLE", "26", "4" },
  66.     { "Engraved USP", "kmggu/Szint4/USP", "16", "4" },
  67.     { "Magma AK47", "kmggu/Szint5/AK47", "28", "5" },
  68.     { "Magma AWP", "kmggu/Szint5/AWP", "18", "5" },
  69.     { "Magma M4A1", "kmggu/Szint5/M4A1", "22", "5" },
  70.     { "Magma FAMAS", "kmggu/Szint5/FAMAS", "15", "5" },
  71.     { "Magma MP5", "kmggu/Szint5/MP5", "19", "5" },
  72.     { "Magma M3", "kmggu/Szint5/M3", "21", "5" },
  73.     { "Magma DEAGLE", "kmggu/Szint5/DEAGLE", "26", "5" },
  74.     { "Magma USP", "kmggu/Szint5/USP", "16", "5" },
  75.     { "Nuclear AK47", "kmggu/Szint6/AK47", "28", "6" },
  76.     { "Nuclear AWP", "kmggu/Szint6/AWP", "18", "6" },
  77.     { "Nuclear M4A1", "kmggu/Szint6/M4A1", "22", "6" },
  78.     { "Nuclear FAMAS", "kmggu/Szint6/FAMAS", "15", "6" },
  79.     { "Nuclear MP5", "kmggu/Szint6/MP5", "19", "6" },
  80.     { "Nuclear M3", "kmggu/Szint6/M3", "21", "6" },
  81.     { "Nuclear DEAGLE", "kmggu/Szint6/DEAGLE", "26", "6" },
  82.     { "Nuclear USP", "kmggu/Szint6/USP", "16", "6" }
  83.  
  84. }
  85. public plugin_precache()
  86. {
  87.     for(new i; i < sizeof(FegyverAdat); i++)
  88.     {
  89.         if(strlen(FegyverAdat[i][1]) == 0)
  90.         {
  91.             continue
  92.         }
  93.        
  94.         new Mdl[86]
  95.    
  96.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[i][1])
  97.         precache_model(Mdl)
  98.     }
  99.    
  100. }
  101. public FegyverValtas(f)
  102. {
  103.     new id = get_pdata_cbase(f, 41, 4)
  104.     new wid = cs_get_weapon_id(f)
  105.    
  106.     if(id > 32 || id < 1 || !is_user_alive(id))
  107.     {
  108.         return HAM_SUPERCEDE
  109.     }
  110.    
  111.     new k = Hasznal[id][FegyverIdSzamok[wid]], Mdl[86]
  112.    
  113.     if(k > 0 && str_to_num(FegyverAdat[k][2]) == wid)
  114.     {
  115.         formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s.mdl", FegyverAdat[k][1])
  116.         set_pev(id, pev_viewmodel2, Mdl)
  117.     }
  118.    
  119.     return HAM_IGNORED
  120. }
  121.  
  122. new const EntityNevek[][] = {
  123.     "weapon_ak47", "weapon_awp", "weapon_m4a1", "weapon_famas", "weapon_mp5navy", "weapon_m3", "weapon_deagle", "weapon_usp", "weapon_knife"
  124. }
  125. public plugin_init() {
  126.    
  127.     register_impulse(201, "FoMenu")
  128.     register_clcmd("say /add", "Addolas");
  129.     for(new i; i < sizeof(EntityNevek); i++)
  130.     {
  131.         if(strlen(EntityNevek[i]) > 0)
  132.         {
  133.             RegisterHam(Ham_Item_Deploy, EntityNevek[i], "FegyverValtas", 1)
  134.         }
  135.     }
  136. }
  137. public Addolas(id)
  138. {
  139.     for(new i; i<FegyverAdat; i++)
  140.     FegyverAdat[i][id]++;
  141. }
  142. public FoMenu(id)
  143. {  
  144.     new String[128]
  145.     formatex(String, charsmax(String), "\y[\dK.m.G\y]\r~\y[\dGlobal\r~\dUnison\y] \d- \wFőmenü")
  146.     new menu = menu_create(String, "FoMenuh" )
  147.  
  148.    
  149.     formatex(String, charsmax(String), "Raktár")
  150.     menu_additem(menu, String, "1")
  151.    
  152.    
  153.     menu_display(id, menu)
  154. }
  155.  
  156. public FoMenuh(id, menu, item){
  157.    
  158.     if(item == MENU_EXIT)
  159.     {
  160.         menu_destroy(menu)
  161.         return
  162.     }
  163.    
  164.     new Adat[32], Sor[64]
  165.     new Access, Callback
  166.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  167.     new x = str_to_num(Adat)
  168.    
  169.     switch(x)
  170.     {
  171.         case 1:
  172.         {
  173.             RaktarMenu(id)
  174.         }
  175.        
  176. }
  177. }
  178.  
  179. public RaktarMenu(id)
  180. {      
  181.     new String[128]
  182.     formatex(String, charsmax(String), "\y[\dK.m.G\y]\r~\y[\dGlobal\r~\dUnison\y] \d- \wRaktármenü")
  183.     new menu = menu_create(String, "RaktarMenuh" )
  184.    
  185.     formatex(String, charsmax(String), "Fegyverek")
  186.     menu_additem(menu, String, "1")
  187.    
  188.     formatex(String, charsmax(String), "Tárgyak")
  189.     menu_additem(menu, String, "2")
  190.    
  191.     menu_display(id, menu)
  192. }
  193.  
  194. public RaktarMenuh(id, menu, item)
  195. {
  196.    
  197.     if(item == MENU_EXIT)
  198.     {
  199.         menu_destroy(menu)
  200.         return
  201.     }
  202.    
  203.     new Adat[32], Sor[64]
  204.     new Access, Callback
  205.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  206.     new x = str_to_num(Adat)
  207.    
  208.     switch(x)
  209.     {
  210.         case 1:
  211.         {
  212.             FRaktarMenu(id)
  213.         }
  214.        
  215.         case 2:
  216.         {
  217.             TargyMenu(id)
  218.         }
  219.        
  220.     }
  221. }
  222. public FRaktarMenu(id)
  223. {
  224.     new String[128], Nts[3]
  225.     formatex(String, charsmax(String), "\yGlobal Unison \d- \wRaktár")
  226.     new menu = menu_create(String, "FRaktarMenuh" )
  227.    
  228.     for(new i = 1; i < sizeof(FegyverAdat); i++)
  229.     {
  230.         if(g_Weapons[id][i] <= 0)
  231.         {
  232.             continue
  233.         }
  234.        
  235.         new k = str_to_num(FegyverAdat[i][3])
  236.         num_to_str(i, Nts, 2)
  237.        
  238.         if(str_to_num(FegyverAdat[i][2]) != 29)
  239.         {
  240.             formatex(String, charsmax(String), "\w%s\r (\w%d\r) \d[\w%d\y%s\r|\w%d\y%s\r|\w%d\y%s\d]", FegyverAdat[i][0], g_Weapons[id][i],
  241.             FegyverKepessegAdat[k][1], KepessegAdat[1][1], FegyverKepessegAdat[k][2], KepessegAdat[2][1], FegyverKepessegAdat[k][3], KepessegAdat[3][1])
  242.         }
  243.         else
  244.         {
  245.             formatex(String, charsmax(String), "\y%s\r (\w%d\r) \d[\w%d\y%s\d]", FegyverAdat[i][0], g_Weapons[id][i],
  246.             FegyverKepessegAdat[k][4], KepessegAdat[4][1])
  247.         }
  248.        
  249.         menu_additem(menu, String, Nts)
  250.     }
  251.    
  252.     menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 6)
  253.     menu_display(id, menu)
  254. }
  255.  
  256. public FRaktarMenuh(id, menu, item)
  257. {
  258.    
  259.     if(item == MENU_EXIT)
  260.     {
  261.         menu_destroy(menu)
  262.         return
  263.     }
  264.    
  265.     new Adat[32], Sor[64]
  266.     new Access, Callback
  267.     menu_item_getinfo(menu, item, Access, Adat, charsmax(Adat), Sor, charsmax(Sor), Callback)
  268.     new x = str_to_num(Adat)
  269.    
  270.     if(g_Weapons[id][x] > 0)
  271.     {
  272.         new y = str_to_num(FegyverAdat[x][2])
  273.         log_amx("%d", y)
  274.         Hasznal[id][FegyverIdSzamok[y]] = x
  275.        
  276.         for(new i = 1; i <= 4; i++)
  277.         {
  278.             FegyverKepesseg[id][FegyverIdSzamok[y]][i] = FegyverKepessegAdat[str_to_num(FegyverAdat[x][3])][i]
  279.         }
  280.     }
  281. }
  282. public TargyMenu(id){}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: töb dimenzis segitség
HozzászólásElküldve: 2016.10.24. 18:30 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
de amugy ez mi? :D
  1. public Addolas(id)
  2.     {
  3.         for(new i; i<FegyverAdat; i++) FegyverAdat[i][id]++;
  4.    }

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: töb dimenzis segitség
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 10:44 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.02. 21:12
Hozzászólások: 138
Megköszönt másnak: 20 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Anyiszor futtassa le a ciklus ahány FegyverAdat van( Azaz a fegyvereket ) És odaadja Mindegyiket.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: töb dimenzis segitség
HozzászólásElküldve: 2016.10.25. 14:21 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
felesleges tobszor le futtatni mikor egy lefutatásal is mehhetne :)

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole