hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 06:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 326 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 325 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Halál
HozzászólásElküldve:2016.11.04. 15:26 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott:2016.09.16. 13:41
Hozzászólások:226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
üdv Itt a azt hogy oldom meg hogy van pl 100% tapasztalat es utána szint 2 re lep és le nullázza a tapasztalatot és újra számolja a Tapasztalatot meg ezeket az eventeket ki veni belöle és simán adja oket :) pl csomag/arany mindig kapjon es láda kulcsot meg pl 30 emberenkent :) :)

  1. public Halal()
  2. {
  3.     new id = read_data(1)
  4.     new x = read_data(2)
  5.     new dFajta
  6.    
  7.     if(id == x || id == 0 || !jBejelentkezve[id])
  8.     {
  9.         return
  10.     }
  11.    
  12.     XP[id] += random_num(3, 5)
  13.    
  14.     Oles[id]++
  15.    
  16.     if(XP[id] >= SzintXP[Szint[id]])
  17.     {
  18.         Szint[id]++
  19.         Pontok[id] += 2
  20.         new Nev[32]
  21.         get_user_name(id, Nev, 31)
  22.         print_color(0, "%s!y Gratulálunk !t%s!y-nak/nek! !g%d!y szintű lett!", Prefix, Nev, Szint[id])
  23.     }
  24.    
  25.     new RandomSzam = random_num(0, 1000)
  26.    
  27.     if(Event == 1 && 10 > RandomSzam || Event == 2 && 10 > RandomSzam)
  28.     {
  29.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  30.         {
  31.             if(Event == 1)
  32.                 LadaKap(id)
  33.             else if(Event == 2)
  34.                 KulcsKap(id)
  35.         }
  36.         else
  37.         {
  38.             if(Event == 1)
  39.                 dFajta = 4
  40.             else if(Event == 2)
  41.                 dFajta = 3
  42.         }
  43.     }
  44.     else if(630 > RandomSzam)
  45.     {
  46.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  47.         {
  48.             CsomagKap(id)
  49.         }
  50.         else
  51.         {
  52.             dFajta = 2
  53.         }
  54.     }
  55.     else if(1001 > RandomSzam)
  56.     {
  57.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  58.         {
  59.             AranyKap(id)
  60.         }
  61.         else
  62.         {
  63.             dFajta = 1
  64.         }
  65.     }
  66.    
  67.     if(dFajta == 0)
  68.     {
  69.         return
  70.     }
  71.    
  72.     new Float:Origin[3]
  73.     pev(x, pev_origin, Origin)
  74.    
  75.     new Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, InfoT)
  76.     Origin[2] -= 36.0
  77.     engfunc(EngFunc_SetOrigin, Ent, Origin)
  78.  
  79.     set_pev(Ent, pev_classname, DropAdat[dFajta][0])
  80.    
  81.     new Mdl[86], Ido[20]
  82.     num_to_str(get_systime()+20, Ido, 19)
  83.     formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s", DropAdat[dFajta][1])
  84.     engfunc(EngFunc_SetModel, Ent, Mdl)
  85.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, Ent)
  86.     set_pev(Ent, pev_health, id)
  87.     entity_set_float(Ent, EV_FL_health, float(id))
  88.    
  89.     set_pev(Ent, pev_netname, Ido)
  90.     set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
  91.    
  92.     set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE)
  93.     engfunc(EngFunc_SetSize, Ent, { -23.160000, -13.660000, -0.050000 }, { 11.470000, 12.780000, 6.720000 })
  94.     engfunc(EngFunc_DropToFloor, Ent)
  95.    
  96.     print_color(id, "%s!y Az ellenségből esett egy tárgy! Van!t 20!y másodperced, hogy felvedd!", Prefix)
  97.    
  98.     SQL_jFrissites(id)
  99. }



és ezek kelenek benne

  1. AranyKap(id)
  2. LadaKap(id)
  3. Kulcskap(id)
  4. csomagkap(id)


Köszönöm elöre is

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál
HozzászólásElküldve:2016.11.17. 19:32 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:982
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 140 alkalommal
Elvileg most már nullázza az XP-t.

  1. public Halal()
  2. {
  3.     new id = read_data(1)
  4.     new x = read_data(2)
  5.     new dFajta
  6.    
  7.     if(id == x || id == 0 || !jBejelentkezve[id])
  8.     {
  9.         return
  10.     }
  11.    
  12.     XP[id] += random_num(3, 5)
  13.    
  14.     Oles[id]++
  15.    
  16.     if(XP[id] >= SzintXP[Szint[id]])
  17.     {
  18.         Szint[id]++
  19.         Pontok[id] += 2
  20.         xp[id] -= 100
  21.         new Nev[32]
  22.         get_user_name(id, Nev, 31)
  23.         print_color(0, "%s!y Gratulálunk !t%s!y-nak/nek! !g%d!y szintű lett!", Prefix, Nev, Szint[id])
  24.     }
  25.    
  26.     new RandomSzam = random_num(0, 1000)
  27.    
  28.     if(Event == 1 && 10 > RandomSzam || Event == 2 && 10 > RandomSzam)
  29.     {
  30.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  31.         {
  32.             if(Event == 1)
  33.                 LadaKap(id)
  34.             else if(Event == 2)
  35.                 KulcsKap(id)
  36.         }
  37.         else
  38.         {
  39.             if(Event == 1)
  40.                 dFajta = 4
  41.             else if(Event == 2)
  42.                 dFajta = 3
  43.         }
  44.     }
  45.     else if(630 > RandomSzam)
  46.     {
  47.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  48.         {
  49.             CsomagKap(id)
  50.         }
  51.         else
  52.         {
  53.             dFajta = 2
  54.         }
  55.     }
  56.     else if(1001 > RandomSzam)
  57.     {
  58.         if(Vip[id] > 0 || Targy[id][1] > 0)
  59.         {
  60.             AranyKap(id)
  61.         }
  62.         else
  63.         {
  64.             dFajta = 1
  65.         }
  66.     }
  67.    
  68.     if(dFajta == 0)
  69.     {
  70.         return
  71.     }
  72.    
  73.     new Float:Origin[3]
  74.     pev(x, pev_origin, Origin)
  75.    
  76.     new Ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, InfoT)
  77.     Origin[2] -= 36.0
  78.     engfunc(EngFunc_SetOrigin, Ent, Origin)
  79.    
  80.     set_pev(Ent, pev_classname, DropAdat[dFajta][0])
  81.    
  82.     new Mdl[86], Ido[20]
  83.     num_to_str(get_systime()+20, Ido, 19)
  84.     formatex(Mdl, charsmax(Mdl), "models/%s", DropAdat[dFajta][1])
  85.     engfunc(EngFunc_SetModel, Ent, Mdl)
  86.     dllfunc(DLLFunc_Spawn, Ent)
  87.     set_pev(Ent, pev_health, id)
  88.     entity_set_float(Ent, EV_FL_health, float(id))
  89.    
  90.     set_pev(Ent, pev_netname, Ido)
  91.     set_pev(Ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
  92.    
  93.     set_pev(Ent, pev_movetype, MOVETYPE_NONE)
  94.     engfunc(EngFunc_SetSize, Ent, { -23.160000, -13.660000, -0.050000 }, { 11.470000, 12.780000, 6.720000 })
  95.     engfunc(EngFunc_DropToFloor, Ent)
  96.    
  97.     print_color(id, "%s!y Az ellenségből esett egy tárgy! Van!t 20!y másodperced, hogy felvedd!", Prefix)
  98.    
  99.     SQL_jFrissites(id)
  100. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Halál
HozzászólásElküldve:2016.11.18. 06:36 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2016.03.05. 20:56
Hozzászólások:666
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
  1. xp[id] -= 100


Nem inkább:

  1. xp[id] = 0

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole