hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.15. 20:58



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 473 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 472 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hibátlan rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2016.11.21. 18:25 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Hali!

Régóta keresek egy tökéletesen működő rang rendszert az elvárások:

- Több rang adott ölés mennyiségért
- /rang parancsra jelenlegi ölések stb megnézése
- Admin prefixek jogokra
- Admin zöld írás
- Rang prefixek


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibátlan rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2016.11.22. 18:07 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
Szia. Nem volt teszt :)
Remelem tetszik es neked kell bele irja rangokat.. En bele irtam 3-4 -et .. :)

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <colorchat>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fvault>
  5.  
  6. enum _:Adat
  7. {
  8.     Name[32],
  9.     Oles[8]
  10. }
  11. new const RangPrefix[][Adat] =
  12. {
  13.     //{"Rang Nev", Oles},
  14.     {"Újonc", 0},
  15.     {"Kezdő", 50},
  16.     {"Beavatott", 100},
  17.     {"Tag", 200}
  18. };
  19.  
  20. new sLol[33][2];
  21.  
  22. public plugin_init()
  23. {
  24.     register_plugin("RangRendszer", "1.0", "Zoe");
  25.    
  26.     register_clcmd("say /rang", "Cucc");
  27.    
  28.     register_clcmd("say", "SayHook");
  29.     register_clcmd("say_team". "SayHook");
  30.    
  31.     register_event("DeathMsg", "Halal", "a");
  32. }
  33. public Cucc(id) ColorChat(id, NORMAL, "^4[Infórmáció] ^1Szinted: ^4%s ^1Őléseid: ^4%d^n^1Kővetkező Ranghóz őléseid: ^4%d ^1Kővetkező Rang: ^4%s", RangPrefix[sLol[0]][Name], sLol[id][1], RangPrefix[sLol[id][1]][Oles], RangPrefix[sLol[id][0]+1][Name]);
  34. public Halal()
  35. {
  36.     new id = read_data(1);
  37.    
  38.     if(id == read_data(2))
  39.     {
  40.         sLol[id][1] ++;
  41.        
  42.         if(sLol[id][1] >= RangPrefix[sLol[id][1]+1][Oles])
  43.             sLol[id][0] ++;
  44.     }
  45. }
  46. public SayHook(id)
  47. {
  48.     new Message[192], Nev[32], Chat[192];
  49.    
  50.     read_args(Message, 191);
  51.     remove_quotes(Message);
  52.    
  53.     get_user_name(id, Nev, charsmax(Nev));
  54.    
  55.     new HalottRang[32] = (!is_user_alive(id) ? "*Halott*":"");
  56.    
  57.     if(get_user_flags(id) && ADMIN_IMMUNITY)
  58.         formatex(Chat, charsmax(Chat), "^1%s ^4[Tulaj][%s] ^3%s: ^1%s", HalottRang, RangPrefix[sLol[id][0]][Name], Nev, Message);
  59.     else if(get_user_flags(id) && ADMIN_BAN)
  60.         formatex(Chat, charsmax(Chat), "^1%s ^4[Admin][%s] ^3%s: ^1%s", HalottRang, RangPrefix[sLol[id][0]][Name], Nev, Message);
  61.     else
  62.         formatex(Chat, charsmax(Chat), "^1%s ^4[%s] ^3%s: ^1%s", HalottRang, RangPrefix[sLol[id][0]][Name], Nev, Message);
  63.    
  64.     switch(cs_get_user_team(id))
  65.     {
  66.         case CS_TEAM_T:ColorChat(0, RED, Chat);
  67.         case CS_TEAM_CT:ColorChat(0, BLUE, Chat);
  68.         case CS_TEAM_SPECTATOR:ColorChat(0, GREY, Chat);
  69.     }
  70. }
  71. public client_disconnect(id){
  72.     if(is_user_bot(id)) return;
  73.  
  74.     save(id);
  75. }
  76. public client_putinserver( id ) {
  77.     if(is_user_bot(id)) return;
  78.    
  79.     sLol[id][0] = 0;
  80.     sLol[id][1] = 0;
  81.     load(id);
  82. }
  83. load(id) {
  84.     new szAuthid[32], szData[32];
  85.     get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  86.     new s1[16],s2[16];
  87.     fvault_get_data( szVaultName, szAuthid, szData, 31 );
  88.     parse( szData, s1, 15, s2, 15);
  89.     sLol[id][0] = str_to_num(s1);
  90.     sLol[id][1] = str_to_num(s2);
  91. }
  92. save(id) {
  93.     new szAuthid[ 32 ], szData[ 32 ];
  94.     get_user_name( id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
  95.  
  96.     formatex( szData, 31, "%i %i", sLol[id][0], sLol[id][1]);
  97.     fvault_set_data( szVaultName, szAuthid, szData );
  98. }

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibátlan rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2016.11.22. 19:21 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Valaki esetleg?

Egyébként még az előzővel az volt a problémám ,hogy ha egy ranghoz megvolt a kellő mennyiségű ölés akkor a prefixet se írta át és még minuszba is számolta onnan szóval khmm érdekes..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibátlan rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2016.11.22. 22:41 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.04.24. 13:11
Hozzászólások: 48
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
voga955 írta:
Hali!

Régóta keresek egy tökéletesen működő rang rendszert az elvárások:

- Több rang adott ölés mennyiségért
- /rang parancsra jelenlegi ölések stb megnézése
- Admin prefixek jogokra
- Admin zöld írás
- Rang prefixek

Ilyet én is régóta keresek. Maga a rangrendszer, az admin prefixek, zöld írás megvan, csak egybe nincs meg az egész, még senki sem küldött egy használhatót/működőképest. Pedig nekem is nagyon sokat jelentene.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibátlan rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 08:44 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 966
Megköszönt másnak: 108 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Nem tudom hogy mi ebben a nehéz, csak át kell írni ezt a plugint: HLMOD.Hus Rangok



Teszteljétek:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7.  
  8. new g_vault,olesek[33],szint[33]
  9.  
  10.  
  11. #define RANG 15
  12.  
  13. //Ha a Rang értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  14.  
  15. new const szamok[RANG] = {
  16.     15,
  17.     20,
  18.     30,
  19.     45,
  20.     55,
  21.     65,
  22.     75,
  23.     85,
  24.     90,
  25.     105,
  26.     115,
  27.     120,
  28.     125,
  29.     135,
  30.     140
  31.    
  32. }
  33.  
  34. new const rangok[RANG+1][] = {
  35.     "Újonc",
  36.     "Lelkes",
  37.     "Tag",
  38.     "Beavatott",
  39.     "Tud valamit",
  40.     "Fanatikus",
  41.     "Senior Tag",
  42.     "Jómunkásember",
  43.     "Nagyúr",
  44.     "Félisten",
  45.     "Östag",
  46.     "Veterán",
  47.     "Őskövület",
  48.     "Minden6ó",
  49.     "ISTEN",
  50.     "Mindent Tudó"
  51.    
  52. }
  53.  
  54. public plugin_init()
  55. {
  56.     register_plugin("RangSyst","1.0","")
  57.    
  58.     register_clcmd("say /rang", "kiir")
  59.    
  60.     register_clcmd("say", "handlesay")
  61.     register_clcmd("say_team", "handlesay")
  62.    
  63.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  64.     g_vault = nvault_open("rangsyst")
  65. }
  66. public kiir(id)
  67. {
  68.     if(szint[id] != RANG+1)
  69.     {
  70.         print_color(id, "!yPrefix: !t%d !yÖléseid: !t%d !y Kell még: !t%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id])
  71.     }
  72. }
  73. public handlesay(id)
  74. {
  75.     new message[192], alive[16]
  76.     new strName[191], strText[191];
  77.     read_args (message, 191)
  78.     remove_quotes (message)
  79.    
  80.     new name[32];
  81.     get_user_name (id, name, 31);
  82.    
  83.     if (is_user_alive(id))
  84.         alive = "^x01"
  85.     else
  86.         alive = "^x01*Halott* "
  87.    
  88.  
  89.     if(equal("  ", name))  // Írjátok be a "  " közé ha akartok névre prefixet adni
  90.     {
  91.         format (strName, 191, "%s^x04[Free Prefix][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]],  name)
  92.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  93.     }
  94.     else if(equal("   ", name))  // Írjátok be a "  " közé ha akartok névre prefixet adni
  95.     {
  96.         format (strName, 191, "%s^x04[Free Prefix][Konfigos][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]],  name)
  97.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  98.     }
  99.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY) // Minden joggal rendelkezik azé a rang
  100.     {
  101.         format (strName, 191, "%s^x04[SzerverKezelo][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]], name)
  102.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103.     }
  104.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_KICK) // Egy olyan személy kapja az 'Admin" rangot aki tud minimum kickelni
  105.     {
  106.         format (strName, 191, "%s^x04[Admin][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]], name)
  107.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  108.     }  
  109.     else
  110.     {
  111.         format (strName, 191, "%s^x04[%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]], name)
  112.         format (strText, 191, "^x01%s", message)
  113.     }
  114.     format (message, 191, "%s: %s", strName, strText)
  115.    
  116.     new players[32], pnum, is;
  117.     get_players(players, pnum);
  118.    
  119.     for(new i; i<pnum; i++)
  120.     {
  121.         is = players[i];
  122.        
  123.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  124.             ColorChat(is, BLUE, message)
  125.         else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  126.             ColorChat(is, RED, message)
  127.         else
  128.             ColorChat(is, GREY, message)
  129.     }
  130.    
  131.     return PLUGIN_HANDLED;
  132. }
  133.  
  134.  
  135. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  136. {
  137.     new count = 1, players[32]
  138.     static msg[2048]
  139.     vformat(msg, 2047, input, 3)
  140.    
  141.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  142.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  143.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  144.    
  145.    
  146.     if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  147.     {
  148.     for (new i = 0; i < count; i++)
  149.     {
  150.         if (is_user_connected(players[i]))
  151.         {
  152.             message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  153.             write_byte(players[i])
  154.             write_string(msg)
  155.             message_end()
  156.         }
  157.     }
  158. }
  159.     return PLUGIN_HANDLED
  160. }
  161. public SaveData(id)
  162. {
  163.     new name[32]
  164.     get_user_name(id, name, 31)
  165.    
  166.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  167.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  168.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  169.    
  170.    
  171.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  172.     return PLUGIN_CONTINUE
  173. }
  174. public LoadData(id)
  175. {
  176.     new name[32]
  177.     get_user_name(id, name, 31)
  178.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  179.    
  180.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  181.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  182.    
  183.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  184.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  185.     new oles[32], level[32]
  186.     parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  187.     olesek[id] = str_to_num(oles)
  188.     szint[id] = str_to_num(level)
  189.     return PLUGIN_CONTINUE
  190. }
  191. public client_connect(id)
  192. {  
  193.     LoadData(id)
  194. }
  195. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  196.  
  197. public halal()
  198. {
  199.     new killer = read_data(1)
  200.     new victim = read_data(2)
  201.    
  202.     if(killer != victim)
  203.         olesek[killer]++
  204.    
  205.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  206.     {
  207.         szint[killer]++
  208.     }
  209. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibátlan rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 16:15 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.04.24. 13:11
Hozzászólások: 48
Megköszönt másnak: 2 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
The Peace írta:
Nem tudom hogy mi ebben a nehéz, csak át kell írni ezt a plugint: HLMOD.Hus Rangok



Teszteljétek:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7.  
  8. new g_vault,olesek[33],szint[33]
  9.  
  10.  
  11. #define RANG 15
  12.  
  13. //Ha a Rang értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  14.  
  15. new const szamok[RANG] = {
  16.     15,
  17.     20,
  18.     30,
  19.     45,
  20.     55,
  21.     65,
  22.     75,
  23.     85,
  24.     90,
  25.     105,
  26.     115,
  27.     120,
  28.     125,
  29.     135,
  30.     140
  31.    
  32. }
  33.  
  34. new const rangok[RANG+1][] = {
  35.     "Újonc",
  36.     "Lelkes",
  37.     "Tag",
  38.     "Beavatott",
  39.     "Tud valamit",
  40.     "Fanatikus",
  41.     "Senior Tag",
  42.     "Jómunkásember",
  43.     "Nagyúr",
  44.     "Félisten",
  45.     "Östag",
  46.     "Veterán",
  47.     "Őskövület",
  48.     "Minden6ó",
  49.     "ISTEN",
  50.     "Mindent Tudó"
  51.    
  52. }
  53.  
  54. public plugin_init()
  55. {
  56.     register_plugin("RangSyst","1.0","")
  57.    
  58.     register_clcmd("say /rang", "kiir")
  59.    
  60.     register_clcmd("say", "handlesay")
  61.     register_clcmd("say_team", "handlesay")
  62.    
  63.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  64.     g_vault = nvault_open("rangsyst")
  65. }
  66. public kiir(id)
  67. {
  68.     if(szint[id] != RANG+1)
  69.     {
  70.         print_color(id, "!yPrefix: !t%d !yÖléseid: !t%d !y Kell még: !t%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id])
  71.     }
  72. }
  73. public handlesay(id)
  74. {
  75.     new message[192], alive[16]
  76.     new strName[191], strText[191];
  77.     read_args (message, 191)
  78.     remove_quotes (message)
  79.    
  80.     new name[32];
  81.     get_user_name (id, name, 31);
  82.    
  83.     if (is_user_alive(id))
  84.         alive = "^x01"
  85.     else
  86.         alive = "^x01*Halott* "
  87.    
  88.  
  89.     if(equal("  ", name))  // Írjátok be a "  " közé ha akartok névre prefixet adni
  90.     {
  91.         format (strName, 191, "%s^x04[Free Prefix][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]],  name)
  92.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  93.     }
  94.     else if(equal("   ", name))  // Írjátok be a "  " közé ha akartok névre prefixet adni
  95.     {
  96.         format (strName, 191, "%s^x04[Free Prefix][Konfigos][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]],  name)
  97.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  98.     }
  99.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY) // Minden joggal rendelkezik azé a rang
  100.     {
  101.         format (strName, 191, "%s^x04[SzerverKezelo][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]], name)
  102.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103.     }
  104.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_KICK) // Egy olyan személy kapja az 'Admin" rangot aki tud minimum kickelni
  105.     {
  106.         format (strName, 191, "%s^x04[Admin][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]], name)
  107.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  108.     }  
  109.     else
  110.     {
  111.         format (strName, 191, "%s^x04[%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]], name)
  112.         format (strText, 191, "^x01%s", message)
  113.     }
  114.     format (message, 191, "%s: %s", strName, strText)
  115.    
  116.     new players[32], pnum, is;
  117.     get_players(players, pnum);
  118.    
  119.     for(new i; i<pnum; i++)
  120.     {
  121.         is = players[i];
  122.        
  123.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  124.             ColorChat(is, BLUE, message)
  125.         else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  126.             ColorChat(is, RED, message)
  127.         else
  128.             ColorChat(is, GREY, message)
  129.     }
  130.    
  131.     return PLUGIN_HANDLED;
  132. }
  133.  
  134.  
  135. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  136. {
  137.     new count = 1, players[32]
  138.     static msg[2048]
  139.     vformat(msg, 2047, input, 3)
  140.    
  141.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  142.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  143.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  144.    
  145.    
  146.     if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  147.     {
  148.     for (new i = 0; i < count; i++)
  149.     {
  150.         if (is_user_connected(players[i]))
  151.         {
  152.             message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  153.             write_byte(players[i])
  154.             write_string(msg)
  155.             message_end()
  156.         }
  157.     }
  158. }
  159.     return PLUGIN_HANDLED
  160. }
  161. public SaveData(id)
  162. {
  163.     new name[32]
  164.     get_user_name(id, name, 31)
  165.    
  166.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  167.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  168.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  169.    
  170.    
  171.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  172.     return PLUGIN_CONTINUE
  173. }
  174. public LoadData(id)
  175. {
  176.     new name[32]
  177.     get_user_name(id, name, 31)
  178.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  179.    
  180.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  181.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  182.    
  183.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  184.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  185.     new oles[32], level[32]
  186.     parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  187.     olesek[id] = str_to_num(oles)
  188.     szint[id] = str_to_num(level)
  189.     return PLUGIN_CONTINUE
  190. }
  191. public client_connect(id)
  192. {  
  193.     LoadData(id)
  194. }
  195. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  196.  
  197. public halal()
  198. {
  199.     new killer = read_data(1)
  200.     new victim = read_data(2)
  201.    
  202.     if(killer != victim)
  203.         olesek[killer]++
  204.    
  205.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  206.     {
  207.         szint[killer]++
  208.     }
  209. }

Tudod nem mindenki ért ehhez. Amugy:
Prefix: 195 | Öléseid: 0 | Kell még: 1 - itt a Prefix-nél a játékosnak az adott prefixét kellene, hogy kiírja
És a team_chat nem működik. Mikor írok say_team-ba, akkor úgy jeleníti meg, mintha simán csak a chatbe írtam volna.
És még egy utolsó: ha specbe vagyok/van valaki, akkor is *Halott* van a neve előtt. Az megoldható lenne, hogy, ha specben van akkor *Spec* vagy *Néző* előtag legyen előtte?
A többi minden jó. Ha ezeket javítod, megy a pacsi! ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibátlan rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 16:36 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
The Peace írta:
Nem tudom hogy mi ebben a nehéz, csak át kell írni ezt a plugint: HLMOD.Hus Rangok


Olvass a sorok között!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibátlan rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2016.11.23. 17:15 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 966
Megköszönt másnak: 108 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
voga955 írta:
The Peace írta:
Nem tudom hogy mi ebben a nehéz, csak át kell írni ezt a plugint: HLMOD.Hus Rangok


Olvass a sorok között!


bocsi..., kicsit nagyképűen hangzott, bár elég ideges voltam.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibátlan rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2016.11.24. 18:01 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Hatékony scriptelés 1. - Lekérések

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Hibátlan rangrendszer
HozzászólásElküldve: 2016.11.25. 17:55 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.14. 14:30
Hozzászólások: 380
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
The Peace írta:
Nem tudom hogy mi ebben a nehéz, csak át kell írni ezt a plugint: HLMOD.Hus Rangok



Teszteljétek:

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <cstrike>
  6.  
  7.  
  8. new g_vault,olesek[33],szint[33]
  9.  
  10.  
  11. #define RANG 15
  12.  
  13. //Ha a Rang értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  14.  
  15. new const szamok[RANG] = {
  16.     15,
  17.     20,
  18.     30,
  19.     45,
  20.     55,
  21.     65,
  22.     75,
  23.     85,
  24.     90,
  25.     105,
  26.     115,
  27.     120,
  28.     125,
  29.     135,
  30.     140
  31.    
  32. }
  33.  
  34. new const rangok[RANG+1][] = {
  35.     "Újonc",
  36.     "Lelkes",
  37.     "Tag",
  38.     "Beavatott",
  39.     "Tud valamit",
  40.     "Fanatikus",
  41.     "Senior Tag",
  42.     "Jómunkásember",
  43.     "Nagyúr",
  44.     "Félisten",
  45.     "Östag",
  46.     "Veterán",
  47.     "Őskövület",
  48.     "Minden6ó",
  49.     "ISTEN",
  50.     "Mindent Tudó"
  51.    
  52. }
  53.  
  54. public plugin_init()
  55. {
  56.     register_plugin("RangSyst","1.0","")
  57.    
  58.     register_clcmd("say /rang", "kiir")
  59.    
  60.     register_clcmd("say", "handlesay")
  61.     register_clcmd("say_team", "handlesay")
  62.    
  63.     register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  64.     g_vault = nvault_open("rangsyst")
  65. }
  66. public kiir(id)
  67. {
  68.     if(szint[id] != RANG+1)
  69.     {
  70.         print_color(id, "!yPrefix: !t%d !yÖléseid: !t%d !y Kell még: !t%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id])
  71.     }
  72. }
  73. public handlesay(id)
  74. {
  75.     new message[192], alive[16]
  76.     new strName[191], strText[191];
  77.     read_args (message, 191)
  78.     remove_quotes (message)
  79.    
  80.     new name[32];
  81.     get_user_name (id, name, 31);
  82.    
  83.     if (is_user_alive(id))
  84.         alive = "^x01"
  85.     else
  86.         alive = "^x01*Halott* "
  87.    
  88.  
  89.     if(equal("  ", name))  // Írjátok be a "  " közé ha akartok névre prefixet adni
  90.     {
  91.         format (strName, 191, "%s^x04[Free Prefix][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]],  name)
  92.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  93.     }
  94.     else if(equal("   ", name))  // Írjátok be a "  " közé ha akartok névre prefixet adni
  95.     {
  96.         format (strName, 191, "%s^x04[Free Prefix][Konfigos][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]],  name)
  97.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  98.     }
  99.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_IMMUNITY) // Minden joggal rendelkezik azé a rang
  100.     {
  101.         format (strName, 191, "%s^x04[SzerverKezelo][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]], name)
  102.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  103.     }
  104.     else if(get_user_flags(id)&ADMIN_KICK) // Egy olyan személy kapja az 'Admin" rangot aki tud minimum kickelni
  105.     {
  106.         format (strName, 191, "%s^x04[Admin][%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]], name)
  107.         format (strText, 191, "^x04%s", message)
  108.     }  
  109.     else
  110.     {
  111.         format (strName, 191, "%s^x04[%s]^x03 %s", alive, rangok[szint[id]], name)
  112.         format (strText, 191, "^x01%s", message)
  113.     }
  114.     format (message, 191, "%s: %s", strName, strText)
  115.    
  116.     new players[32], pnum, is;
  117.     get_players(players, pnum);
  118.    
  119.     for(new i; i<pnum; i++)
  120.     {
  121.         is = players[i];
  122.        
  123.         if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  124.             ColorChat(is, BLUE, message)
  125.         else if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  126.             ColorChat(is, RED, message)
  127.         else
  128.             ColorChat(is, GREY, message)
  129.     }
  130.    
  131.     return PLUGIN_HANDLED;
  132. }
  133.  
  134.  
  135. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  136. {
  137.     new count = 1, players[32]
  138.     static msg[2048]
  139.     vformat(msg, 2047, input, 3)
  140.    
  141.     replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  142.     replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  143.     replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  144.    
  145.    
  146.     if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  147.     {
  148.     for (new i = 0; i < count; i++)
  149.     {
  150.         if (is_user_connected(players[i]))
  151.         {
  152.             message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  153.             write_byte(players[i])
  154.             write_string(msg)
  155.             message_end()
  156.         }
  157.     }
  158. }
  159.     return PLUGIN_HANDLED
  160. }
  161. public SaveData(id)
  162. {
  163.     new name[32]
  164.     get_user_name(id, name, 31)
  165.    
  166.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  167.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  168.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  169.    
  170.    
  171.     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  172.     return PLUGIN_CONTINUE
  173. }
  174. public LoadData(id)
  175. {
  176.     new name[32]
  177.     get_user_name(id, name, 31)
  178.     new vaultkey[64],vaultdata[256]
  179.    
  180.     format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  181.     format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  182.    
  183.     nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  184.     replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  185.     new oles[32], level[32]
  186.     parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  187.     olesek[id] = str_to_num(oles)
  188.     szint[id] = str_to_num(level)
  189.     return PLUGIN_CONTINUE
  190. }
  191. public client_connect(id)
  192. {  
  193.     LoadData(id)
  194. }
  195. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  196.  
  197. public halal()
  198. {
  199.     new killer = read_data(1)
  200.     new victim = read_data(2)
  201.    
  202.     if(killer != victim)
  203.         olesek[killer]++
  204.    
  205.     while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  206.     {
  207.         szint[killer]++
  208.     }
  209. }


Ebbe még esetleg a CT T prefixet megtudnád oldani?

[MEGOLDVA]

Annyi kén az írt parancsokat mint pl /rang hogyan tudom eltüntetni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole