Offline |
|
Csatlakozott: 2016.06.20. 10:23 Hozzászólások: 489
Megköszönt másnak: 47 alkalommal Megköszönték neki: 15 alkalommal
|
exodus írta: A számok növekbő sorrendben vannak? Mert ha a 2. Száma nagyobb mint a 3.-é akkor várogathatod a droppot Tessék, így van bent. //ÍGY VANNAK BENT! new const Float:DropItem[][] = { { 46.35 }, //szinözön { 35.62 }, //wp { 11.23 }, //lrs { 61.15 } //Kulcs drop }; new const LadaNevek[][] = { {"SzĂnözön Láda"}, //Színözön láda.. {"AWP Láda"}, // Awp láda.. {"Knife Láda"} //Kés láda.. }; public Ladanyitas(id) { new String[121]; format(String, charsmax(String), "%s \r- \dLádaNyitás^n\wKulcsaid: \d(%d) \yDrop esĂ©ly: \r(%3.2f%%)", PREFIX, Kulcs[id], DropItem[3][Mod]); new menu = menu_create(String, "Ladanyitas_h"); format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esĂ©ly: \r(%3.2f%%)", LadaNevek[0][0], Lada[0][id], DropItem[0][Mod]); menu_additem(menu, String, "1", 0); format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esĂ©ly: \r(%3.2f%%)", LadaNevek[1], Lada[1][id], DropItem[1][Mod]); menu_additem(menu, String, "2", 0); format(String, charsmax(String), "\w%s \d(%d) \yDrop esĂ©ly: \r(%3.2f%%)", LadaNevek[2][0], Lada[2][id], DropItem[2][Mod]); menu_additem(menu, String, "3", 0); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "KilĂ©pĂ©s"); menu_display(id, menu, 0); return PLUGIN_HANDLED; } public Ladanyitas_h(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } new data[9], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 1: { if(Kulcs[id] >= 1 && Lada[0][id] >= 1) { Lada[0][id]--; Kulcs[id]--; Talal(id, 0); } else { ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Neked nincs ládád vagy ^4kulcsod.",Chat_Prefix); } } case 2: { if(Kulcs[id] >= 1 && Lada[1][id] >= 1) { Lada[1][id]--; Kulcs[id]--; Talal(id, 1); } else { ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Neked nincs ládád vagy ^4kulcsod.",Chat_Prefix); } } case 3: { if(Kulcs[id] >= 1 && Lada[2][id] >= 1) { Lada[2][id]--; Kulcs[id]--; Talal(id, 2); } else { ColorChat(id, GREEN, "^4%s ^1Neked nincs ládád vagy ^4kulcsod.",Chat_Prefix); } } } } public Droppolas(id) { new Players[32], Num, Nev[32] get_players(Players, Num, "c") get_user_name(id, Nev, 31) new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 100.00); if(RandomSzam <= DropItem[0][Mod]) { Lada[0][id] ++; ColorChat(id, GREEN, "[BfS* ~#Team] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[0][0]); //Droppol, nem nagyon } else if(RandomSzam <= DropItem[1][Mod]) { Lada[1][id] ++; ColorChat(id, GREEN, "[BfS* ~#Team] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[1][0]); //Droppol } else if(RandomSzam <= DropItem[2][Mod]) { Lada[2][id] ++; ColorChat(id, GREEN, "[BfS* ~#Team] ^3Találtál egy: ^4%s-t.", LadaNevek[2][0]); //Semmit nem droppol.. } else if(RandomSzam <= DropItem[3][Mod]) { Kulcs[id] ++; ColorChat(id, GREEN, "[BfS* ~#Team] ^3Találtál egy: ^4Kulcsot.", LadaNevek[2][0]); // Nem Nagyon Droppol, ritkán. } }
_________________ BfS* #Team ~Global Offensive IP: 217.144.54.193:27148
|
|