hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Újraéledés plugin javítás
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=26781
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Uwillpay [2016.12.02. 13:55 ]
Hozzászólás témája:  Újraéledés plugin javítás

Sziasztok!
Van egy olyan újraéledés pluginom ami kezdőre rak vissza.

Ez jó meg minden, de ha öngyilkosok leszünk vagy késsel ölnek meg akkor nem éledek ujra.

Ezt valaki kijavitaná?

Vagy elég lenne az is, hogy /ujra parancsra ujraéledjen....

  1. #include < amxmodx >
  2. #include < cstrike >
  3. #include < hamsandwich >
  4. #include < fun >
  5.  
  6. #define PLUGIN_NAME "Fan :: System&CSDMLOL"
  7. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  8. #define PLUGIN_AUTHOR "mdLpaPA"
  9.  
  10. #pragma tabsize 0
  11.  
  12. static szMap[ 32 ]
  13.  
  14. public plugin_init( )
  15. {
  16.     register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR )
  17.    
  18.     register_logevent( "PlayerRespawn", 3, "1=joined team" )
  19.     register_event( "DeathMsg", "EventKilling", "a" )
  20.    
  21.     get_mapname(szMap, 31)
  22. }
  23.  
  24. public EventKilling( )
  25. {
  26.     new iKiller = read_data( 1 )
  27.     new iVictim = read_data( 2 )
  28.     new iWeapon = get_user_weapon( iKiller )
  29.    
  30.     cs_set_user_bpammo( iKiller, iWeapon, 90 )
  31.     set_task( 2.0, "function_spawn", iVictim )
  32.    
  33.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, iKiller )
  34.     write_short( 1<<10 )
  35.     write_short( 1<<10 )
  36.     write_short( 0x0000 )
  37.     write_byte( random_num( 1, 255 ) )
  38.     write_byte( random_num( 1, 255 ) )
  39.     write_byte( random_num( 1, 255 ) )
  40.     write_byte( 75 )
  41.     message_end( )
  42. }
  43.  
  44. public PlayerRespawn( )
  45. {
  46.     new szLog[ 256 ]
  47.     new szName[ 32 ], szTeam[ 12 ]
  48.  
  49.     read_logargv( 0, szLog, charsmax( szLog ) )
  50.     read_logargv( 2, szTeam, charsmax( szTeam ) )
  51.  
  52.     parse_loguser( szLog, szName, charsmax( szName ) )
  53.        
  54.     new id = get_user_index( szName )
  55.        
  56.     if( is_user_connected( id ) && szTeam[ 0 ] != 'S' )
  57.     {
  58.         set_task( 2.0, "function_spawn", id )
  59.     }
  60. }
  61.  
  62. public bomb_planted( id )
  63. {
  64.     new players[ 32 ], pnum
  65.     get_players( players, pnum ,"ae", "TERRORIST" )
  66.        
  67.     for( new i = 0; i < pnum; i++ )
  68.     {
  69.         if( user_has_weapon( players[ i ], CSW_C4 ) )
  70.         {
  71.             engclient_cmd( players[ i ], "weapon_c4" )
  72.             cs_set_user_bpammo( players[ i ], CSW_C4, 0 )
  73.             engclient_cmd( players[i], "lastinv" )
  74.              
  75.             message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "StatusIcon" ), _, players[ i ] )
  76.             write_byte( 0 )
  77.             write_string( "c4" )
  78.             message_end( )
  79.         }
  80.     }
  81. }
  82.  
  83. public function_spawn( id )
  84. {
  85.     static team
  86.    
  87.     new MapName[ 32 ]
  88.     get_mapname( MapName, 31 )
  89.            
  90.     if( !is_user_alive( id ) && ( team = get_user_team( id ) ) != 3 && team != 0 )
  91.         ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id )
  92.                
  93.     if( is_user_alive( id ) )
  94.     {
  95.         set_user_godmode( id, 1 )
  96.        
  97.         if( get_user_team(id) == 1 )
  98.         {
  99.             set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 50 )
  100.         } else
  101.         if( get_user_team(id) == 2 )
  102.         {
  103.             set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 50 )
  104.         }
  105.        
  106.         bomb_planted( id )
  107.        
  108.         set_task( 1.0, "ProtectionOff", id )
  109.     }
  110.     return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112.  
  113. public ProtectionOff(id)
  114. {
  115.     if( !is_user_alive( id ) )
  116.         return PLUGIN_CONTINUE
  117.  
  118.     set_user_godmode( id, 0 )
  119.     set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 25 )
  120.    
  121.     return PLUGIN_CONTINUE
  122. }

Szerző:  exodus [2016.12.03. 22:06 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés plugin javítás

Szerintem így menni fog:

  1. //initbe:
  2. register_clcmd("say /ujra", "function_spawn");

Szerző:  Uwillpay [2016.12.05. 09:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Újraéledés plugin javítás

Asszem próbáltam és nem ment.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/