hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 12:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 366 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 365 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Újraéledés plugin javítás
HozzászólásElküldve: 2016.12.02. 13:55 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Sziasztok!
Van egy olyan újraéledés pluginom ami kezdőre rak vissza.

Ez jó meg minden, de ha öngyilkosok leszünk vagy késsel ölnek meg akkor nem éledek ujra.

Ezt valaki kijavitaná?

Vagy elég lenne az is, hogy /ujra parancsra ujraéledjen....

  1. #include < amxmodx >
  2. #include < cstrike >
  3. #include < hamsandwich >
  4. #include < fun >
  5.  
  6. #define PLUGIN_NAME "Fan :: System&CSDMLOL"
  7. #define PLUGIN_VERSION "1.0"
  8. #define PLUGIN_AUTHOR "mdLpaPA"
  9.  
  10. #pragma tabsize 0
  11.  
  12. static szMap[ 32 ]
  13.  
  14. public plugin_init( )
  15. {
  16.     register_plugin( PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR )
  17.    
  18.     register_logevent( "PlayerRespawn", 3, "1=joined team" )
  19.     register_event( "DeathMsg", "EventKilling", "a" )
  20.    
  21.     get_mapname(szMap, 31)
  22. }
  23.  
  24. public EventKilling( )
  25. {
  26.     new iKiller = read_data( 1 )
  27.     new iVictim = read_data( 2 )
  28.     new iWeapon = get_user_weapon( iKiller )
  29.    
  30.     cs_set_user_bpammo( iKiller, iWeapon, 90 )
  31.     set_task( 2.0, "function_spawn", iVictim )
  32.    
  33.     message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, iKiller )
  34.     write_short( 1<<10 )
  35.     write_short( 1<<10 )
  36.     write_short( 0x0000 )
  37.     write_byte( random_num( 1, 255 ) )
  38.     write_byte( random_num( 1, 255 ) )
  39.     write_byte( random_num( 1, 255 ) )
  40.     write_byte( 75 )
  41.     message_end( )
  42. }
  43.  
  44. public PlayerRespawn( )
  45. {
  46.     new szLog[ 256 ]
  47.     new szName[ 32 ], szTeam[ 12 ]
  48.  
  49.     read_logargv( 0, szLog, charsmax( szLog ) )
  50.     read_logargv( 2, szTeam, charsmax( szTeam ) )
  51.  
  52.     parse_loguser( szLog, szName, charsmax( szName ) )
  53.        
  54.     new id = get_user_index( szName )
  55.        
  56.     if( is_user_connected( id ) && szTeam[ 0 ] != 'S' )
  57.     {
  58.         set_task( 2.0, "function_spawn", id )
  59.     }
  60. }
  61.  
  62. public bomb_planted( id )
  63. {
  64.     new players[ 32 ], pnum
  65.     get_players( players, pnum ,"ae", "TERRORIST" )
  66.        
  67.     for( new i = 0; i < pnum; i++ )
  68.     {
  69.         if( user_has_weapon( players[ i ], CSW_C4 ) )
  70.         {
  71.             engclient_cmd( players[ i ], "weapon_c4" )
  72.             cs_set_user_bpammo( players[ i ], CSW_C4, 0 )
  73.             engclient_cmd( players[i], "lastinv" )
  74.              
  75.             message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "StatusIcon" ), _, players[ i ] )
  76.             write_byte( 0 )
  77.             write_string( "c4" )
  78.             message_end( )
  79.         }
  80.     }
  81. }
  82.  
  83. public function_spawn( id )
  84. {
  85.     static team
  86.    
  87.     new MapName[ 32 ]
  88.     get_mapname( MapName, 31 )
  89.            
  90.     if( !is_user_alive( id ) && ( team = get_user_team( id ) ) != 3 && team != 0 )
  91.         ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, id )
  92.                
  93.     if( is_user_alive( id ) )
  94.     {
  95.         set_user_godmode( id, 1 )
  96.        
  97.         if( get_user_team(id) == 1 )
  98.         {
  99.             set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 50 )
  100.         } else
  101.         if( get_user_team(id) == 2 )
  102.         {
  103.             set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 50 )
  104.         }
  105.        
  106.         bomb_planted( id )
  107.        
  108.         set_task( 1.0, "ProtectionOff", id )
  109.     }
  110.     return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112.  
  113. public ProtectionOff(id)
  114. {
  115.     if( !is_user_alive( id ) )
  116.         return PLUGIN_CONTINUE
  117.  
  118.     set_user_godmode( id, 0 )
  119.     set_user_rendering( id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 25 )
  120.    
  121.     return PLUGIN_CONTINUE
  122. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újraéledés plugin javítás
HozzászólásElküldve: 2016.12.03. 22:06 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Szerintem így menni fog:

  1. //initbe:
  2. register_clcmd("say /ujra", "function_spawn");

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Újraéledés plugin javítás
HozzászólásElküldve: 2016.12.05. 09:21 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.01.30. 12:31
Hozzászólások: 112
Megköszönt másnak: 18 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
Asszem próbáltam és nem ment.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 120 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole