hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.16. 23:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 371 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 370 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Native error
HozzászólásElküldve:2016.12.24. 13:37 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:982
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 140 alkalommal
Üdv!

Valaki tudna segíteni magyarázattal hogy mitől van a hiba?, és hogy oldható meg?


LOG:
  1. L 12/24/2016 - 13:39:05: [CSTRIKE] Player out of range (100)
  2. L 12/24/2016 - 13:39:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "awpmod.amxx")
  3. L 12/24/2016 - 13:39:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
  4. L 12/24/2016 - 13:39:05: [AMXX] [0] awpmod.sma::EventStatusValue (line 67)


SMA:

  1. public EventStatusValue(const id)
  2. {
  3.         new sName[32], iType = read_data(1), iData = read_data(2);
  4.         get_user_name(iData, sName, 31);
  5.        
  6.         if(iType == 3  && iType == 1) return;
  7.        
  8.         if(cs_get_user_team(iData) == CS_TEAM_T && is_user_alive(id)) // itt van a LOG [67. sor]
  9.         {
  10.         set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.59, 1, 2.5, 2.5);
  11.         ShowSyncHudMsg(id, Hudsyn,"Nev: %s ^nOles: %d", sName, oles[iData]);
  12.         }
  13.         else  if(cs_get_user_team(iData) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(id))
  14.         {
  15.         set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.59, 1, 2.5, 2.5);
  16.         ShowSyncHudMsg(id, Hudsyn,"Nev: %s ^nOles: %d", sName, oles[iData]);
  17.         }
  18. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Native error
HozzászólásElküldve:2016.12.24. 14:59 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott:2015.07.27. 22:56
Hozzászólások:1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Ahol lekéred a játékos csapatát előtte ellenőrizd, hogy fent van-e még a szerveren:

  1. public EventStatusValue(const id)
  2. {
  3.     if(!is_user_connected(id)) return;
  4.     new sName[32], iType = read_data(1), iData = read_data(2);
  5.     get_user_name(iData, sName, 31);
  6.            
  7.     if(iType == 3  && iType == 1) return;
  8.            
  9.     if(cs_get_user_team(iData) == CS_TEAM_T && is_user_alive(id)) // itt van a LOG [67. sor]
  10.     {
  11.             set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.59, 1, 2.5, 2.5);
  12.             ShowSyncHudMsg(id, Hudsyn,"Nev: %s ^nOles: %d", sName, oles[iData]);
  13.     }
  14.     else  if(cs_get_user_team(iData) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(id))
  15.     {
  16.         set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.59, 1, 2.5, 2.5);
  17.         ShowSyncHudMsg(id, Hudsyn,"Nev: %s ^nOles: %d", sName, oles[iData]);
  18.     }
  19. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Native error
HozzászólásElküldve:2016.12.24. 15:08 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2016.03.06. 14:20
Hozzászólások:982
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 140 alkalommal
regener írta:
Ahol lekéred a játékos csapatát előtte ellenőrizd, hogy fent van-e még a szerveren:

  1. public EventStatusValue(const id)
  2. {
  3.     if(!is_user_connected(id)) return;
  4.     new sName[32], iType = read_data(1), iData = read_data(2);
  5.     get_user_name(iData, sName, 31);
  6.            
  7.     if(iType == 3  && iType == 1) return;
  8.            
  9.     if(cs_get_user_team(iData) == CS_TEAM_T && is_user_alive(id)) // itt van a LOG [67. sor]
  10.     {
  11.             set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.59, 1, 2.5, 2.5);
  12.             ShowSyncHudMsg(id, Hudsyn,"Nev: %s ^nOles: %d", sName, oles[iData]);
  13.     }
  14.     else  if(cs_get_user_team(iData) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(id))
  15.     {
  16.         set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.59, 1, 2.5, 2.5);
  17.         ShowSyncHudMsg(id, Hudsyn,"Nev: %s ^nOles: %d", sName, oles[iData]);
  18.     }
  19. }


Hmm, értem... és köszönöm szépen!: D

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole