hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Native error
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=26906
Oldal: 1 / 1

Szerző:  The Peace [2016.12.24. 13:37 ]
Hozzászólás témája:  Native error

Üdv!

Valaki tudna segíteni magyarázattal hogy mitől van a hiba?, és hogy oldható meg?


LOG:
  1. L 12/24/2016 - 13:39:05: [CSTRIKE] Player out of range (100)
  2. L 12/24/2016 - 13:39:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "awpmod.amxx")
  3. L 12/24/2016 - 13:39:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
  4. L 12/24/2016 - 13:39:05: [AMXX] [0] awpmod.sma::EventStatusValue (line 67)


SMA:

  1. public EventStatusValue(const id)
  2. {
  3.         new sName[32], iType = read_data(1), iData = read_data(2);
  4.         get_user_name(iData, sName, 31);
  5.        
  6.         if(iType == 3  && iType == 1) return;
  7.        
  8.         if(cs_get_user_team(iData) == CS_TEAM_T && is_user_alive(id)) // itt van a LOG [67. sor]
  9.         {
  10.         set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.59, 1, 2.5, 2.5);
  11.         ShowSyncHudMsg(id, Hudsyn,"Nev: %s ^nOles: %d", sName, oles[iData]);
  12.         }
  13.         else  if(cs_get_user_team(iData) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(id))
  14.         {
  15.         set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.59, 1, 2.5, 2.5);
  16.         ShowSyncHudMsg(id, Hudsyn,"Nev: %s ^nOles: %d", sName, oles[iData]);
  17.         }
  18. }

Szerző:  regener [2016.12.24. 14:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Native error

Ahol lekéred a játékos csapatát előtte ellenőrizd, hogy fent van-e még a szerveren:

  1. public EventStatusValue(const id)
  2. {
  3.     if(!is_user_connected(id)) return;
  4.     new sName[32], iType = read_data(1), iData = read_data(2);
  5.     get_user_name(iData, sName, 31);
  6.            
  7.     if(iType == 3  && iType == 1) return;
  8.            
  9.     if(cs_get_user_team(iData) == CS_TEAM_T && is_user_alive(id)) // itt van a LOG [67. sor]
  10.     {
  11.             set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.59, 1, 2.5, 2.5);
  12.             ShowSyncHudMsg(id, Hudsyn,"Nev: %s ^nOles: %d", sName, oles[iData]);
  13.     }
  14.     else  if(cs_get_user_team(iData) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(id))
  15.     {
  16.         set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.59, 1, 2.5, 2.5);
  17.         ShowSyncHudMsg(id, Hudsyn,"Nev: %s ^nOles: %d", sName, oles[iData]);
  18.     }
  19. }

Szerző:  The Peace [2016.12.24. 15:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Native error

regener írta:
Ahol lekéred a játékos csapatát előtte ellenőrizd, hogy fent van-e még a szerveren:

  1. public EventStatusValue(const id)
  2. {
  3.     if(!is_user_connected(id)) return;
  4.     new sName[32], iType = read_data(1), iData = read_data(2);
  5.     get_user_name(iData, sName, 31);
  6.            
  7.     if(iType == 3  && iType == 1) return;
  8.            
  9.     if(cs_get_user_team(iData) == CS_TEAM_T && is_user_alive(id)) // itt van a LOG [67. sor]
  10.     {
  11.             set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.59, 1, 2.5, 2.5);
  12.             ShowSyncHudMsg(id, Hudsyn,"Nev: %s ^nOles: %d", sName, oles[iData]);
  13.     }
  14.     else  if(cs_get_user_team(iData) == CS_TEAM_CT && is_user_alive(id))
  15.     {
  16.         set_hudmessage(0, 0, 255, -1.0, 0.59, 1, 2.5, 2.5);
  17.         ShowSyncHudMsg(id, Hudsyn,"Nev: %s ^nOles: %d", sName, oles[iData]);
  18.     }
  19. }


Hmm, értem... és köszönöm szépen!: D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/