hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Hibaüzenet 2
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=26930
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Bulibaroo [2016.12.26. 18:21 ]
Hozzászólás témája:  Hibaüzenet 2

Sziasztok valaki megmondaná ez mit jelent? :)

L 12/26/2016 - 17:16:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Animacio.amxx")
L 12/26/2016 - 17:16:08: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pdata_int")
L 12/26/2016 - 17:16:08: [AMXX] [0] 1yh7pt83.sma.p::clcmd_impulse (line 88)

Ha segítesz megy a Pacsii

Szerző:  regener [2016.12.26. 19:32 ]
Hozzászólás témája:  Re: Hibaüzenet 2

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <engine>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. #define PLUGIN "CSGO Inspect"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "Unknown"
  9.  
  10. enum _:Typ {CSW, Anim};
  11.  
  12. new const Adatok[][Typ] =
  13. {
  14.     {CSW_AK47, 6},
  15.     {CSW_M4A1, 14},
  16.     {CSW_AWP, 6},
  17.     {CSW_DEAGLE, 6},
  18.     {CSW_USP, 16},
  19.     {CSW_KNIFE, 8},
  20.     {CSW_GLOCK18, 13},
  21.     {CSW_GALIL, 6},
  22.     {CSW_SCOUT, 5},
  23.     {CSW_MP5NAVY, 6},
  24.     {CSW_P90, 6},
  25.     {CSW_FAMAS, 6}
  26. };
  27.  
  28. public plugin_init()
  29. {
  30.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31.     register_impulse(100, "clcmd_impulse");
  32. }
  33. public clcmd_impulse(id)
  34. {
  35.     if(!is_user_alive(id))
  36.         return PLUGIN_HANDLED;
  37.  
  38.     const g_id = 43;
  39.     const Activ = 373;
  40.  
  41.     new Vettem = get_pdata_cbase(id, Activ);
  42.     if( !pev_valid(Vettem))
  43.         return PLUGIN_HANDLED;
  44.     new Wp = get_pdata_int(Vettem, g_id,._linuxdiff = 4);
  45.  
  46.     for(new i;i < sizeof(Adatok);i++)
  47.     {
  48.         if(Wp == Adatok[i][CSW])
  49.         {
  50.             WeaponAnim(id, .iAnim = (Adatok[i][Anim]));
  51.             return PLUGIN_HANDLED;
  52.         }
  53.     }
  54.     return PLUGIN_CONTINUE;
  55. }
  56. stock WeaponAnim(id, iAnim)
  57. {
  58.     entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim);
  59.     message_begin(MSG_ONE,SVC_WEAPONANIM,_,id);
  60.     write_byte(iAnim);
  61.     write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body));
  62.     message_end();
  63.     return PLUGIN_HANDLED;
  64. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/