hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.02. 11:10



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 545 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 544 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: burok képzési utasítások
HozzászólásElküldve: 2016.12.28. 12:28 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Sziasztok!

Valaki segítene az utasítások megértésében?
Azt már megtaláltam mi a különbség a két burok adási utasítás között:

- fm_set_rendering
Syntax, fakemeta_util.inc:
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {


- set_user_rendering
Syntax, fun.inc:
native set_user_rendering(index, fx = kRenderFxNone, r = 0, g = 0, b = 0, render = kRenderNormal, amount = 0);

De azt nem értem hogy az egyik miért stock, a másik miért native? És ha nem stocként használom okozhat fagyást? Vagy ezt a leírást hogyan kellene értelmeznem?

Válaszokat előre is köszönöm!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 71 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole