hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Entity Sebzés Csapatonként
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27009
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Dooz [ 2017.01.06. 13:05 ]
Hozzászólás témája:  Entity Sebzés Csapatonként

Sziasztok.

Nos, nekem van egy "func_breakable" entity-m aminek kiírattam HUD-ba, hogy mennyi HP-ja van.
A kérdésem a következő: Hogyan tudom megoldani, hogy az egyik csapat sebezhesse az entity-t, viszont a másik csapat nem?
Nézegettem különböző pluginokba, de sajnos nem müködött.

A válaszokat előre köszönöm. :)

Szerző:  Akosch:. [ 2017.01.06. 14:23 ]
Hozzászólás témája:  Re: Entity Sebzés Csapatonként

Ham_TakeDamage, pre változata szerintem működhet, ott HAM_SUPERCEDE -l térsz vissza, ezzel blokkolva az event mrgtörténését. ( ha jól emlékszem most nem néztem utána, register_event fix nem fog működni )

Szerző:  Dooz [ 2017.01.07. 00:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Entity Sebzés Csapatonként

Rendben, megpróbálom, köszönöm szépen. :)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/