hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Entity Sebzés Csapatonként https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27009 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | Dooz [ 2017.01.06. 13:05 ] |
Hozzászólás témája: | Entity Sebzés Csapatonként |
Sziasztok. Nos, nekem van egy "func_breakable" entity-m aminek kiírattam HUD-ba, hogy mennyi HP-ja van. A kérdésem a következő: Hogyan tudom megoldani, hogy az egyik csapat sebezhesse az entity-t, viszont a másik csapat nem? Nézegettem különböző pluginokba, de sajnos nem müködött. A válaszokat előre köszönöm. |
Szerző: | Akosch:. [ 2017.01.06. 14:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Entity Sebzés Csapatonként |
Ham_TakeDamage, pre változata szerintem működhet, ott HAM_SUPERCEDE -l térsz vissza, ezzel blokkolva az event mrgtörténését. ( ha jól emlékszem most nem néztem utána, register_event fix nem fog működni ) |
Szerző: | Dooz [ 2017.01.07. 00:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Entity Sebzés Csapatonként |
Rendben, megpróbálom, köszönöm szépen. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |