hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kiválasztás!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27067
Oldal: 1 / 1

Szerző:  KillerBoy12 [2017.01.14. 16:21 ]
Hozzászólás témája:  Kiválasztás!

Olyan kérdésem van hogy....

Ugye van ez.
  1. for(new i;i< sizeof(fGunsName); i++) {
  2.         if(fGuns[id][i] > 0) {
  3.             num_to_str(i, iNum, 5)
  4.             format(szText, charsmax(szText), "%s\r (%d)\d (All: %d)", fGunsName[i][Name], fGuns[id][i], fAllGuns[i])
  5.             menu_additem(Menu, szText, iNum)
  6.         }
  7.     }
  8.     for(new i;i< sizeof(fKnifeName); i++) {
  9.         if(fKnife[id][i] > 0) {
  10.             num_to_str(i, iNum, 5)
  11.             format(szText, charsmax(szText), "\y%s\r (%d)\d (All: %d)", fKnifeName[i][Name], fGuns[id][i], fAllGuns[i])
  12.             menu_additem(Menu, szText, iNum)
  13.         }
  14.     }


És ez.
  1. public CmdGunsh(id, Menu, Item) {
  2.     if(Item == MENU_EXIT) {
  3.         menu_destroy(Menu)
  4.         return PLUGIN_HANDLED
  5.     }
  6.     switch(fGunsName[Item][Type]) {
  7.         case 0: fSelectedGuns[id][M4A1] = 1
  8.     }
  9.     switch(fKnifeName[Item][Type]) {
  10.         case 1: fSelectedGuns[id][KNIFE] = 1
  11.     }
  12.     menu_destroy(Menu)
  13.     return PLUGIN_HANDLED
  14. }


Nos mikor ki választom a M4A1-t akkor fel rakja a skint, de a kés skint is fel rakja. Hogyan tudnám meg oldani hogy amikor rá megyek a Kés skinre akkor az lesz.?

Szerző:  The Peace [2017.01.14. 18:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kiválasztás!

KillerBoy12 írta:
Olyan kérdésem van hogy....

Ugye van ez.
  1. for(new i;i< sizeof(fGunsName); i++) {
  2.         if(fGuns[id][i] > 0) {
  3.             num_to_str(i, iNum, 5)
  4.             format(szText, charsmax(szText), "%s\r (%d)\d (All: %d)", fGunsName[i][Name], fGuns[id][i], fAllGuns[i])
  5.             menu_additem(Menu, szText, iNum)
  6.         }
  7.     }
  8.     for(new i;i< sizeof(fKnifeName); i++) {
  9.         if(fKnife[id][i] > 0) {
  10.             num_to_str(i, iNum, 5)
  11.             format(szText, charsmax(szText), "\y%s\r (%d)\d (All: %d)", fKnifeName[i][Name], fGuns[id][i], fAllGuns[i])
  12.             menu_additem(Menu, szText, iNum)
  13.         }
  14.     }


És ez.
  1. public CmdGunsh(id, Menu, Item) {
  2.     if(Item == MENU_EXIT) {
  3.         menu_destroy(Menu)
  4.         return PLUGIN_HANDLED
  5.     }
  6.     switch(fGunsName[Item][Type]) {
  7.         case 0: fSelectedGuns[id][M4A1] = 1
  8.     }
  9.     switch(fKnifeName[Item][Type]) {
  10.         case 1: fSelectedGuns[id][KNIFE] = 1
  11.     }
  12.     menu_destroy(Menu)
  13.     return PLUGIN_HANDLED
  14. }


Nos mikor ki választom a M4A1-t akkor fel rakja a skint, de a kés skint is fel rakja. Hogyan tudnám meg oldani hogy amikor rá megyek a Kés skinre akkor az lesz.?


Kicsit pontosabban megtudod mondani hogy mit akarsz?

Szerző:  KillerBoy12 [2017.01.14. 18:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kiválasztás!

hát hogy amikor ki választom az m4et akkor csak azt adja. Mert mikor ki választom az m4et akkor adja a kést is. külön szeretném :D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/