hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Skin bővités.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27112
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Amator123 [2017.01.23. 22:03 ]
Hozzászólás témája:  Skin bővités.

Hali.
Exodus go modjába igy szerepel.
  1. new const M_AK47_UJ_1[][] = { "models/exodus_go_new/ak47/Asiimov.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Cerberus.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/DeathBeast.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/DragonLore.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/EliteBuild.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Engraved.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Evolucio.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Fonix.mdl" };
  2. new const M_AK47_UJ_2[][] = { "models/exodus_go_new/ak47/FuelInjector.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Fusion.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Golden.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/GoldSas.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Grafit.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/HyperBeast.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Iron.mdl", "models/exodus_go_new/ak47/Lava.mdl" };

  1. for(new i;i < sizeof(M_AK47_UJ_1); i++)
  2. {
  3. if(Skin[0][id] == 27 + i && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  4. {
  5.     set_pev(id, pev_viewmodel2, M_AK47_UJ_1[i]);
  6. }
  7. }
  8.  
  9. for(new i;i < sizeof(M_AK47_UJ_2); i++)
  10. {
  11. if(Skin[0][id] == 35 + i && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  12. {
  13.     set_pev(id, pev_viewmodel2, M_AK47_UJ_2[i]);
  14. }
  15. }

a 27 az mit jelent?
  1. if(Skin[0][id] == 27 + i && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)

Hogy birnám bővíteni a skineket legegyszerübben?
Nagyon köszönöm!

Szerző:  exodus [2017.01.29. 17:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin bővités.

Megprobálom érthetően elmagyarázni. :D

  1. for(new i;i < sizeof(M_AK47_UJ_1); i++)
  2. {
  3. if(Skin[0][id] == 27 + i && fgy == CSW_AK47 && Gun[id] == 1)
  4. {
  5.     set_pev(id, pev_viewmodel2, M_AK47_UJ_1[i]);
  6. }
  7. }


Ez mit is jelent?
Azt, hogy ha Skin[0][id] tömb értéke egyenlő 27-tel + i és a kezünkben lévő fegyver AK47 valamint ha Gun[id] tömb értéke 1
Akkor az M_AK47_UJ_1 constból sorrendben fogja megjeleníteni a modelleket.


Tehát egy példa:
Ha Skin[0][id] értéke = 27 akkor a megjelenítendő modell: "models/exodus_go_new/ak47/Asiimov.mdl"
Ha Skin[0][id] értéke = 28 akkor a megjelenítendő modell: "models/exodus_go_new/ak47/Cerberus.mdl"


Utólag rájöttem, hogy értelme nem volt így külön constból futtatgatnom őket, de mivel engem nem érdekel meg készítettem új modot is nem állt módomban átírni :D
De hát nem lehet mindenki profi, a hibákból kell tanulni

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/