hlmod.hu
https://hlmod.hu/

fegyvermenü használat korlátozása!
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27114
Oldal: 1 / 1

Szerző:  Coca-Cola [ 2017.01.24. 10:06 ]
Hozzászólás témája:  fegyvermenü használat korlátozása!

Sziasztok van egy fegyvermenü a módomba amit hasnálok csgo és csináltam egy olyan parancsot hogyha mondjuk nem tud valaki fegyvert választani beírja hogy /gun és előjön a fegyvermenü de viszont ezzel az az egy gond van hogy ha mondjuk beírja egy játékos többször is ugynaugy tud fegyvert választani és ad hozzá neki gránátot is így tudnak buglni vele úgymond lehetne valahogy korlátozni hogy hányszor tudja 1 játékos használni a /gun parancsot válaszokat előre is köszönöm!

Szerző:  KillerBoy12 [ 2017.01.24. 10:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: fegyvermenü használat korlátozása!

Forráskód?

Szerző:  Coca-Cola [ 2017.01.24. 11:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: fegyvermenü használat korlátozása!

Ebbe kéne korlátozni hogy a /gun parancsra jöjjön elő és és ne tudja használni 1 játékos a parancsot csak max 1x tudja beírni ha pl nemtudott fegyvert választani!

Csatolmányok:
fegyvermenu.sma [4 KiB]
Letöltve 69 alkalommal.

Szerző:  KillerBoy12 [ 2017.01.24. 12:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: fegyvermenü használat korlátozása!

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "author"
  10.  
  11. new g_KivalasztottFegyver[33], Nyelv[33], Guns[33]
  12.  
  13. new const Egyeb[][][] =
  14. {
  15.     { "\wGlobal Offensive \r- \dFegyvermenÄ‚Ä˝", " \wGlobal Offensive \r- \dGuns" }
  16. }
  17. public plugin_init() {
  18.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Player_Spawn_Post", 1)
  20.     register_clcmd("say /guns", "CmdFegyverMenu")
  21.  
  22.     // Add your code here...
  23. }
  24. public CmdFegyverMenu(id)
  25. {
  26.     if(!is_user_alive(id))
  27.         return
  28.     if(Guns[id] == 1)
  29.         return
  30.     fegyvermenu(id)
  31. }
  32. public Player_Spawn_Post(id)
  33. {
  34.     Guns[id] = 0
  35.     if(!is_user_connected(id))
  36.         return;
  37.        
  38.     if(!is_user_alive(id))
  39.         return;
  40.        
  41.     g_KivalasztottFegyver[id] = 0;
  42.        
  43.     strip_user_weapons(id);
  44.        
  45.     set_task(0.5, "Give_Defaults", id);
  46.    
  47.     fegyvermenu(id);
  48. }
  49.  
  50. public Give_Defaults(id)
  51. {
  52.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  53.     give_item(id, "weapon_flashbang");
  54.     give_item(id, "weapon_knife");
  55.     give_item(id, "item_assaultsuit");
  56.        
  57.     if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  58.         give_item(id, "item_thighpack");
  59. }
  60.  
  61. public cmdGuns(id)
  62. {
  63.     if(!is_user_connected(id))
  64.         return;
  65.        
  66.     if(!is_user_alive(id))
  67.         return;
  68.        
  69.     if(g_KivalasztottFegyver[id] == 0)
  70.         fegyvermenu(id);
  71.     else if(g_KivalasztottFegyver[id] == 1)
  72.         kisfegyverek(id);
  73.     else   
  74.         return;
  75.        
  76.     return;
  77. }
  78. public fegyvermenu(id)
  79. {
  80.     if(g_KivalasztottFegyver[id] < 1)
  81.     {
  82.         new cim[121]
  83.         format(cim, charsmax(cim), Egyeb[0][Nyelv[id]])
  84.         new menu = menu_create(cim, "fegyo_h")
  85.        
  86.         menu_additem(menu, "AK47", "1",0)
  87.         menu_additem(menu, "M4A1", "2",0)
  88.         menu_additem(menu, "AWP", "3",0)
  89.         menu_additem(menu, "FAMAS", "4",0)
  90.         menu_additem(menu, "P90", "5",0)
  91.         menu_additem(menu, "M3", "6",0)
  92.         menu_additem(menu, "GALIL", "7",0)
  93.         menu_additem(menu, "MP5", "8",0)
  94.         menu_additem(menu, "SCOUT", "9",0)
  95.        
  96.         menu_display(id, menu)
  97.     }
  98. }
  99. public fegyo_h(id, menu, item)
  100. {
  101.    
  102.     if(item == MENU_EXIT)
  103.     {
  104.         menu_destroy(menu)
  105.         return
  106.     }
  107.    
  108.     new data[9], szName[64]
  109.     new access, callback
  110.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  111.     new key = str_to_num(data)
  112.    
  113.     g_KivalasztottFegyver[id] = 1;
  114.    
  115.     switch(key)
  116.     {
  117.         case 1:{
  118.             kisfegyverek(id)
  119.             give_item(id, "weapon_ak47")
  120.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
  121.         }
  122.         case 2: {
  123.             kisfegyverek(id)
  124.             give_item(id, "weapon_m4a1")
  125.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
  126.         }
  127.         case 3: {
  128.             kisfegyverek(id)
  129.             give_item(id, "weapon_awp")
  130.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 90)
  131.         }
  132.         case 4: {
  133.             kisfegyverek(id)
  134.             give_item(id, "weapon_famas")
  135.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
  136.         }
  137.         case 5: {
  138.             kisfegyverek(id)
  139.             give_item(id, "weapon_p90")
  140.             give_item(id, "item_assaultsuit")
  141.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_P90, 90)
  142.         }
  143.         case 6: {
  144.             kisfegyverek(id)
  145.             give_item(id, "weapon_m3")
  146.             cs_set_user_bpammo(id,CSW_M3, 90)
  147.         }
  148.         case 7: {
  149.             kisfegyverek(id)
  150.             give_item(id, "weapon_galil")
  151.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL,90)
  152.         }
  153.         case 8: {
  154.             kisfegyverek(id)
  155.             give_item(id, "weapon_mp5navy")
  156.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY,90)
  157.         }
  158.         case 9: {
  159.             kisfegyverek(id)
  160.             give_item(id, "weapon_scout")
  161.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT,90)
  162.    
  163.         }
  164.     }
  165. }
  166. public kisfegyverek(id)
  167. {
  168.     if(g_KivalasztottFegyver[id] < 2)
  169.     {
  170.         new cim[121]
  171.         format(cim, charsmax(cim), Egyeb[0][Nyelv[id]])
  172.         new menu = menu_create(cim, "kis_h")
  173.        
  174.         menu_additem(menu, "DEAGLE", "1",0)
  175.         menu_additem(menu, "USP", "2",0)
  176.         menu_additem(menu, "TEC9", "3",0)
  177.        
  178.         menu_display(id, menu)
  179.     }
  180. }
  181. public kis_h(id, menu, item){
  182.    
  183.     if(item == MENU_EXIT)
  184.     {
  185.         menu_destroy(menu)
  186.         return
  187.     }
  188.    
  189.     new data[9], szName[64]
  190.     new access, callback
  191.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  192.     new key = str_to_num(data)
  193.    
  194.     g_KivalasztottFegyver[id] = 2;
  195.    
  196.     switch(key)
  197.     {
  198.         case 1:
  199.         {
  200.             give_item(id, "weapon_deagle")
  201.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 90)
  202.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  203.         }
  204.         case 2:
  205.         {
  206.             give_item(id, "weapon_usp")
  207.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 90)
  208.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  209.         }
  210.         case 3:
  211.         {
  212.             give_item(id, "weapon_fiveseven")
  213.             cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 90)
  214.             give_item(id, "weapon_hegrenade");
  215.         }
  216.     }
  217. }

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/