hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 10:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 537 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 536 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Zombie Plague 4.3 Lőszercsomag!!!
HozzászólásElküldve: 2017.01.24. 20:17 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.07. 04:14
Hozzászólások: 82
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
Hellósztok anno én használtam ezt a lőszercsomag mentőt
[ZP5.0] Lőszercsomag Bank [ AUTOMATIKUS ]

sql mentése van stb na igen ám de most van valami vele mivel amikor kilépek a szerverről a lőszercsomagot elmenti de amikor vissza csatlakozok és csinálok 1 pálya váltást akkor vissza áll a gyári lőszercsomagra és az adatbázisba azt írja hogy 0 lőszercsomagom van

kb már vagy 1 éve nem volt zombis szerverem de ennek az okára nem bírok rájönni hogy miért is csinálja ezt

előre is kösz a választ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie Plague 4.3 Lőszercsomag!!!
HozzászólásElküldve: 2017.01.24. 20:45 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Tesék.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <zombieplague>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN   "Ammo Bank by wWw"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "wWw" BugFixed GudDevil
  9.  
  10. new g_save, g_ammo[33], g_ammo_can_save[33]
  11. new cvar_save_in
  12.  
  13. #define MAX_SAVE 7000 //Ennyit ment el a bank maximum
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17.    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.  
  19.    register_event("DeathMsg","event_deathmsg","a")
  20.    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  21.  
  22.    cvar_save_in = register_cvar("zp_ammo_save_in", "0")         // 0 = nev / 1 = ip / 2 = steam id
  23.  
  24.    g_save = nvault_open("g_ammo_save")
  25. }
  26.  
  27. // LCS Mentes
  28. public zp_user_infected_post(id, infector)
  29. {
  30.    if (g_ammo_can_save[infector])
  31.       Save_Ammo_date(infector)
  32.    
  33.    if (g_ammo_can_save[id])
  34.       Save_Ammo_date(id)
  35. }
  36.  
  37. public zp_extra_item_selected(id, itemid)
  38. {
  39.    if (g_ammo_can_save[id])
  40.       Save_Ammo_date(id)
  41. }
  42.  
  43. public event_deathmsg()
  44. {
  45.    new killer = read_data(1)
  46.    new victim = read_data(2)
  47.  
  48.    if (!killer && !victim)
  49.       return PLUGIN_CONTINUE;
  50.  
  51.    if (g_ammo_can_save[killer])
  52.       Save_Ammo_date(killer)
  53.          
  54.    if (g_ammo_can_save[victim])
  55.       Save_Ammo_date(victim)
  56.  
  57.    return PLUGIN_CONTINUE;
  58. }
  59.  
  60. public fw_PlayerPreThink(id)
  61. {
  62.    if (g_ammo_can_save[id])
  63.    {
  64.       new ammo_packs = zp_get_user_ammo_packs(id)
  65.       g_ammo[id] = ammo_packs
  66.    }
  67.  
  68.    return FMRES_IGNORED;
  69. }
  70.  
  71. public client_disconnect(id)
  72. {
  73.    if(g_ammo_can_save[id])
  74.       Save_Ammo_date(id)
  75. }
  76.  
  77. public client_putinserver(id)
  78.    set_task(2.0, "now_can_save", id)
  79.  
  80. public now_can_save(id)
  81. {
  82.    Load_Ammo_date(id)
  83.    set_task(0.5, "can_save_true", id)
  84. }
  85.  
  86. public can_save_true(id)
  87.    g_ammo_can_save[id] = true
  88.  
  89. public Save_Ammo_date(id)
  90. {
  91.    new vaultkey[64], vaultdata[256]
  92.  
  93.    switch (get_pcvar_num(cvar_save_in))
  94.    {
  95.       case 0:
  96.       {
  97.          new name[33];
  98.          get_user_name(id,name,32)
  99.          
  100.          format(vaultkey, 63, "%s-/", name)
  101.       }
  102.       case 1:
  103.       {
  104.          new player_ip[33]
  105.          get_user_ip(id, player_ip, 32);
  106.  
  107.          format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip)
  108.       }
  109.       case 2:
  110.       {
  111.          new AuthID[33];
  112.          get_user_authid(id, AuthID, 32);
  113.          
  114.          formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID);
  115.       }
  116.    }
  117.  
  118.    format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id])
  119.    
  120.    nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata)
  121.    return PLUGIN_CONTINUE;
  122. }
  123.  
  124. public Load_Ammo_date(id)
  125. {
  126.    new vaultkey[64], vaultdata[256]
  127.  
  128.    switch (get_pcvar_num(cvar_save_in))
  129.    {
  130.       case 0:
  131.       {
  132.          new name[33];
  133.          get_user_name(id,name,32)
  134.          
  135.          format(vaultkey, 63, "%s-/", name)
  136.       }
  137.       case 1:
  138.       {
  139.          new player_ip[33]
  140.          get_user_ip(id, player_ip, 32);
  141.  
  142.          format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip)
  143.       }
  144.       case 2:
  145.       {
  146.          new AuthID[33];
  147.          get_user_authid(id, AuthID, 32);
  148.          
  149.          formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID);
  150.       }
  151.    }
  152.  
  153.    format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id])
  154.    
  155.    nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255)
  156.    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  157.    
  158.    new playammo[32]
  159.    parse(vaultdata, playammo, 31)
  160.    g_ammo[id] = str_to_num(playammo)
  161.    
  162.    set_ammo(id)
  163.    
  164.    return PLUGIN_CONTINUE;
  165. }
  166.  
  167. public set_ammo(id)
  168. {
  169.    if (g_ammo[id] > MAX_SAVE)
  170.    {
  171.       zp_set_user_ammo_packs(id, MAX_SAVE)
  172.       g_ammo[id] = MAX_SAVE
  173.    }
  174.    else
  175.       zp_set_user_ammo_packs(id, g_ammo[id])
  176.    client_print(id, print_chat, "", g_ammo[id])
  177. }
  178. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  179. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  180. */

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie Plague 4.3 Lőszercsomag!!!
HozzászólásElküldve: 2017.01.25. 00:59 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2016.04.07. 04:14
Hozzászólások: 82
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 6 alkalommal
GudDevil írta:
Tesék.
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <zombieplague>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN   "Ammo Bank by wWw"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "wWw" BugFixed GudDevil
  9.  
  10. new g_save, g_ammo[33], g_ammo_can_save[33]
  11. new cvar_save_in
  12.  
  13. #define MAX_SAVE 7000 //Ennyit ment el a bank maximum
  14.  
  15. public plugin_init()
  16. {
  17.    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18.  
  19.    register_event("DeathMsg","event_deathmsg","a")
  20.    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
  21.  
  22.    cvar_save_in = register_cvar("zp_ammo_save_in", "0")         // 0 = nev / 1 = ip / 2 = steam id
  23.  
  24.    g_save = nvault_open("g_ammo_save")
  25. }
  26.  
  27. // LCS Mentes
  28. public zp_user_infected_post(id, infector)
  29. {
  30.    if (g_ammo_can_save[infector])
  31.       Save_Ammo_date(infector)
  32.    
  33.    if (g_ammo_can_save[id])
  34.       Save_Ammo_date(id)
  35. }
  36.  
  37. public zp_extra_item_selected(id, itemid)
  38. {
  39.    if (g_ammo_can_save[id])
  40.       Save_Ammo_date(id)
  41. }
  42.  
  43. public event_deathmsg()
  44. {
  45.    new killer = read_data(1)
  46.    new victim = read_data(2)
  47.  
  48.    if (!killer && !victim)
  49.       return PLUGIN_CONTINUE;
  50.  
  51.    if (g_ammo_can_save[killer])
  52.       Save_Ammo_date(killer)
  53.          
  54.    if (g_ammo_can_save[victim])
  55.       Save_Ammo_date(victim)
  56.  
  57.    return PLUGIN_CONTINUE;
  58. }
  59.  
  60. public fw_PlayerPreThink(id)
  61. {
  62.    if (g_ammo_can_save[id])
  63.    {
  64.       new ammo_packs = zp_get_user_ammo_packs(id)
  65.       g_ammo[id] = ammo_packs
  66.    }
  67.  
  68.    return FMRES_IGNORED;
  69. }
  70.  
  71. public client_disconnect(id)
  72. {
  73.    if(g_ammo_can_save[id])
  74.       Save_Ammo_date(id)
  75. }
  76.  
  77. public client_putinserver(id)
  78.    set_task(2.0, "now_can_save", id)
  79.  
  80. public now_can_save(id)
  81. {
  82.    Load_Ammo_date(id)
  83.    set_task(0.5, "can_save_true", id)
  84. }
  85.  
  86. public can_save_true(id)
  87.    g_ammo_can_save[id] = true
  88.  
  89. public Save_Ammo_date(id)
  90. {
  91.    new vaultkey[64], vaultdata[256]
  92.  
  93.    switch (get_pcvar_num(cvar_save_in))
  94.    {
  95.       case 0:
  96.       {
  97.          new name[33];
  98.          get_user_name(id,name,32)
  99.          
  100.          format(vaultkey, 63, "%s-/", name)
  101.       }
  102.       case 1:
  103.       {
  104.          new player_ip[33]
  105.          get_user_ip(id, player_ip, 32);
  106.  
  107.          format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip)
  108.       }
  109.       case 2:
  110.       {
  111.          new AuthID[33];
  112.          get_user_authid(id, AuthID, 32);
  113.          
  114.          formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID);
  115.       }
  116.    }
  117.  
  118.    format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id])
  119.    
  120.    nvault_set(g_save, vaultkey, vaultdata)
  121.    return PLUGIN_CONTINUE;
  122. }
  123.  
  124. public Load_Ammo_date(id)
  125. {
  126.    new vaultkey[64], vaultdata[256]
  127.  
  128.    switch (get_pcvar_num(cvar_save_in))
  129.    {
  130.       case 0:
  131.       {
  132.          new name[33];
  133.          get_user_name(id,name,32)
  134.          
  135.          format(vaultkey, 63, "%s-/", name)
  136.       }
  137.       case 1:
  138.       {
  139.          new player_ip[33]
  140.          get_user_ip(id, player_ip, 32);
  141.  
  142.          format(vaultkey, 63, "%s-/", player_ip)
  143.       }
  144.       case 2:
  145.       {
  146.          new AuthID[33];
  147.          get_user_authid(id, AuthID, 32);
  148.          
  149.          formatex(vaultkey, 64, "%s-/", AuthID);
  150.       }
  151.    }
  152.  
  153.    format(vaultdata, 255, "%i#", g_ammo[id])
  154.    
  155.    nvault_get(g_save, vaultkey, vaultdata, 255)
  156.    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  157.    
  158.    new playammo[32]
  159.    parse(vaultdata, playammo, 31)
  160.    g_ammo[id] = str_to_num(playammo)
  161.    
  162.    set_ammo(id)
  163.    
  164.    return PLUGIN_CONTINUE;
  165. }
  166.  
  167. public set_ammo(id)
  168. {
  169.    if (g_ammo[id] > MAX_SAVE)
  170.    {
  171.       zp_set_user_ammo_packs(id, MAX_SAVE)
  172.       g_ammo[id] = MAX_SAVE
  173.    }
  174.    else
  175.       zp_set_user_ammo_packs(id, g_ammo[id])
  176.    client_print(id, print_chat, "", g_ammo[id])
  177. }
  178. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  179. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  180. */



ammo.sma(17) : error 001: expected token: ",", but found "-identifier-"
ammo.sma(17) : error 017: undefined symbol "BugFixed"
ammo.sma(17 -- 19) : error 088: number of arguments does not match definition
ammo.sma(17 -- 19) : fatal error 107: too many error messages on one line

fordításnál hiba
+ nekem sql es kéne de olyan hogy lehessen adni magamnak ammo-t


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Zombie Plague 4.3 Lőszercsomag!!!
HozzászólásElküldve: 2017.01.25. 07:09 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2016.09.16. 13:41
Hozzászólások: 226
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Tesék.

AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team

Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro

Header size: 912 bytes
Code size: 4340 bytes
Data size: 960 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=385 cells (1540 bytes)
Total requirements: 22596 bytes
Done.


Csatolmányok:
bugfixed.sma [3.75 KiB]
Letöltve 31 alkalommal.

_________________
Global Unison 2019 3X Event
Vissza Tértem
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 61 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole