hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.06. 21:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 215 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: tömbözés
HozzászólásElküldve: 2017.01.28. 11:38 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Hellosztok! :)
szerettem volna a skinrendszerem ez alapján megcsinálni hogy egyszerűbb legyen, de nem sikerült...
az a gond vele, hogy nem a fegyverneveket írja ki, hanem csak egyik sor betűit, és minél nagyobbat választok a tömbben, annyival kevesebb betűt ad ki...
nem értem miért, remélem valaki megtud dobni egy hasznos tippel :D
előre is köszi


Kód:
new const fegyverek[10][] = {
"blazzers",
"asd",
"vaj",
"lekvár",
"tőtelék",
"karabéj",
"drazsé",
"strong",
"skin9"
}


Kód:
   for(new i=0;i<=9;i++){
   if(piacon[id] == i)
   format(targy, charsmax(targy), "\d%s", fegyverek[id][i])
   }
   menu_additem(menu, targy ,"0",0)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömbözés
HozzászólásElküldve: 2017.01.28. 15:56 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Ricsiko írta:
Kód:
   for(new i=0;i<=9;i++){
   if(piacon[id] == i)
   format(targy, charsmax(targy), "\d%s", fegyverek[id][i])
   }
   menu_additem(menu, targy ,"0",0)


Mert te végiglépteted vele, bele is tölti ő a "targy" tárolódba, de nem iratod ki hanem csak miután végigléptette az utolsó felvett értéket íratod ki.
Illetve SMA kódhoz jobboldalt tudod a Szövegkiemelő részt lenyitni, majd kiválasztani az SMA-t.

  1. for(new i=0;i<=9;i++){
  2.     if(piacon[id] == i)
  3.     format(targy, charsmax(targy), "\d%s", fegyverek[id][i])
  4.     menu_additem(menu, targy ,"0",0)
  5. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömbözés
HozzászólásElküldve: 2017.01.29. 17:44 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.05. 20:56
Hozzászólások: 663
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Amúgy ez tök felesleges:

  1. for(new i=0;i<=9;i++)


Ha 0-tól indul a ciklus nem kell neki megadni, hogy 0-tól induljon.

  1. for(new i;i <= 9; i++)

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: tömbözés
HozzászólásElküldve: 2017.01.29. 21:09 
Offline
Fanatikus

Csatlakozott: 2016.03.09. 19:33
Hozzászólások: 189
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
közben megoldódott...
1-től indult a ciklus mert 0.-nak egy "válaszd ki a fegyvert" szöveget dobtam be :) csak itt még ez csak tervben volt

az igazi gond az volt hogy:
Kód:
fegyverek[id][i]

helyett:
Kód:
fegyverek[i]

kellett :O :D
de köszi szépen!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole