hlmod.hu
https://hlmod.hu/

512 Limit elkerülése
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27178
Oldal: 1 / 1

Szerző:  CoopCola [ 2017.02.03. 21:34 ]
Hozzászólás témája:  512 Limit elkerülése

Sziasztok! Nos ebben a kis témában ötleteket kérnék arra a bizonyos ,,512 precache limit" problémára.
Nézelődtem allieden, és sok más helyen, de sajnos nem találtam működő dolgot. Aki tudna adni valami plugint annak megköszönném.

Szerző:  exodus [ 2017.02.03. 21:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 Limit elkerülése

CoopCola írta:
Sziasztok! Nos ebben a kis témában ötleteket kérnék arra a bizonyos ,,512 precache limit" problémára.
Nézelődtem allieden, és sok más helyen, de sajnos nem találtam működő dolgot. Aki tudna adni valami plugint annak megköszönném.


Van egy úgynevezett "unprecache" valamint valahogyan átlehet írni az 512-es limitet (Ha jól emlékszem valakinek már sikerűlt)

Szerző:  CoopCola [ 2017.02.03. 21:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 Limit elkerülése

Igen, erről én is hallottam. Próbáltam a liblist.gam-ban is, de sajnos nem sikerült. A pluginokat pedig már néztem...

Szerző:  DeteCT0R [ 2017.02.03. 21:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 Limit elkerülése

512 limit mind kliens es mind szerverbe bennevan. Amig a valve nemveszi ki addig valoszinuleg ottis marad.

Kód:
/*    Formatright © 2010, ConnorMcLeod  

    This plugin is free software; 
    you can redistribute it and/or modify it under the terms of the 
    GNU General Public License as published by the Free Software Foundation. 

    This program is distributed in the hope that it will be useful, 
    but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of 
    MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the 
    GNU General Public License for more details. 

    You should have received a copy of the GNU General Public License 
    along with this plugin; if not, write to the 
    Free Software Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330, 
    Boston, MA 02111-1307, USA. 
*/   

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "UnPrecacher"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ConnorMcLeod  "

new UnprecacheList[][48] =
{
   "shield",
   "ambience/3dmbridge.wav",
   "ambience/3dmeagle.wav",
   "ambience/3dmstart.wav",
   "ambience/3dmthrill.wav",
   "ambience/alarm1.wav",
   "ambience/arabmusic.wav",
   "ambience/Birds1.wav",
   "ambience/Birds2.wav",
   "ambience/Birds3.wav",
   "ambience/Birds4.wav",
   "ambience/Birds5.wav",
   "ambience/Birds6.wav",
   "ambience/Birds7.wav",
   "ambience/Birds8.wav",
   "ambience/Birds9.wav",
   "ambience/car1.wav",
   "ambience/car2.wav",
   "ambience/cat1.wav",
   "ambience/chimes.wav",
   "ambience/cicada3.wav",
   "ambience/copter.wav",
   "ambience/cow.wav",
   "ambience/crow.wav",
   "ambience/dog1.wav",
   "ambience/dog2.wav",
   "ambience/dog3.wav",
   "ambience/dog4.wav",
   "ambience/dog5.wav",
   "ambience/dog6.wav",
   "ambience/dog7.wav",
   "ambience/doorbell.wav",
   "ambience/fallscream.wav",
   "ambience/guit1.wav",
   "ambience/kajika.wav",
   "ambience/lv1.wav",
   "ambience/lv2.wav",
   "ambience/lv3.wav",
   "ambience/lv4.wav",
   "ambience/lv5.wav",
   "ambience/lv6.wav",
   "ambience/lv_elvis.wav",
   "ambience/lv_fruit1.wav",
   "ambience/lv_fruit2.wav",
   "ambience/lv_fruitwin.wav",
   "ambience/lv_jubilee.wav",
   "ambience/lv_neon.wav",
   "ambience/Opera.wav",
   "ambience/rain.wav",
   "ambience/ratchant.wav",
   "ambience/rd_shipshorn.wav",
   "ambience/rd_waves.wav",
   "ambience/sheep.wav",
   "ambience/sparrow.wav",
   "ambience/thunder_clap.wav",
   "ambience/waterrun.wav",
   "ambience/wolfhowl01.wav",
   "ambience/wolfhowl02.wav",
   "de_torn/tk_steam.wav",
   "de_torn/tk_windStreet.wav",
   "de_torn/torn_AK-47.wav",
   "de_torn/torn_ambience.wav",
   "de_torn/torn_Bomb1.wav",
   "de_torn/torn_Bomb2.wav",
   "de_torn/torn_MGun1.wav",
   "de_torn/torn_Templewind.wav",
   "de_torn/torn_thndrstrike.wav",
   "de_torn/torn_water1.wav",
   "de_torn/torn_water2.wav",
   "events/enemy_died.wav",
   "events/friend_died.wav",
   "events/task_complete.wav",
   "events/tutor_msg.wav",
   "hostage/hos1.wav",
   "hostage/hos2.wav",
   "hostage/hos3.wav",
   "hostage/hos4.wav",
   "hostage/hos5.wav",
   "items/equip_nvg.wav",
   "items/kevlar.wav",
   "items/nvg_off.wav",
   "items/nvg_on.wav",
   "items/tr_kevlar.wav",
   "plats/vehicle1.wav",
   "plats/vehicle2.wav",
   "plats/vehicle3.wav",
   "plats/vehicle4.wav",
   "plats/vehicle6.wav",
   "plats/vehicle7.wav",
   "plats/vehicle_brake1.wav",
   "plats/vehicle_ignition.wav",
   "plats/vehicle_start1.wav",
   "player/bhit_helmet-1.wav",
   "player/bhit_kevlar-1.wav",
   "player/breathe1.wav",
   "player/breathe2.wav",
   "player/death6.wav",
   "player/gasp1.wav",
   "player/gasp2.wav",
   "player/headshot1.wav",
   "player/headshot2.wav",
   "player/headshot3.wav",
   "player/pl_dirt1.wav",
   "player/pl_dirt2.wav",
   "player/pl_dirt3.wav",
   "player/pl_dirt4.wav",
   "player/pl_duct1.wav",
   "player/pl_duct2.wav",
   "player/pl_duct3.wav",
   "player/pl_duct4.wav",
   "player/pl_grate1.wav",
   "player/pl_grate2.wav",
   "player/pl_grate3.wav",
   "player/pl_grate4.wav",
   "player/pl_jump1.wav",
   "player/pl_jump2.wav",
   "player/pl_ladder1.wav",
   "player/pl_ladder2.wav",
   "player/pl_ladder3.wav",
   "player/pl_ladder4.wav",
   "player/pl_metal1.wav",
   "player/pl_metal2.wav",
   "player/pl_metal3.wav",
   "player/pl_metal4.wav",
   "player/pl_shell1.wav",
   "player/pl_shot1.wav",
   "player/pl_slosh1.wav",
   "player/pl_slosh2.wav",
   "player/pl_slosh3.wav",
   "player/pl_slosh4.wav",
   "player/pl_snow1.wav",
   "player/pl_snow2.wav",
   "player/pl_snow3.wav",
   "player/pl_snow4.wav",
   "player/pl_snow5.wav",
   "player/pl_snow6.wav",
   "player/pl_swim1.wav",
   "player/pl_swim2.wav",
   "player/pl_swim3.wav",
   "player/pl_swim4.wav",
   "player/pl_tile1.wav",
   "player/pl_tile2.wav",
   "player/pl_tile3.wav",
   "player/pl_tile4.wav",
   "player/pl_tile5.wav",
   "player/pl_wade1.wav",
   "player/pl_wade2.wav",
   "player/pl_wade3.wav",
   "player/pl_wade4.wav",
   "player/sprayer.wav",
   "radio",
   "storm/thunder-theme.wav",
   "weapons/ak47-1.wav",
   "weapons/ak47-2.wav",
   "weapons/ak47_boltpull.wav",
   "weapons/ak47_clipin.wav",
   "weapons/ak47_clipout.wav",
   "weapons/aug-1.wav",
   "weapons/aug_boltpull.wav",
   "weapons/aug_boltslap.wav",
   "weapons/aug_clipin.wav",
   "weapons/aug_clipout.wav",
   "weapons/aug_forearm.wav",
   "weapons/awp1.wav",
   "weapons/awp_clipin.wav",
   "weapons/awp_clipout.wav",
   "weapons/awp_deploy.wav",
   "weapons/boltdown.wav",
   "weapons/boltpull1.wav",
   "weapons/boltup.wav",
   "weapons/c4_beep1.wav",
   "weapons/c4_beep2.wav",
   "weapons/c4_beep3.wav",
   "weapons/c4_beep4.wav",
   "weapons/c4_beep5.wav",
   "weapons/c4_click.wav",
   "weapons/c4_disarm.wav",
   "weapons/c4_disarmed.wav",
   "weapons/c4_explode1.wav",
   "weapons/c4_plant.wav",
   "weapons/clipin1.wav",
   "weapons/clipout1.wav",
   "weapons/de_clipin.wav",
   "weapons/de_clipout.wav",
   "weapons/de_deploy.wav",
   "weapons/deagle-1.wav",
   "weapons/deagle-2.wav",
   "weapons/dryfire_pistol.wav",
   "weapons/dryfire_rifle.wav",
   "weapons/elite_clipout.wav",
   "weapons/elite_deploy.wav",
   "weapons/elite_fire.wav",
   "weapons/elite_leftclipin.wav",
   "weapons/elite_reloadstart.wav",
   "weapons/elite_rightclipin.wav",
   "weapons/elite_sliderelease.wav",
   "weapons/elite_twirl.wav",
   "weapons/famas-1.wav",
   "weapons/famas-2.wav",
   "weapons/famas-burst.wav",
   "weapons/famas_boltpull.wav",
   "weapons/famas_boltslap.wav",
   "weapons/famas_clipin.wav",
   "weapons/famas_clipout.wav",
   "weapons/famas_forearm.wav",
   "weapons/fiveseven-1.wav",
   "weapons/fiveseven_clipin.wav",
   "weapons/fiveseven_clipout.wav",
   "weapons/fiveseven_slidepull.wav",
   "weapons/fiveseven_sliderelease.wav",
   "weapons/flashbang-1.wav",
   "weapons/flashbang-2.wav",
   "weapons/g3sg1-1.wav",
   "weapons/g3sg1_clipin.wav",
   "weapons/g3sg1_clipout.wav",
   "weapons/g3sg1_slide.wav",
   "weapons/galil-1.wav",
   "weapons/galil-2.wav",
   "weapons/galil_boltpull.wav",
   "weapons/galil_clipin.wav",
   "weapons/galil_clipout.wav",
   "weapons/generic_reload.wav",
   "weapons/generic_shot_reload.wav",
   "weapons/glock18-1.wav",
   "weapons/glock18-2.wav",
   "weapons/grenade_hit1.wav",
   "weapons/grenade_hit2.wav",
   "weapons/grenade_hit3.wav",
   "weapons/he_bounce-1.wav",
   "weapons/headshot2.wav",
   "weapons/hegrenade-1.wav",
   "weapons/hegrenade-2.wav",
   "weapons/m3-1.wav",
   "weapons/m3_insertshell.wav",
   "weapons/m3_pump.wav",
   "weapons/m4a1-1.wav",
   "weapons/m4a1_boltpull.wav",
   "weapons/m4a1_clipin.wav",
   "weapons/m4a1_clipout.wav",
   "weapons/m4a1_deploy.wav",
   "weapons/m4a1_silencer_off.wav",
   "weapons/m4a1_silencer_on.wav",
   "weapons/m4a1_unsil-1.wav",
   "weapons/m4a1_unsil-2.wav",
   "weapons/m249-1.wav",
   "weapons/m249-2.wav",
   "weapons/m249_boxin.wav",
   "weapons/m249_boxout.wav",
   "weapons/m249_chain.wav",
   "weapons/m249_coverdown.wav",
   "weapons/m249_coverup.wav",
   "weapons/mac10-1.wav",
   "weapons/mac10_boltpull.wav",
   "weapons/mac10_clipin.wav",
   "weapons/mac10_clipout.wav",
   "weapons/mp5-1.wav",
   "weapons/mp5-2.wav",
   "weapons/mp5_clipin.wav",
   "weapons/mp5_clipout.wav",
   "weapons/mp5_slideback.wav",
   "weapons/p90-1.wav",
   "weapons/p90_boltpull.wav",
   "weapons/p90_clipin.wav",
   "weapons/p90_clipout.wav",
   "weapons/p90_cliprelease.wav",
   "weapons/p228-1.wav",
   "weapons/p228_clipin.wav",
   "weapons/p228_clipout.wav",
   "weapons/p228_slidepull.wav",
   "weapons/p228_sliderelease.wav",
   "weapons/pinpull.wav",
   "weapons/ric_conc-1.wav",
   "weapons/ric_conc-2.wav",
   "weapons/ric_metal-1.wav",
   "weapons/ric_metal-2.wav",
   "weapons/scout_bolt.wav",
   "weapons/scout_clipin.wav",
   "weapons/scout_clipout.wav",
   "weapons/scout_fire-1.wav",
   "weapons/sg550-1.wav",
   "weapons/sg550_boltpull.wav",
   "weapons/sg550_clipin.wav",
   "weapons/sg550_clipout.wav",
   "weapons/sg552-1.wav",
   "weapons/sg552-2.wav",
   "weapons/sg552_boltpull.wav",
   "weapons/sg552_clipin.wav",
   "weapons/sg552_clipout.wav",
   "weapons/sg_explode.wav",
   "weapons/slideback1.wav",
   "weapons/sliderelease1.wav",
   "weapons/tmp-1.wav",
   "weapons/tmp-2.wav",
   "weapons/ump45-1.wav",
   "weapons/ump45_boltslap.wav",
   "weapons/ump45_clipin.wav",
   "weapons/ump45_clipout.wav",
   "weapons/usp1.wav",
   "weapons/usp2.wav",
   "weapons/usp_clipin.wav",
   "weapons/usp_clipout.wav",
   "weapons/usp_silencer_off.wav",
   "weapons/usp_silencer_on.wav",
   "weapons/usp_slideback.wav",
   "weapons/usp_sliderelease.wav",
   "weapons/usp_unsil-1.wav",
   "weapons/xm1014-1.wav",
   "weapons/zoom.wav"
}

new Unprecache

public plugin_init()
{
   register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
}

public plugin_precache()
{
   register_forward(FM_PrecacheSound, "fw_PrecacheSound")
}

public fw_PrecacheSound( const Sound[] )
{
   Unprecache = 0

   for( new i = 0; i < sizeof( UnprecacheList ); i++ )
   {
      if( contain(Sound, UnprecacheList[i]) != -1 )
      {
         Unprecache = 1
         break
      }
   }
   
   if( Unprecache )
   {
      return FMRES_SUPERCEDE
   }

   return FMRES_IGNORED
}


Ezzel jatszadozhatsz. IRd hozza a shieldeket is ha nem hasznalod. Ha modelt unprecachelsz valoszinuleg crashelni fog a szerod.

Ezzel ugyan ott lessz az 512 limit de nyersz vele par helyet..

Szerző:  CoopCola [ 2017.02.03. 22:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 Limit elkerülése

Én mappokat szeretnék betenni a mód mellé (ami mellesleg kopás rendszeres, szóval sokat eszik), de nem bírok mert folyton crash-el. :/

Szerző:  DeteCT0R [ 2017.02.03. 22:34 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 Limit elkerülése

Ha minden skin kulon van nevard hogy nem ered el az 512 limitet. Erre meg konkret megoldas sincs csak huzas rehlds-be attudod irni az 512 limitet de eggy ido utan kifagy a szerver azzal az indokkal hogy nem tud tobb dolgot kuldeni a kliens fele. Szoval ugyan ottvagy. Ez a valven mulik de ketlem hogy kiveszik.


Egy valve-s jatekba van eltolva a limit az pedig Svencoop mivel az magan kezbe van.

Alliedden mar inditottak temat ezzel githubon de ottse lehet remenykedni(Mar reg inditottak).

Szerző:  DR.AnimaL [ 2017.02.06. 14:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: 512 Limit elkerülése

1 picike trükk :)
 ! Moderátori megjegyzés (theglorious):
amxx et még mindig nem töltünk fel!

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/