hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:36



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 338 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 336 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Egy Ujjab Kérdés !!!
HozzászólásElküldve:2011.11.17. 13:04 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
ebböl szeretném kivenni azt hogy ha nontrapal mész ne halják a hangot + mikor leplantolják a bombát akkor ne legyen sound!
aki tud segiten lécci segitcsen!!!!


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

#define STEP_DELAY 0.5

new const g_szBombModels[][] = {

"models/ch-m/c4-christmastree2.mdl",
"models/ch-m/c4-christmastree.mdl",
"models/ch-m/frost_man.mdl",
"models/ch-m/present1.mdl"

};
new g_iLedSprite;

new Float:g_fNextStep[33];

public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwd_PlayerPreThink", 0);

register_logevent("logevent_BombPlanted", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_logevent("logevent_BombDefused", 3, "2=Defused_The_Bomb");
register_logevent("logevent_BombExploded", 6, "3=Target_Bombed");

register_message(SVC_TEMPENTITY, "message_TempEntity");
}

public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "env_snow"));

new i;
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
precache_model(g_szBombModels[i]);
for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombSounds ; i++)
precache_sound(g_szBombSounds[i]);
for(i = 0 ; i < sizeof g_szStepSound ; i++)
precache_sound(g_szStepSound[i]);

g_iLedSprite = precache_model("sprites/ledglow.spr");
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;

if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
{
static iRndModel; iRndModel = random_num(0, sizeof g_szBombModels - 1);
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels[iRndModel]);

return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

public fwd_PlayerPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime();
if(g_fNextStep[id] < fGmTime)
{
if(fm_get_user_speed(id) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND) && is_user_outside(id))
{
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
engfunc(EngFunc_EmitSound, id, CHAN_AUTO, g_szStepSound[random_num(0, sizeof g_szStepSound - 1)], 0.5, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}

public logevent_BombPlanted()
{
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[0], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombDefused()
{
client_cmd(0, "wait;stopsound");
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[1], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public logevent_BombExploded()
{
emit_sound(0, CHAN_AUTO, g_szBombSounds[2], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}

public message_TempEntity(msg_id, msg_dest, msg_ent)
{
if(get_msg_arg_int(1) == TE_GLOWSPRITE)
{
if(get_msg_arg_int(5) == g_iLedSprite)
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Float:is_user_outside(id)
{
new Float:vOrigin[3], Float:fDist;
pev(id, pev_origin, vOrigin);

fDist = vOrigin[2];

while(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_EMPTY)
vOrigin[2] += 5.0;

if(engfunc(EngFunc_PointContents, vOrigin) == CONTENTS_SKY)
return (vOrigin[2] - fDist);

return 0.0;
}

stock Float:fm_get_user_speed(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return 0.0;

static Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);

fVelocity[2] = 0.0;

return vector_length(fVelocity);
}


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy Ujjab Kérdés !!!
HozzászólásElküldve:2011.11.17. 18:16 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
No footstep:
Kód:
public fwd_PlayerPreThink(id)
{
  if(!is_user_alive(id))
    return FMRES_IGNORED;

  static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime();
  if(g_fNextStep[id] < fGmTime)
  {
    if(fm_get_user_speed(id) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND))
    {
      set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);

      g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY;
    }
  }
  return FMRES_IGNORED;
}


NoBombHang
Kód:
public logevent_BombPlanted()
{
  client_cmd(0, "wait;stopsound");
}



Megj: Van rá CVAR amivel ki-be tudod kapcsolni a footstep-et...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy Ujjab Kérdés !!!
HozzászólásElküldve:2011.11.17. 18:48 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott:2008.04.28. 16:04
Hozzászólások:872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
A kódokat meg code részbe, témanévnek meg legközelebb valami lényegre törőbbet!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy Ujjab Kérdés !!!
HozzászólásElküldve:2011.11.17. 23:31 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
Metal írta:
No footstep:
Kód:
public fwd_PlayerPreThink(id)
{
  if(!is_user_alive(id))
    return FMRES_IGNORED;

  static Float:fGmTime ; fGmTime = get_gametime();
  if(g_fNextStep[id] < fGmTime)
  {
    if(fm_get_user_speed(id) && (pev(id, pev_flags) & FL_ONGROUND))
    {
      set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);

      g_fNextStep[id] = fGmTime + STEP_DELAY;
    }
  }
  return FMRES_IGNORED;
}


NoBombHang
Kód:
public logevent_BombPlanted()
{
  client_cmd(0, "wait;stopsound");
}



Megj: Van rá CVAR amivel ki-be tudod kapcsolni a footstep-et...


kösszi szépen :)
ám ha ezeket kiszedem akkor nem kell amxx et készitenem ?:D

átirtam az sma-t kiszedtem amit kellett és meg mindig megy :/ az azért van mert a pluginba még benvan ?:/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy Ujjab Kérdés !!!
HozzászólásElküldve:2011.11.18. 06:57 
Offline
Developer
Avatar

Csatlakozott:2011.06.01. 21:11
Hozzászólások:7966
Megköszönt másnak: 295 alkalommal
Megköszönték neki: 537 alkalommal
Az smát átkell alakítani amxxbe és azt felrakni a szerverre:)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy Ujjab Kérdés !!!
HozzászólásElküldve:2011.11.18. 11:00 
Offline
Beavatott

Csatlakozott:2011.11.17. 12:06
Hozzászólások:83
kiki írta:
Az smát átkell alakítani amxxbe és azt felrakni a szerverre:)



átirtam minden áttakarom alakitaní amxx re és nem engedi :*/ azzal mit küldtél :)
elkezdi minden asztalon kidob 2 iknot az egyik mappa és eltünek :/ de abba sincs meg hova teszi fel :)???


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Egy Ujjab Kérdés !!!
HozzászólásElküldve:2011.11.19. 20:26 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott:2009.04.21. 09:33
Hozzászólások:3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
mi(k) a hibaüzenet(ek)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole