hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Külön skin
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27247
Oldal: 1 / 1

Szerző:  KillerBoy12 [ 2017.02.13. 19:55 ]
Hozzászólás témája:  Külön skin

Üdv!

Hogyan lehet meg oldani hogyha találok Pl: Asiimov M4A1-et akkor 2x írja ne úgy hogy Asiimov M4A1 (2) hanem 2x írja a menübe.

Előre is köszönöm!

Szerző:  The Peace [ 2017.02.13. 19:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Külön skin

KillerBoy12 írta:
Üdv!

Hogyan lehet meg oldani hogyha találok Pl: Asiimov M4A1-et akkor 2x írja ne úgy hogy Asiimov M4A1 (2) hanem 2x írja a menübe.

Előre is köszönöm!


a menüben a (2)-t kitörlöd és sortörés: ^n és ide kiíratod ugyan azt a nevet.

vagy ha elküldöd azt az egész részt, akkor segítek.. mert nem csak úgy lehet.

Szerző:  KillerBoy12 [ 2017.02.13. 20:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Külön skin

The Peace írta:
KillerBoy12 írta:
Üdv!

Hogyan lehet meg oldani hogyha találok Pl: Asiimov M4A1-et akkor 2x írja ne úgy hogy Asiimov M4A1 (2) hanem 2x írja a menübe.

Előre is köszönöm!


a menüben a (2)-t kitörlöd és sortörés: ^n és ide kiíratod ugyan azt a nevet.

vagy ha elküldöd azt az egész részt, akkor segítek.. mert nem csak úgy lehet.

Nincs plugin rá :D. Csak kérdésem.

Szerző:  Dooz [ 2017.02.13. 20:38 ]
Hozzászólás témája:  Re: Külön skin

Üdv. Én valószínüleg így oldanám meg:

Létrehozunk egy "Fegyverek" nevezetü változót:
  1. new Fegyverek[33][32]


Tegyük fel, hogy az Asiimov fegyvered a következő változóba tároljuk:

  1. Fegyverek[id][1]
  2. id - A játékos azonosítója
  3. Az "1"-es - A fegyver szama
  4. Pl. Az 1-es a jelen esetben az Asiimov. A 2-es lehet akár a Dragon Lore stb.. Ezt te döntöd el.


Ebbe tárolhatjuk, hogy hány darab fegyvered van (Jelen esetben Asiimov). Tehát ha a ládanyitásnál nyítsz egy Assimov fegyvert, akkor a "Fegyverek[id][1]" növeled a következő képpen:
  1. Fegyverek[id][1]++ //(Ez az Asiimov)


Tegyük fel, hogy te beírtad, hogy a "Fegyverek[id][2]" legyen a Dragon Lore, akkor a láda nyitásnál már ezt növeled:
  1. Fegyverek[id][2]++



És itt a menü:

  1. public FegyverMenu(id)
  2. {  
  3.     new Szam[121],String[121];
  4.     formatex(String, charsmax(String), "\rEz egy Fegyver Menü")
  5.     new Menu = menu_create(String, "FegyverMenu_h")
  6.    
  7.     for( new i; i<Fegyverek[id][1]; i++ ) //Az "i" változó a 0tól kezd és addig megy, ameddig el nem éri a "Fegyverek[id][1]", vagyis az Asiimov fegyverek számát. Tegyük fel, hogy a "Fegyverek[id][1]" változó 5, akkor 0-tól megy 5ig, tehát 5db menüpontod lesz.
  8.     {
  9.         num_to_str(i, Szam, charsmax(Szam));
  10.         format(String,charsmax(String),"\wAsiimov Fegyver") //Menü
  11.         menu_additem(Menu,String,Szam, 0)//Menüpont létrehozás
  12.     }
  13.     menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  14.     menu_setprop(Menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  15.     menu_display(id, Menu, 0)
  16. }
  17.  
  18.  
  19. public FegyverMenu_h(id, menu, item)
  20. {
  21.     if( item == MENU_EXIT )
  22.     {
  23.         menu_destroy(menu);
  24.         return PLUGIN_HANDLED;
  25.     }
  26.    
  27.     new data[9], access, callback, szName[64]
  28.     menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  29.     new key = str_to_num(data)
  30.    
  31.     client_print(id, print_chat, "Te a %s fegyvert választottad ki!",key) //Kiírja, hogy hányadik Asiimov fegyvert választottuk ki.
  32.    
  33.     menu_destroy(menu);
  34.     return PLUGIN_HANDLED;
  35. }



Minél több Asiimov-ot találunk, annál többet fog kiírni a menübe.

Teszt nem volt, ez csak egy elképzelés.


Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/