hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.17. 01:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 338 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 337 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot]az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Lada drop
HozzászólásElküldve:2017.02.20. 20:28 
Offline
Tag

Csatlakozott:2017.02.01. 22:13
Hozzászólások:33
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Hali.
Ezel az lenne a problémám hogy Chroma 1-2 ládát normálisan droppol a többit meg nem.
A Chroma ládákat 3-5 ülésenként dropolja.
Milyen százalék érték kellene hogy a többit is 10-30 ölősenként dropolja?

  1. new const LadaNevek[11][][] = {
  2.     { "Szinözön Láda", "Chrome Case" },
  3.     { "Szinözön2 Láda", "Chroma2 Case" },
  4.     { "Huntsman Láda", "Falchion Case" },
  5.     { "eSport Láda ", "Huntsman Weapon Case" },
  6.     { "Operation P. Láda", "Operation Breakout Weapon Case" },
  7.     { "Operation B. Láda", "Shadow Case" },
  8.     { "Kulcs", "key" },
  9.     { "Gamma Láda", "key" },
  10.     { "Gamma 2 Láda", "key" },
  11.     { "Revolver Láda", "key" },
  12.     { "Knife Láda", "key" }
  13.  
  14.  
  15.  
  16. }
  17. new const Float:DropLada[][] = {
  18.     { 0.329, 0.459 },
  19.     { 0.79, 1.019 },
  20.     { 1.209, 1.909 },
  21.     { 2.59, 3.90 },
  22.     { 12.31, 16.01 },
  23.     { 34.19, 40.009 },
  24.     { 53.51, 80.02 },
  25.     { 15.59, 20.90 },
  26.     { 12.49, 18.10 },
  27.     { 14.117, 17.297 },
  28.     { 0.117, 0.297 }
  29.  
  30.  
  31.  
  32. }
  33.  
  34. public DropEllenorzes(id)
  35. {
  36.     new Float:RandomSzam = random_float(0.01, 100.00)
  37.     new Players[32], Num, id2, Nev[32]
  38.     get_players(Players, Num, "c")
  39.     static String[191]
  40.     get_user_name(id, Nev, 31)
  41.    
  42.     if(RandomSzam <= DropLada[0][Mod])
  43.     {
  44.         Lada[id][5]++
  45.        
  46.         for(new x; x < Num; x++)
  47.         {
  48.             id2 = Players[x]
  49.             if(is_user_connected(id2))
  50.             {
  51.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id2)
  52.                 write_byte(id2)
  53.                 format(String, charsmax(String), SZOVEG[0][Nyelv[id2]], Prefix, Nev, LadaNevek[5][Nyelv[id2]])
  54.                 write_string(String)
  55.                 message_end()
  56.             }
  57.         }
  58.     }
  59.    
  60.     else if(RandomSzam <= DropLada[1][Mod])
  61.     {
  62.         Lada[id][4]++
  63.        
  64.         for(new x; x < Num; x++)
  65.         {
  66.             id2 = Players[x]
  67.             if(is_user_connected(id2))
  68.             {
  69.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id2)
  70.                 write_byte(id2)
  71.                 format(String, charsmax(String), SZOVEG[0][Nyelv[id2]], Prefix, Nev, LadaNevek[4][Nyelv[id2]])
  72.                 write_string(String)
  73.                 message_end()
  74.             }
  75.         }
  76.     }
  77.    
  78.     else if(RandomSzam <= DropLada[2][Mod])
  79.     {
  80.         Lada[id][3]++
  81.        
  82.         for(new x; x < Num; x++)
  83.         {
  84.             id2 = Players[x]
  85.             if(is_user_connected(id2))
  86.             {
  87.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id2)
  88.                 write_byte(id2)
  89.                 format(String, charsmax(String), SZOVEG[0][Nyelv[id2]], Prefix, Nev, LadaNevek[3][Nyelv[id2]])
  90.                 write_string(String)
  91.                 message_end()
  92.             }
  93.         }
  94.     }
  95.    
  96.     else if(RandomSzam <= DropLada[3][Mod])
  97.     {
  98.         Lada[id][2]++
  99.        
  100.         for(new x; x < Num; x++)
  101.         {
  102.             id2 = Players[x]
  103.             if(is_user_connected(id2))
  104.             {
  105.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id2)
  106.                 write_byte(id2)
  107.                 format(String, charsmax(String), SZOVEG[0][Nyelv[id2]], Prefix, Nev, LadaNevek[2][Nyelv[id2]])
  108.                 write_string(String)
  109.                 message_end()
  110.             }
  111.         }
  112.     }
  113.    
  114.     else if(RandomSzam <= DropLada[4][Mod])
  115.     {
  116.         Lada[id][1]++
  117.        
  118.         for(new x; x < Num; x++)
  119.         {
  120.             id2 = Players[x]
  121.             if(is_user_connected(id2))
  122.             {
  123.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id2)
  124.                 write_byte(id2)
  125.                 format(String, charsmax(String), SZOVEG[0][Nyelv[id2]], Prefix, Nev, LadaNevek[1][Nyelv[id2]])
  126.                 write_string(String)
  127.                 message_end()
  128.             }
  129.         }
  130.     }
  131.     else if(RandomSzam <= DropLada[5][Mod])
  132.     {
  133.         Lada[id][0]++
  134.        
  135.         for(new x; x < Num; x++)
  136.         {
  137.             id2 = Players[x]
  138.             if(is_user_connected(id2))
  139.             {
  140.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id2)
  141.                 write_byte(id2)
  142.                 format(String, charsmax(String), SZOVEG[0][Nyelv[id2]], Prefix, Nev, LadaNevek[0][Nyelv[id2]])
  143.                 write_string(String)
  144.                 message_end()
  145.             }
  146.         }
  147.     }
  148.     else if(RandomSzam <= DropLada[6][Mod])
  149.     {
  150.         Kulcs[id]++
  151.        
  152.         for(new x; x < Num; x++)
  153.         {
  154.             id2 = Players[x]
  155.             if(is_user_connected(id2))
  156.             {
  157.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id2)
  158.                 write_byte(id2)
  159.                 format(String, charsmax(String), SZOVEG[0][Nyelv[id2]], Prefix, Nev, LadaNevek[6][Nyelv[id2]])
  160.                 write_string(String)
  161.                 message_end()
  162.             }
  163.         }
  164.     }
  165.     //
  166.     else if(RandomSzam <= DropLada[7][Mod])
  167.     {
  168.         Lada[id][6]++
  169.        
  170.         for(new x; x < Num; x++)
  171.         {
  172.             id2 = Players[x]
  173.             if(is_user_connected(id2))
  174.             {
  175.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id2)
  176.                 write_byte(id2)
  177.                 format(String, charsmax(String), SZOVEG[0][Nyelv[id2]], Prefix, Nev, LadaNevek[7][Nyelv[id2]])
  178.                 write_string(String)
  179.                 message_end()
  180.             }
  181.         }
  182.        
  183.     }
  184.     else if(RandomSzam <= DropLada[8][Mod])
  185.     {
  186.         Lada[id][7]++
  187.        
  188.         for(new x; x < Num; x++)
  189.         {
  190.             id2 = Players[x]
  191.             if(is_user_connected(id2))
  192.             {
  193.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id2)
  194.                 write_byte(id2)
  195.                 format(String, charsmax(String), SZOVEG[0][Nyelv[id2]], Prefix, Nev, LadaNevek[8][Nyelv[id2]])
  196.                 write_string(String)
  197.                 message_end()
  198.             }
  199.         }
  200.        
  201.     }
  202.     else if(RandomSzam <= DropLada[9][Mod])
  203.     {
  204.         Lada[id][8]++
  205.        
  206.         for(new x; x < Num; x++)
  207.         {
  208.             id2 = Players[x]
  209.             if(is_user_connected(id2))
  210.             {
  211.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id2)
  212.                 write_byte(id2)
  213.                 format(String, charsmax(String), SZOVEG[0][Nyelv[id2]], Prefix, Nev, LadaNevek[9][Nyelv[id2]])
  214.                 write_string(String)
  215.                 message_end()
  216.             }
  217.         }
  218.        
  219.     }
  220.     else if(RandomSzam <= DropLada[10][Mod])
  221.     {
  222.         Lada[id][9]++
  223.        
  224.         for(new x; x < Num; x++)
  225.         {
  226.             id2 = Players[x]
  227.             if(is_user_connected(id2))
  228.             {
  229.                 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("SayText"), _, id2)
  230.                 write_byte(id2)
  231.                 format(String, charsmax(String), SZOVEG[0][Nyelv[id2]], Prefix, Nev, LadaNevek[10][Nyelv[id2]])
  232.                 write_string(String)
  233.                 message_end()
  234.             }
  235.         }
  236.        
  237.     }
  238.    
  239. }

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lada drop
HozzászólásElküldve:2017.02.22. 16:19 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2016.03.05. 20:56
Hozzászólások:666
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 124 alkalommal
Szerintem így egyszerűbb lenne. :D

206 sor lerövidítve 18 sorra.


  1. public m_drop(id)
  2. {
  3. new SZAM = random_num(0,10)
  4.  
  5. switch(random_num(0,1))
  6. {
  7.     case 0:
  8.     {
  9.         Lada[SZAM][id]++;
  10.         ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál egy ^4%s^1-t.", LadaNevek[SZAM]);
  11.     }
  12.     case 1:
  13.     {
  14.         Kulcs[id]++;
  15.         ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál egy ^4Kulcs^1-t.");
  16.     }
  17. }
  18. }

_________________
Global Offensive modok:

Global Offensive Mode 1.0
Global Offensive Mode 3.0
exodus Global Offensive 4.0


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lada drop
HozzászólásElküldve:2017.02.22. 17:07 
Offline
Tag

Csatlakozott:2017.02.01. 22:13
Hozzászólások:33
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
exodus írta:
Szerintem így egyszerűbb lenne. :D

206 sor lerövidítve 18 sorra.


  1. public m_drop(id)
  2. {
  3. new SZAM = random_num(0,10)
  4.  
  5. switch(random_num(0,1))
  6. {
  7.     case 0:
  8.     {
  9.         Lada[SZAM][id]++;
  10.         ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál egy ^4%s^1-t.", LadaNevek[SZAM]);
  11.     }
  12.     case 1:
  13.     {
  14.         Kulcs[id]++;
  15.         ColorChat(id, GREEN, "[Információ] ^1Találtál egy ^4Kulcs^1-t.");
  16.     }
  17. }
  18. }

Én a százalékokat nem értem.
A drop esélyét.

_________________
Kép

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Lada drop
HozzászólásElküldve:2017.02.27. 20:54 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott:2015.11.08. 10:34
Hozzászólások:174
Megköszönt másnak: 9 alkalommal
Megköszönték neki: 5 alkalommal
A Drop eséjnél az első szám viszonyitva a másodikhoz, ha jólemlékszem, pl:
{ 1, 2 } = 2 az egyhez az eséje hogy droppol, vagyis 0,5%, de nem biztos. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole