hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Fegyver skin be/kikapcsolás
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27450
Oldal: 1 / 1

Szerző:  DaNii07 [2017.03.19. 17:11 ]
Hozzászólás témája:  Fegyver skin be/kikapcsolás

Sziasztok!

Írtam egy plugint, ami nekem a késre beállít egy megadott kinézetet. Azt szeretném elérni, hogy paranccsal is ki lehessen kapcsolni.


Válaszotok előre is nagyon szépen köszönöm.

Csatolmányok:
Magyarázat:/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_event("CurWeapon","skin","be","1=1")

}

public skin(id) {
new clip, ammo
new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
if(weapon == CSW_KNIFE) {


{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/szake_d2/knife.mdl");
}
}
}

public plugin_precache( )
{
precache_model( "models/szake_d2/knife.mdl" )
}

teszt.sma [760bájt]
Letöltve 103 alkalommal.

Szerző:  The Peace [2017.03.19. 17:47 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin be/kikapcsolás

DaNii07 írta:
Sziasztok!

Írtam egy plugint, ami nekem a késre beállít egy megadott kinézetet. Azt szeretném elérni, hogy paranccsal is ki lehessen kapcsolni.


Válaszotok előre is nagyon szépen köszönöm.


Szevasz, próbáld meg! /knife-al tudod váltogatni.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. new Kapcsol[33]
  6. new bool:atkapcsol[33]
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9.     register_event("CurWeapon","skin","be","1=1")
  10.    
  11.     register_clcmd("say /knife", "Atkapcsol");
  12. }
  13. public Atkapcsol(id)
  14. {
  15.     if((atkapcsol[id] ^= true))
  16.     {
  17.         Kapcsol[ id ] =  0 // Alap
  18.     }
  19.     else
  20.     {
  21.         Kapcsol[ id ] =  1 // Általad berakott
  22.     }
  23. }
  24.  
  25. public skin( id )
  26. {
  27.     if(get_user_weapon( id ) == CSW_KNIFE && Kapcsol[ id ] == 0)
  28.     {
  29.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl");  // alap knife
  30.     }
  31.    
  32.     else if(get_user_weapon( id ) == CSW_KNIFE && Kapcsol[ id ] == 1)
  33.     {
  34.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/teszt_mappa/knife.mdl");  // Te álltalad
  35.     }
  36. }
  37. public client_connect( id )
  38. {
  39.     Kapcsol[ id ] =  0
  40.     atkapcsol[id] ^= true
  41. }
  42.  
  43. public plugin_precache( ){
  44.     precache_model( "models/teszt_mappa/knife.mdl" )
  45. }

Szerző:  DaNii07 [2017.03.19. 17:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin be/kikapcsolás

Nagyon szépen köszönöm! :)

Szerző:  The Peace [2017.03.21. 18:05 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin be/kikapcsolás

DaNii07 írta:
Nagyon szépen köszönöm! :)

Jó lett? :D

Szerző:  mforce [2017.03.22. 19:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin be/kikapcsolás

Alap knifeot vedd ki, mert ez így értelmetlen és nem is értem, hogy hogy jött. :D
Fegyóváltás-> alapból kapsz alap fegyót-> erre jön az event és átvált
Magyarul ha nem jön az event, alapod van. Példának okáért lásd ezzel a pluginnal az összes többi fegyvert. :D

Szerző:  The Peace [2017.03.22. 20:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin be/kikapcsolás

mforce írta:
Alap knifeot vedd ki, mert ez így értelmetlen és nem is értem, hogy hogy jött. :D
Fegyóváltás-> alapból kapsz alap fegyót-> erre jön az event és átvált
Magyarul ha nem jön az event, alapod van. Példának okáért lásd ezzel a pluginnal az összes többi fegyvert. :D


??? ?? ?? ?? ??
??? ?? ???? ?? ??
??? ?? ?? ??
??????? ?? ?? ??

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fun>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. new Kapcsol[33]
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8.     register_event("CurWeapon","skin","be","1=1")
  9.    
  10.     register_clcmd("say /knifebe", "Atkapcsol");
  11. }
  12. public Atkapcsol(id)
  13. {
  14.     Kapcsol[ id ] =  1
  15. }
  16.  
  17. public skin( id )
  18. {
  19.     if(get_user_weapon( id ) == CSW_KNIFE && Kapcsol[ id ] == 1)
  20.     {
  21.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/teszt_mappa/knife.mdl");  // Te álltalad
  22.     }
  23. }
  24.  
  25. public client_connect( id )
  26. {
  27.     Kapcsol[ id ] =  0
  28. }
  29.  
  30. public plugin_precache( ){
  31.     precache_model( "models/teszt_mappa/knife.mdl" )
  32. }

Szerző:  DaNii07 [2017.03.22. 21:36 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin be/kikapcsolás

Jó lett a plugin amit küldtél. De volt benne egy kis hiba, azt javítottam és tökéletesen működik. Annyi volt az egész hogy alapból, kikapcsolva volt a skin, fordítva voltak megadva az értékek. Nálam pedig az volt a cél, hogy amikor felmegy a játékos akkor egyből legyen neki bekapcsolva, és ne kelljen neki beírni a parancsot. Amúgy nagyon szépen köszönöm! :D

Szerző:  The Peace [2017.03.22. 21:39 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin be/kikapcsolás

DaNii07 írta:
Jó lett a plugin amit küldtél. De volt benne egy kis hiba, azt javítottam és tökéletesen működik. Annyi volt az egész hogy alapból, kikapcsolva volt a skin, fordítva voltak megadva az értékek. Nálam pedig az volt a cél, hogy amikor felmegy a játékos akkor egyből legyen neki bekapcsolva, és ne kelljen neki beírni a parancsot. Amúgy nagyon szépen köszönöm! :D

Igazán nincs mit , csak vannak itt olyanok akik szeretnek beleszolni mindenbe, nem mondom hogy nem volt igaza..

Szerző:  mforce [2017.03.23. 09:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin be/kikapcsolás

Jó és akkor ne connecthez rakd, mert olyankor még kilökheti a szerver bármi miatt, ha már így belekezdtünk. :lol:
+ mivel egy fegyóról van szó, legjobb lenne a ham_item_deploy
► Spoiler mutatása

Szerző:  The Peace [2017.03.23. 16:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Fegyver skin be/kikapcsolás

mforce írta:
Jó és akkor ne connecthez rakd, mert olyankor még kilökheti a szerver bármi miatt, ha már így belekezdtünk. :lol:
+ mivel egy fegyóról van szó, legjobb lenne a ham_item_deploy
► Spoiler mutatása


  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. new Kapcsol[33]
  6.  
  7. public plugin_init() {
  8.     RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "Skin", 1)
  9.    
  10.     register_clcmd("say /knifebe", "Atkapcsol");
  11. }
  12. public Skin(Entity)
  13. {
  14.     static id;
  15.     id = get_pdata_cbase( Entity, 41, 4 );
  16.    
  17.     if ( get_user_weapon( id ) != CSW_KNIFE )
  18.         return;
  19.    
  20.     if ( Kapcsol[ id ] == 1)
  21.     {
  22.         set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/teszt_mappa/knife.mdl")
  23.     }
  24. }
  25.  
  26. public plugin_precache( ){
  27.     precache_model( "models/teszt_mappa/knife.mdl" )
  28. }
  29.  
  30. public Atkapcsol(id)
  31. {
  32.     Kapcsol[ id ] =  1
  33. }
  34.  
  35. public client_putinserver( id )
  36. {
  37.     Kapcsol[ id ] =  0
  38. }


Így? (Egyébként mire jó a ham_item_deploy, letudod írni részletesen?, mert így találtam rá ahogy átírtam a forrásban, nem tudom hogy ez így okés, vagy sem!)

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/