hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 16:53



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 291 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 290 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 32 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2009.11.17. 20:03 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Üdv!
Lenne két kérdésem!
1.
Azt szeretném megkérdezni hogy a cs_italy vagy olyan mapokon amin a rádióból szól az az idegesítő "zene", azt hogyan cserélhetném ki?
Milyen pluginnal, configgal stb.

2.
Van a misc stats.amxx amiben szólnak a HS/KES/STB. hangok.
Na én kicseréltem a Hs hangot és a kés hangot a következő képpen:

if (HeadShotKillSound)

{
new rand = random_num(0,5)


switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"spk MAPPÁD/head1")
case 1: client_cmd(0,"spk MAPPÁD/head2")
case 2: client_cmd(0,"spk MAPPÁD/head3")
case 3: client_cmd(0,"spk MAPPÁD/head4")
case 4: client_cmd(0,"spk MAPPÁD/head5")
case 5: client_cmd(0,"spk MAPPÁD/head6")




}




}
}

+ehhez csináltam letöltő részt is azt nem részletezem!
Azt szeretném megkérdezni hogyan lehetne a gránát//bomba lerakó//bomba hatástalanító hangokat?

A válaszokat előre is köszönöm, ^^Silverss#


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2009.11.21. 01:55 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.28. 16:04
Hozzászólások: 872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
A zenét ha minden igaz GHW Model / Sound replacement ( http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=374055 ) pluginnal ki lehet cserélni vagy ezzel: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=839783 , de nem próbáltam még.
A statisztika hangokat meg ugyanilyen módon, csak másik SMA-ban kell keresni, hogy melyikben én sem tudom. (miscstats/statx/minden ami stat) Ha rákeresel a mostani fájlnévre az egész SMA-ban, és ha van találat akkor abban lesz.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2009.11.21. 13:38 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Köszi mindent, de sajnos egyik ötleted sem sikerült! :/
Nem létezik a miscstats hoz olyan amit én szeretnék, szóval szerintem nekem kell írni.
Cs italy-n meg egyik pluginnal sem sikerült kicserélni a hangot!
a GHW már érgóta fut a szerveremen model cseréléshez de letölti ugyan a hangot de nem az szól.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2009.11.23. 21:23 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.28. 16:04
Hozzászólások: 872
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 59 alkalommal
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=67294
https://forums.alliedmods.net/showthrea ... taly+music


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2010.03.24. 21:30 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Hello,
Szeretném újra felhozni ezt a témát, mert régebben nem jött össze ez a dolog. :)
Ez a HeadShotKillSound működő, többhangos átalakítása:
Kód:
      if (HeadShotKillSound)
      
{      
  new rand = random_num(0,2)


  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk mappanév/hangnév1")
    case 1: client_cmd(0,"spk mappanév/hangnév2")
    case 2: client_cmd(0,"spk mappanév/hangnév3")

  }
      
      
      
      
      }
   }

KnifeKillSound hangrész:
Kód:
      if (KnifeKillSound)

{
  new rand = random_num(0,2)


  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk mappanév/1hangnév1")
    case 1: client_cmd(0,"spk mappanév/2hangnév2")
    case 2: client_cmd(0,"spk mappanév/3hangnév3")

  }
      
      
      
      
      }
   }


És a letöltés a végére:
Kód:
}

public plugin_precache()
{
  precache_sound("misc/dominating.wav")
  precache_sound("misc/doublekill.wav")
  precache_sound("misc/firstblood.wav")
  precache_sound("misc/godlike.wav")
  precache_sound("misc/headshot.wav")
  precache_sound("misc/humiliation.wav")
  precache_sound("misc/killingspree.wav")
  precache_sound("misc/monsterkill.wav")
  precache_sound("misc/multikill.wav")
  precache_sound("misc/oneandonly.wav")
  precache_sound("misc/prepare.wav")
  precache_sound("misc/unstoppable.wav")
  precache_sound("mappanév/hangnév1.wav")
  precache_sound("mappanév/hangnév2.wav")
  precache_sound("mappanév/hangnév3.wav")
  precache_sound("mappanév/1hangnév1.wav")
  precache_sound("mappanév/2hangnév2.wav")
  precache_sound("mappanév/3hangnév3.wav")
 
  return PLUGIN_CONTINUE
}


De a bombás részhez alapból nincsen hang rész, ezért azt nem tudom folytatni:
Kód:
public bomb_planted(planter)
{
   g_Defusing = 0
   
   if (BombPlanted)
      announceEvent(planter, "SET_UP_BOMB")
   
   g_C4Timer = get_cvar_num("mp_c4timer")
   set_task(1.0, "bombTimer", 8038, "", 0, "b")
}

public bomb_planting(planter)
{
   if (BombPlanting)
      announceEvent(planter, "PLANT_BOMB")
}

public bomb_defusing(defuser)
{
   if (BombDefusing)
      announceEvent(defuser, "DEFUSING_BOMB")
   
   g_Defusing = defuser
}

public bomb_defused(defuser)
{
   if (BombDefused)
      announceEvent(defuser, "DEFUSED_BOMB")
}

public bomb_explode(planter, defuser)
{
   if (BombFailed && defuser)
      announceEvent(defuser, "FAILED_DEFU")
}


Ugyanez a helyzet a Gránát hangokkal is.

_____________________________________________________________________________________________________________________________
A CS_Italy radio hangokkal pedig az a helyzet áll fenn, hogy akiknek ez régebben megvolt azok azt mondták már nincs meg és nem is érdemes megkeresni, megcsinálni mert laggosítja a szervert. Igaz ez?
Replacement pluginokkal pedig nem sikerült megcsinálni.
Arra gyanakszom hogy úgy kell mint az mp3 Roundsound ban:
Kód:
  register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
  register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")

Vagy tévedek?

Aki tudja ezeket kérem segítsen. Itt elakadtam de gőzerővel fejlesztgetek tovább.

u.i.: A planted, defused és gránát hangokhoz több filet szeretnék hozzárendelni és ezt a miscstatson belül szeretném megoldani ha lehet.
Előre is köszönöm!
^^Silverss#


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2010.03.26. 12:19 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Üdv.

Italy radio hang:
https://forums.alliedmods.net/showthrea ... taly+music

Bomba:

Erről:
Kód:
public bomb_planted(planter)
{
   g_Defusing = 0
   
   if (BombPlanted)
      announceEvent(planter, "SET_UP_BOMB")
   
   g_C4Timer = get_cvar_num("mp_c4timer")
   set_task(1.0, "bombTimer", 8038, "", 0, "b")
}


Erre:
Kód:
public bomb_planted(planter)
{
   g_Defusing = 0
   
   if (BombPlanted)
      announceEvent(planter, "SET_UP_BOMB")
   
   g_C4Timer = get_cvar_num("mp_c4timer")
   set_task(1.0, "bombTimer", 8038, "", 0, "b")

  new rand = random_num(0,n)

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk mappanév/1hangnév1")
    case 1: client_cmd(0,"spk mappanév/2hangnév2")
    case 2: client_cmd(0,"spk mappanév/3hangnév3")
    .
    .
    .
    case n: client_cmd(0,"spk mappanév/3hangnévn")

  }


}


Ahol N a hangok számát jelenti. Remélem egyértelmű


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2010.03.26. 15:30 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Te vagy Diwat[#26]-Metal? :)
Mind1 köszönök mindent!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2010.03.26. 19:32 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Igen, én volnék :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2010.03.26. 20:45 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Idézet:
Pedig nem akartál segíteni. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
HozzászólásElküldve: 2010.03.28. 15:54 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2009.11.17. 19:57
Hozzászólások: 752
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 19 alkalommal
A plantedes résszel a végén lévő összeset meg tudtam csinálni, már csak a GrenadeKillSound hiányzik. :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 32 hozzászólás ]  Oldal 1 2 3 4 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 47 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole