hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Kisebb Gravitáció https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27534 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | AlphaHun [ 2017.04.08. 22:02 ] |
Hozzászólás témája: | Kisebb Gravitáció |
Egy olyan plugint keresek hogy ha valakinek pl. VIP joga van annak kisebb legyen a gravitációja. |
Szerző: | PikHácsúú# [ 2017.04.08. 22:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kisebb Gravitáció |
Nemtudom, hogy jól írtam-e. Próbáld ki. |
Szerző: | terminator100 [ 2017.04.08. 23:58 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kisebb Gravitáció |
Edit: Sikerült megoldani a gondomat (nem ugrott) és rögtön meg is halt ha lejebb volt valami. Szóval ha neked is rossz írd át erre: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-400) Így a játékos alap (800 gravity-jéből) levon 400-at így 400 lesz. ha -100-at írsz akkor 700-as lesz a gravity-je. Viszont így %-ban megy. én ezért ennyit állítottam be: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1) Viszont ha sokszor gyorsan váltok fegyvert be bugol a gravity és akkor ugrok egyett azt felmegy a legmagasabb helyre. Miért lehet ez?:/ |
Szerző: | PikHácsúú# [ 2017.04.09. 12:52 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kisebb Gravitáció |
terminator100 írta: Edit: Sikerült megoldani a gondomat (nem ugrott) és rögtön meg is halt ha lejebb volt valami. Szóval ha neked is rossz írd át erre: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-400) Így a játékos alap (800 gravity-jéből) levon 400-at így 400 lesz. ha -100-at írsz akkor 700-as lesz a gravity-je. Viszont így %-ban megy. én ezért ennyit állítottam be: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1) Viszont ha sokszor gyorsan váltok fegyvert be bugol a gravity és akkor ugrok egyett azt felmegy a legmagasabb helyre. Miért lehet ez?:/ Most mi a fasz? Tedd fegyverváltáshoz a set_user_gravity(id, 700.0) sort. És mindig 700 lessz. Ezt a -400-ast nem értem. Basszus 400 gravityn ne csodálkozz, hogy kiugrik a pályáról.... Ezért adtam meg 700at direkt. 700-as gravity nem észrevehető annyira. Ez egy duplareg szituáció? |
Szerző: | terminator100 [ 2017.04.09. 19:21 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kisebb Gravitáció |
Igazából ezt a forrást: Idézet: #include <amxmodx> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "Gyors és gravity kés ADMIN-nak" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "" new CVAR_SPEED public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","change","be","1=1") CVAR_SPEED = register_cvar("kes_speed","100") } public change(id) { new clip, ammo new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo) if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) { { new Speed = get_pcvar_float(CVAR_SPEED) set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+Speed) set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1) } } else if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) { set_user_maxspeed(id, 320) //set_user_gravity(id, 800) set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)+0.1) } } Szeretném úgy megcsinálni, hogyha sokszor váltsa a fegyvert kés-fegyver fegyver-kés ezt... akkor se buggoljon be hogy felmegy a pálya tetejére... xD Alapból nem ugrik így túl nagyot. De nem jó... A másikat is azért kértem, hogy hátha valamit itt elírtam de nem jó. Esetleg ötlet?:/ |
Szerző: | PikHácsúú# [ 2017.04.09. 20:22 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kisebb Gravitáció |
terminator100 írta: Igazából ezt a forrást: Idézet: #include <amxmodx> #include <fun> #include <cstrike> #define PLUGIN "Gyors és gravity kés ADMIN-nak" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "" new CVAR_SPEED public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","change","be","1=1") CVAR_SPEED = register_cvar("kes_speed","100") } public change(id) { new clip, ammo new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo) if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) { { new Speed = get_pcvar_float(CVAR_SPEED) set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+Speed) set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1) } } else if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) { set_user_maxspeed(id, 320) //set_user_gravity(id, 800) set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)+0.1) } } Szeretném úgy megcsinálni, hogyha sokszor váltsa a fegyvert kés-fegyver fegyver-kés ezt... akkor se buggoljon be hogy felmegy a pálya tetejére... xD Alapból nem ugrik így túl nagyot. De nem jó... A másikat is azért kértem, hogy hátha valamit itt elírtam de nem jó. Esetleg ötlet?:/ Nyiss neki egy témát. o.O |
Szerző: | AlphaHun [ 2017.04.09. 23:00 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kisebb Gravitáció |
Köszi! |
Szerző: | demon [ 2017.04.10. 22:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kisebb Gravitáció |
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1) Beállítod a játékos gravitációját a jelenlegi - 0.1 értékre. Fegyverváltás után ujra lefut a dolog, de akkor már a játékos gravitációja az előzőleg beállított érték lesz, tehát ujra levonod a 0.1-et és ez minden fegyverváltásnál ismétlődik. Ezért ugrik akkorát ha sokszor váltasz fegyvert. Alap 800 gravitynél a get_user_gravity() 1.0 lesz (persze csak akkor ha még nem lett alítva), így neked ha 700 gravity kell akkor elég ha ennyit írsz: set_user_gravity(id, 0.9); |
Szerző: | terminator100 [ 2017.04.10. 22:51 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Kisebb Gravitáció |
demon írta: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1) Beállítod a játékos gravitációját a jelenlegi - 0.1 értékre. Fegyverváltás után ujra lefut a dolog, de akkor már a játékos gravitációja az előzőleg beállított érték lesz, tehát ujra levonod a 0.1-et és ez minden fegyverváltásnál ismétlődik. Ezért ugrik akkorát ha sokszor váltasz fegyvert. Alap 800 gravitynél a get_user_gravity() 1.0 lesz (persze csak akkor ha még nem lett alítva), így neked ha 700 gravity kell akkor elég ha ennyit írsz: set_user_gravity(id, 0.9); Köszi! Így már tényleg jó! |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |