hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Kisebb Gravitáció
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27534
Oldal: 1 / 1

Szerző:  AlphaHun [ 2017.04.08. 22:02 ]
Hozzászólás témája:  Kisebb Gravitáció

Egy olyan plugint keresek hogy ha valakinek pl. VIP joga van annak kisebb legyen a gravitációja.

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.04.08. 22:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kisebb Gravitáció

  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fun>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "pika"
  9.  
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12.     register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13.    
  14.     // Add your code here...
  15. }
  16. public ClientPreThink(id)
  17. {
  18.     if(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK){
  19.         set_user_gravity(id, 700.0)
  20.     }
  21. }


Nemtudom, hogy jól írtam-e. Próbáld ki.

Szerző:  terminator100 [ 2017.04.08. 23:58 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kisebb Gravitáció

Edit:

Sikerült megoldani a gondomat (nem ugrott) és rögtön meg is halt ha lejebb volt valami.

Szóval ha neked is rossz írd át erre: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-400)
Így a játékos alap (800 gravity-jéből) levon 400-at így 400 lesz. ha -100-at írsz akkor 700-as lesz a gravity-je.
Viszont így %-ban megy.

én ezért ennyit állítottam be: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)
Viszont ha sokszor gyorsan váltok fegyvert be bugol a gravity és akkor ugrok egyett azt felmegy a legmagasabb helyre. Miért lehet ez?:/

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.04.09. 12:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kisebb Gravitáció

terminator100 írta:
Edit:

Sikerült megoldani a gondomat (nem ugrott) és rögtön meg is halt ha lejebb volt valami.

Szóval ha neked is rossz írd át erre: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-400)
Így a játékos alap (800 gravity-jéből) levon 400-at így 400 lesz. ha -100-at írsz akkor 700-as lesz a gravity-je.
Viszont így %-ban megy.

én ezért ennyit állítottam be: set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)
Viszont ha sokszor gyorsan váltok fegyvert be bugol a gravity és akkor ugrok egyett azt felmegy a legmagasabb helyre. Miért lehet ez?:/


Most mi a fasz? Tedd fegyverváltáshoz a set_user_gravity(id, 700.0) sort. És mindig 700 lessz. Ezt a -400-ast nem értem. Basszus 400 gravityn ne csodálkozz, hogy kiugrik a pályáról.... Ezért adtam meg 700at direkt. 700-as gravity nem észrevehető annyira.

Ez egy duplareg szituáció?

Szerző:  terminator100 [ 2017.04.09. 19:21 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kisebb Gravitáció

Igazából ezt a forrást:

Idézet:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Gyors és gravity kés ADMIN-nak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ""

new CVAR_SPEED
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","change","be","1=1")
CVAR_SPEED = register_cvar("kes_speed","100")

}

public change(id) {
new clip, ammo
new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) {

{
new Speed = get_pcvar_float(CVAR_SPEED)
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+Speed)
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)

}
} else if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) {
set_user_maxspeed(id, 320)
//set_user_gravity(id, 800)
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)+0.1)

}
}


Szeretném úgy megcsinálni, hogyha sokszor váltsa a fegyvert kés-fegyver fegyver-kés ezt... akkor se buggoljon be hogy felmegy a pálya tetejére... xD Alapból nem ugrik így túl nagyot. De nem jó... A másikat is azért kértem, hogy hátha valamit itt elírtam de nem jó. Esetleg ötlet?:/

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.04.09. 20:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kisebb Gravitáció

terminator100 írta:
Igazából ezt a forrást:

Idézet:
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Gyors és gravity kés ADMIN-nak"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ""

new CVAR_SPEED
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","change","be","1=1")
CVAR_SPEED = register_cvar("kes_speed","100")

}

public change(id) {
new clip, ammo
new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) {

{
new Speed = get_pcvar_float(CVAR_SPEED)
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+Speed)
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)

}
} else if(weapon == CSW_KNIFE && get_user_flags(id) & ADMIN_MENU) {
set_user_maxspeed(id, 320)
//set_user_gravity(id, 800)
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)+0.1)

}
}


Szeretném úgy megcsinálni, hogyha sokszor váltsa a fegyvert kés-fegyver fegyver-kés ezt... akkor se buggoljon be hogy felmegy a pálya tetejére... xD Alapból nem ugrik így túl nagyot. De nem jó... A másikat is azért kértem, hogy hátha valamit itt elírtam de nem jó. Esetleg ötlet?:/


Nyiss neki egy témát. o.O

Szerző:  AlphaHun [ 2017.04.09. 23:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kisebb Gravitáció

Köszi!

Szerző:  demon [ 2017.04.10. 22:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kisebb Gravitáció

set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)
Beállítod a játékos gravitációját a jelenlegi - 0.1 értékre.
Fegyverváltás után ujra lefut a dolog, de akkor már a játékos gravitációja az előzőleg beállított érték lesz, tehát ujra levonod a 0.1-et és ez minden fegyverváltásnál ismétlődik.
Ezért ugrik akkorát ha sokszor váltasz fegyvert.
Alap 800 gravitynél a get_user_gravity() 1.0 lesz (persze csak akkor ha még nem lett alítva), így neked ha 700 gravity kell akkor elég ha ennyit írsz: set_user_gravity(id, 0.9);

Szerző:  terminator100 [ 2017.04.10. 22:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Kisebb Gravitáció

demon írta:
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.1)
Beállítod a játékos gravitációját a jelenlegi - 0.1 értékre.
Fegyverváltás után ujra lefut a dolog, de akkor már a játékos gravitációja az előzőleg beállított érték lesz, tehát ujra levonod a 0.1-et és ez minden fegyverváltásnál ismétlődik.
Ezért ugrik akkorát ha sokszor váltasz fegyvert.
Alap 800 gravitynél a get_user_gravity() 1.0 lesz (persze csak akkor ha még nem lett alítva), így neked ha 700 gravity kell akkor elég ha ennyit írsz: set_user_gravity(id, 0.9);


Köszi! Így már tényleg jó! :D

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/