hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Skin átruházása eldobáskor
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27622
Oldal: 1 / 2

Szerző:  kengurumancs [ 2017.04.24. 19:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: csgos skinrendszer

 ! Moderátori megjegyzés (kengurumancs):
Téma név!

w_ model kell hozzá.

Szerző:  kengurumancs [ 2017.04.24. 20:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: csgos skinrendszer

Igen, ha a földön látja a skint akkor ha felveszed akkor a kezedben is az lesz.
Illetve hozzá kell adni a model felvételhez az eldobott ember nevét.

Szerző:  Silent [ 2017.04.24. 21:15 ]
Hozzászólás témája:  Re: csgos skinrendszer

Lol, ez nettó hülyeség. Attól, hogy lent van a földön es van egy w_ modelje, attol meg ha felveszi nem kapja meg a v_ vagy p_ modelleket.

Az OP kerdesere a valasz, valahogy biztos meg lehet oldani, hogy valamikepp `attach`-lj valami id-t az eldobott fegyverhez, ami alapjan majd pickupkor elo tudod kaparni, h milyen skint is tegyel ra arra a fegyverre.

Szerző:  kengurumancs [ 2017.04.24. 21:54 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin átruházása eldobáskor

Nem nem hülyeség.

Szerző:  Silent [ 2017.04.24. 22:02 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin átruházása eldobáskor

Tehát, ha a földön van egy piros M4.. és én felveszem, akkor a hl engine automatán megkeresi a worldmodelhez tartozó többi modelt és beállítja? Ezt kötve hiszem, de cáfolj meg.

Szerző:  Zoe [ 2017.04.24. 22:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin átruházása eldobáskor

Silent írta:
Tehát, ha a földön van egy piros M4.. és én felveszem, akkor a hl engine automatán megkeresi a worldmodelhez tartozó többi modelt és beállítja? Ezt kötve hiszem, de cáfolj meg.

Igen erre en es kivancsi lennek hogy lehet ezt megoldani neztem az alliedsen de nem talaltam semmi infot hozza

Szerző:  ultraibolya [ 2017.04.25. 14:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin átruházása eldobáskor

Ez most komoly?
View és world model nem ugyan az.
Ha eldobja a fegyvert kell neki egy értéket adni (ha egy fegyverről -pl egy arany-ak- van szó,akkor boolent használnék),es kicserélném a world (w_) modellt. Majd fegyverfelvételkor lekéred az adott fegyvert,és ha a fegyver értéke true,akkor megváltoztatod a view (v_) modellt.
Nekem így futott le az agyamba,és hiába cseréled le a view modellt,nem fog a world változni,és nem,fordítva se igaz.

Szerző:  JohanCorn [ 2017.04.25. 18:12 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin átruházása eldobáskor

Sanda gyanúm, hogy ezt már valahol én is láttam... :) Bár nagyon sok helyen nem lehetett a kivitelezés nehézsége miatt.
-
A dolog ténylegesen nagyon egyszerű, de előzetes háttér információk hiányában ez nem fogod tudni megvalósítani. Kezdetnek még a modelleket csak hagyján, de a játékosok neveit nem tudod majd mi alapján beazonosítani, ha olyan módot használsz, amik halmozással tárolja az úgynevezett fegyvereket.
-
Visszatérve a modellekhez már rengeteg helyen megjelent ez a dolog, igaz ott konkrétan a W_ modellt is megváltoztatták, mely felvétele után a játékoshoz tartozó különleges értékek, mint hogy van-e neki, avagy lett-e olyan dolga amit megérintett is megváltoztak.
-
Egy szó, mint száz, ha eléggé kitartó vagy fogsz találni hasonló elven működő munkákat is.

Szerző:  demon [ 2017.04.25. 20:22 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin átruházása eldobáskor

Nem kell így túlbonyolítani a dolgokat, van sokkal egyszerűbb módja is.
Minden entityhez tartozik 4 darab integer változó (iuser1, iuser2, iuser3, iuser4), amelyet kedvünk szerint állíthatunk, ebben az esetben 1 is elég. Ezt a változót halálkor és drop estén állítjuk be, amely tartalmazni fogja a skin id-jét, ha felveszi valaki ezt a fegyvert akkor Ham_Item_Deploy eseménynél lekérjük ezt a változót és beállítjuk a skint.

#define SetWeapSkin(%1,%2) ( set_pev( %1, pev_iuser1, %2 ) )
#define GetWeapSkin(%1) ( pev( %1, pev_iuser1 ) )

SetWeapSkin( Entity, Érték ); -- beállítja az entity iuser1 értékét a megadott Értékre
GetWeapSkin( Entity ); -- visszaadja az adott Entity iuser1 értékét (0-t ad vissza, ha nincs beállítva)

Szerző:  Zoe [ 2017.04.25. 23:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skin átruházása eldobáskor

demon írta:
Nem kell így túlbonyolítani a dolgokat, van sokkal egyszerűbb módja is.
Minden entityhez tartozik 4 darab integer változó (iuser1, iuser2, iuser3, iuser4), amelyet kedvünk szerint állíthatunk, ebben az esetben 1 is elég. Ezt a változót halálkor és drop estén állítjuk be, amely tartalmazni fogja a skin id-jét, ha felveszi valaki ezt a fegyvert akkor Ham_Item_Deploy eseménynél lekérjük ezt a változót és beállítjuk a skint.

#define SetWeapSkin(%1,%2) ( set_pev( %1, pev_iuser1, %2 ) )
#define GetWeapSkin(%1) ( pev( %1, pev_iuser1 ) )

SetWeapSkin( Entity, Érték ); -- beállítja az entity iuser1 értékét a megadott Értékre
GetWeapSkin( Entity ); -- visszaadja az adott Entity iuser1 értékét (0-t ad vissza, ha nincs beállítva)

#define SetWeapSkin(%1,%2/*(es ide milyen erteket?)*/) ( set_pev( %1, pev_iuser1, %2/*(ide mit irunk?)*/ ) )

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/