hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Skin átruházása eldobáskor https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27622 |
Oldal: 2 / 2 |
Szerző: | Egoista [ 2018.02.11. 11:43 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Skin átruházása eldobáskor |
demon írta: Nem kell így túlbonyolítani a dolgokat, van sokkal egyszerűbb módja is. Minden entityhez tartozik 4 darab integer változó (iuser1, iuser2, iuser3, iuser4), amelyet kedvünk szerint állíthatunk, ebben az esetben 1 is elég. Ezt a változót halálkor és drop estén állítjuk be, amely tartalmazni fogja a skin id-jét, ha felveszi valaki ezt a fegyvert akkor Ham_Item_Deploy eseménynél lekérjük ezt a változót és beállítjuk a skint. #define SetWeapSkin(%1,%2) ( set_pev( %1, pev_iuser1, %2 ) ) #define GetWeapSkin(%1) ( pev( %1, pev_iuser1 ) ) SetWeapSkin( Entity, Érték ); -- beállítja az entity iuser1 értékét a megadott Értékre GetWeapSkin( Entity ); -- visszaadja az adott Entity iuser1 értékét (0-t ad vissza, ha nincs beállítva) Ezzel próbáltam megcsinálni, hogy egy szimpla csomag a hullán pluginnál, a csomag elmentse az áldozat id-jét, és ha valaki felveszi akkor kiirja, hogy kinek a csomagját vette fel. Ezzel csak az a gond, hogy mindig annak a nevét irja, aki utoljára meghalt.Ez ellen lehet tenni valamit?
|
Szerző: | demon [ 2018.02.11. 20:46 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Skin átruházása eldobáskor |
Ha csak a név kell akkor jobban jársz, ha azt tárolod el pev_message-ben, így a lecsatlakozás problémát is megoldod.
A Drop függvényt gondolom a halál eventben hívod meg, így egyből megadhatod paraméterként a játékos id-t is (Drop(Victim)). |
Szerző: | Supra [ 2018.02.11. 22:34 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Skin átruházása eldobáskor |
demon írta: Ha csak a név kell akkor jobban jársz, ha azt tárolod el pev_message-ben, így a lecsatlakozás problémát is megoldod.
A Drop függvényt gondolom a halál eventben hívod meg, így egyből megadhatod paraméterként a játékos id-t is (Drop(Victim)). Es hol kell ezt lekerni
|
Szerző: | regener [ 2018.02.12. 15:23 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Skin átruházása eldobáskor |
Ahol a játékos hozzáér az entityhez ami a földön van, avagy "felveszi". |
Szerző: | Egoista [ 2018.02.12. 15:50 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Skin átruházása eldobáskor |
demon írta: Ha csak a név kell akkor jobban jársz, ha azt tárolod el pev_message-ben, így a lecsatlakozás problémát is megoldod.
A Drop függvényt gondolom a halál eventben hívod meg, így egyből megadhatod paraméterként a játékos id-t is (Drop(Victim)). Köszönöm szépen, de ezzel is ugyan az a baj.Akárkinek a csomagját veszem fel mindig annak a nevét irja, akit utoljára megöltek. |
Szerző: | demon [ 2018.02.12. 18:33 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Skin átruházása eldobáskor |
Valamit rosszul csináltál, másold be a teljes kódot a halál eventtel együtt. |
Szerző: | Egoista [ 2018.02.12. 18:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Skin átruházása eldobáskor |
demon írta: Valamit rosszul csináltál, másold be a teljes kódot a halál eventtel együtt.
|
Szerző: | demon [ 2018.02.12. 22:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Skin átruházása eldobáskor |
|
Szerző: | Egoista [ 2018.02.12. 22:54 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Skin átruházása eldobáskor |
demon írta:
Müködik, köszönöm szépen! |
Szerző: | Supra [ 2018.02.12. 23:36 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Skin átruházása eldobáskor |
demon írta:
Es ha skinre akarnam csinalni ezt az egeszet pld ak47 -re ? nagyon megkoszonem |
Oldal: 2 / 2 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |