hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Following Entity
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27677
Oldal: 1 / 1

Szerző:  JohanCorn [ 2017.05.06. 09:13 ]
Hozzászólás témája:  Following Entity

Üdv!
-
Szükségem lenne egy megoldásra azon problémára, hogy két 'Entity' találkozása ('Touch') esetén úgymond egybe forrjanak elhelyezkedésüket tekintve. Az-az, ha az egyik 'Entity' elmozdulna a másik az vele együtt menjen. Ez nem is lenne nehéz, két módot próbáltam.
-
Legelőször a koordináták folyamatos elérésére koncentráltam. Ez hatott is, de amikor a célzott objektum nézésének iránya ( Mint amerre a játékos néz. ) megváltozott a tárgy nem tudta követni. Egyszerű példával demonstrálom mi is történt: Adott egy Ent1, ami a Játékos, illetve egy Ent2, ami egy Penge. Ha a Penge érintkezik a Játékos fejével akkor és a Játékos elforgatja a fejét akkor a Penge nem követi azt. Ha a helyzete változik azt sikerült követni. )
-
Másodjára már keresgettem kicsit és meglepődve tapasztaltam, hogy egy 'AimEnt' funkcióval meg lehet oldani, hogy a Penge az folyamatosan a játékost kövesse, a dolog itt viszont abban bukott meg, hogy elhelyezkedés módosíts után is a Játékost követte. Így miután a két 'Entity' találkozott a Penge célul vette a Játékost, de azonnal bekoordinálta azt a Játékos közepére. Szóval, ha fejen találta is a hátába került.
-
Nem sokan foglalkoznak ezzel a témával, de bízom benne, hogy problémám segítő személyekre fog találni.
Köszönöm!

Szerző:  PikHácsúú# [ 2017.05.07. 00:07 ]
Hozzászólás témája:  Re: Following Entity

JohanCorn írta:
Üdv!
-
Szükségem lenne egy megoldásra azon problémára, hogy két 'Entity' találkozása ('Touch') esetén úgymond egybe forrjanak elhelyezkedésüket tekintve. Az-az, ha az egyik 'Entity' elmozdulna a másik az vele együtt menjen. Ez nem is lenne nehéz, két módot próbáltam.
-
Legelőször a koordináták folyamatos elérésére koncentráltam. Ez hatott is, de amikor a célzott objektum nézésének iránya ( Mint amerre a játékos néz. ) megváltozott a tárgy nem tudta követni. Egyszerű példával demonstrálom mi is történt: Adott egy Ent1, ami a Játékos, illetve egy Ent2, ami egy Penge. Ha a Penge érintkezik a Játékos fejével akkor és a Játékos elforgatja a fejét akkor a Penge nem követi azt. Ha a helyzete változik azt sikerült követni. )
-
Másodjára már keresgettem kicsit és meglepődve tapasztaltam, hogy egy 'AimEnt' funkcióval meg lehet oldani, hogy a Penge az folyamatosan a játékost kövesse, a dolog itt viszont abban bukott meg, hogy elhelyezkedés módosíts után is a Játékost követte. Így miután a két 'Entity' találkozott a Penge célul vette a Játékost, de azonnal bekoordinálta azt a Játékos közepére. Szóval, ha fejen találta is a hátába került.
-
Nem sokan foglalkoznak ezzel a témával, de bízom benne, hogy problémám segítő személyekre fog találni.
Köszönöm!


Nem azért mondom, de szerintem tevagy itt az eggyetlen olyan ember, aki ehez a legjobban ért. :lol:

Szerző:  JohanCorn [ 2017.05.07. 00:09 ]
Hozzászólás témája:  Re: Following Entity

PikHácsúú# írta:
JohanCorn írta:
Üdv!
-
Szükségem lenne egy megoldásra azon problémára, hogy két 'Entity' találkozása ('Touch') esetén úgymond egybe forrjanak elhelyezkedésüket tekintve. Az-az, ha az egyik 'Entity' elmozdulna a másik az vele együtt menjen. Ez nem is lenne nehéz, két módot próbáltam.
-
Legelőször a koordináták folyamatos elérésére koncentráltam. Ez hatott is, de amikor a célzott objektum nézésének iránya ( Mint amerre a játékos néz. ) megváltozott a tárgy nem tudta követni. Egyszerű példával demonstrálom mi is történt: Adott egy Ent1, ami a Játékos, illetve egy Ent2, ami egy Penge. Ha a Penge érintkezik a Játékos fejével akkor és a Játékos elforgatja a fejét akkor a Penge nem követi azt. Ha a helyzete változik azt sikerült követni. )
-
Másodjára már keresgettem kicsit és meglepődve tapasztaltam, hogy egy 'AimEnt' funkcióval meg lehet oldani, hogy a Penge az folyamatosan a játékost kövesse, a dolog itt viszont abban bukott meg, hogy elhelyezkedés módosíts után is a Játékost követte. Így miután a két 'Entity' találkozott a Penge célul vette a Játékost, de azonnal bekoordinálta azt a Játékos közepére. Szóval, ha fejen találta is a hátába került.
-
Nem sokan foglalkoznak ezzel a témával, de bízom benne, hogy problémám segítő személyekre fog találni.
Köszönöm!


Nem azért mondom, de szerintem te vagy itt az egyetlen olyan ember, aki ehhez a legjobban ért. :lol:


:D Már amúgy tárgytalan, mert beértem azzal, hogy legalább a koordinátát követi az 'Entity'. Most más dolog töröm a fejem.

Szerző:  Metal [ 2017.05.10. 22:44 ]
Hozzászólás témája:  Re: Following Entity

Szia John!

Esetleg valahogy így

Kód:
public plugin_init()
{
  register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
}

public fw_PlayerPreThink(id)
{
  if (!is_user_alive(id))
    return FMRES_IGNORED

  if (pev_valid(followerEnt)) {
    static Float:newAngle[3]
    pev(id, pev_v_angle, newAngle)
    set_pev(followerEnt, pev_angles, newAngle)
  }
 
  return FMRES_IGNORED
}

Szerző:  JohanCorn [ 2017.05.11. 14:31 ]
Hozzászólás témája:  Re: Following Entity

Metal írta:
Szia John!

Esetleg valahogy így

Kód:
public plugin_init()
{
  register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_PlayerPreThink")
}

public fw_PlayerPreThink(id)
{
  if (!is_user_alive(id))
    return FMRES_IGNORED

  if (pev_valid(followerEnt)) {
    static Float:newAngle[3]
    pev(id, pev_v_angle, newAngle)
    set_pev(followerEnt, pev_angles, newAngle)
  }
 
  return FMRES_IGNORED
}


Hasonlóképpen oldottam meg, csak a 'Think'-et a követő 'Entity'-re tettem és a koordinátákat ahhoz igazítottam ahol érintkezett a játékossal. ( Konkrétan a csontozat alapján, így még pontosabb lett a találat. )
-
Mindenesre köszönöm a segítséget és remélem ez a téma másnak is segítségére lesz.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/