hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Following Entity https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27677 |
Oldal: 1 / 1 |
Szerző: | JohanCorn [ 2017.05.06. 09:13 ] |
Hozzászólás témája: | Following Entity |
Üdv! - Szükségem lenne egy megoldásra azon problémára, hogy két 'Entity' találkozása ('Touch') esetén úgymond egybe forrjanak elhelyezkedésüket tekintve. Az-az, ha az egyik 'Entity' elmozdulna a másik az vele együtt menjen. Ez nem is lenne nehéz, két módot próbáltam. - Legelőször a koordináták folyamatos elérésére koncentráltam. Ez hatott is, de amikor a célzott objektum nézésének iránya ( Mint amerre a játékos néz. ) megváltozott a tárgy nem tudta követni. Egyszerű példával demonstrálom mi is történt: Adott egy Ent1, ami a Játékos, illetve egy Ent2, ami egy Penge. Ha a Penge érintkezik a Játékos fejével akkor és a Játékos elforgatja a fejét akkor a Penge nem követi azt. Ha a helyzete változik azt sikerült követni. ) - Másodjára már keresgettem kicsit és meglepődve tapasztaltam, hogy egy 'AimEnt' funkcióval meg lehet oldani, hogy a Penge az folyamatosan a játékost kövesse, a dolog itt viszont abban bukott meg, hogy elhelyezkedés módosíts után is a Játékost követte. Így miután a két 'Entity' találkozott a Penge célul vette a Játékost, de azonnal bekoordinálta azt a Játékos közepére. Szóval, ha fejen találta is a hátába került. - Nem sokan foglalkoznak ezzel a témával, de bízom benne, hogy problémám segítő személyekre fog találni. Köszönöm! |
Szerző: | PikHácsúú# [ 2017.05.07. 00:07 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Following Entity |
JohanCorn írta: Üdv! - Szükségem lenne egy megoldásra azon problémára, hogy két 'Entity' találkozása ('Touch') esetén úgymond egybe forrjanak elhelyezkedésüket tekintve. Az-az, ha az egyik 'Entity' elmozdulna a másik az vele együtt menjen. Ez nem is lenne nehéz, két módot próbáltam. - Legelőször a koordináták folyamatos elérésére koncentráltam. Ez hatott is, de amikor a célzott objektum nézésének iránya ( Mint amerre a játékos néz. ) megváltozott a tárgy nem tudta követni. Egyszerű példával demonstrálom mi is történt: Adott egy Ent1, ami a Játékos, illetve egy Ent2, ami egy Penge. Ha a Penge érintkezik a Játékos fejével akkor és a Játékos elforgatja a fejét akkor a Penge nem követi azt. Ha a helyzete változik azt sikerült követni. ) - Másodjára már keresgettem kicsit és meglepődve tapasztaltam, hogy egy 'AimEnt' funkcióval meg lehet oldani, hogy a Penge az folyamatosan a játékost kövesse, a dolog itt viszont abban bukott meg, hogy elhelyezkedés módosíts után is a Játékost követte. Így miután a két 'Entity' találkozott a Penge célul vette a Játékost, de azonnal bekoordinálta azt a Játékos közepére. Szóval, ha fejen találta is a hátába került. - Nem sokan foglalkoznak ezzel a témával, de bízom benne, hogy problémám segítő személyekre fog találni. Köszönöm! Nem azért mondom, de szerintem tevagy itt az eggyetlen olyan ember, aki ehez a legjobban ért. |
Szerző: | JohanCorn [ 2017.05.07. 00:09 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Following Entity |
PikHácsúú# írta: JohanCorn írta: Üdv! - Szükségem lenne egy megoldásra azon problémára, hogy két 'Entity' találkozása ('Touch') esetén úgymond egybe forrjanak elhelyezkedésüket tekintve. Az-az, ha az egyik 'Entity' elmozdulna a másik az vele együtt menjen. Ez nem is lenne nehéz, két módot próbáltam. - Legelőször a koordináták folyamatos elérésére koncentráltam. Ez hatott is, de amikor a célzott objektum nézésének iránya ( Mint amerre a játékos néz. ) megváltozott a tárgy nem tudta követni. Egyszerű példával demonstrálom mi is történt: Adott egy Ent1, ami a Játékos, illetve egy Ent2, ami egy Penge. Ha a Penge érintkezik a Játékos fejével akkor és a Játékos elforgatja a fejét akkor a Penge nem követi azt. Ha a helyzete változik azt sikerült követni. ) - Másodjára már keresgettem kicsit és meglepődve tapasztaltam, hogy egy 'AimEnt' funkcióval meg lehet oldani, hogy a Penge az folyamatosan a játékost kövesse, a dolog itt viszont abban bukott meg, hogy elhelyezkedés módosíts után is a Játékost követte. Így miután a két 'Entity' találkozott a Penge célul vette a Játékost, de azonnal bekoordinálta azt a Játékos közepére. Szóval, ha fejen találta is a hátába került. - Nem sokan foglalkoznak ezzel a témával, de bízom benne, hogy problémám segítő személyekre fog találni. Köszönöm! Nem azért mondom, de szerintem te vagy itt az egyetlen olyan ember, aki ehhez a legjobban ért. Már amúgy tárgytalan, mert beértem azzal, hogy legalább a koordinátát követi az 'Entity'. Most más dolog töröm a fejem. |
Szerző: | Metal [ 2017.05.10. 22:44 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Following Entity |
Szia John! Esetleg valahogy így Kód: public plugin_init() |
Szerző: | JohanCorn [ 2017.05.11. 14:31 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Following Entity |
Metal írta: Szia John! Esetleg valahogy így Kód: public plugin_init() Hasonlóképpen oldottam meg, csak a 'Think'-et a követő 'Entity'-re tettem és a koordinátákat ahhoz igazítottam ahol érintkezett a játékossal. ( Konkrétan a csontozat alapján, így még pontosabb lett a találat. ) - Mindenesre köszönöm a segítséget és remélem ez a téma másnak is segítségére lesz. |
Oldal: 1 / 1 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |