hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 10:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 541 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 541 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Többféle Render Feltételekkel
HozzászólásElküldve: 2017.05.07. 00:07 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Üdv!
-
Lehetséges egy 'Entity'-t úgy Renderelni, hogy azt csak bizonyos feltételek mellet lássa valaki? Az-az, ha mondjuk a Játékos ID-je 32 akkor látszik az 'Entity', ha nem, akkor meg mintha ott sem lenne.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Többféle Render Feltételekkel
HozzászólásElküldve: 2017.05.11. 21:34 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Szia!

Nos, pontosítani kellene, hogy ez milyen entity? Lehet Temporari Entityket létrehozni message-kkel, amit kifejezetten egy játékos lát.
Kód:
message_begin(TE_TYPE, MSG_ONE, _, Id
message_coord/byte/stb
message_end


Másik lehetőség, szerintem ezt keresed:
Kód:
public plugin_init()
{
   register_forward(FM_AddToFullPack, "forward_AddToFullPack", 1);
}

public forward_AddToFullPack(es_handle, e, entity, host, hostflags, player, pSet)
{
   if( player && choosenPlayer(host))
   {
      set_es(es_handle, ES_RenderFx, ???);
      set_es(es_handle, ES_RenderMode, ???);
      set_es(es_handle, ES_RenderAmt, ???);
   }

   return FMRES_HANDLED
}


Try

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Többféle Render Feltételekkel
HozzászólásElküldve: 2017.05.12. 10:47 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.01. 13:18
Hozzászólások: 627
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 104 alkalommal
Metal írta:
Szia!

Nos, pontosítani kellene, hogy ez milyen entity? Lehet Temporari Entityket létrehozni message-kkel, amit kifejezetten egy játékos lát.
Kód:
message_begin(TE_TYPE, MSG_ONE, _, Id
message_coord/byte/stb
message_end


Másik lehetőség, szerintem ezt keresed:
Kód:
public plugin_init()
{
   register_forward(FM_AddToFullPack, "forward_AddToFullPack", 1);
}

public forward_AddToFullPack(es_handle, e, entity, host, hostflags, player, pSet)
{
   if( player && choosenPlayer(host))
   {
      set_es(es_handle, ES_RenderFx, ???);
      set_es(es_handle, ES_RenderMode, ???);
      set_es(es_handle, ES_RenderAmt, ???);
   }

   return FMRES_HANDLED
}


Try


Köszönöm! Amint tudom meg is próbálom mindet. Amúgy a dolgot ahhoz terveztem, hogy készítek egy úgynevezett doboz 'Entity'-t, amit egy játékos izzóként lát, a többinek meg csak egyszerűen a modellt mutatja.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 50 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole