hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 06:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 535 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 534 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 18:48 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Silent írta:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=285994

Azt hittem a két pawn ugyanaz.

Plusz nekem az a kódrészlet több részből is gyanus. Kezdve azzal, hogy null-t szeretnél kiíratni, de szerinted 0-t fogsz kapni.

Ha az tényleg úgy fut le, ahogy írtad, akkor emelem kalapom a pawn előtt.

Edit:

Találtam hivatalosnak tűnő forrást. A lokálisan használt static valóban meghagyja a régi értékét, viszont ettől függetlenül lehet inicializálni. (Sőt szerintem használat előtt muszáj is, de ez nem tuti.)

Kód:
for (new i = 0; i < 3; i++)
{
    static j = 1;
    j++;
}
 


Állítólag itt `j` értéke 1,2 majd 3 lesz.

Amennyiben globális static változóról van szó, abban az esetben pedig semmi változás nincs globális változóval szemben, csak külső forrás nem fogja elérni.

Tehát de, lehet static const stock :D


Nem muszáj, csak natívval nem tudod inicializálni.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 19:19 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
mforce írta:
Silent írta:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=285994

Azt hittem a két pawn ugyanaz.

Plusz nekem az a kódrészlet több részből is gyanus. Kezdve azzal, hogy null-t szeretnél kiíratni, de szerinted 0-t fogsz kapni.

Ha az tényleg úgy fut le, ahogy írtad, akkor emelem kalapom a pawn előtt.

Edit:

Találtam hivatalosnak tűnő forrást. A lokálisan használt static valóban meghagyja a régi értékét, viszont ettől függetlenül lehet inicializálni. (Sőt szerintem használat előtt muszáj is, de ez nem tuti.)

Kód:
for (new i = 0; i < 3; i++)
{
    static j = 1;
    j++;
}


Állítólag itt `j` értéke 1,2 majd 3 lesz.

Amennyiben globális static változóról van szó, abban az esetben pedig semmi változás nincs globális változóval szemben, csak külső forrás nem fogja elérni.

Tehát de, lehet static const stock :D


Nem muszáj, csak natívval nem tudod inicializálni.


Nem dob NullReference-t, ha inicializálatlan változót akarsz kiíratni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 21:59 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
pawnban alapból a változók 0 értékkel inicializálódnak.

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Raktár cuccok menükre osztás
HozzászólásElküldve: 2017.05.17. 05:35 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Metal írta:
pawnban alapból a változók 0 értékkel inicializálódnak.


Á, így már vili.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 24 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2 3


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 77 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole