hlmod.hu https://hlmod.hu/ |
|
Raktár cuccok menükre osztás https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27704 |
Oldal: 1 / 3 |
Szerző: | pogibanane [ 2017.05.12. 19:13 ] |
Hozzászólás témája: | Raktár cuccok menükre osztás |
Sziasztok Jobb nevet nem tudtam kitalálni.. A lényeg az hogy van csgo és a raktár ezt a raktárt hogy birnám megcsinálni hogy ne egybe legyenek a skinek hanem pld.: Awp skinek, Deagle skinek igy tovább tovább... Nagyon sokat próbálggatam több félle modon de egyszerüen mind sikertelenül... Aki segít vagy utal hogy hogyan megy a pacsi meg a like.... Előre is kösszönöm szépen Erről lenne most jelen esetben szó. public Raktar(id) { new cim[121]; new menu = menu_create("Global Offensive \r- \dRaktár", "Raktar_h"); for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++) { if(OsszesSkin[i][id] > 0) { new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5); formatex(cim, charsmax(cim), "\w%s \r(%d) \d(Összes: %d)", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id], OsszesFegyver[i]); menu_additem(menu, cim, Sor); } } menu_display(id, menu, 0); } public Raktar_h(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } new data[9], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 0: Skin[0][id] = 1; case 1: Skin[0][id] = 2; case 2: Skin[0][id] = 3; case 3: Skin[0][id] = 4; case 4: Skin[0][id] = 5; case 5: Skin[0][id] = 6; case 6: Skin[0][id] = 7; case 7: Skin[0][id] = 8; case 8: Skin[0][id] = 9; case 9: Skin[0][id] = 10; case 10: Skin[0][id] = 11; case 11: Skin[1][id] = 1; case 12: Skin[1][id] = 2; case 13: Skin[1][id] = 3; case 14: Skin[1][id] = 4; case 15: Skin[1][id] = 5; case 16: Skin[1][id] = 6; case 17: Skin[1][id] = 7; case 18: Skin[1][id] = 8; case 19: Skin[1][id] = 9; case 20: Skin[1][id] = 10; case 21: Skin[1][id] = 11; case 22: Skin[2][id] = 1; case 23: Skin[2][id] = 2; case 24: Skin[2][id] = 3; case 25: Skin[2][id] = 4; case 26: Skin[2][id] = 5; case 27: Skin[2][id] = 6; case 28: Skin[2][id] = 7; case 29: Skin[2][id] = 8; case 30: Skin[2][id] = 9; case 31: Skin[2][id] = 10; case 32: Skin[2][id] = 11; case 33: Skin[2][id] = 12; case 34: Skin[2][id] = 13; case 35: Skin[3][id] = 1; case 36: Skin[3][id] = 2; case 37: Skin[3][id] = 3; case 38: Skin[3][id] = 4; case 39: Skin[3][id] = 5; case 40: Skin[3][id] = 6; case 41: Skin[3][id] = 7; case 42: Skin[3][id] = 8; case 43: Skin[3][id] = 9; case 44: Skin[3][id] = 10; case 45: Skin[4][id] = 1; case 46: Skin[4][id] = 2; case 47: Skin[4][id] = 3; case 48: Skin[4][id] = 4; case 49: Skin[4][id] = 5; case 50: Skin[4][id] = 6; case 51: Skin[4][id] = 7; case 52: Skin[5][id] = 1; case 53: Skin[5][id] = 2; case 54: Skin[5][id] = 3; case 55: Skin[5][id] = 4; case 56: Skin[6][id] = 1; case 57: Skin[6][id] = 2; case 58: Skin[6][id] = 3; case 59: Skin[6][id] = 4; case 60: Skin[7][id] = 1; case 61: Skin[7][id] = 2; case 62: Skin[7][id] = 3; case 63: Skin[7][id] = 4; case 64: Skin[7][id] = 5; case 65: Skin[7][id] = 6; case 66: Skin[7][id] = 7; case 67: Skin[8][id] = 1; case 68: Skin[8][id] = 2; case 69: Skin[8][id] = 3; case 70: Skin[8][id] = 4; case 71: Skin[8][id] = 5; case 72: Skin[8][id] = 6; case 73: Skin[8][id] = 7; case 74: Skin[9][id] = 1; case 75: Skin[9][id] = 2; case 76: Skin[9][id] = 3; case 77: Skin[10][id] = 1; case 78: Skin[10][id] = 2; case 79: Skin[10][id] = 3; case 80: Skin[11][id] = 1; case 81: Skin[11][id] = 2; case 82: Skin[11][id] = 3; case 83: Skin[11][id] = 4; case 84: Skin[11][id] = 5; case 85: Skin[11][id] = 6; case 86: Skin[11][id] = 7; case 87: Skin[11][id] = 8; case 88: Skin[11][id] = 9; case 89: Skin[11][id] = 10; case 90: Skin[12][id] = 1; case 91: Skin[12][id] = 2; case 92: Skin[12][id] = 3; case 93: Skin[12][id] = 4; case 94: Skin[12][id] = 5; case 95: Skin[12][id] = 6; case 96: Skin[12][id] = 7; case 97: Skin[12][id] = 8; case 98: Skin[12][id] = 9; case 99: Skin[12][id] = 10; case 100: Skin[12][id] = 11; case 101: Skin[12][id] = 12; case 102: Skin[12][id] = 13; case 103: Skin[12][id] = 14; case 104: Skin[12][id] = 15; case 105: Skin[12][id] = 16; case 106: Skin[12][id] = 17; case 107: Skin[12][id] = 18; case 108: Skin[12][id] = 19; case 109: Skin[12][id] = 20; } } |
Szerző: | PikHácsúú# [ 2017.05.12. 19:19 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Raktár cuccok menükre osztás |
pogibanane írta: Sziasztok Jobb nevet nem tudtam kitalálni.. A lényeg az hogy van csgo és a raktár ezt a raktárt hogy birnám megcsinálni hogy ne egybe legyenek a skinek hanem pld.: Awp skinek, Deagle skinek igy tovább tovább... Nagyon sokat próbálggatam több félle modon de egyszerüen mind sikertelenül... Aki segít vagy utal hogy hogyan megy a pacsi meg a like.... Előre is kösszönöm szépen Erről lenne most jelen esetben szó. public Raktar(id) { new cim[121]; new menu = menu_create("Global Offensive \r- \dRaktár", "Raktar_h"); for(new i;i < sizeof(Fegyverek); i++) { if(OsszesSkin[i][id] > 0) { new Sor[6]; num_to_str(i, Sor, 5); formatex(cim, charsmax(cim), "\w%s \r(%d) \d(Összes: %d)", Fegyverek[i][0], OsszesSkin[i][id], OsszesFegyver[i]); menu_additem(menu, cim, Sor); } } menu_display(id, menu, 0); } public Raktar_h(id, menu, item){ if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return; } new data[9], szName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key) { case 0: Skin[0][id] = 1; case 1: Skin[0][id] = 2; case 2: Skin[0][id] = 3; case 3: Skin[0][id] = 4; case 4: Skin[0][id] = 5; case 5: Skin[0][id] = 6; case 6: Skin[0][id] = 7; case 7: Skin[0][id] = 8; case 8: Skin[0][id] = 9; case 9: Skin[0][id] = 10; case 10: Skin[0][id] = 11; case 11: Skin[1][id] = 1; case 12: Skin[1][id] = 2; case 13: Skin[1][id] = 3; case 14: Skin[1][id] = 4; case 15: Skin[1][id] = 5; case 16: Skin[1][id] = 6; case 17: Skin[1][id] = 7; case 18: Skin[1][id] = 8; case 19: Skin[1][id] = 9; case 20: Skin[1][id] = 10; case 21: Skin[1][id] = 11; case 22: Skin[2][id] = 1; case 23: Skin[2][id] = 2; case 24: Skin[2][id] = 3; case 25: Skin[2][id] = 4; case 26: Skin[2][id] = 5; case 27: Skin[2][id] = 6; case 28: Skin[2][id] = 7; case 29: Skin[2][id] = 8; case 30: Skin[2][id] = 9; case 31: Skin[2][id] = 10; case 32: Skin[2][id] = 11; case 33: Skin[2][id] = 12; case 34: Skin[2][id] = 13; case 35: Skin[3][id] = 1; case 36: Skin[3][id] = 2; case 37: Skin[3][id] = 3; case 38: Skin[3][id] = 4; case 39: Skin[3][id] = 5; case 40: Skin[3][id] = 6; case 41: Skin[3][id] = 7; case 42: Skin[3][id] = 8; case 43: Skin[3][id] = 9; case 44: Skin[3][id] = 10; case 45: Skin[4][id] = 1; case 46: Skin[4][id] = 2; case 47: Skin[4][id] = 3; case 48: Skin[4][id] = 4; case 49: Skin[4][id] = 5; case 50: Skin[4][id] = 6; case 51: Skin[4][id] = 7; case 52: Skin[5][id] = 1; case 53: Skin[5][id] = 2; case 54: Skin[5][id] = 3; case 55: Skin[5][id] = 4; case 56: Skin[6][id] = 1; case 57: Skin[6][id] = 2; case 58: Skin[6][id] = 3; case 59: Skin[6][id] = 4; case 60: Skin[7][id] = 1; case 61: Skin[7][id] = 2; case 62: Skin[7][id] = 3; case 63: Skin[7][id] = 4; case 64: Skin[7][id] = 5; case 65: Skin[7][id] = 6; case 66: Skin[7][id] = 7; case 67: Skin[8][id] = 1; case 68: Skin[8][id] = 2; case 69: Skin[8][id] = 3; case 70: Skin[8][id] = 4; case 71: Skin[8][id] = 5; case 72: Skin[8][id] = 6; case 73: Skin[8][id] = 7; case 74: Skin[9][id] = 1; case 75: Skin[9][id] = 2; case 76: Skin[9][id] = 3; case 77: Skin[10][id] = 1; case 78: Skin[10][id] = 2; case 79: Skin[10][id] = 3; case 80: Skin[11][id] = 1; case 81: Skin[11][id] = 2; case 82: Skin[11][id] = 3; case 83: Skin[11][id] = 4; case 84: Skin[11][id] = 5; case 85: Skin[11][id] = 6; case 86: Skin[11][id] = 7; case 87: Skin[11][id] = 8; case 88: Skin[11][id] = 9; case 89: Skin[11][id] = 10; case 90: Skin[12][id] = 1; case 91: Skin[12][id] = 2; case 92: Skin[12][id] = 3; case 93: Skin[12][id] = 4; case 94: Skin[12][id] = 5; case 95: Skin[12][id] = 6; case 96: Skin[12][id] = 7; case 97: Skin[12][id] = 8; case 98: Skin[12][id] = 9; case 99: Skin[12][id] = 10; case 100: Skin[12][id] = 11; case 101: Skin[12][id] = 12; case 102: Skin[12][id] = 13; case 103: Skin[12][id] = 14; case 104: Skin[12][id] = 15; case 105: Skin[12][id] = 16; case 106: Skin[12][id] = 17; case 107: Skin[12][id] = 18; case 108: Skin[12][id] = 19; case 109: Skin[12][id] = 20; } } Ahoz több const kell. Vagyis szerintem ugyanígy kell, csak külön az AK/M4 .. stb.. fegyvereket. |
Szerző: | pogibanane [ 2017.05.12. 19:28 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Raktár cuccok menükre osztás |
kb 5 félle képen próbáltam de egyszerüen nem volt jó pld.: public raktár() new cim[121]; format(cim, charsmax(cim), "Global Offensive \r- \dPiac^n\yDollár: \d%d", Dollar[id]); new menu = menu_create(cim, "raktár_h"); { menu_additem(menu, "awp skinek", "1", 0); } public raktár_h() { case 1: Skin[0][id] = 1; case 1: Skin[0][id] = 2; case 2: Skin[0][id] = 3; case 3: Skin[0][id] = 4; case 4: Skin[0][id] = 5; case 5: Skin[0][id] = 6; case 6: Skin[0][id] = 7; case 7: Skin[0][id] = 8; case 8: Skin[0][id] = 9; case 9: Skin[0][id] = 10; case 10: Skin[0][id] = 11; } Igy valahogy de nagyon sikertelenül vagy én irok hülyeséget de az tutti.... |
Szerző: | pogibanane [ 2017.05.13. 09:37 ] | ||
Hozzászólás témája: | Re: Raktár cuccok menükre osztás | ||
Próbáltam megint meg csinálni de ez is hiba és már nem tudom hogyan oldjam meg itt már egy sma -ba bele mentetem..... AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro globalmodom.sma(1754) : error 055: start of function body without function header globalmodom.sma(1755) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1756) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1757) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1758) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1759) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1760) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1761) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1762) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1763) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1764) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1765) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1766) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1767) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1768) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1769) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1770) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1771) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1772) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1773) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1774) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1775) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1776) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1777) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1778) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1779) : error 010: invalid function or declaration Compilation aborted. 26 Errors. Done.
|
Szerző: | Metal [ 2017.05.13. 09:59 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Raktár cuccok menükre osztás |
Sajnos ebből az SMA részletből nem derül ki, mi a hiba. Üdv, Mtl pogibanane írta: Próbáltam megint meg csinálni de ez is hiba és már nem tudom hogyan oldjam meg itt már egy sma -ba bele mentetem.....
AMX Mod X Compiler 1.8.3-manual Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team Modified for www.Freakz.ro / amx.freakz.ro globalmodom.sma(1754) : error 055: start of function body without function header globalmodom.sma(1755) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1756) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1757) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1758) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1759) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1760) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1761) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1762) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1763) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1764) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1765) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1766) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1767) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1768) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1769) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1770) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1771) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1772) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1773) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1774) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1775) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1776) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1777) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1778) : error 010: invalid function or declaration globalmodom.sma(1779) : error 010: invalid function or declaration Compilation aborted. 26 Errors. Done. |
Szerző: | Zoe [ 2017.05.13. 23:39 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Raktár cuccok menükre osztás |
ez 1 pelda.. |
Szerző: | Zoe [ 2017.05.14. 19:02 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Raktár cuccok menükre osztás |
PikHácsúú# írta: Zoe írta:
ez 1 pelda.. ASD. De Constos. De nem tudom fel-e tűnt.
jobb ? |
Szerző: | Metal [ 2017.05.14. 20:30 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Raktár cuccok menükre osztás |
Szia! Kérlek, magyarázd el Nekem, mert nem értem. Mi az h "ASD. De Constos.". Kérlek, a nyelved megértését segítsd és ne a flegmázást nyomasd. Üdv, Mtl PikHácsúú# írta: Nekem miért lenne jobb? Te retardált vagy esküszöm. Ha eleve úgyvan a módban, akkor. áh hiába magyarázom bazdmeg. |
Szerző: | Metal [ 2017.05.15. 16:24 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Raktár cuccok menükre osztás |
Sziasztok. Hajtépés off. Nem jó kopasznak lenni. Am ettől függetlenül számomra továbbra sem világos mi az, amit hiába magyaráznál. Persze ennek oka lehet az, hogy maradi vagyok. Ha azóta a kérdés az edittel megválaszolásra került, akkor tárgytalan. |
Szerző: | PikHácsúú# [ 2017.05.15. 16:32 ] |
Hozzászólás témája: | Re: Raktár cuccok menükre osztás |
Metal írta: Sziasztok. Hajtépés off. Nem jó kopasznak lenni. Am ettől függetlenül számomra továbbra sem világos mi az, amit hiába magyaráznál. Persze ennek oka lehet az, hogy maradi vagyok. Ha azóta a kérdés az edittel megválaszolásra került, akkor tárgytalan. Van egy olyan érzésem, hogy én keverek valamit. Ugye van ez a Const. Fogalam sincs, hogy kell használni, vagyis tudom, de nem értek annyira hozzá. És a CS:GO mód-ban Constal voltak lekérve a fegyverek, és Zoe meg a skineket 1 tömbként new skin[33]; lekérte, és arr írtam, hogy miért kéred le külön tömbel ha constba levan. Aztán gondolkoztam rajta, és nemtudo, hogy jól e álapítottam meg, hogy Const-ol független kell neki az a 2 dimenziós változó mégis csak. |
Oldal: 1 / 3 | Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |