hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 15:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 553 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 552 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kordináta
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 19:05 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Heló. Van 4 pontom, aminek van kordinátája. 1 Pontnak ha jól tudom 3 van. (X,Y,Z)

Azt szeretném csinálni, hogy a létrehozott 4 pont alkosson egy zónát.


Vázlat:
Ez a 4 pont a körbezárt részt vegye 1 zónának, tehát aki a 4 pont között van, annak pl írja ki chatbe, hogy beléptél CT kezdőre.
Tehát ebben kéne a segítség, hogy 4 pontból 1 zónát csinálni, majd üzenetet iratni! Előre is köszönöm a segítséget.

1. 2.



3. 4.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kordináta
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 19:56 
Offline
Signore Senior
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.09. 17:39
Hozzászólások: 4020
Megköszönt másnak: 12 alkalommal
Megköszönték neki: 139 alkalommal
Négy pontból neked nem lesz 3 tengelyes zónád. Mert ha a Z-t figyelmen kívül hagyod, akkor például de_dust2 pályán ha rövidről mész be, akkor is CT kezdőnek fogja érzékelni. Szóval 8 az a 4 pont.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kordináta
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 20:58 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Üdv.

Én annó úgy oldottam meg az "OX" eventnél (Aki játszott metin2-ön, tudja miaz), hogy lekértem az egyik saroknak a koordinátáit és átlósan a másik saroknak a koordinátáit is. És megnéztem,hogy ha a játékos ez a két koordináta között van, akkor lefutott az xy függvény.

Itt egy kép, hogy lásd, hogyan gondoltam én:

Kép

(Picasso Festmény @ Dooz 2k17)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kordináta
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 21:44 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Dooz írta:
Üdv.

Én annó úgy oldottam meg az "OX" eventnél (Aki játszott metin2-ön, tudja miaz), hogy lekértem az egyik saroknak a koordinátáit és átlósan a másik saroknak a koordinátáit is. És megnéztem,hogy ha a játékos ez a két koordináta között van, akkor lefutott az xy függvény.

Itt egy kép, hogy lásd, hogyan gondoltam én:

Kép

(Picasso Festmény @ Dooz 2k17)


Értem. Így világosabb, de magába a pluginban sem megy ez a kordináta dolog. Tehát pluginon belül, hogy kérjem le stb...

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kordináta
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 21:55 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2016.02.10. 12:46
Hozzászólások: 429
Megköszönt másnak: 61 alkalommal
Megköszönték neki: 157 alkalommal
Ha ráér, akkor majd holnap leírom, mivel ma már nem lesz időm rá.

Majd szerkesztem ezt a hozzászólást és írok privátba, hogy nézd meg. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kordináta
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 22:19 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
entitás + játékos koordinátáinak lekéréséhez használj fakemetat:
Kód:
new Float:origin[3];
pev(ent, pev_origin, origin);


Játékos esetén, talán gyorsabb is, de nincs infóm erről. Nem floatként adja vissza:
Kód:
new origin[3]
get_user_origin(id, origin)

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kordináta
HozzászólásElküldve: 2017.05.15. 22:55 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Metal írta:
entitás + játékos koordinátáinak lekéréséhez használj fakemetat:
Kód:
new Float:origin[3];
pev(ent, pev_origin, origin);


Játékos esetén, talán gyorsabb is, de nincs infóm erről. Nem floatként adja vissza:
Kód:
new origin[3]
get_user_origin(id, origin)


Aha. Igazábol a lényeg az lenne, hogy kijelölt zónákat, amiket én jelölök ki, azokat elnevezni, és HUD-ban megjeleníteni. Tehát mondjuk bemegyek rövidre, és HUD-ban írja, hogy kecske zóna.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kordináta
HozzászólásElküldve: 2017.05.16. 00:55 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Akkor az alábbi lehetőségek egyikét kéne elkészítened:

PlayerPre/PostThink (engine/fakemeta)
Ebben adott a player idja, az alapján lekéred a koordinátái. Két pontos területmeghatározással be tudod lőni h benne van-e

set-task/entitythink
Itt nincs játékos id, de lekérheted a játékosokat, majd azok koordinátáit.

Esetleg érdekes megoldás lehet az, ha egy entityt teszel le, thinkkel, és egy egységnyi sugarú körben keresed a játékosokat (persze ekkor gömb lesz a zóna és nem kocka)

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kordináta
HozzászólásElküldve: 2017.06.17. 22:49 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2016.11.13. 21:12
Hozzászólások: 32
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Feleslegesen szenvedni új pluginnal. Walkguard tökéletesen jó erre. irsz hozzá egy új funkciót ami azt iratja ki amit szeretnél látni és kész is.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole