hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 21:47



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 449 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 448 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: ASDD az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sapka Plugin Több Oldal
HozzászólásElküldve: 2017.05.23. 14:12 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.11. 01:54
Hozzászólások: 220
Megköszönt másnak: 46 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
Üdv, van egy sapka plugin ami működik csak az baj vele hogy csak 2 oldal van menüben, tehát hiába van sok sapka akkor is csak 2 oldalnyit mutat. Hogy lehetne több oldalt hozzá adni a menühöz?

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUG_NAME       "HATS"
  6. #define PLUG_AUTH       "SgtBane"
  7. #define PLUG_VERS       "1.8"
  8. #define PLUG_TAG        "Masked Squad"
  9. #define PLUG_ADMIN      ADMIN_RCON      //Access flags required to give/remove hats
  10. #define PLUG_ADMINB     ADMIN_LEVEL_C       //Access flags required to set personal hat if admin only is enabled
  11.  
  12. #define OFFSET_GLOWSET  100
  13.  
  14. #define HAT_ALL         0
  15. #define HAT_ADMIN       1
  16. #define HAT_TERROR      2
  17. #define HAT_COUNTER     3
  18.  
  19. #define menusize        220
  20. #define maxTry          5               //Number of tries to get someone a non-admin random hat before giving up.
  21. #define modelpath       "models/msawphats"
  22.  
  23. stock fm_set_entity_visibility(index, visible = 1) set_pev(index, pev_effects, visible == 1 ? pev(index, pev_effects) & ~EF_NODRAW : pev(index, pev_effects) | EF_NODRAW)
  24.  
  25. new g_HatEnt[33]
  26. new CurrentHat[33]
  27. new CurrentMenu[33]
  28.  
  29. new HatFile[64]
  30. new MenuPages, TotalHats
  31.  
  32. #define MAX_HATS 64
  33. new HATMDL[MAX_HATS][26]
  34. new HATNAME[MAX_HATS][26]
  35. new HATREST[MAX_HATS]
  36.  
  37. new P_AdminOnly
  38. new P_AdminHats
  39. new P_RandomJoin
  40. new P_BotRandom
  41. new P_ForceHat
  42. new P_Glow
  43.  
  44. public plugin_init() {
  45.     register_plugin(PLUG_NAME, PLUG_VERS, PLUG_AUTH)
  46.     register_logevent("event_roundstart",   2"1=Round_Start")
  47.     register_event("TeamInfo",              "event_team_info",  "a" )
  48.    
  49.     register_concmd("amx_givehat",      "Give_Hat",     PLUG_ADMIN,     "<nick> <mdl #>")
  50.     register_concmd("amx_removehats",   "Remove_Hat",   PLUG_ADMIN,     " - Removes hats from everyone.")
  51.    
  52.     register_menucmd(register_menuid("\yMasked Squad | Sapka Menü: [Page"),    (1<<0|1<<1|1<<2|1<<3|1<<4|1<<5|1<<6|1<<7|1<<8|1<<9|1<<10),"MenuCommand")
  53.     register_clcmd("say /hats",         "ShowMenu", -1,     "Shows Knife menu")
  54.    
  55.     P_AdminOnly     = register_cvar("hat_adminonly",    "1")    //Only admins can use the menu
  56.     P_AdminHats     = register_cvar("hat_adminhats",    "1")    //Allow hats for admins only (if 0, hats specifically for admins can be used by anyone)
  57.     P_RandomJoin    = register_cvar("hat_random",       "0")    //Random hats for players as they join
  58.     P_BotRandom     = register_cvar("hat_bots",         "0")    //Random hats for bots as they join
  59.     P_ForceHat      = register_cvar("hat_force",        "0")    //Force a specific hat (if not 0)
  60.     P_Glow          = register_cvar("hat_glow",         "0")    //0=None,1=GlowWithPlayer,2=TeamColor
  61. }
  62.  
  63. public ShowMenu(id) {
  64.     if ((get_pcvar_num(P_AdminOnly) == 1 && get_user_flags(id) & PLUG_ADMIN) || (get_pcvar_num(P_AdminOnly) == 0 && get_pcvar_num(P_ForceHat) == 0)) {
  65.         CurrentMenu[id] = 1
  66.         ShowHats(id)
  67.     } else {
  68.         client_print(id,print_chat,"[%s] Csak VIP tudja használni ezt a menüt.",PLUG_TAG)
  69.     }
  70.     return PLUGIN_HANDLED
  71. }
  72.  
  73. public ShowHats(id) {
  74.     new keys = (1<<0|1<<1|1<<2|1<<3|1<<4|1<<5|1<<6|1<<7|1<<8|1<<9|1<<10)
  75.    
  76.     new szMenuBody[menusize + 1], WpnID
  77.     new nLen = format(szMenuBody, menusize, "\yMasked Squad | Sapka Menü: [Page %i/%i]^n",CurrentMenu[id],MenuPages)
  78.    
  79.     new MnuClr[3]
  80.     // Get Hat Names And Add Them To The List
  81.     for (new hatid=0; hatid < 7; hatid++) {
  82.         WpnID = ((CurrentMenu[id] * 8) + hatid - 8)
  83.         if (WpnID < TotalHats) {
  84.             menucolor(id, WpnID, MnuClr)
  85.             nLen += format(szMenuBody[nLen], menusize-nLen, "^n\w%i.%s %s", hatid + 1, MnuClr, HATNAME[WpnID])
  86.         }
  87.     }
  88.    
  89.     // Next Page And Previous/Close
  90.     if (CurrentMenu[id] == MenuPages) {
  91.         nLen += format(szMenuBody[nLen], menusize-nLen, "^n^n\d9. Next Page")
  92.     } else {
  93.         nLen += format(szMenuBody[nLen], menusize-nLen, "^n^n\w9. Next Page")
  94.     }
  95.    
  96.     if (CurrentMenu[id] > 1) {
  97.         nLen += format(szMenuBody[nLen], menusize-nLen, "^n\w0. Previous Page")
  98.     } else {
  99.         nLen += format(szMenuBody[nLen], menusize-nLen, "^n\w0. Close")
  100.     }
  101.     show_menu(id, keys, szMenuBody, -1)
  102.     return PLUGIN_HANDLED
  103. }
  104.  
  105. public MenuCommand(id, key) {
  106.     switch(key)
  107.     {
  108.         case 8:     //9 - [Next Page]
  109.         {
  110.             if (CurrentMenu[id] < MenuPages) CurrentMenu[id]++
  111.             ShowHats(id)
  112.             return PLUGIN_HANDLED
  113.         }
  114.         case 9:     //0 - [Close]
  115.         {
  116.             CurrentMenu[id]--
  117.             if (CurrentMenu[id] > 0) ShowHats(id)
  118.             return PLUGIN_HANDLED
  119.         }
  120.         default:
  121.         {
  122.             new HatID = ((CurrentMenu[id] * 8) + key - 8)
  123.             if (HatID < TotalHats) {
  124.                 if ((get_pcvar_num(P_AdminHats) == 0 && HATREST[HatID] == HAT_ADMIN) || (get_pcvar_num(P_AdminHats) == 1 && HATREST[HatID] == HAT_ADMIN && get_user_flags(id) & PLUG_ADMINB) || HATREST[HatID] == HAT_ALL || (HATREST[HatID] == get_user_team(id) + 1)) {
  125.                     Set_Hat(id,HatID,id)
  126.                 } else {
  127.                     if (HATREST[HatID] == HAT_TERROR && get_user_team(id) == 2) {
  128.                         client_print(id,print_chat,"[%s] Ezt a sapkát csak a terroristák használhatják.",PLUG_TAG)
  129.                     } else if (HATREST[HatID] == HAT_COUNTER && get_user_team(id) == 1) {
  130.                         client_print(id,print_chat,"[%s] Ezt a sapkát csak az anti-terroristák használhatják.",PLUG_TAG)
  131.                     } else {
  132.                         client_print(id,print_chat,"[%s] A sapkákat csak VIP használhatja!",PLUG_TAG)
  133.                     }
  134.                 }
  135.             }
  136.         }
  137.     }
  138.     return PLUGIN_HANDLED
  139. }
  140.  
  141. public plugin_precache() {
  142.     new cfgDir[32]
  143.     get_configsdir(cfgDir,31)
  144.     formatex(HatFile,63,"%s/HatList.ini",cfgDir)
  145.     command_load()
  146.     new tmpfile [101]
  147.     for (new i = 1; i < TotalHats; ++i) {
  148.         format(tmpfile, 100, "%s/%s", modelpath, HATMDL[i])
  149.         if (file_exists (tmpfile)) {
  150.             precache_model(tmpfile)
  151.             server_print("[%s] Precached %s", PLUG_TAG, HATMDL[i])
  152.         } else {
  153.             server_print("[%s] Nem sikerült betölteni ezt a sapkát: %s", PLUG_TAG, tmpfile)
  154.         }
  155.     }
  156. }
  157.  
  158. public client_putinserver(id) {
  159.     if (get_pcvar_num(P_ForceHat) == 1) {
  160.         new forceID = get_pcvar_num(P_ForceHat)
  161.         if (forceID <= TotalHats - 1) {
  162.             forcehat(id, forceID)
  163.         } else {
  164.             set_pcvar_num(P_ForceHat, 0)
  165.         }
  166.     } else if (get_pcvar_num(P_RandomJoin) == 1 || (get_pcvar_num(P_BotRandom) == 1 && is_user_bot(id))) {
  167.         if (get_pcvar_num(P_ForceHat) == 0) Random_Hat(id)
  168.     }
  169.     return PLUGIN_CONTINUE
  170. }
  171.  
  172. public event_team_info() {
  173.     if (get_pcvar_num(P_ForceHat) != 0) return
  174.     new id = read_data(1)
  175.     if (HATREST[CurrentHat[id]] == HAT_ALL) return
  176.     if (HATREST[CurrentHat[id]] == HAT_ADMIN && get_user_flags(id) & PLUG_ADMINB) return
  177.    
  178.     new team[3]
  179.     read_data(2, team, 2)
  180.     switch(team[0]) {
  181.         case 'C': {
  182.             if (HATREST[CurrentHat[id]] != HAT_COUNTER) Random_Hat(id)
  183.         }
  184.         case 'T': {
  185.             if (HATREST[CurrentHat[id]] != HAT_TERROR) Random_Hat(id)
  186.         }
  187.         case 'S': {
  188.             Set_Hat(id, 0, 0)
  189.         }
  190.     }
  191.     return
  192. }
  193. public event_roundstart() {
  194.     new forceID = get_pcvar_num(P_ForceHat)
  195.     for (new i = 0; i < get_maxplayers(); ++i) {
  196.         if (is_user_connected(i) && g_HatEnt[i] > 0) {
  197.             if (forceID != 0) {
  198.                 forcehat(i, forceID)
  199.             }
  200.             glowhat(i)
  201.         }
  202.     }
  203.     return PLUGIN_CONTINUE
  204. }
  205.  
  206. public Give_Hat(id, req_flag)
  207. {
  208.     if( !(get_user_flags(id) & req_flag) )
  209.         return PLUGIN_HANDLED
  210.    
  211.     new smodelnum[5], name[32]
  212.     read_argv(1,name,31)
  213.     read_argv(2,smodelnum,4)
  214.    
  215.     new player = cmd_target(id,name,2)
  216.     if (!player) {
  217.         client_print(id,print_chat,"[%s] Játkos ezzel a névvel nem létezik.",PLUG_TAG)
  218.         return PLUGIN_HANDLED
  219.     }
  220.    
  221.     new imodelnum = (str_to_num(smodelnum))
  222.     if (imodelnum > MAX_HATS) return PLUGIN_HANDLED
  223.    
  224.     Set_Hat(player,imodelnum,id)
  225.  
  226.     return PLUGIN_CONTINUE
  227. }
  228.  
  229. public Remove_Hat(id, req_flag)
  230. {
  231.     if( !(get_user_flags(id) & req_flag) )
  232.         return PLUGIN_HANDLED
  233.  
  234.     for (new i = 0; i < get_maxplayers(); ++i) {
  235.         if (is_user_connected(i) && g_HatEnt[i] > 0) {
  236.             Set_Hat(id, 0, 0)
  237.         }
  238.     }
  239.     client_print(id,print_chat,"[%s] A sapka eltávolitva mindenkiről.",PLUG_TAG)
  240.     return PLUGIN_CONTINUE
  241. }
  242.  
  243. public Random_Hat(id) {
  244.     new bool:foundrnd = false, cntTry = 0, randID = random_num (1, TotalHats - 1)
  245.     while (cntTry < maxTry && foundrnd == false) {
  246.         randID = random_num (1, TotalHats - 1)
  247.         cntTry += 1
  248.         if (HATREST[randID] == HAT_ALL) foundrnd = true
  249.         if (HATREST[randID] == HAT_ADMIN && get_user_flags(id) & PLUG_ADMINB) foundrnd = true
  250.         if ((get_user_team(id) != 0) && HATREST[CurrentHat[id]] == get_user_team(id) + 1) foundrnd = true
  251.     }
  252.     if (foundrnd == true) { //If a valid random hat is found, apply it.
  253.         Set_Hat(id, randID , 0)
  254.     } else {                //Otherwise, don't use any hat.
  255.         Set_Hat(id, 0, 0)  
  256.     }
  257.     return PLUGIN_CONTINUE
  258. }
  259.  
  260. public Set_Hat(player, imodelnum, targeter) {
  261.     new name[32]
  262.     new tmpfile[101]
  263.     format(tmpfile, 100, "%s/%s", modelpath, HATMDL[imodelnum])
  264.     get_user_name(player, name, 31)
  265.     if (imodelnum == 0) {
  266.         if(g_HatEnt[player] > 0) {
  267.             fm_set_entity_visibility(g_HatEnt[player], 0)
  268.         }
  269.         if (targeter != 0) {
  270.             client_print(targeter, print_chat, "[%s] Sapka eltávolitva róla: %s",PLUG_TAG,name)
  271.         }
  272.     } else if (file_exists(tmpfile)) {
  273.         if(g_HatEnt[player] < 1) {
  274.             g_HatEnt[player] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
  275.             if(g_HatEnt[player] > 0) {
  276.                 set_pev(g_HatEnt[player], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
  277.                 set_pev(g_HatEnt[player], pev_aiment, player)
  278.                 set_pev(g_HatEnt[player], pev_rendermode,   kRenderNormal)
  279.                 engfunc(EngFunc_SetModel, g_HatEnt[player], tmpfile)
  280.             }
  281.         } else {
  282.             engfunc(EngFunc_SetModel, g_HatEnt[player], tmpfile)
  283.         }
  284.         glowhat(player)
  285.         CurrentHat[player] = imodelnum
  286.         if (targeter != 0) {
  287.             client_print(targeter, print_chat, "[%s] Sapka: %s Játékos: %s",PLUG_TAG,HATNAME[imodelnum],name)
  288.         }
  289.     }
  290. }
  291.  
  292. public command_load() {
  293.     if(file_exists(HatFile)) {
  294.         HATMDL[0] = ""
  295.         HATNAME[0] = "None"
  296.         TotalHats = 1
  297.         new TempCrapA[2]
  298.         new sfLineData[128]
  299.         new file = fopen(HatFile,"rt")
  300.         while(file && !feof(file)) {
  301.             fgets(file,sfLineData,127)
  302.            
  303.             // Skip Comment ; // and Empty Lines
  304.             if (sfLineData[0] == ';' || strlen(sfLineData) < 1 || (sfLineData[0] == '/' && sfLineData[1] == '/')) continue
  305.            
  306.             // BREAK IT UP!
  307.             parse(sfLineData, HATMDL[TotalHats], 25, HATNAME[TotalHats], 25, TempCrapA, 1)
  308.            
  309.             if (TempCrapA[0] == 'A' || TempCrapA[0] == '1') {
  310.                 HATREST[TotalHats] = HAT_ADMIN
  311.             } else if (TempCrapA[0] == 'T' || TempCrapA[0] == '2') {
  312.                 HATREST[TotalHats] = HAT_TERROR
  313.             } else if (TempCrapA[0] == 'C' || TempCrapA[0] == '3') {
  314.                 HATREST[TotalHats] = HAT_COUNTER
  315.             } else {
  316.                 HATREST[TotalHats] = HAT_ALL
  317.             }
  318.             TotalHats += 1
  319.             if(TotalHats >= MAX_HATS) {
  320.                 server_print("[%s] Reached hat limit",PLUG_TAG)
  321.                 break
  322.             }
  323.         }
  324.         if(file) fclose(file)
  325.     }
  326.     MenuPages = floatround((TotalHats / 8.0), floatround_ceil)
  327.     server_print("[%s] Loaded %i hats, and Generated %i pages",PLUG_TAG,TotalHats,MenuPages)
  328. }
  329.  
  330.  
  331. menucolor(id, ItemID, MnuClr[3]) {
  332.     //If its the hat they currently have on
  333.     if (ItemID == CurrentHat[id]) {
  334.         MnuClr = "\d"
  335.         return
  336.     }
  337.     if (HATREST[ItemID] != HAT_ALL) {
  338.         //If its an AdminHat&They are NOT an admin
  339.         if (HATREST[ItemID] == HAT_ADMIN && get_pcvar_num(P_AdminHats) == 1) {
  340.             if (get_user_flags(id) & PLUG_ADMINB) {
  341.                 MnuClr = "\y"
  342.             } else {
  343.                 MnuClr = "\r"
  344.             }
  345.         //If this is a hat set for there team or not
  346.         } else if (HATREST[ItemID] != get_user_team(id) + 1) {
  347.             MnuClr = "\r"
  348.         } else {
  349.             MnuClr = "\y"
  350.         }
  351.     } else {
  352.         MnuClr = "\w"
  353.     }
  354.     return
  355. }
  356.  
  357. glowhat(id) {
  358.     if (!pev_valid(g_HatEnt[id])) return
  359.     if (get_pcvar_num(P_Glow) != 0) {   //If Glowing Hats Are Enabled
  360.         set_pev(g_HatEnt[id], pev_renderfx, kRenderFxGlowShell)
  361.         if (get_pcvar_num(P_Glow) == 2) {   //If Not Team Specific, Use Player Glow On Hat
  362.             new Float:curcolors[3], Float:curamt
  363.             pev(id, pev_rendercolor, curcolors)
  364.             pev(id, pev_renderamt, curamt)
  365.             set_pev(g_HatEnt[id], pev_rendercolor, curcolors)
  366.             set_pev(g_HatEnt[id], pev_renderamt, curamt)
  367.         } else {                                //If Team Specific, Red=T, Blue=CT
  368.             if (get_user_team(id) == 1) {
  369.                 set_pev(g_HatEnt[id], pev_rendercolor, {200.0, 0.0, 0.0})
  370.             } else if (get_user_team(id) == 2) {
  371.                 set_pev(g_HatEnt[id], pev_rendercolor, {0.0, 0.0, 200.0})
  372.             }
  373.             set_pev(g_HatEnt[id], pev_renderamt,    50.0)
  374.         }
  375.     } else {
  376.         set_pev(g_HatEnt[id], pev_renderfx, kRenderFxNone)
  377.         set_pev(g_HatEnt[id], pev_renderamt,    0.0)
  378.     }
  379.     fm_set_entity_visibility(g_HatEnt[id], 1)
  380.     return
  381. }
  382.  
  383. forcehat(id, forceID) {
  384.     if (forceID == 0) forceID = get_pcvar_num(P_ForceHat)
  385.     if (forceID != 0) {
  386.         if (forceID <= TotalHats - 1) {
  387.             if (forceID != CurrentHat[id]) Set_Hat(id, forceID, 0)
  388.         } else {
  389.             set_pcvar_num(P_ForceHat, 0)
  390.         }
  391.     }
  392. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka Plugin Több Oldal
HozzászólásElküldve: 2017.05.23. 17:08 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2015.03.12. 18:30
Hozzászólások: 975
Megköszönt másnak: 67 alkalommal
Megköszönték neki: 136 alkalommal
  1. #define MAX_HATS 64

_________________
Fórumi aktivitásom véget ért: 2017.09.07.
Innentől esetleg steamen vagyok elérhető.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka Plugin Több Oldal
HozzászólásElküldve: 2017.05.23. 17:15 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.11. 01:54
Hozzászólások: 220
Megköszönt másnak: 46 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
kengurumancs írta:
  1. #define MAX_HATS 64


Az az hogy mennyi sapka legyen max

for (new hatid=0; hatid < 7; hatid++) { - Ezt is próbáltam. Ennél lehet állítani hogy mennyi legyen oldalanként itt 7-re állítottam, mert ha többet mutat kitakarja a menünél a tovább meg a vissza "gombot".

De nekem az a bajom hogy hiába van fent pl 20 sapka a szerveren csak 2 oldalt mutat. A baj hogy 1 oldalon csak 7 skin van, nekem az kéne hogy több oldal lehessen 2-nél.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka Plugin Több Oldal
HozzászólásElküldve: 2017.05.23. 21:28 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
AlphaHun írta:
kengurumancs írta:
  1. #define MAX_HATS 64


Az az hogy mennyi sapka legyen max

for (new hatid=0; hatid < 7; hatid++) { - Ezt is próbáltam. Ennél lehet állítani hogy mennyi legyen oldalanként itt 7-re állítottam, mert ha többet mutat kitakarja a menünél a tovább meg a vissza "gombot".

De nekem az a bajom hogy hiába van fent pl 20 sapka a szerveren csak 2 oldalt mutat. A baj hogy 1 oldalon csak 7 skin van, nekem az kéne hogy több oldal lehessen 2-nél.


Én ezt találtam, nem tudom, hogy jó-e.

Kód:
for (new hatid=0; hatid < 7; hatid++) {


Próbáld átírni a 7-et, és nézd meg.

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka Plugin Több Oldal
HozzászólásElküldve: 2017.05.23. 21:49 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2015.06.11. 01:54
Hozzászólások: 220
Megköszönt másnak: 46 alkalommal
Megköszönték neki: 13 alkalommal
PikHácsúú# írta:
AlphaHun írta:
kengurumancs írta:
  1. #define MAX_HATS 64


Az az hogy mennyi sapka legyen max

for (new hatid=0; hatid < 7; hatid++) { - Ezt is próbáltam. Ennél lehet állítani hogy mennyi legyen oldalanként itt 7-re állítottam, mert ha többet mutat kitakarja a menünél a tovább meg a vissza "gombot".

De nekem az a bajom hogy hiába van fent pl 20 sapka a szerveren csak 2 oldalt mutat. A baj hogy 1 oldalon csak 7 skin van, nekem az kéne hogy több oldal lehessen 2-nél.


Én ezt találtam, nem tudom, hogy jó-e.

Kód:
for (new hatid=0; hatid < 7; hatid++) {


Próbáld átírni a 7-et, és nézd meg.


Mondom már próbáltam, az csak annyi hogy hányat mutasson 1 oldalon.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka Plugin Több Oldal
HozzászólásElküldve: 2017.05.23. 22:07 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2016.03.03. 17:37
Hozzászólások: 530
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 65 alkalommal
Kód:
#define menusize        220

_________________
DeteCT0R írta:
Van egy kis baj a pluginnal :DEs orulnek ha a kockak megneznek egy csepet:D

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 144 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole