hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 08:01



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 531 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 530 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.19. 21:09 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Üdv!

Ez miért nem jó? Amikor újra indul akkor lebegek.
  1. new const Float:iEmberGravitacio[][] = {
  2.     { 1.0 },
  3.     { 1.0 },
  4.     { 1.0 }
  5. }

  1. public CmdKasztKepesseg(id) {
  2.     if(iKaszt[id][2] == 1) {
  3.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2][0])
  4.         set_user_health(id, iEmberElet[2][0])
  5.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2][2])
  6.     }
  7. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.19. 21:17 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
KillerBoy12 írta:
Üdv!

Ez miért nem jó? Amikor újra indul akkor lebegek.
  1. new const Float:iEmberGravitacio[][] = {
  2.     { 1.0 },
  3.     { 1.0 },
  4.     { 1.0 }
  5. }

  1. public CmdKasztKepesseg(id) {
  2.     if(iKaszt[id][2] == 1) {
  3.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2][0])
  4.         set_user_health(id, iEmberElet[2][0])
  5.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2][2])
  6.     }
  7. }

  1. public CmdKasztKepesseg(id)
  2. {
  3.     if(iKaszt[id][2] == 1)
  4.     {
  5.         set_user_health(id, str_to_float(iEmberSebesseg[2][0])
  6.         set_user_maxspeed(id, str_to_float(iEmberSebesseg[2][0])
  7.         set_user_gravity(id, str_to_float(iEmberGravitacio[2][2])
  8.     }
  9. }




talán... :D

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.19. 21:34 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Az a baj hogy dob egy hibát. :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.19. 21:38 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
KillerBoy12 írta:
Az a baj hogy dob egy hibát. :D


Hát ha elküldöd úgy a modot hogy lássam a dolgokat és tudjam tesztelni akkor úgy megtudom ,de így nullából
  1. set_user_maxspeed(id, str_to_float(Kesek[knife[id]][4]))
  2.             set_user_gravity(id, str_to_float(Kesek[knife[id]][5]))


Én így oldottam meg :D

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.19. 22:10 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2016.12.25. 12:43
Hozzászólások: 129
Megköszönt másnak: 35 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
  1. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "CmdKasztKepesseg", 1)
  2. }
  3. public CmdKasztKepesseg(id) {
  4.     if(iKaszt[id][0] == 1) {
  5.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[0][0])
  6.         set_user_health(id, iEmberElet[0][0])
  7.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[0][0])
  8.     }
  9.     else if(iKaszt[id][1] == 1) {
  10.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[1][0])
  11.         set_user_health(id, iEmberElet[1][0])
  12.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[1][1])
  13.     }
  14.     else if(iKaszt[id][2] == 1) {
  15.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2][0])
  16.         set_user_health(id, iEmberElet[2][0])
  17.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2][2])
  18.     }
  19. }

  1. new const Float:iEmberSebesseg[][] = {
  2.     { 250.0 },
  3.     { 360.0 },
  4.     { 330.0 }
  5. }
  6. new const iEmberElet[][] = {
  7.     { 100 },
  8.     { 125 },
  9.     { 100 }
  10. }
  11. new const Float:iEmberGravitacio[][] = {
  12.     { 1.0 },
  13.     { 1.0 },
  14.     { 0.9 }
  15. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.19. 23:50 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
  1. public CmdKasztKepesseg(id) {
  2.     if(iKaszt[id][0] == 1) {
  3.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[0])
  4.         set_user_health(id, iEmberElet[0])
  5.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[0])
  6.     }
  7.     else if(iKaszt[id][1] == 1) {
  8.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[1])
  9.         set_user_health(id, iEmberElet[1])
  10.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[1])
  11.     }
  12.     else if(iKaszt[id][2] == 1) {
  13.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2])
  14.         set_user_health(id, iEmberElet[2])
  15.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2])
  16.     }
  17. }


tss

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 00:12 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
Zoe írta:
  1. public CmdKasztKepesseg(id) {
  2.     if(iKaszt[id][0] == 1) {
  3.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[0])
  4.         set_user_health(id, iEmberElet[0])
  5.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[0])
  6.     }
  7.     else if(iKaszt[id][1] == 1) {
  8.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[1])
  9.         set_user_health(id, iEmberElet[1])
  10.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[1])
  11.     }
  12.     else if(iKaszt[id][2] == 1) {
  13.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2])
  14.         set_user_health(id, iEmberElet[2])
  15.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2])
  16.     }
  17. }


tss


Set_user_gravity(id, iEmberSebesseg[id][0])

€setleg?

Sorry telefon..

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 05:50 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.27. 22:56
Hozzászólások: 1367
Megköszönt másnak: 28 alkalommal
Megköszönték neki: 351 alkalommal
Az alap grav 800, ha te lerakod 1-re akkor elszáll a pélóba ha ugrik egyet.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 09:10 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
regener írta:
Az alap grav 800, ha te lerakod 1-re akkor elszáll a pélóba ha ugrik egyet.


Nem hinném ,hisz én is így használtam:

  1. { "Alap KĂ©s","\yMegszerezve",            "models/v_knife.mdl",       "0",    "250.0",    "1.0" },


És tökéletes mindene.

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Gravitáció
HozzászólásElküldve: 2017.06.20. 14:51 
Offline
Tud valamit
Avatar

Csatlakozott: 2016.11.08. 18:40
Hozzászólások: 127
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 22 alkalommal
The Peace írta:
Zoe írta:
  1. public CmdKasztKepesseg(id) {
  2.     if(iKaszt[id][0] == 1) {
  3.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[0])
  4.         set_user_health(id, iEmberElet[0])
  5.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[0])
  6.     }
  7.     else if(iKaszt[id][1] == 1) {
  8.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[1])
  9.         set_user_health(id, iEmberElet[1])
  10.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[1])
  11.     }
  12.     else if(iKaszt[id][2] == 1) {
  13.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2])
  14.         set_user_health(id, iEmberElet[2])
  15.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2])
  16.     }
  17. }


tss


Set_user_gravity(id, iEmberSebesseg[id][0])

€setleg?

Sorry telefon..

a const az nem tomb.. ez fogjuk mar fel. es a 2 [][] izet csak kakor hasznaljuk mikor tobb oszlop van

_________________
Just* Szerverek hamarosan!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 17 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole