hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Gravitáció
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27828
Oldal: 2 / 2

Szerző:  demon [ 2017.06.20. 16:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravitáció

  1. new const Float:iEmberSebesseg[][] = {
  2.     { 250.0 },
  3.     { 360.0 },
  4.     { 330.0 }
  5. }
  6. new const iEmberElet[][] = {
  7.     { 100 },
  8.     { 125 },
  9.     { 100 }
  10. }
  11. new const Float:iEmberGravitacio[][] = {
  12.     { 1.0 },
  13.     { 1.0 },
  14.     { 0.9 }
  15. }

-->
  1. new const Float:iEmberSebesseg[] = {
  2.     { 250.0 },
  3.     { 360.0 },
  4.     { 330.0 }
  5. }
  6. new const iEmberElet[] = {
  7.     { 100 },
  8.     { 125 },
  9.     { 100 }
  10. }
  11. new const Float:iEmberGravitacio[] = {
  12.     { 1.0 },
  13.     { 1.0 },
  14.     { 0.9 }
  15. }


  1. public CmdKasztKepesseg(id) {
  2.     if(iKaszt[id][0] == 1) {
  3.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[0][0])
  4.         set_user_health(id, iEmberElet[0][0])
  5.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[0][0])
  6.     }
  7.     else if(iKaszt[id][1] == 1) {
  8.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[1][0])
  9.         set_user_health(id, iEmberElet[1][0])
  10.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[1][1])
  11.     }
  12.     else if(iKaszt[id][2] == 1) {
  13.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2][0])
  14.         set_user_health(id, iEmberElet[2][0])
  15.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2][2])
  16.     }
  17. }

-->
  1. public CmdKasztKepesseg(id) {
  2.     if(iKaszt[id][0] == 1) {
  3.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[0])
  4.         set_user_health(id, iEmberElet[0])
  5.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[0])
  6.     }
  7.     else if(iKaszt[id][1] == 1) {
  8.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[1])
  9.         set_user_health(id, iEmberElet[1])
  10.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[1])
  11.     }
  12.     else if(iKaszt[id][2] == 1) {
  13.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2])
  14.         set_user_health(id, iEmberElet[2])
  15.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2])
  16.     }
  17. }

Szerző:  KillerBoy12 [ 2017.06.20. 19:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravitáció

Köszönöm demon

Szerző:  regener [ 2017.06.20. 20:08 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravitáció

The Peace írta:
regener írta:
Az alap grav 800, ha te lerakod 1-re akkor elszáll a pélóba ha ugrik egyet.


Nem hinném ,hisz én is így használtam:

  1. { "Alap KĂ©s","\yMegszerezve",            "models/v_knife.mdl",       "0",    "250.0",    "1.0" },


És tökéletes mindene.


Tényleg, benéztem.
Akkor az codban lehetett xD

Szerző:  ultraibolya [ 2017.06.21. 22:30 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravitáció

kérlek....KÉRLEK

Áthelyezve,máskor figyelj.

Szerző:  Akosch:. [ 2017.06.24. 22:35 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravitáció

Az utókor számára:

set_user_gravity( param1, param2 )
  • param1: a játékos azonosítója akinek módosítani szeretnéd a 'gravitációját'.
  • param2: az alap gravitáció értékre alkalmazott szorzó -> 1.0nál nagyobb érték kisebb, míg 1.0nál kisebb érték nagyobb ugrást biztosít.

Illetve jelen esetben felesleges a több dimenzió.

Szerző:  {S}noopy [ 2017.06.25. 23:43 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravitáció

KillerBoy12 írta:
  1. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "CmdKasztKepesseg", 1)
  2. }
  3. public CmdKasztKepesseg(id) {
  4.     if(iKaszt[id][0] == 1) {
  5.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[0][0])
  6.         set_user_health(id, iEmberElet[0][0])
  7.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[0][0])
  8.     }
  9.     else if(iKaszt[id][1] == 1) {
  10.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[1][0])
  11.         set_user_health(id, iEmberElet[1][0])
  12.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[1][1])
  13.     }
  14.     else if(iKaszt[id][2] == 1) {
  15.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2][0])
  16.         set_user_health(id, iEmberElet[2][0])
  17.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2][2])
  18.     }
  19. }

  1. new const Float:iEmberSebesseg[][] = {
  2.     { 250.0 },
  3.     { 360.0 },
  4.     { 330.0 }
  5. }
  6. new const iEmberElet[][] = {
  7.     { 100 },
  8.     { 125 },
  9.     { 100 }
  10. }
  11. new const Float:iEmberGravitacio[][] = {
  12.     { 1.0 },
  13.     { 1.0 },
  14.     { 0.9 }
  15. }


Én itt nem értem hogy az iKaszt-nak miért van több dimenziója. Valaki leírná? Csak mert szerettem volna pár megjegyzést fűzni a scriptre, csak míg nem vagyok teljesen tisztában vele, nem akarok beleszólni.

Szerző:  Zoe [ 2017.06.27. 02:56 ]
Hozzászólás témája:  Re: Gravitáció

{S}noopy írta:
KillerBoy12 írta:
  1. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "CmdKasztKepesseg", 1)
  2. }
  3. public CmdKasztKepesseg(id) {
  4.     if(iKaszt[id][0] == 1) {
  5.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[0][0])
  6.         set_user_health(id, iEmberElet[0][0])
  7.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[0][0])
  8.     }
  9.     else if(iKaszt[id][1] == 1) {
  10.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[1][0])
  11.         set_user_health(id, iEmberElet[1][0])
  12.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[1][1])
  13.     }
  14.     else if(iKaszt[id][2] == 1) {
  15.         set_user_maxspeed(id, iEmberSebesseg[2][0])
  16.         set_user_health(id, iEmberElet[2][0])
  17.         set_user_gravity(id, iEmberGravitacio[2][2])
  18.     }
  19. }

  1. new const Float:iEmberSebesseg[][] = {
  2.     { 250.0 },
  3.     { 360.0 },
  4.     { 330.0 }
  5. }
  6. new const iEmberElet[][] = {
  7.     { 100 },
  8.     { 125 },
  9.     { 100 }
  10. }
  11. new const Float:iEmberGravitacio[][] = {
  12.     { 1.0 },
  13.     { 1.0 },
  14.     { 0.9 }
  15. }


Én itt nem értem hogy az iKaszt-nak miért van több dimenziója. Valaki leírná? Csak mert szerettem volna pár megjegyzést fűzni a scriptre, csak míg nem vagyok teljesen tisztában vele, nem akarok beleszólni.

Mert ugy konnyebb hasznalni.

Oldal: 2 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/