hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Parancsra a másik játékosnak adatait lekérése.
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=27867
Oldal: 1 / 1

Szerző:  adriansr14 [2017.06.30. 13:36 ]
Hozzászólás témája:  Parancsra a másik játékosnak adatait lekérése.

Helló hogy tudom azt meg csinálni, hogy ha valaki ezt a parancsot beírja akkor le lehessen kérni a fent tartozkodó játékosok adatait is?

Íme a parnacs ami lefut:
  1. public Lekeres_FORINT_BfS_Pont(id)
  2. {
  3.     new Nev[32];
  4.     get_user_name(id, Nev, 31);
  5.     ColorChat(0, GREEN, "^4%s ^1%s-nek van ^4%d ^4pĂ©nze Ă©s ^4%d ^4BfS Pont-ja", szPrefix, Nev, Forint[id], BfS[id]);
  6. }

Szerző:  The Peace [2017.06.30. 13:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Parancsra a másik játékosnak adatait lekérése.

adriansr14 írta:
Helló hogy tudom azt meg csinálni, hogy ha valaki ezt a parancsot beírja akkor le lehessen kérni a fent tartozkodó játékosok adatait is?

Íme a parnacs ami lefut:
  1. public Lekeres_FORINT_BfS_Pont(id)
  2. {
  3.     new Nev[32];
  4.     get_user_name(id, Nev, 31);
  5.     ColorChat(0, GREEN, "^4%s ^1%s-nek van ^4%d ^4pĂ©nze Ă©s ^4%d ^4BfS Pont-ja", szPrefix, Nev, Forint[id], BfS[id]);
  6. }

  1. public Lekeres_FORINT_BfS_Pont(id)
  2. {
  3.     new players[32], pnum, tempid
  4.     get_players(players, pnum)
  5.        
  6.     for(new i; i<pnum; i++){
  7.         tempid = players[i]
  8.            
  9.     ColorChat(0, GREEN, "^4%s ^1%s-nek van ^4%d ^4pĂ©nze Ă©s ^4%d ^4BfS Pont-ja", szPrefix, Players[i], Forint[tempid], BfS[tempid]);
  10. }


csinál hozzá 1 olyan menüt hogy az aki: is_user_alive azt hozza be menübe, és aztán ezt futtasd le vele amit felül írtam neked.

Szerző:  qkly [2017.06.30. 19:29 ]
Hozzászólás témája:  Re: Parancsra a másik játékosnak adatait lekérése.

The Peace írta:
adriansr14 írta:
Helló hogy tudom azt meg csinálni, hogy ha valaki ezt a parancsot beírja akkor le lehessen kérni a fent tartozkodó játékosok adatait is?

Íme a parnacs ami lefut:
  1. public Lekeres_FORINT_BfS_Pont(id)
  2. {
  3.     new Nev[32];
  4.     get_user_name(id, Nev, 31);
  5.     ColorChat(0, GREEN, "^4%s ^1%s-nek van ^4%d ^4pĂ©nze Ă©s ^4%d ^4BfS Pont-ja", szPrefix, Nev, Forint[id], BfS[id]);
  6. }

  1. public Lekeres_FORINT_BfS_Pont(id)
  2. {
  3.     new players[32], pnum, tempid
  4.     get_players(players, pnum)
  5.        
  6.     for(new i; i<pnum; i++){
  7.         tempid = players[i]
  8.            
  9.     ColorChat(0, GREEN, "^4%s ^1%s-nek van ^4%d ^4pĂ©nze Ă©s ^4%d ^4BfS Pont-ja", szPrefix, Players[i], Forint[tempid], BfS[tempid]);
  10. }


csinál hozzá 1 olyan menüt hogy az aki: is_user_alive azt hozza be menübe, és aztán ezt futtasd le vele amit felül írtam neked.


Hülye kérdés.
Miért nem hadjuk meg a tempid-t simán? Miért tesszük át a players változóba? Tudtommal tempid[i] ez is jó nem?

Szerző:  The Peace [2017.07.02. 11:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Parancsra a másik játékosnak adatait lekérése.

qkly írta:
The Peace írta:
adriansr14 írta:
Helló hogy tudom azt meg csinálni, hogy ha valaki ezt a parancsot beírja akkor le lehessen kérni a fent tartozkodó játékosok adatait is?

Íme a parnacs ami lefut:
  1. public Lekeres_FORINT_BfS_Pont(id)
  2. {
  3.     new Nev[32];
  4.     get_user_name(id, Nev, 31);
  5.     ColorChat(0, GREEN, "^4%s ^1%s-nek van ^4%d ^4pĂ©nze Ă©s ^4%d ^4BfS Pont-ja", szPrefix, Nev, Forint[id], BfS[id]);
  6. }

  1. public Lekeres_FORINT_BfS_Pont(id)
  2. {
  3.     new players[32], pnum, tempid
  4.     get_players(players, pnum)
  5.        
  6.     for(new i; i<pnum; i++){
  7.         tempid = players[i]
  8.            
  9.     ColorChat(0, GREEN, "^4%s ^1%s-nek van ^4%d ^4pĂ©nze Ă©s ^4%d ^4BfS Pont-ja", szPrefix, Players[i], Forint[tempid], BfS[tempid]);
  10. }


csinál hozzá 1 olyan menüt hogy az aki: is_user_alive azt hozza be menübe, és aztán ezt futtasd le vele amit felül írtam neked.


Hülye kérdés.
Miért nem hadjuk meg a tempid-t simán? Miért tesszük át a players változóba? Tudtommal tempid[i] ez is jó nem?


Jogos, akkor az összes játékoson lefuttatást hagyd el, és csak simán a tempid lekéri. ;) És köszi hogy javítottál.

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/