hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.19. 11:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 66 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 65 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: zp class hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 04:48 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Hali.

Az ilyen sorokat miért jelzi mindig hibásnak?

  1. if(!zp_core_is_zombie(id) && (Gamemode != g_GameModeSurvivorID) && (zp_class_human_get_current(id) == g_HumanClassID))

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zp class hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 08:53 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
pixxa112 írta:
Hali.

Az ilyen sorokat miért jelzi mindig hibásnak?

  1. if(!zp_core_is_zombie(id) && (Gamemode != g_GameModeSurvivorID) && (zp_class_human_get_current(id) == g_HumanClassID))


inc?

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zp class hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 13:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
  1. #if defined _zp50_core_included
  2.   #endinput
  3. #endif
  4. #define _zp50_core_included
  5.  
  6. #include <zp50_core_const>
  7.  
  8. #if AMXX_VERSION_NUM >= 175
  9.     #pragma reqlib zp50_core
  10.     #if !defined AMXMODX_NOAUTOLOAD
  11.         #pragma loadlib zp50_core
  12.     #endif
  13. #else
  14.     #pragma library zp50_core
  15. #endif
  16.  
  17. /**
  18.  * Returns whether a player is a zombie.
  19.  *
  20.  * @param id        Player index.
  21.  * @return          True if it is, false otherwise.
  22.  */
  23. native zp_core_is_zombie(id)
  24.  
  25. /**
  26.  * Returns whether a player is the first zombie.
  27.  *
  28.  * @param id        Player index.
  29.  * @return          True if it is, false otherwise.
  30.  */
  31. native zp_core_is_first_zombie(id)
  32.  
  33. /**
  34.  * Returns whether a player is the last zombie.
  35.  *
  36.  * @param id        Player index.
  37.  * @return          True if it is, false otherwise.
  38.  */
  39. native zp_core_is_last_zombie(id)
  40.  
  41. /**
  42.  * Returns whether a player is the last human.
  43.  *
  44.  * @param id        Player index.
  45.  * @return          True if it is, false otherwise.
  46.  */
  47. native zp_core_is_last_human(id)
  48.  
  49. /**
  50.  * Returns number of alive zombies.
  51.  *
  52.  * @return      Zombie count.
  53.  */
  54. native zp_core_get_zombie_count()
  55.  
  56. /**
  57.  * Returns number of alive humans.
  58.  *
  59.  * @return      Human count.
  60.  */
  61. native zp_core_get_human_count()
  62.  
  63. /**
  64.  * Turns a player into a zombie.
  65.  *
  66.  * @param id        Player index to be infected.
  67.  * @param attacker  Player who triggered the infection. (optional)
  68.  * @return          True on success, false otherwise.
  69.  */
  70. native zp_core_infect(id, attacker = 0)
  71.  
  72. /**
  73.  * Turns a player into a human.
  74.  *
  75.  * @param id        Player index to be cured.
  76.  * @param attacker  Player who triggered the cure. (optional)
  77.  * @return          True on success, false otherwise.
  78.  */
  79. native zp_core_cure(id, attacker = 0)
  80.  
  81. /**
  82.  * Forces a player to become a zombie/human.
  83.  *
  84.  * Note: use this only when previous checks need to be skipped.
  85.  *
  86.  * @param id        Player index to be infected/cured.
  87.  * @return          True on success, false otherwise.
  88.  */
  89. native zp_core_force_infect(id)
  90. native zp_core_force_cure(id)
  91.  
  92. /**
  93.  * Sets whether the player will be respawned as zombie or human.
  94.  *
  95.  * @param id            Player index.
  96.  * @param zombie        True to respawn as zombie, false otherwise.
  97.  */
  98. native zp_core_respawn_as_zombie(id, zombie = true)
  99.  
  100. /**
  101.  * Called when a player gets infected.
  102.  *
  103.  * @param id        Player index who was infected.
  104.  * @param attacker  Player who triggered the infection.
  105.  *                  (0 if not available, id = attacker if he infected himself)
  106.  */
  107. forward zp_fw_core_infect(id, attacker)
  108. forward zp_fw_core_infect_post(id, attacker)
  109.  
  110. /**
  111.  * Called when a player turns back to human.
  112.  *
  113.  * @param id        Player index who was cured.
  114.  * @param attacker  Player who triggered the cure.
  115.  *                  (0 if not available, id = attacker if he cured himself)
  116.  */
  117. forward zp_fw_core_cure(id, attacker)
  118. forward zp_fw_core_cure_post(id, attacker)
  119.  
  120. /**
  121.  * Called on a player infect/cure attempt. You can block it by
  122.  * returning PLUGIN_HANDLED in your plugin.
  123.  *
  124.  * @param id        Player index who is being infected/cured.
  125.  * @param attacker  Player who is triggering the infection/cure.
  126.  *                  (0 if not available, id = attacker if he is infecting/curing himself)
  127.  */
  128. forward zp_fw_core_infect_pre(id, attacker)
  129. forward zp_fw_core_cure_pre(id, attacker)
  130.  
  131. /**
  132.  * Called when a player becomes the last zombie/human.
  133.  *
  134.  * Note: This is called for the first zombie too.
  135.  *
  136.  * @param id        Player index.
  137.  */
  138. forward zp_fw_core_last_zombie(id)
  139. forward zp_fw_core_last_human(id)
  140.  
  141. /**
  142.  * Called when a player spawns, before applying human/zombie attributes to him.
  143.  *
  144.  * @param id        Player index.
  145.  */
  146. forward zp_fw_core_spawn_post(id)

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zp class hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 14:17 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
Mi a hiba?

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zp class hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 14:21 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Metal írta:
Mi a hiba?


Azt a sort írja hibának.
De le írom a logot:

  1. L 07/07/2017 - 14:12:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp50_class_human_leon.amxx")
  2. L 07/07/2017 - 14:12:08: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_core_is_zombie")
  3. L 07/07/2017 - 14:12:08: [AMXX] [0] Untitled.sma::zp_fw_gamemodes_start (line 39)
  4. L 07/07/2017 - 14:17:31: [ZP] Invalid Player (2)

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zp class hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 15:02 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
pixxa112 írta:
Metal írta:
Mi a hiba?


Azt a sort írja hibának.
De le írom a logot:

  1. L 07/07/2017 - 14:12:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp50_class_human_leon.amxx")
  2. L 07/07/2017 - 14:12:08: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_core_is_zombie")
  3. L 07/07/2017 - 14:12:08: [AMXX] [0] Untitled.sma::zp_fw_gamemodes_start (line 39)
  4. L 07/07/2017 - 14:17:31: [ZP] Invalid Player (2)


39. sorban van valami. Próbáld meg a debug-ot és nézd meg utána mi van.

Kód:
(line 39)

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zp class hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 15:14 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Ez már maga a debug..
És tudom h a 39. sorban van a hiba. Ami pontosan ez:

  1. if(!zp_core_is_zombie(id) || (Gamemode != g_GameModeSurvivorID) || (zp_class_human_get_current(id) == g_HumanClassID))


  1. L 07/07/2017 - 14:12:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp50_class_human_leon.amxx")
  2. L 07/07/2017 - 14:12:08: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_core_is_zombie")
  3. L 07/07/2017 - 14:12:08: [AMXX] [0] Untitled.sma::zp_fw_gamemodes_start (line 39)
  4. L 07/07/2017 - 14:17:31: [ZP] Invalid Player (2)

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zp class hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 15:14 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Kód:
if(!zp_core_is_zombie(id) && (Gamemode != g_GameModeSurvivorID) && (zp_class_human_get_current(id) == g_HumanClassID))

Csekkold le a kod elott hogy az emberke csatlakozva van-e.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: pixxa112 (2017.07.07. 15:33)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zp class hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 15:17 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
DeteCT0R írta:
Kód:
if(!zp_core_is_zombie(id) && (Gamemode != g_GameModeSurvivorID) && (zp_class_human_get_current(id) == g_HumanClassID))

Csekkold le a kod elott hogy az emberke csatlakozva van-e.


Még mindig ugyan az a hiba.

UI:

MEGOLDVA!

if(!is_user_connected(id)) continue;
if(!zp_core_is_zombie(id) && (Gamemode != g_GameModeSurvivorID) && (zp_class_human_get_current(id) == g_HumanClassID))

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: zp class hiba
HozzászólásElküldve: 2017.07.07. 15:54 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
pixxa112 írta:
Ez már maga a debug..
És tudom h a 39. sorban van a hiba. Ami pontosan ez:

  1. if(!zp_core_is_zombie(id) || (Gamemode != g_GameModeSurvivorID) || (zp_class_human_get_current(id) == g_HumanClassID))


  1. L 07/07/2017 - 14:12:08: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "zp50_class_human_leon.amxx")
  2. L 07/07/2017 - 14:12:08: [AMXX] Run time error 10: native error (native "zp_core_is_zombie")
  3. L 07/07/2017 - 14:12:08: [AMXX] [0] Untitled.sma::zp_fw_gamemodes_start (line 39)
  4. L 07/07/2017 - 14:17:31: [ZP] Invalid Player (2)


Bocsi, más tippem nem volt.

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole