hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Skinek
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=2806
Oldal: 1 / 1

Szerző:  fricsi [2011.12.03. 19:48 ]
Hozzászólás témája:  Skinek

Kellene nekem egy Kis segitcség Skinek témakörben!!

- van egy hoember skiem ami egy plugin hoz tartozott és én azt szeretném berakni mikor levan rakva a bomba HELP!!

Szerző:  kiki [2011.12.03. 19:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skinek

Van ilyen plugin, ami lecseréli a bomba modelljét, winter cuccba benne van itt a link:

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=712717

Szerző:  fricsi [2011.12.03. 19:52 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skinek

kiki írta:
Van ilyen plugin, ami lecseréli a bomba modelljét, winter cuccba benne van itt a link:

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=712717


kösszi ma gyors választ de ebbe asszem bentvan az amikor non trap ba megyek és hallani a hó ropogását :/

Szerző:  IrOn [2011.12.03. 19:55 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skinek

Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

new const g_szBombModels[][] = {
   
   "models/ch-m/frost_man.mdl" //Modelledre átirod
};

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
}

public plugin_precache()
{
   
   new i;
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
      precache_model(g_szBombModels[i]);
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
   if(!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED;
   
   if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
   {
      engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels);
     
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

talán megy, amit kiki írt abból lett kiszedve:D

Szerző:  fricsi [2011.12.03. 20:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skinek

IrOn123 írta:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

new const g_szBombModels[][] = {
   
   "models/ch-m/frost_man.mdl" //Modelledre átirod
};

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
}

public plugin_precache()
{
   
   new i;
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
      precache_model(g_szBombModels[i]);
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
   if(!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED;
   
   if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
   {
      engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels);
     
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

talán megy, amit kiki írt abból lett kiszedve:D



igen nekem már megcsinálták de ugyan ugy bentvolt :/ v. leált töle a szerver és most csk ezt kell sma ból amxx be irni ?:D

Szerző:  IrOn [2011.12.03. 20:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skinek

fricsi írta:
IrOn123 írta:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

new const g_szBombModels[][] = {
   
   "models/ch-m/frost_man.mdl" //Modelledre átirod
};

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
}

public plugin_precache()
{
   
   new i;
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
      precache_model(g_szBombModels[i]);
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
   if(!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED;
   
   if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
   {
      engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels);
     
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

talán megy, amit kiki írt abból lett kiszedve:D



igen nekem már megcsinálták de ugyan ugy bentvolt :/ v. leált töle a szerver és most csk ezt kell sma ból amxx be irni ?:D

aha

Szerző:  fricsi [2011.12.03. 20:14 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skinek

IrOn123 írta:
fricsi írta:
IrOn123 írta:
Kód:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Winter Environment"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

new const g_szBombModels[][] = {
   
   "models/ch-m/frost_man.mdl" //Modelledre átirod
};

public plugin_init() {
   
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
   register_forward(FM_SetModel, "fwd_SetModel", 1);
}

public plugin_precache()
{
   
   new i;
   for(i = 0 ; i < sizeof g_szBombModels ; i++)
      precache_model(g_szBombModels[i]);
}

public fwd_SetModel(ent, const szModel[])
{
   if(!pev_valid(ent))
      return FMRES_IGNORED;
   
   if(equal(szModel, "models/w_c4.mdl"))
   {
      engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_szBombModels);
     
      return FMRES_SUPERCEDE;
   }
   return FMRES_IGNORED;
}

talán megy, amit kiki írt abból lett kiszedve:D



igen nekem már megcsinálták de ugyan ugy bentvolt :/ v. leált töle a szerver és most csk ezt kell sma ból amxx be irni ?:D

aha



Kód:
 "models/ch-m/frost_man.mdl" //Modelledre átirod
ez maradjon igy ?:D

Szerző:  IrOn [2011.12.03. 20:25 ]
Hozzászólás témája:  Re: Skinek

hát ha ez a modelled van, akkor maradjon, ha máshol van az elérési útja, átirod

Oldal: 1 / 1 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/