hlmod.hu
https://hlmod.hu/

Rövidités
https://hlmod.hu/viewtopic.php?f=9&t=28091
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Troy [ 2017.08.11. 09:18 ]
Hozzászólás témája:  Rövidités

Hali ezt valahogy lehet Röviditeni?
  1. if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 1)
  2.          {
  3.     OsszesStartrak[0][id] ++;
  4.          }
  5.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 2)
  6.          {
  7.     OsszesStartrak[1][id] ++;
  8.          }
  9.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 3)
  10.          {
  11.     OsszesStartrak[2][id] ++;
  12.          }
  13.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 4)
  14.          {
  15.     OsszesStartrak[3][id] ++;
  16.          }
  17.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 5)
  18.          {
  19.     OsszesStartrak[4][id] ++;
  20.          }
  21.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 6)
  22.          {
  23.     OsszesStartrak[5][id] ++;
  24.          }
  25.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 7)
  26.          {
  27.     OsszesStartrak[6][id] ++;
  28.          }
  29.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 8)
  30.          {
  31.     OsszesStartrak[7][id] ++;
  32.          }
  33.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 9)
  34.          {
  35.     OsszesStartrak[8][id] ++;
  36.          }
  37.          if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 10)
  38.          {
  39.     OsszesStartrak[9][id] ++;
  40.          }
  41.          if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 11)
  42.          {
  43.     OsszesStartrak[10][id] ++;
  44.          }

Szerző:  qkly [ 2017.08.11. 17:53 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rövidités

Troy írta:
Hali ezt valahogy lehet Röviditeni?
  1. if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 1)
  2.          {
  3.     OsszesStartrak[0][id] ++;
  4.          }
  5.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 2)
  6.          {
  7.     OsszesStartrak[1][id] ++;
  8.          }
  9.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 3)
  10.          {
  11.     OsszesStartrak[2][id] ++;
  12.          }
  13.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 4)
  14.          {
  15.     OsszesStartrak[3][id] ++;
  16.          }
  17.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 5)
  18.          {
  19.     OsszesStartrak[4][id] ++;
  20.          }
  21.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 6)
  22.          {
  23.     OsszesStartrak[5][id] ++;
  24.          }
  25.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 7)
  26.          {
  27.     OsszesStartrak[6][id] ++;
  28.          }
  29.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 8)
  30.          {
  31.     OsszesStartrak[7][id] ++;
  32.          }
  33.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 9)
  34.          {
  35.     OsszesStartrak[8][id] ++;
  36.          }
  37.          if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 10)
  38.          {
  39.     OsszesStartrak[9][id] ++;
  40.          }
  41.          if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 11)
  42.          {
  43.     OsszesStartrak[10][id] ++;
  44.          }


Nem biztos de próbáld meg.

  1. if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 1 && Skin[0][id] == 2 && Skin[0][id] == 3 /*Tovább*/)

Szerző:  Troy [ 2017.08.11. 18:41 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rövidités

Ez így nem jó mivel azzal a skinnel ha ölt akkor adjon egy bizonyos értéket ciklussal nem lehet?

Szerző:  qkly [ 2017.08.11. 18:51 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rövidités

Troy írta:
Ez így nem jó mivel azzal a skinnel ha ölt akkor adjon egy bizonyos értéket ciklussal nem lehet?


Te minden ID-re más Statrak id-t akarsz szóval tényleg nem lesz jó.

Szerző:  Zoe [ 2017.08.11. 18:59 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rövidités

Troy írta:
Hali ezt valahogy lehet Röviditeni?
  1. if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 1)
  2.          {
  3.     OsszesStartrak[0][id] ++;
  4.          }
  5.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 2)
  6.          {
  7.     OsszesStartrak[1][id] ++;
  8.          }
  9.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 3)
  10.          {
  11.     OsszesStartrak[2][id] ++;
  12.          }
  13.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 4)
  14.          {
  15.     OsszesStartrak[3][id] ++;
  16.          }
  17.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 5)
  18.          {
  19.     OsszesStartrak[4][id] ++;
  20.          }
  21.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 6)
  22.          {
  23.     OsszesStartrak[5][id] ++;
  24.          }
  25.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 7)
  26.          {
  27.     OsszesStartrak[6][id] ++;
  28.          }
  29.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 8)
  30.          {
  31.     OsszesStartrak[7][id] ++;
  32.          }
  33.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 9)
  34.          {
  35.     OsszesStartrak[8][id] ++;
  36.          }
  37.          if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 10)
  38.          {
  39.     OsszesStartrak[9][id] ++;
  40.          }
  41.          if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 11)
  42.          {
  43.     OsszesStartrak[10][id] ++;
  44.          }

  1. for(new i;i < 4; i++)
  2. {
  3.     if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == i)
  4.          {
  5.             OsszesStartrak[i][id] ++;
  6.          }
  7. }

Szerző:  exodus [ 2017.08.11. 20:10 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rövidités

Nemtudom mennyit fogsz ebből érteni de én így oldottam meg a statrakot.
Halál rész (Takarékos, 1 sorba megvan oldva az egész :D):

  1. if(Skin[2][id] >= 1 && get_user_weapon(id) == CSW_AWP) g_sTAWP[Skin[2][id]][id]++;


Valamint a kérdésedre a válasz:
  1. for(new i=1; i < 11; i++) if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == i) OsszesStartrak[i-1][id] ++;


Itt külön felhívom a figyelmed, hogy a ciklus 1-től induljon (Nem mint alapesetben, 0-ról)
Mivel Skin[0][id] == 1 viszont OsszeStartrak 0-tól indul
És ezért veszek el OsszesStartak i-ből 1-et (i-1)

  1. if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == 1)
  2.          {
  3.     OsszesStartrak[0][id] ++;
  4.          }


Persze lehet fordítva is, hogy 0-ról indul és hozzáadsz +1-et, ahogy neked jobban esik :D

Szerző:  Troy [ 2017.08.11. 20:16 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rövidités

Köszönöm megpróbálom :)

Szerző:  demon [ 2017.08.11. 20:50 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rövidités

  1. if ( get_user_weapon( id ) == CSW_AWP && Skin[ 0 ][ id ] > 0 )
  2.          OsszesStartrak[ Skin[ 0 ][ id ] - 1 ][ id ]++;

Szerző:  Troy [ 2017.08.12. 09:00 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rövidités

Köszönöm exodus és demon

Szerző:  Troy [ 2017.08.12. 10:26 ]
Hozzászólás témája:  Re: Rövidités

Szia Nah most olyan problémám van hogy a hudba betettem össze bugolt másik huddal egybe irtam és csak akkor látszik a hud ha az a fegyo van fent exodus tudnál segíteni? :D

  1. public InfoHud(id)
  2. {
  3.     new Target = pev(id, pev_iuser1) == 4 ? pev(id, pev_iuser2) : id;
  4.     for(new i=1; i < 37; i++) if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP && Skin[0][id] == i)
  5.     if(is_user_alive(id))
  6.     {
  7.         new iMasodperc, iPerc, iOra, Nev[32];
  8.         get_user_name(id, Nev, 31);
  9.         iMasodperc = Masodpercek[id] + get_user_time(id);
  10.         iPerc = iMasodperc / 60;
  11.         iOra = iPerc / 60;
  12.         iMasodperc = iMasodperc - iPerc * 60;
  13.         iPerc = iPerc - iOra * 60;
  14.         static stats[8], body[8]
  15.         new ranking = get_user_stats(id, stats, body)
  16.         set_hudmessage(random(140),random(255),random(255), 0.01, 0.15, 0, 6.0, 1.0)
  17.         show_hudmessage(id, "Játszott idĹ‘: %d Ăłra %d perc %d mp^nĂ–lĂ©s: %d^nHalál:%d^nRang: %s (%d ponttal)^nStatrak*: %d^nParancsok: /hud,/rang,/tgf", iOra, iPerc, iMasodperc,stats[0], stats[1],RANKS[szint[id]],Oles[id], OsszesStartrak[i-1][id]);
  18.     }
  19.     else
  20.     {
  21.         new szName[32]
  22.         get_user_name(Target, szName, charsmax(szName))
  23.         new iMasodperc, iPerc, iOra;
  24.         iMasodperc = Masodpercek[Target] + get_user_time(Target);
  25.         iPerc = iMasodperc / 60;
  26.         iOra = iPerc / 60;
  27.         iMasodperc = iMasodperc - iPerc * 60;
  28.         iPerc = iPerc - iOra * 60
  29.         static stats[8], body[8]
  30.         new ranking = get_user_stats(Target, stats, body)
  31.         set_hudmessage(random(140),random(255),random(255), 0.01, 0.15, 0, 6.0, 1.0)
  32.         show_hudmessage(id, "%s adatai^nJátszott idĹ‘: %d Ăłra %d perc %d mp^nĂ–lĂ©s: %d^nHalál:%d^nRang: %s (%d ponttal)^nStatrak*: %d^nParancsok: /hud,/rang,/tgf",szName, iOra, iPerc, iMasodperc,stats[0], stats[1],RANKS[szint[Target]],Oles[Target], OsszesStartrak[i-1][Target]);
  33.     }
  34. }

Oldal: 1 / 2 Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/