hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.05.18. 04:15



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 412 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 411 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: No Scope probléma
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 07:13 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.12. 21:30
Hozzászólások: 36
sziasztok!

a következő módon próbáltam lekérni azt, hogy egy játékos zoom nélkül öl meg egy játékost:

Kód:
public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   register_event("DeathMsg", "noZoom", "a", "1>0")
}
public noZoom() {
   
   new killer = read_data( 1 )
   if(get_user_weapon(killer) == CSW_AWP && cs_get_user_zoom(killer) == CS_SET_NO_ZOOM) {
      client_print(killer, print_chat, "no zoom");
   }
}


de ha zoomolok, akkor is lefut az if ág.
gondolom azért, mert a lövés pillanatában "kilép" a zoomból, de akkor hogyan lehetne megoldani?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No Scope probléma
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 10:33 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.16. 10:56
Hozzászólások: 91
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Próbáld így.
  1. public zoom(id) {
  2.  
  3.      if (get_cvar_num("sv_antizoom") == 1) {
  4.  
  5.    if ( is_user_alive(id) ) {
  6.  
  7. new unzoom = get_cvar_num("sv_unzoom")
  8.     switch(unzoom) {
  9. case 1: client_cmd(id,"drop")
  10. case 2: client_cmd(id,"invprev")
  11. case 3: user_slap(id,5,1)
  12. }
  13.  
  14. }  
  15.     return PLUGIN_HANDLED
  16. }
  17.  
  18. }
  19.  
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22.   register_plugin("NozomTeszt", "1.0", "Stew")
  23.   register_event("SetFOV","zoom","b","1<90")
  24.   register_cvar("sv_antizoom", "0", FCVAR_SERVER)
  25.   register_cvar("sv_unzoom", "1", FCVAR_SERVER)
  26.   return   PLUGIN_CONTINUE
  27. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No Scope probléma
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 12:08 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2017.06.28. 23:08
Hozzászólások: 155
Stew írta:
Próbáld így.
  1. public zoom(id) {
  2.  
  3.      if (get_cvar_num("sv_antizoom") == 1) {
  4.  
  5.    if ( is_user_alive(id) ) {
  6.  
  7. new unzoom = get_cvar_num("sv_unzoom")
  8.     switch(unzoom) {
  9. case 1: client_cmd(id,"drop")
  10. case 2: client_cmd(id,"invprev")
  11. case 3: user_slap(id,5,1)
  12. }
  13.  
  14. }  
  15.     return PLUGIN_HANDLED
  16. }
  17.  
  18. }
  19.  
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22.   register_plugin("NozomTeszt", "1.0", "Stew")
  23.   register_event("SetFOV","zoom","b","1<90")
  24.   register_cvar("sv_antizoom", "0", FCVAR_SERVER)
  25.   register_cvar("sv_unzoom", "1", FCVAR_SERVER)
  26.   return   PLUGIN_CONTINUE
  27. }


? Viccelsz? Ez mi? Mik ezek a cvarok, és mit keres alul az init? :c :lol:

_________________
Túl sokan akarnak túl sok mindenről beszélni, és közben semmit sem tudnak.
Minek komolyan venni az életet, ha az élet egy képzelt kaland, amiből sosem kerülünk ki élve.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No Scope probléma
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 16:53 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2017.07.12. 21:30
Hozzászólások: 36
Stew írta:
Próbáld így.
  1. public zoom(id) {
  2.  
  3.      if (get_cvar_num("sv_antizoom") == 1) {
  4.  
  5.    if ( is_user_alive(id) ) {
  6.  
  7. new unzoom = get_cvar_num("sv_unzoom")
  8.     switch(unzoom) {
  9. case 1: client_cmd(id,"drop")
  10. case 2: client_cmd(id,"invprev")
  11. case 3: user_slap(id,5,1)
  12. }
  13.  
  14. }  
  15.     return PLUGIN_HANDLED
  16. }
  17.  
  18. }
  19.  
  20.  
  21. public plugin_init() {
  22.   register_plugin("NozomTeszt", "1.0", "Stew")
  23.   register_event("SetFOV","zoom","b","1<90")
  24.   register_cvar("sv_antizoom", "0", FCVAR_SERVER)
  25.   register_cvar("sv_unzoom", "1", FCVAR_SERVER)
  26.   return   PLUGIN_CONTINUE
  27. }


,,nem vagyok egy nagy agy izéé", de ez nem akkor fut le, amikor zoomolok?
Kód:
register_event("SetFOV","zoom","b","1<90")

pont az ellenkezője kellene

vagy esetleg egy egyszerű tagadással (!1<90) meglehet ezt oldani? tesztelés helyett azért kérdezem, mert jelenleg nem tudom tesztelni és addig hátha jön rá válasz..


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: No Scope probléma
HozzászólásElküldve: 2017.08.14. 16:59 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2015.02.01. 11:40
Hozzászólások: 670
Megköszönt másnak: 16 alkalommal
Megköszönték neki: 99 alkalommal
a lényeg benne van

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fun>
  4.  
  5. new const Version[] = "0.1";
  6.  
  7. const MaxPlayers = 32;
  8.  
  9. new g_pCvarKillPoints;
  10. new g_iCurrentZoom[ MaxPlayers + 1 ];
  11.  
  12. public plugin_init()
  13. {
  14.     register_plugin( "No Scope Announce" , Version , "bugsy" );
  15.    
  16.     register_event( "DeathMsg"  , "fw_EvDeathMsg"  , "a" , "1>0" , "4=scout" , "4=awp" );
  17.     register_event( "CurWeapon" , "fw_EvCurWeapon" , "b" , "1=1" , "2=3" , "2=18" );
  18.    
  19.     g_pCvarKillPoints = register_cvar( "ns_killpoints" , "2" );
  20. }
  21.  
  22. public fw_EvDeathMsg()
  23. {
  24.     static iKiller , szName[ 33 ];
  25.    
  26.     iKiller = read_data( 1 );
  27.  
  28.     if ( is_user_connected( iKiller ) && ( g_iCurrentZoom[ iKiller ] == CS_SET_NO_ZOOM ) )
  29.     {
  30.         get_user_name( iKiller , szName , charsmax( szName ) );
  31.         set_hudmessage( 85 , 212 , 255 , -1.0 , 0.38 , 1 , 2.0 , 5.0 , 0.0 , 0.0 , -1 );
  32.         show_hudmessage( 0 , "%s just did a scopeless kill shot!" , szName );
  33.        
  34.         set_user_frags( iKiller , get_user_frags( iKiller ) + ( get_pcvar_num( g_pCvarKillPoints ) - 1 ) );
  35.     }
  36. }
  37.  
  38. public fw_EvCurWeapon( id )
  39. {
  40.     g_iCurrentZoom[ id ] = cs_get_user_zoom( id );
  41. }

_________________
http://steamcommunity.com/id/floxay/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole